Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o home.pl


mariaczi
Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, home_pl napisał:

Nie oferujemy darmowych certyfikatów SSL.

To bardzo kiepskooooo VS że konkurencja nie mówiąc już o panelach DA oferuje za free dwa rodzaje certyfikatów do tego "Ochrona subdomen (certyfikat wildcard)" 🙃 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, theqkash napisał:


Nie oferują, a co więcej instalacja własnych SSLi obarczona jest opłatą, która w tym roku chyba dodatkowo wzrosła.

 

Owszem, z 50,- PLN NETTO do 100,- PLN NETTO. W ramach troski o użytkowników tanich certyfikatów oferowanych przez zewnętrznych operatorów 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda 7 zł na domenę, to nie jest majątek, ale w wypadku homeSSL Start z opcją Wildcard już wychodzi 75 zł netto. Więc jak by ktoś chciał wykorzystać usługę pod SEO zaplecza, czyli wiele domen z subdomenami  powyższa opłata może stanowić czynnik zaporowy i wykluczający Wasze usługi  🤔

Poza tym cena przedłużenia domeny o ile pamiętam  120 za rok też nie zachęca....

Edytowane przez Mion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj nic o nowych promocjach ;) Zachęcam do przeczytania wywiadu z prezesem home.pl Marcinem Kuśmierzem na łamach Antyweba, w którym poruszono takie wątki tj. stan rynku hostingowego i jego perspektywy oraz walkę z konkurencją ;)

 

https://antyweb.pl/szef-home-pl-o-przyszlosci-rynku-hostingu-oraz-domen-w-polsce/

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel_15 Myślę, że ten wywiad w jakimś stopniu udowadnia, że pośród "wielkich" zdarzają się też marki z ludzką twarzą, zarządzane przez osoby z odpowiednimi kompetencjami i wizją tego, co chce się zrobić w kontekście następnych -nastu lat. My też popełnialiśmy wiele błędów (i dalej pewne popełniamy, staramy się robić ich najmniej), ale jesteśmy blisko klientów i słuchamy ich. Mamy użytkowników, którzy są z nami od 20 lat i mimo wielu prób "kradzieży" przez konkurentów - zostali z nami, bo nam ufają i czują się bezpiecznie. Kiedyś zaczynali od małych, lokalnych operacji, a dzisiaj działają prężnie na dużą skalę i zatrudniają kilkadziesiąt osób, mają bardzo duże wymagania i potrzeby informatyczne, bo hosting z domeną przestaje im wystarczać do bieżącej realizacji pomysłów.

 

Zabrzmi to może dziwnie, ale łatwiej pozyskać z takiego home.pl klienta z jedną małą stroną, jedną skrzynką email i jedną domeną, zaoferować mu darmową migrację, 2x tańszy serwer i telefon bezpośrednio do admina. I fajnie, bo tacy klienci też są na rynku, a firmy hostingowego takiego kalibru też są potrzebne. Problem i wyzwanie zaczyna się przy większej ilości danych i większych wymaganiach, dostępie do innych aplikacji i rozwiązań biznesowych "tu i teraz". Wtedy okazuje się, że migracja to jest ale płatna, telefonu do admina nie ma bo jest BOK i to w godzinach 10-16, a serwer jest fajny, choć niewiele tańszy (aczkolwiek była raz sytuacja w pewnej grupie na FB, że jeden klient szukał tańszego rozwiązania pod storage 1TB niż nasz i dostał oferty.... ale 2 razy droższe od naszej ;)). Nasi klienci, którzy są z nami od lat wiedzą, że mamy bardzo szeroki wachlarz usług wspierających i bardzo to cenią - fakturowanie online, sklepy, programy antywirusowe, backup w chmurze itd. Dzisiaj klient nie tylko musi czuć stabilność usług, on chce także się rozwijać i skalować się dodatkowym softem, czasem w dość niespodziewany sposób. Rok 2016 kończyliśmy mając w ofercie 12-13 produktów opartych w dużej mierze na hostingu i domenach. Rok 2019 i jego środek to...ponad 70 usług w naszym portfolio. To pokazuje skalę zmian, jaką przechodzimy od pewnego czasu. Na pewno będziemy przez kolejne lata kojarzeni z domenami i hostingiem, ale powoli wkraczamy w erę, gdzie stajemy się partnerem oferującym po prostu usługi dla e-biznesu. I będziemy na pewno popełniać błędy (tj. Google czy Facebook), ale z tych błędów rodzą się czasem kapitalne pomysły 😉 

 

BTW. Domen i hostingu nie porzucamy. Będzie go dalej rozwijać i na pewno zyskamy w niektórych oczach ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, home_pl napisał:

My też popełnialiśmy wiele błędów (i dalej pewne popełniamy, staramy się robić ich najmniej), ale jesteśmy blisko klientów i słuchamy ich

Szanuję. W dzisiejszych czasach przyznanie się do popełniania błędów jest rzeczą prawie niespotykaną. Każdy jakieś błędy popełnia, nawet ci którzy nic nie robią :) A już przyznanie tego przez jedną z największych firm na forum branżowym z oficjalnego konta... M E G A  S Z A C U N :) !!

 

P.S Nie planuję zostać Waszym klientem w najbliższym czasie niemniej moje postrzeganie Was będzie inne - bardziej pozytywne. Za wywiad i za powyższe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Puls Biznesu: Home.pl rusza w świat

 

— Od kilku lat przygotowywaliśmy pomysł ekspansji zagranicznej w Europie Środkowo-Wschodniej i cieszę się, że za wejście na nowe rynki odpowiada polski home.pl. Za granicą korzystamy z marki Ionos, która należy do naszego inwestora — mówi Marcin Kuśmierz, prezes home.pl. W maju home.pl rozpoczął sprzedaż usług w Rumunii, a przed końcem roku planuje wejść na kolejne dwa rynki w Europie Wschodniej. To nie koniec. — W przyszłym roku wejdziemy na co najmniej trzy, cztery kolejne rynki. Do 2025 r. chcemy być obecni na co najmniej 15 rynkach — zapowiada prezes. Home.pl to jeden z największych w Polsce dostawców usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Działająca od 1997 r. firma w 2015 r. stała się częścią grupy United Internet, która za lidera polskiego hostingu zapłaciła 155 mln EUR.

 

Więcej w: Home.pl rusza w świat (dostęp płatny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, theqkash napisał:

Puls Biznesu: Home.pl rusza w świat

 

— Od kilku lat przygotowywaliśmy pomysł ekspansji zagranicznej w Europie Środkowo-Wschodniej (...)


Znajomy model biznesowy, znajome deficyty technologiczne oferty, znajoma infrastruktura (az_pl) pod marką ionos_ro.  Pomysł ekspansji tak jakby przyspieszył od chwili udanych akwizycji na rumuńskim rynku innej polskiej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajome deficyty technologiczne oferty

 

Mówisz o hostingu czy o ponad 50 nowych usługach, które wprowadziliśmy na przestrzeni 2 lat, i które bazują na najlepszych rozwiązaniach chmurowych czołowych dostawców e-usług na świecie? ;)

Edytowane przez home_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, home_pl napisał:

znajome deficyty technologiczne oferty

 

Mówisz o hostingu czy o ponad 50 nowych usługach, które wprowadziliśmy na przestrzeni 2 lat, i które bazują na najlepszych rozwiązaniach chmurowych czołowych dostawców e-usług na świecie? ;)


Oczywiście o hostingu, czyli core firmy hostingowej. Zakupu usług chmurowych czołowych dostawców można dokonać bezpośrednio u wspomnianych dostawców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, home_pl napisał:

Mówisz o hostingu czy o ponad 50 nowych usługach, które wprowadziliśmy na przestrzeni 2 lat, i które bazują na najlepszych rozwiązaniach chmurowych czołowych dostawców e-usług na świecie?

Jeśli pośrednictwo w sprzedaży obcych rozwiązań IT i SEŁO to nowe usługi, to ja chyba z innej galaktyki jestem.B|

Edytowane przez rafii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, home_pl napisał:

Mówisz o hostingu czy o ponad 50 nowych usługach, które wprowadziliśmy na przestrzeni 2 lat

Szkoda, że nie wprowadziliście tego co wprowadzili już dawano "inni":

Dnia 18.08.2019 o 16:03, home_pl napisał:

Nie oferujemy darmowych certyfikatów SSL.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tom X Na hostingu przez ostatnie 2 lata również dokonaliśmy dużych zmian, największą z nich była kompletna wymiana serwera WWW, które otworzyło pełne wsparcie dla WP czy Presty. Będziemy dalej zmieniać ofertę, ale hosting - mimo, że dzisiaj to core - nie jest produktem który rokuje jeśli chodzi o rozwój. Coraz więcej klientów chce rozwiązania na tu i teraz, tak aby było jak najmniej skomplikowane. A hosting jest niestety bardzo skomplikowany dla osoby, która wchodzi na przedsiębiorczy rynek. Ona potrzebuje rozwiązania, które będzie od razu działać bez grzebania w konfiguracji. Małe firmy nie mają na takie rzeczy czasu i my jesteśmy dla nich realnym wsparciem, wsparciem jesteście także Wy jako freelancerzy/webdeveloperzy/programiści/TuWpiszDowolnąNazwęKtóraOpisujeTwojeKompetencje. Nie mniej, nie jest tak, ze produkt porzucamy, bo mamy kilka fajnych pomysłów. Na pewno nie zostawimy go w takim stanie, będziemy ewoluować. Ale nie będziemy chcieli być wiecznie kojarzeni jako firma od domen i hostingu, bo to droga do stagnacji. Jeżeli zaś chodzi o zakup usług chmurowych bezpośrednio u dostawców - weź również pod uwagę kwestie rozliczeń, wsparcia technicznego i szkolenia. W home.pl klienci mają te usługi w komplecie, nieważne czy klient kupuje G Suite, czy Office 365.

 

@rafii Nie tyle nowe usługi, co sposób ich dystrybucji, dostosowanie do platformy, kwestie finansowe itd.. Kto przed nami tak kompleksowo podchodził do oferty dla biznesu? Raczej nikt ;) Jeżeli przyjrzysz się największym firmom hostingowym w Polsce i porównasz ich ofertę sprzed 2 lat i teraz to dostrzeżesz... bardzo małe zmiany. Bo co wydarzyło się w hostingach na przestrzeni ostatnich lat? Nowe wersje PHP? Dyski SSD w każdej firmie oferującej serwery? Dla przeciętnego klienta są to rzeczy abstrakcyjne, mało wpływające na decyzje zakupowe. Klient dzisiaj robi się wymagający i szuka innych rzeczy. To nie jest wbrew pozorom łatwe sprostać tym wymaganiom, a nie zrobisz tego bazując w swoim biznesie na Direct Adminach i cPanelach. Rynek się zmienia, transformuje i zmierza w kierunku, który wszyscy odczujemy za kilka lat.

 

@Mion Wprowadziliśmy za to ponad 50 innych rzeczy, których nie mają inni. Coś za coś ;)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, home_pl napisał:

Dla przeciętnego klienta są to rzeczy abstrakcyjne, mało wpływające na decyzje zakupowe.

Tylko ze przeciętny klient nie dłubie sam tylko zatrudnia jakąś firmę, która zwraca uwagę na takie parametry . Tak samo jak na już wspomniane certyfikaty SSL - darmowe certyfikaty SSL 🙄 To takie moje IMHO.

---taka krótka historyjka ---

Mam klienta, który jest klientem home od samego początku ... Parę miesięcy temu dzwoni, że mu domena wygasa i czy ma przedłużyć. Ja, że tak, bo szkoda tracić serwisu, który istnieje już od kilku lat i robi jako dodatkowy serwis firmowy. Klient się zgodził, ale mały zoong, gdyż nie ma na domenie HTTPS... Więc znowu kontakt z klientem by dokuł też SSL, bo home darmowych nie oferuje... I musiałem poświecić ponad godzinę na przekonywanie, że warto, gdyż chciał rezygnować z domeny ...

Edytowane przez Mion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, home_pl napisał:

Wprowadziliśmy za to ponad 50 innych rzeczy, których nie mają inni.


Wiem, że mnie za to znienawidzisz, ale może podasz te rzeczy?

Pytam dlatego, bo brak SSL w standardzie to duża rzecz, a to co piszesz brzmi póki co trochę tak jak "Synku, nie dostaniesz roweru, ale przecież masz 50 cukierków" 😉 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Ponury Typ napisał:

nie oferuje Let's Encrypt.

Nie che być jak wrzód na (|) ale wszystkim znana konkurencja nie dosyć, ze oferuje darmowe, to jeszcze z wildcardem dla subdomen , co ma niebagatelne znaczenie dla SEO. A cennik przedłużenia domen jest porównywalny 🙄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, home_pl napisał:

@Tom X Będziemy dalej zmieniać ofertę, ale hosting - mimo, że dzisiaj to core - nie jest produktem który rokuje jeśli chodzi o rozwój.


Uściślijmy - hosting w waszej implementacji ma prawo nie rokować. Narzuca się pytanie o rokowanie waszej oferty e-commerce w modelu SAAS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że może to rokować. Ilość programów/pakietów jest naprawdę spora, nie trzeba kupować wszystkiego osobno, można kupić to co się potrzebuje w jednym miejscu z jedną płatnością. Nie jeden który prowadzi firmę nie ma pojęcia co to jest PayPal i jak się tym płaci - tutaj płaci normalnie przelewem, ma fakturę która rozliczy od ręki księgowa etc.

 

Dla mnie jako osoby która ogarnia temat kupowanie tego w Home jest nieopłacalne, taniej mi wyjdzie jak sobie kupię usługi czy pakiety każdy z osobna.

Ktoś kto tego do końca nie ogarnia to zapłaci trochę więcej ale coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.