Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
23 minuty temu, Pawel_15 napisał:

Moim zdaniem komentarz zbędny. Szkoda psuć sobie dobrą opinię której wyrobienie trochę zajęło (wyjście do ludzi na RN, nie znikanie na dłuższy czas przy trudniejszych pytaniach czy problemach technicznych, czynny udział w życiu forum i walka argumentem) i zniżanie się do takiego poziomu.

Ale może podjęcie polemiki właśnie w opisany sposób (merytorycznie, z użyciem sensownych argumentów) przyczyniło by się do dalszej poprawy reputacji home? A być może, kto wie, może nawet sprowokowało do tego samego konkurencję z Krakowa? 

Opublikowano

@plainview Naszym konkurentem jest Facebook, Google, Microsoft, Amazon. Mamy swoją wizję rozwoju branży w Polsce i tej wizji się trzymamy zmieniając swoją ofertę, skupiamy się na sobie. Dzisiaj przeczytamy w komunikacie firmy X informację numer 1, jutro firma Y opublikuje komunikat z informacją numer 2. Naprawdę szkoda nam czasu na komentowanie wszystkich artykułów prasowych. Tak to nie działa i do niczego nie prowokuje.

Opublikowano

@plainview firma z Krakowa miała kilka szans na merytorykę. Poczytaj w wątku obok jak z niej skorzystali. Niekomentowanie komunikatów prasowych innych firm jest najlepszym komentarzem :) Serio, można wdawać się w oświadczenia i inne polemiki które nic nie dadzą. Nie lepiej robić swoje gdy to coś daje? ;)

Opublikowano

 @Pawel_15 zasadniczo widziałem tu pole do merytorycznego zaorania autorów komunikatu, które mogło by być wdzięcznym tematem do dyskusji dla m.in. użytkowników tego forum. 

 

@home_pl ok, jasna sprawa, rozumiem. Natomiast jeszcze 2 lata temu sami dość chętnie komentowaliście poczynania konkurencji (za którą wtedy jeszcze n widocznie uchodziła), więc miałem nadzieję, że tym razem, będzie podobnie

 

BTW, trochę odlecieliście z tym Facebookiem, Google itd. 

Opublikowano (edytowane)

@plainview Czym innym jest publikowanie notki o własnym hardware i suche wykresy, a czym innym kreowanie wizji katastrofy zmierzającej ku rynkowi ecommerce, która uderza w każdą firmę biorąca udział w jego kształceniu. Jeżeli napiszę "moje pierogi są najlepsze" to nie napiszę przecież nic złego, ale jeśli napiszę "wszystkie pierogi w Polsce są paskudne i trujące, nie kupujcie pierogów" to każdy producent pierogów ma prawo zabrać głos w tej sprawie i dać znak sprzeciwu. Jaka jest rzeczywistość - każdy może zweryfikować, bo dzisiaj rynek ecommerce w Polsce dobija do obrotów 50 mld złotych rocznie i jest jednym z najszybciej rosnących rynków w Europie. 

 

To ostatnia moja wypowiedź w temacie "czy zamierzacie polemizować z komunikatem prasowym" :) 

 

Cytat

BTW, trochę odlecieliście z tym Facebookiem, Google itd. 

 

 

Nie, my po prostu patrzymy na 10 lat do przodu i widzimy dużo więcej, planujemy działania z pewnym wyprzedzeniem. Google czy Facebook to dzisiaj 90% wszystkiego co ludzie robią w sieci, to one dzisiaj dyktują co masz kupić, gdzie i za ile. My, jako firma będąca przystanią dla małych i średnich biznesów, musimy traktować ich realnie jako konkurencję, bo Polacy za kilkanaście lat nie będą widzieli sensu np. zakładania stron czy posiadania sklepów na WooCommerce. Sporo takich "mikro" usług pod ecommerce może przeniknąć do w/w serwisów, a my na to reagujemy i podchodzimy do tematu inaczej. M.in. właśnie dlatego nie komentujemy tego, o co mnie prosisz ;) 

 

Pozdrawiam

[Adam z home.pl]

Edytowane przez home_pl
  • Lubię 2
Opublikowano

@home_pl no trudno. Miałem nadzieję na małe igrzyska, błyskotliwą polemikę, która finał pewnie znalazła by na sali sądowej ;) 

 

Niemniej zgodzę się z tym co pisał @Pawel_15 , fajnie, że tu jesteście i komentujecie nie używając korpo gadki, ale ma się poczucie iż za waszą komunikacją stoi żywy człowiek. 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, home_pl napisał:

[...]bo Polacy za kilkanaście lat nie będą widzieli sensu np. zakładania stron czy posiadania sklepów na WooCommerce. Sporo takich "mikro" usług pod ecommerce może przeniknąć do w/w serwisów, a my na to reagujemy i podchodzimy do tematu inaczej. M.in. właśnie dlatego nie komentujemy tego, o co mnie prosisz ;) 

 

Pozdrawiam

[Adam z home.pl]

 

I bardzo dobre podejście,

powoli tak właśnie się już dzieje, wiele małych firm rezygnuje z posiadania strony internetowej i skupiają się na profilach na Facebook'u, rynek się zmienia i nie ma sensu tracić czas na komentowanie pięknych wykresów konkurencji :)

Opublikowano

Ale @home_pl skoro rynek e-commerce tak rośnie, to dlaczego twierdzicie, że: 

Cytat

Polacy za kilkanaście lat nie będą widzieli sensu np. zakładania stron czy posiadania sklepów na WooCommerce. 

 

Przecież woo to najpopularniejszy obecnie system e-sklepów w Polsce? 

Opublikowano (edytowane)

@plainview Dlatego, że znajdą się usługi lepsze i łatwiejsze do zarządzania oraz tańsze w utrzymaniu dzięki technologii w chmurze w/w firm. To nie wydarzy się jutro, ani za rok. Tak będzie za 10-15 lat, ale my przygotowujemy się do tego już teraz m.in. oferując już nie tylko domeny czy hosting, ale +70 innych usług w portfolio dla małych i średnich firm. Cofnij się o tyle lat i zobacz jak wyglądał rynek e-zakupów nie tyle w Polsce co na świecie - nie było FB, nie było nawet szybkich przelewów, a mówimy tutaj przecież o nie tak dalekich czasach. Nowa generacja przedsiębiorców, która obecnie jest jeszcze w szkołach i opiera się na swojej komunikacji za pomocą Snapa, Instagrama i Tik Toka nie będzie widziała potrzeby posiadania czegoś tak abstrakcyjnego jak WooCommerce. Oni przyzwyczajeni do social media, będa korzystać z nich, a te serwisy im zapewnią niezbędne narzędzia. Teraz żyją z reklam, a pewnie z czasem zaczną zgarniać miliardy na prowizjach od sprzedaży.

 

Tak, zgadzam się - obecnie WooCommerce jest fajnym rozwiązaniem. Ale tylko obecnie.

Edytowane przez home_pl
Opublikowano
9 godzin temu, plainview napisał:

Przecież woo to najpopularniejszy obecnie system e-sklepów w Polsce? 


Wątpię, jeśli brać pod uwagę obroty generowane przez poszczególne platformy. Sklepiki na Woo, Preście itp. czeka ten sam los, który spotkał sklepiki stacjonarne w miastach, w których wybudowano galerie handlowe. Lokalnym (polskim) odpowiednikiem takiej galerii jest OLX, Allegro - ta ostatnia marka ma realne szanse powalczyć lokalnie z Amazonem po jego wejściu do Polski.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Odradzam wszystkim użytkownikom korzystanie z usług Home SA. Firma naciąga na usługi, których nie realizuje. Po opłaceniu usług pracownicy aroganccy i definitywnie niekompetentni. Robią sobie z "małych klientów" kpiny. Sprawy skierowałem do prokuratury, UOKiK oraz składam pozew do sądu. Każdej osobie zainteresowanej mogę udostępnić szczegóy historii korepondencji i wszystkie fakty, przez które straciłem 6 tysięcy złotych. Sprawę zamierzam nagłośnić we wszelki możliwy sposób.

Opublikowano (edytowane)

Hmmmmm ... Jesteś Pewien, że faktycznie wina lezy po stronie home ? 

Ja też  mam swoiste przeboje z OVH, ale jestem też świadomy tego, ze niektóre problemy są trochę z mojej winy ;)

Edytowane przez Mion
Opublikowano

Bardzo proszę:

W Home jestem od ponad 10 lat (gdybym się znał na tym to zmieniłbym usługodawcę - korzystam z serwera oraz kilku domen z adresami e-mail).

- w grudniu 2018 zleciłem pozycjonowanie strony na okres pół roku. Zapłaciłem prawie 4000 zł i bez efektów.  Wprowadzali nawet zmiany w strukturach strony (opracowane przez OSCGOLD). Nie znam się na tym ale nie przyjęli reklamacji i wypieli się na wszystko.  Mam dokumentację i pełną historię korespondencji.

 

- 22 stycznia 2020 dałem namówić się przez reprezentanta Home do stworzenia nowej  strony www - zapłaciłem  ponad 1700 zł. Po 2 miesiącach upomniałem się o realizację zamówienia - przesłali grafikę na poziomie dziecka z przedszkola i nie udostępnili (mimo deklaracji) wglądu w admina strony - a to było warunkiem, przez który zgodziłem się na realizację. Po wniesieni reklamacji orzecznikiem odrzuconej reklamacji był ten sam reprezentant Home, który namawiał mnie na zakup tej usługi. 

Nie ukrywam - konsultanci są mili w Home do momentu wykonania przelewu potem ignorują kompletnie. W dokumentacji obu przypadków skrupulatnie  zarchiwizowałem kontakty, maile, rozmowy i pisma. Dla formalności zgłosiłem do prokuratury i na policję.  Pisma zwrotne już są.  Wniosek do UOKiK i pozew do sądu jest w trakcie realizacji. Czekam również na odpowiedź pisemną prezesa p. Marcina Kuśmierza.  

 

Jestem osobą prowadzącą jednoosobową działalność i "walka" o swoje z takim gigantem jak HOME przypomina walkę z Goliatem... Niemniej z uwagi na ignorancję i kłamstwa jakimi kierowali się konkretni pracownicy H. nie odpuszczę - nie tylko dlatego, że zostałem oszukany ale również by inni zastanowili się i zachowali należytą ostrożność (zwłaszcza ci, którzy nie są w temacie informatyki a chcieli by mieć swoje strony w sieci).

Pozdrawiam

Opublikowano

Wydaje mi się ,że mały błąd popełniłeś wybierając home (firmę jednak typowo hostingowo/serwerową) do pozycjonowania i stworzenia strony. Niestety w tak dużych markach często takie prace zlecane są podwykonawcom (w przypadku stron) a w przypadku pozycjonowania często jest to tyko ładna gadka - bo zawsze można się wybronić ,że działania były wykonane a ,że efektów brak... no cóż to "wina Google" ;) Pytanie mi się też nasuwa co masz na myśli przez brak efektów? Otrzymałeś jakieś zestawienie ich wykonanych działań? Odnotowałeś jakieś zmiany w odwiedzalności, zmniejszenie czy wzrostu ruchu? Czy może masz namyśli brak nowych kontaktów/konwersji do których nie dochodzi? często strony z sporym ruchem same w sobie nie przynoszą efektów bo są kiepsko zaprojektowane/nieczytelne itp.

Na przyszłość proponuje strony zlecać mniejszym firmom albo freelancerom które tylko tym się zajmują i podobnie z pozycjonowaniem.

 

Kwota 4tys. zł wbrew pozorom to niezbyt wiele jak na pozycjonowanie i rzeczywiście wydanie takiej kwoty na kilka miesięcy SEO wg. mnie nie ma sensu - pozycjonowanie to naprawdę długi i kosztowny proces. Możliwe ,że lepiej byś zrobił jak te pieniądze przeznaczyłbyś na reklamę w social mediach albo sponsorowanych wynikach google - kwestia tak naprawdę tylko tego kogo chcesz znaleźć w Internecie (czytelnika? klienta? aktywnego użytkownika?).

  • Lubię 1
Opublikowano

No właśnie po tych doświadczeniach już to wiem.. i masz rację.  Gadka z Home to praktycznie naciąganie a efektywność - kompletnie bez zmian. O ile mógłbym to  (pozycjonowanie) zaakceptować i wyciągnąć wnioski na przyszłość, o tyle nie znoszę tandeciarstwa. Najbardziej poirytowali mnie o realizacji strony www i w rozmowach z obietnicami o możliwościach rozbudowy i administracji itp...  Dobrze, że rozmowy są u nich nagrywane. Przesłali zrzut graficzny chyba jakiegoś przedszkolaka a później ignorowali całkowicie i wypięli się. Tak w mojej opinii działa Home. 

Opublikowano
21 minut temu, Rafiki napisał:

Kwota 4tys. zł wbrew pozorom to niezbyt wiele jak na pozycjonowanie i rzeczywiście wydanie takiej kwoty na kilka miesięcy SEO wg. mnie nie ma sensu - pozycjonowanie to naprawdę długi i kosztowny proces.

Wiele i niewiele wszystko zależy konkurencji = słów kluczowych. Ale to Firma zleceniobiorcy musi wiedzieć czego  się podejmuje i co może wykonać w wskazanym budżecie i  oszacować szanse.  Jeśli podejmuje się pozycjonowania na np "chwilówki"  przy budżecie 1K / miesięcznie, to powinni wiedzieć , że nie ma szans. Chyba, że świadczy usług pozycjonowania w zakresie TOP 1000 !

 

Parafrazując  z Waszego podwórka - to jak by firma IT podejmowała się wybudowania serwerowni przy budżecie np 5 K zł  po czym skonfigurowała chmurę na AWS'ie .. 🤐

Nie tędy droga  ...

 

 

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dnia 5.05.2020 o 13:28, [email protected] napisał:

- 22 stycznia 2020 dałem namówić się przez reprezentanta Home do stworzenia nowej  strony www - zapłaciłem  ponad 1700 zł. Po 2 miesiącach upomniałem się o realizację zamówienia - przesłali grafikę na poziomie dziecka z przedszkola i nie udostępnili (mimo deklaracji) wglądu w admina strony - a to było warunkiem, przez który zgodziłem się na realizację. Po wniesieni reklamacji orzecznikiem odrzuconej reklamacji był ten sam reprezentant Home, który namawiał mnie na zakup tej usługi. 


Czy mógłbyś opisać, choćby w punktach, procedurę zamawiania, realizacji i płatności usługi tworzenia strony internetowej w tej firmie? Z tego co piszesz wynika, że na własną odpowiedzialność opłaciłeś kolejną usługę z góry mając na względzie wcześniejsze niepowodzenia.

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej @spex  ta opcja była u nas dostępna od zawsze ;) Zarówno dla domen obsługiwanych na DNS bez przypisania do hostingu (za pomocą rekordów), jak i tych, które są przypisane do hostingu (za pomocą rekordów jak i tej opcji przy przekierowaniu poczty). Specjalnie zapytałem w tym temacie naszych specjalistów i podany przez Ciebie artykuł nie miał w ostatnich miesiącach aktualizacji treści.

Opublikowano

@spex Nie. To jest zupełnie różna konfiguracja. Nie ma obowiązku utrzymywania u nas poczty, domeny możesz skierować gdzie chcesz, również poza nasze DNS. Jeżeli jednak potrzebujesz poczty u nas - domena musi być na naszych serwerach DNS, a więc konfiguracja z CF nie zadziała.

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.