Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o home.pl


mariaczi
Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, theqkash napisał:


Wiem, że mnie za to znienawidzisz, ale może podasz te rzeczy?

Pytam dlatego, bo brak SSL w standardzie to duża rzecz, a to co piszesz brzmi póki co trochę tak jak "Synku, nie dostaniesz roweru, ale przecież masz 50 cukierków" 😉 

 

Nie znienawidzę, dyskusja ważna rzecz i potrzebny jest trochę szerszy punkt widzenia ;) Cały czas piszę o integracji ponad 50 produktów dla polskich firm w jednym miejscu, w jednym panelu, a także poszerzanie oferty o usługi bezpieczeństwa i już trochę pozabiznesowe. Wychodzimy poza hosting, a Ty poruszasz się tylko wokół tego jednego zagadnienia, dlatego precyzuję ;) Porównanie innych aplikacji do cukierków jest moim zdaniem nietrafne. O wiele lepsze byłoby "Może nie dostaniesz hulajnogi, ale możesz kupić górala w tym samym sklepie i dostać coś extra, czego nie znajdziesz w innym sklepie.".

 

@Mion Są klienci którzy nie potrzebują pomocy bo chcą zrobić wszystko samodzielnie, są tacy, którzy potrzebują waszej pomocy. Absolutnie jest to zrozumiałe i na tym polega rynek - miejsce znajdzie się na nim dla każdego. Nikt nie twierdzi, że home ma być dla wszystkich. Na pewno jednak chcemy rozszerzać portfolio usług i oferować wokół niego wsparcie. Obecnie jest to dla was też korzystna sytuacja, bo gros użytkowników bazuje na hostingu, ale osoby które wejdą na ten rynek za 5-6 lat nie będą rozglądać się za hostingiem bo nie będzie im potrzebny (albo będzie trzeciorzędnym wyborem). I to będzie sytuacja, która może zrodzić wiele pytań po obu stronach branży. My patrzymy z perspektywą kilkuletnią, badamy trendy i ich przełożenie na realne korzyści. Jesteśmy firmą, która musi generować przychody i dlatego transformujemy swoją ofertę bo dzisiaj rynek hostingowy rozwija się już tylko o kilka % rok do roku, a to hamuje rozwój. Uściślając - nie chcemy doprowadzić do sytuacji, gdy będziemy czuć się trochę na rynku telekomów, gdzie jedyne statystyki jakie by nas interesowały to liczba pozyskanych klientów od konkurentów (i odwrotnie). Nasycony rynek charakteryzuje się stagnacją i małymi wzrostami, a to nie jest dobre ani dla firm świadczących usługi, ani dla klientów, którzy nie będą mogli liczyć na lepszą jakość usług - bo skąd ją wziąć, gdy nie będzie na to pieniędzy?

 

@Tom X Uściślając - hosting sam w sobie, bez względu na to gdzie jest świadczony, mało rokuje. Jeżeli nie wyjdziesz poza kraj z ofertą, może być Ci ciężko, a i z tym trzeba uważać. Rokowania odnośnie oferty Saas są bardzo dobre. Ostatnio rozpoczęliśmy proces przenoszenia naszych sklepów do chmury, dzięki czemu klienci zyskali usługę, która działa zdecydowanie szybciej (różnice są kolosalne), na dodatek aktualizacje są przeprowadzane ekspresowo. Dbamy bardzo mocno o ten segment, mamy dla naszych usług ecommerce dedykowany zespół specjalistów, którzy zajmują się tylko tymi usługami i codziennie pomagają klientom w prowadzeniu sprzedaży.

 

@Pawel_15 Mamy bardzo atrakcyjne ceny na usługi pozahostingowe, na dodatek rozliczane w złotówkach przy stałej cenie, a przy zamówieniach hurtowych jesteśmy naprawdę skorzy ponegocjować. W przypadku zakupu Office 365 czy G Suite w tradycyjnym modelu ze źródła cena z miesiąca na miesiąc może skakać o kilka %, a taka nieprzewidywalność dla przedsiębiorcy średniej wielkości jest bardzo ważnym czynnikiem, który decyduje że jednak woli kupić to u nas niż w Google/Microsoft. I ma do tego normalną fakturę. My naprawdę rozmawiamy z klientami i znamy ich potrzeby. Świat nie kończy się na Let's Encrypcie i SSLach ogólnie. Jeżeli oferujesz coś darmowego, to musisz podnieść cenę gdzie indziej lub pogorszyć jakość wsparcia, ewentualnie wprowadzić modyfikacje w ofercie.

 

Edytowane przez home_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, home_pl napisał:

Mamy bardzo atrakcyjne ceny na

Przepraszam Masz na myśli odnowienie domen PL za 123,00 zł brutto ?  Czy może przedłużenie hostingu na rok w cenie 492,00 zł brutto  ?

Ale oczywiście "atrakcyjność"....  jest pojęciem względny...

 

25 minut temu, home_pl napisał:

Świat nie kończy się na Let's Encrypcie i SSLach ogólnie.

Kończyc się nie musi, ale może się zaczynać wybór od tego 🤣

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, home_pl napisał:

Mamy bardzo atrakcyjne ceny na usługi pozahostingowe

 

3 godziny temu, Mion napisał:

Przepraszam Masz na myśli odnowienie domen PL za 123,00 zł brutto ?  Czy może przedłużenie hostingu na rok w cenie 492,00 zł brutto  ?

Ale oczywiście "atrakcyjność"....  jest pojęciem względn

Czytanie ze zrozumieniem... plz

  • Zaskoczony 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jasności ja nie ma nic do oferty Home, której całej nie znam a ta, którą znam jest "jaka jest" ...

 

Przy okazji jeszcze jedno pytanie do @home_pl tyczące oferty z obszarów hostingu współdzielonego.  Jakie wersje MySQl /MariaDb obsługują ten hosting?  Chodzi o czy wspierają już (Common Table Expression) i przykładowo WITH RECURSIVE, co jest wygodne przy pracach z rożnego rodzaju strukturami zagnieżdżonymi jak kategorie, menu itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mion 2 lata temu przeszliśmy na MySQL 5.7 i taka wersja już rozgościła na wszystkich maszynach hostingu współdzielonego (https://pomoc.home.pl/komunikaty/mysql-w-wersji-5-7-na-serwerach-w-home-pl). Odnośnie Twojego drugiego pytania - dopytam się jutro naszych adminów, ponieważ nie wgłębiałem się tak mocno w nowe funkcjonalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Oficjalnie - pozdrawiamy z Rumunii ;)

 

Po 22 latach wchodzimy na pierwszy zagraniczny rynek w Europie Wschodniej, a w planach mamy już kolejne! Ekspansję przeprowadzamy pod marką IONOS - https://ionos.ro

 

Na start oferujemy kilkadziesiąt usług dla e-biznesu, w tym hosting, domeny, kreator stron WWW, Office 365, G Suite, usługi eCommerce - będziemy stale poszerzać portfolio produktowe, aby zapewnić rumuńskim przedsiębiorcom jak najwięcej wsparcia w ich dążeniu do sukcesu na rodzimym rynku. Pierwsze sukcesy (te małe i duże) już za nami.

 

Szczegóły znajdziecie w naszej notatce prasowej - https://homepl.prowly.com/75545-homepl-debiutuje-za-granica

 

spacer.png

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

@rafii Cześć. Odnośnie pytania pierwszego - tak, to jest pakiet pod 1 stanowisko. Jeżeli chodzi o pytanie drugie - nie ma to znaczenia, może być osoba prywatna lub firma. Jeżeli potrzebujesz bardziej dopasowanego zestawu to opisz swoje potrzeby poprzez formularz https://home.pl/formularz-email/

Wystarczy, że wybierzesz kategorię "Produkty" i "Office 365" - nasi specjaliści na pewno przygotują odpowiedni zestaw narzędzi MS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.09.2019 o 18:38, home_pl napisał:

@Mion 2 lata temu przeszliśmy na MySQL 5.7 i taka wersja już rozgościła na wszystkich maszynach hostingu współdzielonego (https://pomoc.home.pl/komunikaty/mysql-w-wersji-5-7-na-serwerach-w-home-pl). Odnośnie Twojego drugiego pytania - dopytam się jutro naszych adminów, ponieważ nie wgłębiałem się tak mocno w nowe funkcjonalności.

Więc jak wygląda> Planujecie aktualizacje w jakimś deklarowanym czasie do najnowszych wersji 8.x ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, home_pl napisał:

Cześć. Odnośnie pytania pierwszego - tak, to jest pakiet pod 1 stanowisko. Jeżeli chodzi o pytanie drugie - nie ma to znaczenia, może być osoba prywatna lub firma.

A jak wygląda procedura dostarczenia produktu? Ja to chcę wykupić ze względu na podbicie Windows 10 do wersji Enterprise. Po zakupie otrzymuję od Was klucz licencyjny, który następnie podmieniam w Windows 10 i poprzez Windows Update podbijam do Enterprise?
Czy to jest tylko zwykła wersja  Enterprise, czy również  Enterprise LTSC do wyboru? LTSC ma tę zaletę dla mnie, że nie ma Sklepu, Edge, Cortany, Metro, preinstalowanych programów ze Sklepu, których się nie da usunąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mion Soooory za obsuwę ;) Zapomniałem dopisać - takie polecenia na MySQL nie wchodzą w grę. Co do aktualizacji do 8 - na chwilę obecną nie posiadam takich informacji, z pewnością jednak nie wydarzy się to w tym roku, a raczej w 2020.

 

@rafii Całość dostajesz w wersji elektronicznej pod aktualizację klucza i upgrade. Jeżeli chodzi o LTSC/nieLTSC - po weekendzie dopytam nasz zespół produktowy od MS jak to wygląda dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, home_pl napisał:

@rafii Już wiem ;) Jest to wersja nie-LTSC. Taką również oferuje indywidualnie MS.

Dziękuję za informację. Jeszcze mam dwa pytanka.

  1. Zakładając, że chcę tylko korzystać Windows 10 Enterprise bez Office 365, to czy w takim przypadku muszę być zalogowany do konta MS na komputerze?
  2. Czy można pobrać ISO Windows 10 Enterprise po to aby zainstalować system na czysto w tej wersji?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rafii To zależy z jakiego systemu obecnie korzystasz - w samych założeniach M365 dotyczy upgrade'u systemu z wersji 7 Pro, 8 Pro lub 8.1 Pro i tylko z nich możesz aktualizować do wersji 10 Enterprise. Usługa jest pakietowana z Office 365, ale z tego drugiego nie musisz używać  poniważ MS będzie weryfikował tylko i wyłącznie to, czy opłaciłeś (lub opłacasz miesięcznie) M365. Nie musisz być zalogowany do konta MS, ponieważ zakup usługi odbywa się poprzez naszą stronę, a licencję oraz instrukcję na upgrade otrzymujesz elektronicznie na maila ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, home_pl napisał:

To zależy z jakiego systemu obecnie korzystasz - w samych założeniach M365 dotyczy upgrade'u systemu z wersji 7 Pro, 8 Pro lub 8.1 Pro i tylko z nich możesz aktualizować do wersji 10 Enterprise.

Chyba z 10 Pro też można :) a właśnie z niego obecnie korzystam. Nawet nie wiedziałem, że z wersji 7 Pro można taki upgrade wykonać. To jak z tym ISO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@home_pl czy w tej kwestii planujecie kiedyś dojść do poziomu "białego świata"?

 

Dodatkowo pytanie - minął rok odkąd obiecaliście zająć się zagadnieniami opisanymi tutaj: 
 


Czy cokolwiek udało się zrobić, albo są jakieś przemyślenia czy analizy względem dostępnych tam punktów?

Czy na home.pl można już używać CloudFlare?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Biało światło" - fajne określenie ;)  Na chwilę obecną nie planujemy zmian.

 

Cytat

Dodatkowo pytanie - minął rok odkąd obiecaliście zająć się zagadnieniami opisanymi tutaj...

 

Wszystkie te kwestie zostały kropka w kropkę przekazane do osób odpowiedzialnych za rozwój i aktualizacje platformy . Z uzyskanych informacji wynika, że przeprowadzono kilka analiz m.in. związanych z DNSami. Obecne założenia pozostają bez zmian. Kwestia SSH jest wciąż otwarta, natomiast nie ma ona najwyższego priorytetu (aby jednak temat nie został zakopany - dopytałem o szczegóły odpowiednie osoby). Nie oznacza to również, że całkowicie z niej rezygnujemy. Mamy obecnie w planach wiele różnych projektów, które mają realny wpływ na kwestie biznesowe tj. usprawnienie procesu przeniesienia klientów na nową platformę, wprowadzanie nowych produktów i usprawnianie obecnego panelu do zarządzana usługami. A to tylko wierzchołek góry lodowej.  W IT jak w życiu są rzeczy ważne i ważniejsze, te ważniejsze trzeba załatwić jak najszybciej.

 

Co do Cloudflare - nie udało się tego tematu wprowadzić w życie, aczkolwiek nawiązaliśmy współpracę z partnerem zewnętrznym który oferuje podobną usługę i który umożliwia przeniesienie obsługi technicznej domeny na swoje DNSy, a także przekierowanie rekordów pocztowych na hosting w home.pl - https://home.pl/ochrona-www/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, theqkash napisał:

@home_pl czy w tej kwestii planujecie kiedyś dojść do poziomu "białego świata"?

 

Dodatkowo pytanie - minął rok odkąd obiecaliście zająć się zagadnieniami opisanymi tutaj: 
 


Czy cokolwiek udało się zrobić, albo są jakieś przemyślenia czy analizy względem dostępnych tam punktów?

Czy na home.pl można już używać CloudFlare?

Cloudflare działa na domenach home lecz SSl nie podepniesz chyba, że zapłacisz 123zl brutto :D Według mnie jest to nie uczciwa praktyka wyciągania pieniędzy od klientów

@home_pl

Edytowane przez Matix8981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, home_pl napisał:

nie planujemy zmian

 

1 godzinę temu, home_pl napisał:

założenia pozostają bez zmian

 

1 godzinę temu, home_pl napisał:

nie udało się tego tematu wprowadzić w życie

 

Serio przykro się to czyta. Od dobrych kilku lat pozostajecie w tyle za konkurencją jeśli chodzi o wsparcie dla poczty przy korzystaniu z własnych DNSów, a także dla własnych SSLi oraz CloudFlare. Kwestie te są problematyczne z punktu widzenia klienta. Zamiast zaoferować te rzeczy w taki sposób w jaki wypadałoby to zrobić, oferujecie protezę CloudFlare w postaci rozwiązania alternatywnego, które można powiedzieć że połowicznie realizuje założone kwestie.

 

Rozumiem, że 7 lat to dość niedługi okres z perspektywy analiz które prowadzicie chociażby w kwestii cloudflare. Wierzę, że w IT są rzeczy ważne i ważniejsze, ale przy takiej skali problemu, który od lat był Wam zgłaszany, wypadałoby wreszcie zakasać rękawy i albo napisać że robimy i wreszcie zrobić, albo że nie robimy - pisanie od takiego czasu o analizowaniu czegoś przestaje brzmieć poważnie 😉

 

Fajnie, że wprowadzacie jakieś nowe usługi i rozwiązania. Czy jednak z punktu widzenia klienta, który chciałby korzystać z Waszych usług w oparciu o własne DNSy (z jakiegokolwiek powodu, nie tylko z powodu CloudFlare), cokolwiek te zmiany wprowadzają? Czy generalnie są to zmiany inne niż wewnętrzne, organizacyjne?

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Rozumiem, że 7 lat to dość niedługi okres z perspektywy analiz które prowadzicie chociażby w kwestii cloudflare. Wierzę, że w IT są rzeczy ważne i ważniejsze, ale przy takiej skali problemu, który od lat był Wam zgłaszany, wypadałoby wreszcie zakasać rękawy i albo napisać że robimy i wreszcie zrobić, albo że nie robimy - pisanie od takiego czasu o analizowaniu czegoś przestaje brzmieć poważnie.

 

Masz rację - pewnych faktów nie da się obronić :) z drugiej strony jednak w ciągu 7 lat bardzo wiele w branży się zmieniło, u nas zmiany były monstrualne, co było efektem również zmian w potrzebach klientów, to jak postrzegają oni hosting i samą potrzebę posiadania domen. Rynek osiągnął pewien sufit, zrobił to szybciej niż myśleliśmy i dlatego część rzeczy pojawia się w pomysłach do wprowadzenia, a potem znika, by pojawić się ponownie.  Nie lubię przywoływać tego przykładu, ale na serio teraz muszę - jesteśmy firmą, która musi zarabiać, a to oznacza priorytetyzację tematów, które są z tej perspektywy mają sens finansowy.  Piszesz o zakasaniu rękawów i pisaniu robimy/nie robimy - powyżej napisałem konkretnie co robimy i czego nie robimy. Tematy te były dyskutowane, analizowane i przedstawione kwestie nakreśliłem najdokładniej jak się dało.

 

Cytat

Kwestie te są problematyczne z punktu widzenia klienta. Zamiast zaoferować te rzeczy w taki sposób w jaki wypadałoby to zrobić, oferujecie protezę CloudFlare w postaci rozwiązania alternatywnego, które można powiedzieć że połowicznie realizuje założone kwestie.

 

"Proteza" to bardzo nieładne określenie skądinąd fajnej usługi, która do ochrony podchodzi kompleksowo i w wersji darmowej oferuje bardzo dobrą jakość i zakres funkcji, ale co kto lubi. Rozumiem Twoje rozczarowanie, ale realia są takie, jakie przedstawiłem wyżej. Wprowadzamy dużo usprawnień i nowości, poprawiamy wiele procesów wewnętrznych (niewidocznych z perspektywy klienta, ale wpływających na obsługę i jej szybkość) jednak nie zawsze są one skierowane do bardziej wymagających użytkowników takich jak Ty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.