Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Tom X Wsparcie starej wersji PHP jest dodatkową usługą, z której klient może w każdym momencie zrezygnować. Jeżeli coś może budzić wątpliwości to wyłącznie nazewnictwo i temat ten przekazałem już do konsultacji technicznej, aby sprawdzić czy możemy mieć (czy mamy) w BOK więcej zgłoszeń tego typu :) 

 

Należy tutaj rozgraniczyć 2 kwestie:

 

- udostępnianie starej wersji PHP jako dodatkową usługę, dzięki której klient może w dalszym ciągu korzystać ze swojej strony WWW utworzonej w starej technologii i może w każdym momencie ją wyłączyć np. aktywując najnowsze wersje PHP na koncie hostingowym oraz dostosowując swoją stronę (lub korzystając z naszej analizy technicznej i pomocy przy modyfikacji kodu - jest to odrębna usługa i zawsze klient otrzymuje informację zwrotną czy taka "łatka" na stronę na wspieranie nowych PHP jest możliwa dla jego serwisu)

 

- kwestia bezpieczeństwa wynikająca z używania starych PHPów oraz ich wsparcie po stronie dostawcy - my zawsze stoimy na stanowisku, że lepiej aby klient korzystał z nowych PHPów i aktualizował swoje CMSy najszybciej jak to możliwe. W ten sposób mamy do czynienia z sytuacją win-win - serwisy klientów są bezpieczne, szybciej działają, a konto hostingowe nie pada ofiarą dziurawych skryptów narażając innych klientów np. na obniżenie reputacji współdzielonego adresu IP. Scenariusz idealny, ale jak pokazuje branża - bywa z tym różnie, bo też klienci są różni. Jedni regularnie aktywują nowe wersje interpretera, inni czekają na pomoc informatyka, inni jeszcze świadomie korzystają z niższej wersji PHP bo sami przygotowali skrypt i nie chcą go aktualizować. Są również klienci mniej świadomi technicznie, którym również komunikujemy że warto przejść na nowsze rozwiązanie i możemy im w tym pomóc.

 

Jako dostawca hostingu, a nie samej technologii PHP (bo nie jesteśmy jej twórcami) musimy informować klientów o potencjalnych zagrożeniach wynikających z używania niewspieranych już wersji. I jest to zapisane w regulaminie, który przywołałeś powyżej.

 

Przekładając to na inną, życiową sytuację - czy producent samochodów ma wziąć na siebie odpowiedzialność za wypadek klienta, któremu przez 5 lat nie chciało się zmienić zużytych klocków hamulcowych bo uważał, że te które ma są wystarczające? :) 

 

Z zewnątrz kreślisz sobie perspektywę "zły home zarabia pieniądze" i na tej tezie tworzysz narrację, ale od środka krajobraz jest o wiele bardziej złożony i nie jest zerojedynkowy bo klienci mają różne potrzeby. Natomiast, tak jak wspomniałem na początku - kwestię tę przekazałem do analizy ponieważ opis usługi może budzić w jakiejś grupie docelowej zastrzeżenia i to zbadamy.

 

Pozdrawiam. 

Adam [home.pl]

 

  • Lubię 1
Opublikowano
4 godziny temu, theqkash napisał(a):

@Tom X z drugiej strony... jak mieliby to ująć żeby przy okazji nie zrzucać na siebie winy za dziurawe strony w archaicznych wersjach PHP?

Tak jak ujęli to w przytoczonym regulaminie: "udostępnianie starszych wersji PHP", w którym to regulaminie operator zrzeka się świadczenia jakiegokolwiek wsparcia a jednocześnie z pełną świadomością i premedytacją nazywa usługę wsparciem.

Opublikowano
2 godziny temu, home_pl napisał(a):

@Tom X Wsparcie starej wersji PHP jest dodatkową usługą, z której klient może w każdym momencie zrezygnować. Jeżeli coś może budzić wątpliwości to wyłącznie nazewnictwo i temat ten przekazałem już do konsultacji technicznej, aby sprawdzić czy możemy mieć (czy mamy) w BOK więcej zgłoszeń tego typu :)

 

Wątpliwości budzi wasza kultura i etyka biznesowa. Nieprzypadkowe nazewnictwo usługi, jej zakres, termin wejścia w życie regulaminu usługi i jego treść są tylko pochodną powyższych.

  • Zaskoczony 1
Opublikowano (edytowane)

Trochę chyba przesadzasz z tym czepialstwem.

 

Określenie w profilu usługi "wsparcie node.js" to uproszczenie zwrotu "serwer na którym zostanie umieszczony klient pozwala uruchomić aplikację node.js" a nie to, że usługodawca będzie świadczyć usługi software house rozwiązującego wszelakie problemy z aplikacją, czy to dodając jej funkcjonalność czy łatając błędy które zrobił autor (nierzadko porzuconej) aplikacji.

 

Tak samo i tutaj - owe wsparcie dla starych PHP oznacza, że na własną odpowiedzialność możesz sobie takie muzealne aplikacje próbować uruchamiać (bo serwer będzie je wspierał - czyli obsługiwał je starym interpreterem) a nie to, że usługodawca będzie ci świadczył asystę programistyczną dla legacy app. 

Edytowane przez kafi
  • Lubię 2
Opublikowano
4 godziny temu, kafi napisał(a):

Określenie w profilu usługi "wsparcie node.js" to uproszczenie zwrotu "serwer na którym zostanie umieszczony klient pozwala uruchomić aplikację node.js" a nie to, że usługodawca będzie świadczyć usługi software house rozwiązującego wszelakie problemy z aplikacją, czy to dodając jej funkcjonalność czy łatając błędy które zrobił autor (nierzadko porzuconej) aplikacji.

Polski język dostarcza takie zwroty jak "wsparcie", "udostępnianie", "obsługa", które dość precyzyjnie opisują oferowane czynności oraz różnice między nimi. W kontekście "wersji PHP" te różnice są zasadnicze.

Opublikowano

Ale żadne z tych opisanych przez ciebie słów literalnie nie oznacza „możliwości uruchomienia aplikacji przy użyciu interpretera o określonej wersji”. 

Bo literalnie udostępnienie php 5.2 oznacza wystawienie paczki zip/tgz zawierającej php.exe

 

Obsługa / obsługiwanie literalnie odnosi się do czynności wykonywanych przez osoby, więc też nijak mają się do maszynowni. 
 


Tak to z językiem jest, że w mowie potocznej stosuje się skróty myślowe i uproszczenia które nie zawsze są literalne :)

Opublikowano
1 godzinę temu, kafi napisał(a):

Ale żadne z tych opisanych przez ciebie słów literalnie nie oznacza „możliwości uruchomienia aplikacji przy użyciu interpretera o określonej wersji”. 

Bo literalnie udostępnienie php 5.2 oznacza wystawienie paczki zip/tgz zawierającej php.exe

 

Obsługa / obsługiwanie literalnie odnosi się do czynności wykonywanych przez osoby, więc też nijak mają się do maszynowni. 
 

 

Jeśli przyjmiemy definicję PHP jako języka programowania uruchamianego w środowisku interpretera, to obsługa PHP z poziomu operatora wiąże się z udostępnieniem tegoż środowiska w modelu SaaS. Można udostępniać środowisko świadcząc usługę wsparcia, jak i nie świadcząc tej usługi.

 

1 godzinę temu, kafi napisał(a):


Tak to z językiem jest, że w mowie potocznej stosuje się skróty myślowe i uproszczenia które nie zawsze są literalne :)

To prawda, jednak warto starać się precyzować oferty dla unikania niepotrzebnych nieporozumień.  😎

Opublikowano
3 godziny temu, Tom X napisał(a):

Można udostępniać środowisko świadcząc usługę wsparcia, jak i nie świadcząc tej usługi.

 

Ale to jest udostępnienie środowiska uruchomieniowego, a nie "udostępnienie PHP".
Zupełnie dwie różne rzeczy (tak formalnie rzecz biorąc). Dla 99,999% zainteresowanych totalnie nieistotne,
no ale skoro czepiamy się słówek i wymagamy aptekarskiej precyzji, to cóż.

 

 

3 godziny temu, Tom X napisał(a):

To prawda, jednak warto starać się precyzować oferty dla unikania niepotrzebnych nieporozumień.  😎

 

Ja jestem zwolennikiem bardzo dużej precyzji w ofertach.

Ale z drugiej strony, jeśli pewne schematy są w branży przyjęte i wzajemnie akceptowane, to czepianie się tej jednej firmy o to, jacy to oszuści, to jest mimo wszystko trochę nie na miejscu.

 

Oczywiście, sytuacja dość mocno zmienia się, gdy schematy w branży nie są przyjęte i firma nagina rzeczywistość kreując swoje pseudostandardy (jak np. pewien dostawca telekomunikacyjny sprzedający hsdpa+ jako 4g-ready) - wtedy jak najbardziej warto zwracać uwagę na to, że jest to wprowadzanie w błąd :)

Opublikowano
11 godzin temu, kafi napisał(a):

Ja jestem zwolennikiem bardzo dużej precyzji w ofertach.

Ale z drugiej strony, jeśli pewne schematy są w branży przyjęte i wzajemnie akceptowane, to czepianie się tej jednej firmy o to, jacy to oszuści, to jest mimo wszystko trochę nie na miejscu.

Nie przypominam sobie, bym użył tak silnie pejoratywnego zwrotu.

 

Nie spotkałem się ze standardem zamieszczania w regulaminie czy w specyfikacji usługi, frazy "wsparcie" w jej dwojakim rozumieniu.

Przykładowy operator posługuje się terminami "obsługa", "wsparcie" stosownie do ich znaczeń:
https://www.smarthost.pl/blog/warto-dbac-o-uzywanie-aktualnej-wersji-php

Jest to czytelne, zrozumiałe i nie budzi wątpliwości.

 

Chwalmy dobre standardy, te złe - krytykujmy. 😎

Opublikowano

Czy ktoś jest w stanie racjonalnie wytłumaczyć dlaczego w home.pl odnowienie domeny to ponad 200 zł brutto, gdzie np. OVH to jest 70 zł z hakiem?
Jakie cuda dodajecie do tej domeny, że cena jest ponad dwukrotnie większa?

Opublikowano
25 minut temu, krzysiekn napisał(a):

Czy ktoś jest w stanie racjonalnie wytłumaczyć dlaczego w home.pl odnowienie domeny to ponad 200 zł brutto, gdzie np. OVH to jest 70 zł z hakiem?
Jakie cuda dodajecie do tej domeny, że cena jest ponad dwukrotnie większa?


Cześć, cena jest zawsze elementem usługi, która jest postrzegana indywidualnie. Natomiast w naszym przypadku w cenie domeny masz nie tylko wsparcie techniczne (co jest ogólnie przyjętym standardem) przez infolinię, chat, mail, jak również przez Messengera (mało jest firm w Polsce, które oferują wsparcie techniczne na tym kanale kontaktu). W cenie domeny każdy klient otrzymuje także opcję ochrony DNSSEC oraz DNS Anycast, a te w innych firmach mogą być już dodatkowo płatne. 

 

Jasne - ktoś powie, że domena to usługa do samodzielnej obsługi i wsparcie techniczne nie jest potrzebne. Z perspektywy osoby doświadczonej w branży jest tu sporo racji. Natomiast z perspektywy użytkowników nietechnicznych, a tacy są też w naszej bazie, dostęp do supportu przy domenie jest ważny. Duża część rozmów i zgłoszeń dotyczy właśnie konfiguracji adresu i jego zarządzania. Bardzo często prowadzimy klienta krok po kroku, aby uruchomił pocztę czy stronę internetową pod własnym adresem jak najszybciej, bo akurat ma fajny, spontaniczny pomysł lub założył działalność i chce działać już w online. 

 

Możesz oczywiście poddać to w wątpliwość, bo jeśli ktoś kieruje się wszędzie argumentem ceny, ma wiedzę techniczną, to nie zamierzam przekonywać, że 200 to tyle samo co 70. Ale wystarczy zapoznać się z licznymi głosami na grupach FB jak również tutaj na forum, gdzie użytkownicy zgłaszają swoje problemy z dostępem do supportu w firmach, które oferują tanie domeny. Niska cena ma wpływ na wiele aspektów biznesowych i obsługowych, a także operacyjnych. I czasem taka jedna sytuacja, w której trzeba rozwiązać problem "kosztuje" Cię więcej niż różnica między cenami odnowienia.

 

Inna sprawa, że mamy wśród klientów wielu specjalistów IT, którzy chętnie z naszej oferty korzystają bo mogą uzyskać atrakcyjne prowizje za odnowienie domen w ramach programu partnerskiego polecaj.pl - https://polecaj.pl/prowizje/

 

Adam [home.pl]

Opublikowano
3 godziny temu, krzysiekn napisał(a):

Czy ktoś jest w stanie racjonalnie wytłumaczyć dlaczego w home.pl odnowienie domeny to ponad 200 zł brutto, gdzie np. OVH to jest 70 zł z hakiem?

 

Zapewne z tego samego powodu, co w knajpie 12 zł za butelkę 0,33l wody mineralnej, która w pobliskiej Żabce będzie gdzieś z połowę tańsza, a w Biedronce prawie dziesięciokrotnie 😃

 

 

2 godziny temu, home_pl napisał(a):

 

Jasne - ktoś powie, że domena to usługa do samodzielnej obsługi i wsparcie techniczne nie jest potrzebne. Z perspektywy osoby doświadczonej w branży jest tu sporo racji. Natomiast z perspektywy użytkowników nietechnicznych, a tacy są też w naszej bazie, dostęp do supportu przy domenie jest ważny.

Patrząc na swoje doświadczenia, to jak zaawansowana osoba będzie chciała tej pomocy (tu akurat stricte o "domku") to... i tak jej nie uświadczy, bo nie przebije się ze swoimi podejrzeniami i wnioskami przez 1st line.

Opublikowano

@kafi Podaj proszę przykład kiedy ostatnio kontaktowałeś się w temacie domen z naszym BOK i czego konkretnie dotyczyło zgłoszenie. Możesz szczegóły opisać na privie ;) 

 

Opublikowano (edytowane)

Może nie do końca na temat domen, ale - na początku listopada (#ANXC-65417-993)

 

Miałem problem z wygenerowaniem żądanego przez home serwer_tokena do transferu usług google.

 

Konsultanci zatrzymali się na formatkowej odpowiedzi; na odpowiedź że nie działa i nie da się tak,

oraz standardowych podpowiedziach pod tytułem użyj innego komputera i innej przeglądarki,

to po prostu kazali mi napisać na forum comminity google i na tym ich chęć zaangażowania się w problem klienta się zakończyła.

 

Finalnie z tym pomógł mi... inny partner Google, który powiedział w czym rzecz, pomimo tego, że nie miał w tym żadnego interesu.

Edytowane przez kafi
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Cytat

Informujemy, że od godzin porannych obserwujemy utrudnienia w dostępie do strony home.pl (w tym - poczty i panelu), a także usług klientów. Przepraszamy za powstałe problemy. Nasi administratorzy dokładają starań, aby dostęp do usług został przywrócony jak najszybciej


 

update: Część ludzi zgłasza także problemy z t-mobile dziś, możliwe ze kwestie są powiązane jako ze Home utrzymuje swoją infrę w piaseczyńskim DC należącym do T-Mobile

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Potrzebując z migrować pomiędzy dwoma chmurami trochę danych z wykorzystaniem rclone. Więc zaopatrzyłem się w małą farmę VPSów. A że kończy się ich żywotność, to mogę pochwalić się ich benchmarkami. (na wzór @sempre i wyniki webh.pl)

 

PS. Przy szukaniu VPS kierowałem się jedynie nielimitowanym transferem, bo musiałem przerzucić coś koło 40Tb.

 

Produkt:

 
Cloud VPS S
1vCore @2GHz
2 GB DDR4
40 GB SSD NVMe
IPv4 1/2
IPv6 0/128

18,00 zł netto / 22,14 zł brutto

 

 

Wyniki: yabs.sh

root@server-1671928-1:~# curl -sL yabs.sh | bash
# ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## #
#              Yet-Another-Bench-Script              #
#                     v2023-04-23                    #
# https://github.com/masonr/yet-another-bench-script #
# ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## #

Mon Jul 24 21:00:53 UTC 2023

Basic System Information:
---------------------------------
Uptime     : 29 days, 16 hours, 13 minutes
Processor  : AMD EPYC 7451 24-Core Processor
CPU cores  : 1 @ 1999.023 MHz
AES-NI     : ✔ Enabled
VM-x/AMD-V : ✔ Enabled
RAM        : 2.0 GiB
Swap       : 0.0 KiB
Disk       : 39.2 GiB
Distro     : Ubuntu 22.04.2 LTS
Kernel     : 5.2.0
VM Type    : OPENVZ
IPv4/IPv6  : ✔ Online /  Offline

IPv4 Network Information:
---------------------------------
ISP        : home.pl network
ASN        : AS12824 home.pl S.A.
Host       : home.pl S.A.
Location   : Szczecin, West Pomerania (32)
Country    : Poland

fio Disk Speed Tests (Mixed R/W 50/50):
---------------------------------
Block Size | 4k            (IOPS) | 64k           (IOPS)
  ------   | ---            ----  | ----           ----
Read       | 21.96 MB/s    (5.4k) | 106.88 MB/s   (1.6k)
Write      | 21.98 MB/s    (5.4k) | 107.44 MB/s   (1.6k)
Total      | 43.95 MB/s   (10.9k) | 214.33 MB/s   (3.3k)
           |                      |
Block Size | 512k          (IOPS) | 1m            (IOPS)
  ------   | ---            ----  | ----           ----
Read       | 145.52 MB/s    (284) | 151.87 MB/s    (148)
Write      | 153.25 MB/s    (299) | 161.99 MB/s    (158)
Total      | 298.78 MB/s    (583) | 313.87 MB/s    (306)

iperf3 Network Speed Tests (IPv4):
---------------------------------
Provider        | Location (Link)           | Send Speed      | Recv Speed                                    | Ping
-----           | -----                     | ----            | ----                                          | ----
Clouvider       | London, UK (10G)          | 92.3 Mbits/sec  | 779 Mbits/sec                                 | 77.8 ms
Scaleway        | Paris, FR (10G)           | busy            | busy                                          | 27.7 ms
NovoServe       | North Holland, NL (40G)   | busy            | busy            | 20.6 ms
Uztelecom       | Tashkent, UZ (10G)        | 92.6 Mbits/sec  | 604 Mbits/sec   | 140 ms
Clouvider       | NYC, NY, US (10G)         | 90.0 Mbits/sec  | 571 Mbits/sec   | 123 ms
Clouvider       | Dallas, TX, US (10G)      | 86.9 Mbits/sec  | 594 Mbits/sec   | 140 ms
Clouvider       | Los Angeles, CA, US (10G) | 84.5 Mbits/sec  | 526 Mbits/sec   | 167 ms

Geekbench 6 Benchmark Test:
---------------------------------
Test            | Value
                |
Single Core     | 694
Multi Core      | 709
Full Test       | https://browser.geekbench.com/v6/cpu/2025481

YABS completed in 20 min 37 sec

 

Statystyki obciążenia VPSa z jedynie rclonem (transfer 8 plików jednocześnie).

Zrzutekranu2023-07-24231354.thumb.png.04cb8acbeb67623b03582e23c9ce7165.png

 

Jak widać serwerem spokojnie poradził sobie z takim "małym" obciążeniem i jednocześnie pozwolił w praktyce w pełni wykorzystać dostępne pasmo (rclone w statystykach podawał ok. 11mb/s.

 

Co do opinii subiektywnych, to OK. Choć panel oferuję coś ala firewall VPS, który na początku sprawiał pewne problemy przy dopuszczeniu ruchu ssh.

 

Do tego dość mocno ukryta informacja, iż VPS ma dostęp jedynie do 100Mbit/s. Szego nie ma np. w dodatkowych informacjach o specyfikacji po kliknięciu w ofertę. A zmianka jest w "opisie sprzedażowym" przy nielimitowanym transferze.

Edytowane przez spex
  • Lubię 3
Opublikowano

@spex Dzięki za obszerny test. Cieszę się, że nasz VPS spełnił Twoje oczekiwania :) Co do łącza - informacja o 100Mbit jest przekazana na stronie z ofertą dwukrotnie, jednak jak rozumiem - chodzi o to, aby taki parametr pojawił się też w tabeli porównawczej. Przekazałem taką sugestię już do naszych kolegów z drużyny homecloud :)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Zastanawiam się, coś z tym zrobicie przecież wiadomo jak to wysilają....

 

ab4p5hor.jpg

 

 

 A email z tytułem "Bez odpowiedzi" wygląda tak :

 

Witaj, mój zboczony przyjacielu,

Przejdę od razu do rzeczy.
Tak naprawdę znamy się od jakiegoś czasu, przynajmniej ja znam ciebie.
Możesz nazywać mnie Wielkim Bratem lub Wszechwidzącym Okiem.
Jestem hakerem, który kilka miesięcy temu uzyskał dostęp do twojego urządzenia, w tym historii przeglądarki i kamery internetowej.
Nagrałem kilka filmów, na których masturbujesz się do bardzo kontrowersyjnych filmów "dla dorosłych".
Wątpię, czy chciałbyś, aby twoja rodzina, współpracownicy i cała lista kontaktów e-mail ([email protected]) zobaczyła nagranie,
na którym robisz sobie dobrze, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak perwersyjny jest twój ulubiony "gatunek".
Opublikuję również te filmy na stronach pornograficznych, staną się one viralem i fizycznie niemożliwe będzie usunięcie ich z Internetu.

Jak to zrobiłem?
Z powodu twojego lekceważenia bezpieczeństwa w Internecie, z łatwością udało mi się zainstalować trojana na twoim dysku twardym.
Dzięki temu mogłem uzyskać dostęp do wszystkich danych na twoim urządzeniu i zdalnie je kontrolować.
Poprzez zainfekowanie jednego urządzenia byłem w stanie uzyskać dostęp do wszystkich innych urządzeń.

Moje oprogramowanie szpiegujące jest zagnieżdżone w sterownikach i aktualizuje swoją sygnaturę co kilka godzin,
więc żaden program antywirusowy ani zapora sieciowa nie są w stanie go wykryć.
Teraz chcę zaoferować układ: niewielką kwotę pieniędzy w zamian za dawne życie bez zmartwień.

Przelej 1200€ do mojego portfela bitćóin:12vkPY2t6cVt5jEeFXsPaEmXAYTit23a9M

Jak tylko otrzymam potwierdzenie płatności, usunę wszystkie kompromitujące cię filmy,
usunę wirusa ze wszystkich twoich urządzeń i nigdy więcej o mnie nie usłyszysz.
To bardzo niewielka cena za to, by nie zniszczyć twojej reputacji w oczach innych, którzy uważają cię za przyzwoitego człowieka, jak wynika z twoich wiadomości.
Możesz myśleć o mnie jak o jakimś trenerze życiowym, który chce, abyś zaczął doceniać to, co masz.

Masz 48 godzin. Otrzymam powiadomienie, gdy tylko otworzysz ten e-mail i od tego momentu rozpocznie się odliczanie.
Jeśli nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia z kryptowalutami, jest to bardzo proste. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę " wymiana kryptowalut" i gotowe.

Oto, czego nie powinieneś robić:
- Nie odpowiadaj na moją wiadomość e-mail. Został on wysłany z tymczasowego konta e-mail.
- Nie dzwoń na policję. Pamiętaj, że mam dostęp do wszystkich twoich urządzeń i gdy tylko zauważę taką aktywność,
automatycznie doprowadzi to do opublikowania wszystkich filmów.
- Nie próbuj ponownie instalować systemu lub resetować urządzenia. Po pierwsze, mam już te filmy, a po drugie,
jak już wspomniałem, mam zdalny dostęp do wszystkich twoich urządzeń i gdy tylko zauważę taką próbę, wiesz, co się stanie.

Pamiętaj, że adresy kryptowalut są anonimowe, więc nie będziesz w stanie namierzyć mojego portfela.

Krótko mówiąc, rozwiążmy tę sytuację z korzyścią dla mnie i dla ciebie. Zawsze dotrzymuję słowa, chyba że ktoś próbuje mnie oszukać.

Na koniec mała rada na przyszłość. Zacznij traktować swoje bezpieczeństwo online bardziej poważnie.
Regularnie zmieniaj hasła i skonfiguruj uwierzytelnianie wieloskładnikowe na wszystkich swoich kontach.

Wszystkiego dobrego. 

 

Edytowane przez MaxPan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.