Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o home.pl


mariaczi
Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

@Juvenito nasz automat wyjaśnił brak odpowiedzi - napisałeś do nas w godzinach, w których kanał Messengera nie jest obsługiwany :)  Co do Twojego pytania - w związku z wprowadzeniem nowego hostingu na Apache i poleceń http, możesz uruchomić sobie WebDava który to jest pdostawą do postawienia OwnClouda.  Webdav można włączyć w .htaccess - https://httpd.apache.org/docs/2.4/mod/mod_dav.html
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jest napisane zachęcamy, a nie że Twoja wiadomość przepadnie bo pisze poza godzinami pracy supportu. Wiadomości powinny być chyba jakoś kolejkowanie, ile razy kontaktowalem się z jakąś firmą przez FB (duże telekomunikacyjne firmy) i nie było z tym problemu. 

 

Już dostałem odpowiedź na Messenger. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Juvenito Uzupełniając jeszcze poprzedni post - jeżeli masz stary typ serwera (oparty na Idei) to wystarczy zgłosić potrzebę przełączenia na Apache'a do naszego supportu. Co ważne, mogą się po drodze wysypać htaccessy ponieważ Idea tolerowała trochę inna składnię niektórych poleceń. Generalnie jednak 95% rzeczy powinno dalej działać.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie możecie wziąć telefonu i zadzwonić na BOK?

Ja w home zawsze tak robie...fakt czasem trzeba odczekać kilka albo nawet  kilkanaście minut i można się zdenerwować jak cały czas jest się 7 w kolejce :) - ale za to wszystkie problemy które zgłaszałem telefonicznie były rozwiązywane od razu od ręki.... własnie takie jak z brakiem przypisanej domeny, brakiem aktywacji SSL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to zwykłe zapytanie, po to są dostępne dzisiaj takie technologie by właśnie z tej infolinii nie korzystać. Szkoda cennego czasu. Dzwonisz do Axa 30 min, dzwonisz do home kilkanaście minut też trzeba czekać, dzwonisz do nc+ trzeba czekać. Jeżeli nie potrzebuje wsparcia na już to po co mam dzwonić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja odpowiedź dotyczyła bardziej sytuacji którą opisał Mion.... w przypadku gdyby zadzwonił za pewne miałby zrobione to od ręki.... A co do sytuacji opisanej przez Juvenito to nawet nie komentuje bo jak wychodzi wystarczy czytać ze zrozumieniem.

Edytowane przez Rafiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Rafiki napisał:

Mion.... w przypadku gdyby zadzwonił za pewne miałby zrobione to od ręki

Tak się składa, że kontakt e-mailowy w tym wypadku jako klient "tikietowy" podany jest  jako jeden z oficjalnych kanałów komunikacji z Home : https://pomoc.home.pl/formularz-kontaktowy

dlatego nie mogę zgodzić się z tak postawioną tezą...

 

Poza tym czasami w sprawach technicznych wygodniej komunikować się "tekstowo",  gdyż w treści wiadomości  można zamieść konkretne dane <które można skopiować / wkleić> jak link, identyfikatory itd..  i podobne uzyskać w odpowiedzi.  Oraz samo pytanie może być skierowane do osoby, która jest obeznana w temacie i ze spokojem może zapoznać się z problemem :)

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien że ktoś z obsługi czyta to forum i przekaże dalej co tutaj przeczytał.

 

Klient musiał zmienić hosting ze względu na RODO, kilka osób polecało home.pl i serwisy polecających działają u Was bez zarzutu to decyzja padła przenosimy do home.pl.

Niestety wszystkie rzeczy które pokazywali polecający działają na starym panelu na którym rzeczywiście usługa działa natomiast klient miał to nieszczęście że trafił na Wasz "nowy panel" który jest tak niedopracowany że dla mnie nie do pomyślenia jest sprzedaż tego jako usługi, to powinna być wersja demo dla beta testerów a nie wersja produkcyjna. Bardzo proste strony internetowe otwierały się gorzej niż duża strona oparta na wordpress, Error 500 którego nigdy wcześniej u poprzedniego dostawcy nie widziałem u Was wyskakiwał co któreś wejście na stronę przez co zostałem zmuszony do postawienia na szybko VPSa do części usług ponieważ nie można było liczyć na to że obrazy wyświetlą się w momencie gdy będą potrzebne, co prawda wyszło mi na to dobre bo mając logi oddzielnie dla każdej z domen mogę ładnie zobrazować co się dzieje na danej domenie.

Dodatkowo jakby tego było mało okazało się że poczta jest totalną porażką, jest u Was coś o nazwie "Lista mailingowa" która po prostu nie działa! Coś co u poprzedniego dostawcy działało bez problemu u Was nie działa wcale, podstawowa funkcjonalność czyli "reply to:" nie jest przez listę mailingową przekazywane dzięki czemu korespondencja z jednego dnia pozostała bez odpowiedzi bo nie dotarła informacja komu należy odpowiedzieć, jakby tego wszystkiego było mało nie można przesłać z jednej listy na drugą, skoro taka funkcjonalność nie działa to dlaczego panel nie wyrzuca błędu że próbuję zrobić coś co nie będzie mi działać? Na starym panelu wpisując adres grupy system automatycznie podstawia adresy które są w tej liście, czyli wie o tym że nie da się z jednej listy przesłać do drugiej, a nowy system ma to w poważaniu. Kolejną rzeczą która w poczcie nie działa są filtry pocztowe, klient przyzwyczajony był do korzystania z webmaila i u poprzedniego dostawcy w panelu poustawiane miał różnego rodzaju filtry pocztowe które ładnie sortowały przychodzące wiadomości, niestety jak się okazało u Was filtry można sobie ustawić w panelu lecz niestety nie działają! Dzwoniłem do pomocy technicznej, już pomijam fakt oczekiwania który był po prostu tragiczny to odpowiedź jaką uzyskałem nie była dla mnie satysfakcjonująca, sprawa została sprawdzona i okazało się że filtry nie działają, polecono mi używać filtrów w programie zewnętrznym, dla klienta nie było to satysfakcjonujące ale jakoś to przeżył, wszystko było pięknie do momentu kiedy okazało się że filtry nie działają ponieważ coś macie popsute i program pocztowy jeżeli jest dłużej otwarty nie może kopiować wiadomości z folderu Odebrane do innych folderów, można to zrobić dopiero po restarcie programu - ale HALO! nie tędy droga, poczta musi być otwarta cały czas! Dodatkowym problemem było to że do Niemieckich kontrahentów nie docierały maile, tak samo niektóre maile od Niemieckich kontrahentów nie docierały do klienta, co u poprzedniego dostawcy nigdy nie wystąpiło.

 

Czarę goryczy przelał kontakt z infolinią, pytałem czy można liczyć na rozwiązanie problemów z filtrami poczty oraz z "reply to" które dla klienta były bardzo ważne. Odpowiedź którą uzyskałem była dla mnie zaskakująca, nie jesteście w stanie określić kiedy to zostanie naprawione bo ważniejsze jest przenoszenie klientów na nowy panel, ciekawi mnie czy nagle funkcjonalności które do tej pory mieli przestaną im działać, ale o tym dowiem się od osób które mają u Was usługę na starym panelu. Jak widzieli nowy panel i jego nie funkcjonalność to aż się przerazili.

 

Najbardziej żal mi zmarnowanego czasu na konfigurację czegoś co po 2 tygodniach musiałem przenieść w nowe miejsce (tutaj ukłon w stronę nowego usługodawcy który migrację ma zapewnioną w cenie) bo jak się okazuje sprzedajecie bubel do kwadratu. Jedno wiem na pewno, nigdy więcej z Waszych usług nie skorzystam bo szkoda życia na walkę z wiatrakami.

 

EDIT: Zapomniałem dopisać że kilkukrotnie prosiłem czy nie dało by przenieść klienta na stary działający panel - za każdym razem słyszałem to samo, niestety nie ma takiej możliwości.

 

P.S. - na zdjęciu widać czas oczekiwania na połączenie mając wykupioną dodatkowo płatną usługę o nazwie "pomoc premium".

 

pomoc premium.jpg

Edytowane przez luksus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Juvenito napisał:

Spokojnie mogłeś napisać tą emocjonującą wiadomość na priv do @home_pl na pewno uzyskał byś odpowiedz. 

 

 

Została by zlana jak moje telefony, jak poszło publicznie to może ktoś się tym zajmie.

Edytowane przez luksus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie od tego jest forum, bo skoro nie reaguje BOK, to może na publiczną krytykę ktoś zareaguje.

Sam fakt migracji na "stary" panel według mnie też z automatu jest niemożliwy, ale przyznam, że z nowego nie korzystałem, więc niewiele wiem na jego temat, ale by nie było powtórki z tym co było z HRD. HRD szybko się zrehabilitowało, ale co mieli za przygody, to ich.

Ogólnie wszelkie NOWE panele zawsze będą pełne błędów, bo bądźmy szczerzy - zamiast udostępnić oba panele do działania, nowy i stary, by wyłapać wszelkie błędy - firmy często się decydują na oddanie nie w pełni funkcjonalnego panelu. Szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, luksus napisał:

Niestety wszystkie rzeczy które pokazywali polecający działają na starym panelu na którym rzeczywiście usługa działa natomiast klient miał to nieszczęście że trafił na Wasz "nowy panel" który jest tak niedopracowany że dla mnie nie do pomyślenia jest sprzedaż tego jako usługi,

Chciał bym zauważyć , ze @home_pl ma swój watek w dziele Opinie :

 

Druga sprawa jest taka, że "Panel" to tylko tablica rozdzielcza serwera, więc nie ma wpływu na działanie samego serwera.

 

Trzecia sprawa jest taka, że do tygodnia w związku z racami dla klienta, który ma stronę na przedmiotowych hostingu online jestem bardzo często, gdyż wprowadzając zmiany wysyłam na FTP i sprawdzam na żywo < wiem, że to trochę staroświeckie, ale to nie o tym ten topic> w każdym bądź razie ani razu nie spotkałem się z jakiś spowolnieniem lub wywaleniem błędu ze strony serwera. IMHO działa bardzo dobrze.... no chyba, że klient ma hosting na innym serwerze matce ;)

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś jaka jest wersja PHP, co pokazuje  phpinfo() .... itd ?

2 minuty temu, luksus napisał:

wiem że home ma swój temat lecz niestety nie mogłem w nim napisać.

A możesz podać przyczynę takiego status quo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luksus Jest mi bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji, chciałbym jednak na wstępie wskazać na wiadomości prywatne traktujemy bardzo poważnie i już niejedna osoba na forum przekonała się, że priv potrafi zdziałać cuda i załatwić wiele spraw od ręki. Szkoda, że nie zgłosiłeś tego w ten sposób ponieważ sam wątek - jakkolwiek rozumiem decyzję i zdenerwowanie - został założony w niewłaściwej kategorii na forum i przez to sama moderacja będzie musiała przenieść go do odpowiedniego wątku. Wracając do sedna, z uwagi na wymienienie w swoim poście wielu zarzutów w kontekście błędnego działania usługi proszę o wskazanie na priv wszystkich elementów dzięki którym będziemy mogli pomóc i odnieść się do zarzutów:

- numer ID subskrypcji

- adres strony

- przykłady kont email gdzie filtry nie funkcjonują prawidłowo

- przykład listy mailingowej która nie działa

- jeżeli wysyłałeś jakiekolwiek zgłoszenia mailowe to przydadzą sie również numery tych zgłoszeń

Cytuj

 

 

Dodatkowym problemem było to że do Niemieckich kontrahentów nie docierały maile, tak samo niektóre maile od Niemieckich kontrahentów nie docierały do klienta, co u poprzedniego dostawcy nigdy nie wystąpiło.

 

 

W tej kwestii podaj również treść zwrotki jaką uzyskujesz ponieważ na 90% sprawa dotyczy revDNS, który możemy zawsze poprawić.

 

 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, home_pl napisał:

na 90% sprawa dotyczy revDNS, który możemy zawsze poprawić.

I tak, i nie. Miałem sytuację, gdzie najpierw trzeba było wysłać do Niemieckiego operatora informacje, że wiadomości z takiej a takiej domeny będą przychodzić z takiego a takiego serwera. Nie pamiętam teraz czy ta informacja była zawarta w zwrotce czy dokopałem się do tego na podstawie zwrotki. Nie był to jednorazowy przypadek. Tych operatorów po stronie niemieckiej było kilku. Mój wniosek: chyba domyślnie blokują wszystko i wpuszczają tylko zgłoszone maszyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mariaczi Niemieccy operatorzy w pierwszej kolejności weryfikują revDNS i tutaj mieliśmy najwięcej zgłoszeń w temacie - przoduje w tym zwłaszcza T-Mobile. Natomiast każde zgłoszenie weryfikowane jest indywidualnie ponieważ zdarzały się wielokrotnie sytuacje, gdy dochodziło do blokad konkretnej klasy adresowej lub danego IP. Ogólnie serwery pocztowe w DE to trudny orzech do zgryzienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, home_pl napisał:

@luksus Jest mi bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji, chciałbym jednak na wstępie wskazać na wiadomości prywatne traktujemy bardzo poważnie i już niejedna osoba na forum przekonała się, że priv potrafi zdziałać cuda i załatwić wiele spraw od ręki. Szkoda, że nie zgłosiłeś tego w ten sposób ponieważ sam wątek - jakkolwiek rozumiem decyzję i zdenerwowanie - został założony w niewłaściwej kategorii na forum i przez to sama moderacja będzie musiała przenieść go do odpowiedniego wątku. Wracając do sedna, z uwagi na wymienienie w swoim poście wielu zarzutów w kontekście błędnego działania usługi proszę o wskazanie na priv wszystkich elementów dzięki którym będziemy mogli pomóc i odnieść się do zarzutów:

- numer ID subskrypcji

- adres strony

- przykłady kont email gdzie filtry nie funkcjonują prawidłowo

- przykład listy mailingowej która nie działa

- jeżeli wysyłałeś jakiekolwiek zgłoszenia mailowe to przydadzą sie również numery tych zgłoszeń

 

W tej kwestii podaj również treść zwrotki jaką uzyskujesz ponieważ na 90% sprawa dotyczy revDNS, który możemy zawsze poprawić.

 

 

 

Zacznę od końca, zwrotek od klientów nie było, do klientów maile nie docierały, w drugą stronę było tak samo - sam poszukał bym przyczyny gdybym tylko miał jak ale bez jakiejkolwiek zwrotki to jak wróżenie z fusów.

Co do tematów poczty to proszę wybaczyć ale wysłałem już raz pięknego maila ze zrzutami ekranowymi co wysyłam i czego nie dostaję, wysłałem też informację w których zobrazowałem dokładnie w jaki sposób nie działają listy mailingowe, po czym upłynęło kilka dni i zostałem poproszony o daty kiedy to było celem sprawdzenia logów - tylko po co? w momencie gdy pisałem byłem zidentyfikowanym użytkownikiem więc łatwo było powtórzyć ten błąd (który notabene 2x powtarzałem przy Waszej obsłudze z helpdesku). Tak więc - nie powtórzę przykładów które nie działają. 

W prywatnej wiadomości napiszę ID subskrypcji oraz informacje które dostałem od supportu.

Proszę mi wierzyć że przesiedziałem wiele godzin dzwoniąc do Was, straciłem dużo czasu  na pisanie maili, jeszcze więcej czasu straciłem tłumacząc pracownikom klienta że działanie poczty nie jest moją winą, chciałem u Was zostać ale sami zmusiliście mnie do zmiany usługodawcy, szkoda mi tylko czasu jaki na to straciłem. 

 

Wierzę że na forum nie jednokrotnie pomogliście jednakże straciłem zbyt wiele czasu na to aby próbować załatwić to tak jak powinno to wyglądać, ale niestety za każdym razem odsyłany byłem na drzewo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.