Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

hrd - migracja trwa


smarthost
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie ktoś korzysta z hrd.pl - najświeższe info z godziny 15:11 (9.06.2018): "Powoli kończymy prace związane z migracją, natomiast nie jesteśmy w stanie podać jeszcze konkretnej godziny. Prosimy o cierpliwość. Na maila otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące zakończenia prac oraz danych do logowania do nowego systemu."

 

Generalnie system domen nie działa od 18:00 w piątek - miał nie działać do ok 10:00 w sobotę,  ale prace nadal trwają (wg info jak wyżej).

 

Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan na 10.06 12:00 (26 godzin po planowanym czasie zakończenia)

 

  • Ludzie dostali dostępy do nowych panelów
  • Nie można wprowadzać zmian w oparciu o nowe api/nie są one skutecznie rejestrowane w systemie domen
  • Strona internetowa nadal nie działa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan na 10.06 12:00 (26 godzin po planowanym czasie zakończenia)
 
  • Ludzie dostali dostępy do nowych panelów
  • Nie można wprowadzać zmian w oparciu o nowe api/nie są one skutecznie rejestrowane w systemie domen
  • Strona internetowa nadal nie działa
Ja nie dostałem dostępów.

Nie dziala połączenie przez mostek do starego API.

Nie da się nawet zalogować do panelu sprzedażowego.

:-(

Wojtek

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem dane, mogę zalogować się do nowego panelu (który wygląda po prostu jak stary z nową skórką i nadal ma mnóstwo niewygodnych rozwiązań), ale mostek SOAP nie działa. Wygląda na to, że o ile nam każą używać teraz bridge.hrd.pl w zapytaniach, to skrypty tam zlokalizowane nadal idą do www.hrd.pl/partner/itd, gdzie dostają 404 ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd jest w wsdlach. Brakuje zawartości parametru location. Można go sobie pobrać, poprawić i wystawić lokalnie na własnym serwerze. W testowej wersji jest ok.

 

https://bridge.hrd.pl/partnerAPI/Domain.php?wsdl

<service name="DomainService">
<port name="DomainPort" binding="tns:DomainBinding">
<soap:address location=""/>
</port>
</service>

https://bridge.test.hrd.pl/partnerAPI/Domain.php?wsdl

<service name="DomainService">
<port name="DomainPort" binding="tns:DomainBinding">
<soap:address location="https://bridge.test.hrd.pl/partnerAPI/Domain.php"/>
</port>
</service>

 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnałem Domain.php i location było już podane, ale problem cały czas był.

Podmianka wszystkich Action itp z www.hrd.pl na bridge.hrd.pl sprawiła, że działa.

 

edit: O, widzę, że HRD to samo zrobiło właśnie u siebie ;).

Edytowane przez patryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyżej piszecie można odnieść wrażenie, że nie działa autoryzacja i można mieć wgląd w info o większej ilości danych niż potrzeba... 

Zastanawiam się, czy to wszystko jest teraz dość bezpieczne i czy nie można na przykład edytować czyichś domen lub przynajmniej listować czyichś domen...

Edit: Tak, niestety ponoć da się wyciągać dane innych klientów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa. W panelu zakupowym ciągle pojawia się komunikat "Utracono połączenie z API". No i co któreś odwołanie do mostka zwraca "connection timeout". No to poprawili.. :)

 

Edit. Nawet dostałem ze 2 razy błąd z pełnym stacktrace i fragmentami kodu źródłowego :)

Edytowane przez Tomek
Dopisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tylko dodam, że w dokumentacji jest informacja, że zalecane jest włącznie cache przez soap:

 

ini_set("soap.wsdl_cache_enabled", "1"); //Włączenie pamięci cache dla plików wsdl

 

U mnie zadziałał mostek dopiero po wyłączeniu tego cache.

 

Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż dopytam, wie ktoś jak z palca z panelu odnowić domenę, co dostała status blocked? -_- Poza błędem 'Internal server error' dla Config DNS oraz braku guzika na odnowienie :P

 

EDIT:

Klikamy w link: https://bok.hrd.pl/domain-op/renew-domain?id=tutajNumerDomeny

i śmiga :P

Edytowane przez otlet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mrViperoo No nie chciałbym publicznie ujawniać szczegółów z wiadomych względów :) Na pewno jest to PHP + jeden z frameworków.

 

@smarthost Przy pierwszym połączeniu z wsdl - zapisywane jest w tmp i przy włączonym cache korzysta z tego pliku nie odwołując się do serwera. Tak więc z włączonym cache jak coś zmienią w wsdl - będzie sypało błędami.

 

W ramach ciekawostki - mimo zapewnień o tym, że mostek będzie zgodny z poprzednim API - wygląda na to, że poprzez mostek nie da się zarejestrować domeny która jest w stanie book blocked.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Podobna zawartość

    • Przez Krystian
      Po prawie 11 latach postanowiłem pożegnać się z HRD. Ich API często leży i kwiczy, nowy panel jest beznadziejny i nieużyteczny itp. 
      Około 2-3 tygodniu temu, zacząłem migrować klientów i domeny do domeny.tv
      Mają świetny moduł do WHMCS, API działa i mają dużo lepsze ceny niż HRD przy mniejszej ilości wymaganych domen.
       
      Od kilku dni, klienci mają problem z uzyskiwaniem auth info. HRD twierdzi, że wysyła albo wymyśla jakieś dziwne problemy. Dodam, że wszystkie wnioski sam wypełniam za klientów i daje im tylko do podpisania, załączenia dokumentów i wysłania do nich. 
       
      Dziś jeden z moich klientów przesłał mi taką wiadomość:
       
       
      Wiedzieliście o tym? Bo ja, jako partner, nie. Brak informacji w panelu czy na stronie. A według regulaminu mają 14 dni z wyprzedzeniem informować o zmianach w regulaminie. 
      Firma ta schodzi do poziomu nazwy.pl Zobaczyli, że ludzie masowo zabierają domeny od nich i robią teraz co mogą, aby utrudnić ten proces. 
    • Przez Rafal
      Witam,
      kupię moduł HRD do WHMCS (najnowsza wersja).
      Oferty proszę składać na PW .
       
      Dzięki
    • Przez smarthost
      Witam,
       
      Czy ktoś z Was używa może nowego API hrd ? Przebudowuję aktualnie cały mój system i chyba nie ma sensu wdrażać "mostków" do starego API. Wolałbym nowe - ale czy ktoś może potwierdzić, że działa?
       
      Od razu prośba: nie piszcie, żebym wdrożył sobie API NASK 🙂 Nie o to chodzi w moim pytaniu.
       
      Wojtek
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.