Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o home.pl


mariaczi
Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

@Tom X Temat obecności PHP 8 i 8.1 w starym panelu jest analizowany, ale na chwilę obecną konkretów nie posiadamy. Przyczyna jest prosta - niemal 100% sił i zasobów na tym polu przekazujemy na rozwój nowej platformy. Nie jest również powiedziane, że do listopada nie uda się przenieść wszystkich - na starym narzędziu pozostała naprawdę bardzo wąska grupa użytkowników, pracujemy nad tym, aby wszyscy klienci korzystali z nowego panelu docelowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Nie polecam, byłem u nich od wielu lat, od co najmniej 2 nosiłem się z przeniesieniem hostingu jednak nie robiłem tego z powodu usług jakie musiał bym zmigrować, po ostatnich wydarzeniach z home.pl nie ma takiej możliwości żebym pozostał u nich. Pierwsze cena jest zabójcza nie idzie w ślad za jakością, na przykładzie domen home chce 150 zł za odnowienie domeny na kolejny rok a u konkurencji a konkretniej w ovh za 50 zł odnowiłem na kolejny rok. oczywiście home straszy że nie będzie to dobrze działać, że mogą występować problemy itd. do dziś wszystko działa. Pamiętaj że jeżeli masz u nich hosting to twoje dane nie są w ŻADEN sposób chronione, a mianowicie twoje dane mogą zmienić właściciela bez twojej wiedzy i zgody. w logach nic nie zajedziesz bo nie dbają o to aby je mieć. na zażalenie odpowiadają na zasadzie "nie mamy twoich danych i co nam zrobisz", przy zgłoszeniu na infolinie ŻADEN z konsultantów się nie przejął tym że dane zmieniły właściciela a co najlepsze za sprawdzenie jak do tego doszło home.pl życzy sobie kasę. Każą zapłacić żeby logi dostać. jak udowadniasz że w logach (oczywiście tych co mają a maja tylko logi FTP) nic nie ma i że musiał to zrobić ktoś z wewnątrz, bo nawet katalog który nie był wykorzystywany na stronie (nie był nigdzie podlinkowany po prostu był to katalog z danymi testowymi bez dostępu dla postronnych widoczny tylko z ftp) został przeniesiony to nagle zamykają zgłoszenie. Oczywiście standardem jest zasłanianie się że to na mój komputer ktoś się włamał i ukradł hasło, problem w tym że hasło nigdzie nie było zapisane hasło było w mojej głowie co udowadniają jedyne logi jako posiadają czyli te z FTP, nie ma logowania i pobierania danych, a tak dla lepszego zobrazowania absurdu tłumacze że w dniu w których to się stało komputer z którego logowałem się do ftp był wyłączony, nie miał więc nikt możliwości żeby wyciągnąć z niego hasło skoro nie jest zapisane na komputerze a komputer był wyłączony. Zasłaniają się tym że maja "procedury" jednak nie myśl że cokolwiek załatwisz jak nie zapłacisz. dodatkowo ściemniają że 24/7 można załatwić swoją sprawę, polecam zgłosić w sobotę problem techniczny czy nawet w tygodniu po 20.00 owszem przyjmą zgłoszenie z rozwiązaniem na pierwszy dzień pracujący. kpina nie hosting decyzja podjęta uciekam od nich. i nie polecam nikomu ich usług są tańsze i działające poprawnie hostingi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Paweł nie wiem czy wiesz, ale zmianę danych na koncie  można przeprowadzić nie tylko z poziomu FTP, ale i z poziomu dziur w witrynach jakie posiadasz na koncie i tego już usługodawca Ci nie naświetli. To musisz ustalić sam w logach witryn, które powinieneś mieć na koncie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak nie wyjaśni jednak jak już opisałem w przeciągu 2-3 godzin cała witryna zmieniła swoje miejsce wyświetlania więc to nie jest z powodu dziury czy w jakikolwiek taki sposób. dodatkowo pomiędzy tymi katalogami witryny (aktualnej w najnowszej wersji) znajdował się katalog nazwijmy go test który w niczym nie był powiązany z witryną on po prostu sobie tam był. na nowym hostingu też on jest więc to nie sądzę aby przez dziurę w stronie możliwe było coś takiego. żeby wszystko jeden do jednego przenieść. cały katalog był dosyć spory i nie uwierzę w to że w godzinę da się zabrać wszystko bez robienia zipa na serwerze czy w jakikolwiek sposób aby w godzinę uruchomić wszystko na nowym hostingu. obsługa nie interesowała się tym za logi chcieli kasę, na siłę próbowali udowadniać że w logach są ślady kopiowania katalogu co szybko padło gdyż przez cały ten rok tylko 3-4 razy wchodzono do tego katalogu na max 90 sekund. nikt się nawet nie zastanowił jak do tego mogło dojść nikt nie próbował nawet tego wyjaśnić, absurdalne twierdzenia że ma mój komputer się włamano i to z niego wyciągnięto dane. Udowodniłem że tego dnia w godzinach w których to nastąpiło komputer był wyłączony, hasło było tylko w mojej głowie a nawet po koncie sprawdzono że nikt się nie logował nawet poprzez maila. to nie był jeden plik to była cała strona więc setki plików. do czasu do kiedy nie udowodnią mi że to nastąpiło z przyczyn nie leżących po ich stronie będę twierdził co twierdzę. prosiłem aby sprawdzili logi z bazy danych kiedy ostatnio logowano się do niej, zawyżymy pole poszukiwań to stwierdzili że nie przechowują takich danych, kolejne udowadnianie że nie jestem "osłem" kończyło się tym że zgłoszenie było zamykane bez rozwiązania, dla nich pokazanie logów ftp to jest rozwiązanie sprawy. Rozwiązanie problemu który zgłosiłem. Żeby było jasne nie żądałem żadnej rekompensaty, dane które zmieniły hosting były i tak jawne bez znaczenia gdzie będą wyświetlane jedyne o co prosiłem to o rzetelne wyjaśnienie sprawy i wskazanie gdzie "jest dziura" gdzie trzeba zabezpieczyć aby się to nie stało więcej, nawet tego nie uszanowali tylko cały czas wpierali że to moja wina że ja niby wydałem te dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Paweł napisał:

Pamiętaj że jeżeli masz u nich hosting to twoje dane nie są w ŻADEN sposób chronione,

 

Twoja dość śmiała teza jest niczym nie poparta.

 

2 godziny temu, Paweł napisał:

a mianowicie twoje dane mogą zmienić właściciela bez twojej wiedzy i zgody.


Włamania zazwyczaj następują bez wiedzy i zgody 😉
Hostingodawca nie zajmuje się wynajdywaniem luk w zabezpieczeniach systemów instalowanych i uruchamianych przez klientów, nie bierze odpowiedzialności za skutki niepowołanego dostępu z zewnątrz. W zapisach regulaminowych jest to wszystko ujęte - u tego usługodawcy, czy u innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jakaś grubsza awaria w home.pl. Wiadomość z ich FB poniżej. Życzę szybkiego rozwiązania problemów i przywrócenia usług. Awarie w branży hostingowej są nieuniknione. Oby przytrafiały się jak najrzadziej i oby były jak najłagodniejsze w skutkach.

 

https://www.facebook.com/homepl/

 
Cytat

 

Możliwe przerwy w działaniu usług home.pl
Obecnie, z powodów technicznych, mogą występować przerwy w działaniu usług home.pl takich jak m.in. hostingi, serwery i poczta e-mail.
Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić ich prawidłowe działanie.
O postępach będziemy informować w tym wątku.
Przepraszamy za utrudnienia.

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Shoper od 1 sierpnia 2022 wprowadził nowy cennik zrównując funkcjonalności oraz ceny trzech najniższych pakietów. I tak, po zmianach, cena pakietu podstawowego (bez promocji) kosztuje 2 160,00 PLN netto/rok. Dla części klientów oznacza to wzrost ceny o 100%. Nie jest tajemnicą, że Państwa e-sklep bazuje na technologii shopera.
Pytanie: czy w związku z powyższym planujecie Państwo zmiany cen usługi e-sklep w najbliższym czasie (powiedzmy w najbliższym kwartale)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tom X Na chwilę obecną nie podjęliśmy decyzji o zmianie cen, więc nie możemy Ci napisać "Tak/Nie" i określić datę kiedy to się wydarzy. Jest to o tyle ważne, że eSklepy nie są u nas jedynym produktem skierowanym do e-commerce bo np. sukcesywnie stawiamy również sklepy na Prestashop. Jesteśmy w tej dziedzinie elastyczni  :) Na pewno gdy zapadnie jakaś decyzja - poinformujemy o tym klientów różnymi kanałami, ale teraz nie posiadam informacji o planowanych zmianach.


Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

Edytowane przez home_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Minęły ponad cztery miesiące, a więc nieco więcej niż "wkrótce" od Państwa zapowiedzi przedstawienia wspólnej oferty obydwu spółek. Czy oprócz w/w deklaracji oraz pamiątkowego zdjęcia są jeszcze jakieś owoce tej współpracy? 🙂

oferta.jpg

Edytowane przez Tom X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@Kotlet Kiedy dokładnie wysyłałeś wnioski i jaki otrzymałeś numer zgłoszenia email? Powinieneś otrzymać zwrotkę o nadaniu numeru w formacie ABCD-1234-567. Nie mamy obecnie żadnych obsuw w realizacji zgłoszeń tego typu, a już na pewno nie są to 2 tygodnie ;) Opcje są więc 2:

- albo wysyłka nie nastąpiła z formularza w panelu klienta i nie została przekierowana do odpowiedniego działu

- albo sprawa wymaga dodatkowej weryfikacji i z jakichś powodów pojawiła się niestandardowa procedura

 

Z chęcią pomogę w rozwiązaniu sprawy, dlatego podaj na priv szczegóły.

Edytowane przez home_pl
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2023 o 01:05, Kotlet napisał(a):

Przenosiliście jakoś ostatnio domeny z home.pl?

Czas procedury od momentu zgłoszenia do wydania kodu mieści się w 24 godzinach, zazwyczaj kod otrzymuje się jeszcze tego samego dnia (jeśli np. rano wyślesz wniosek). Może masz coś nie tak "w papierach" domeny,  albo z e-mailem przypisanym do domeny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2023 o 17:04, home_pl napisał(a):

@Kotlet Kiedy dokładnie wysyłałeś wnioski i jaki otrzymałeś numer zgłoszenia email? Powinieneś otrzymać zwrotkę o nadaniu numeru w formacie ABCD-1234-567. Nie mamy obecnie żadnych obsuw w realizacji zgłoszeń tego typu, a już na pewno nie są to 2 tygodnie ;) Opcje są więc 2:

- albo wysyłka nie nastąpiła z formularza w panelu klienta i nie została przekierowana do odpowiedniego działu

- albo sprawa wymaga dodatkowej weryfikacji i z jakichś powodów pojawiła się niestandardowa procedura

 

Z chęcią pomogę w rozwiązaniu sprawy, dlatego podaj na priv szczegóły.

Zwracam honor,

 

Robiłem procedurę dla klienta.

 

A klient nie zauważył, że wiadomości od home.pl lądowały mu w spamie.

Edytowane przez Kotlet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

  Model biznesowy oparty na świadomym i celowym wprowadzaniu klientów w błąd dla osiągania wymiernych korzyści materialnych. Załączniki: plansza promocyjna usługi, fragment regulaminu usługi, który objaśnia, że oczekiwane wsparcie jest jedynie wsparciem procesów maksymalizacji zysków operatora usługi. wsparcie.thumb.png.a6b159d1d606b4bdc487a988daf71791.png  

wsparcie2.png

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.