Skocz do zawartości

Krystian

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Krystian w dniu 23 Listopada 2018

Użytkownicy przyznają Krystian punkty reputacji!

Reputacja

6 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wiem Już dość sporą liczbę domen wyrwałem w ciągu ostatniego roku
  2. Oczywiście potwierdzam wszytko w ciągu 10 min, aby wydawali kody. Opisałem sytuację NASK na ich profilu FB. Poprosili, aby przedstawić sprawę mailowo. Być może NASK zmusi ich, żeby w obecnej sytuacji nie narażać klientów i kazać im chodzić na pocztę. Może większa ilość zgłoszeń do NASK w tej sprawie, przyczyni się do ukrócenia tych nieuczciwych praktyk oraz odzyskanie domen od nich?
  3. Już jestem na ostatniej prostej z dzbanami z Consulting service. Do migracji zostało coraz mniej domen. Dziś jednak dostałem odpowiedź, że kody są wydawane do 7 dni od momentu otrzymania pisma (dla przypomnienia, oczywiście listem tradycyjnym). NASK oczywiście ma nas w.... Co do powyższych awarii. Awarie mają średnio kilka razy na tydzień. Mój system odpytuje ich API co 4 godziny. Co chwilę widzę, że ich api leży itp.
  4. Serwer wolny od około 25-27 listopada. Wygasa 30 listopada Odnowienie: 219 pln netto Lokalizacja: Warszawa, OVH Odstąpię za 200 PLN
  5. Moduł chcę udostępnić w formie subskrypcji na poziomie około 200 PLN / licencja / rok, aby dzięki temu projekt mógł się rozwijać (nowe możliwości modułu oraz aktualizacje czy to po stronie API domeny.tv czy samego WHMCS ).
  6. Witajcie, Jak część pewnie już z Was wie, po ostatnich przygodach z HRD, postanowiłem przenieść się do domeny.tv Ich moduł do WHMCS działa znakomicie, rezerwuje domeny itp - bajka. Obecnie przez ich API i ich wtyczce do WHMCS, można rejestrować aż 757 różnych TDL. Jak zapewne się domyślanie, dodanie takiej ilości TLD do WHMCS wraz z cenami jest dość czasochłonne, monotonne itp. Mój profesor na studiach powiadał, że "Dobry informatyk to leniwy informatyk. Znajdzie rozwiązanie każdego problemu po jak najmniejszej linii oporu" - coś w tym jest Postanowiłem zrobić moduł do
  7. Ale o co chodzi? Bo nie bardzo rozumiem do czego miała to być odpowiedź.
  8. Dla mniejszych partnerów, dla których inwestycja 10 000 PLN na zostanie rejestratorem, polecam domeny.tv Ich moduł działa genialnie z WHMCS, a ja właśnie kończę dodatkowy moduł, który automatycznie pobiera wszystkie dostępne rozszerzenia, wprowadza cennik do WHMCS wraz z naszą prowizją (ceny ustawia od roku do 10 lat, uwzględniając wyjątki jak np. .co - max 5 lat itp).
  9. @Marek607 żadnego mailingu nie było. Informacje o zmianie regulaminu, która była dość istotna zarówno dla partnerów jak i abonentów domen umieścili w notatce o jakże nic nie mówiącym tytule "Informacje bieżące" (wiadomość w panelu z 11.10.2018) i dopiero w 3 podpunkcie by przypadkiem ktoś nie zauważył tak istotnej zmiany: Zleciłem już analizę tego zachowania do kancelarii prawnej. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i czuje się oszukany jak ja, można by jeszcze zbiorową skargę wysłać do NASKu i od nich prosić o kody auth info.
  10. W Direct Adminie nie ma "wbudowanego" skryptu do tego, czego potrzebujesz
  11. cd /home/user/domains/domena.pl/public_html find . -type d -exec chmod 0755 {} \; find . -type f -exec chmod 0644 {} \;
  12. Kto wie, niedługo zapewne to wprowadzą, chodź do tego czasu mam nadzieję będę daleko od nich. Na razie w żałosny sposób straszą mnie, abym sprostował informacje tutaj zamieszczone (chodź nie bardzo wiem jakie, gdyż wszystkie informacje jakie zamieściłem są prawdziwe) oraz bym nie publikował ich super tajnej korespondencji. Niestety, ale takie zastraszanie z ich strony szkodzi tylko im samym. Normalna firma nie stosuje tak żałosnych praktyk (najpierw ciche wprowadzenie zmian w regulaminie) a teraz nieudolne próby zastraszenia. Ciekawe co na to NASK, bo kij że partnerom wcisnęl
  13. Kolejny nonsens na poziomie nazwy Lepiej czytajcie codziennie regulamin, bo nigdy nic nie wiadomo w tej firmie. Szkoda tylko, że ich zmiany nie mają żadne mocy prawnej, bo każdy sąd podważy takie znaczące zmiany jednostronne umowy / regulaminu bez akceptacji drugiej strony.
  14. Po prawie 11 latach postanowiłem pożegnać się z HRD. Ich API często leży i kwiczy, nowy panel jest beznadziejny i nieużyteczny itp. Około 2-3 tygodniu temu, zacząłem migrować klientów i domeny do domeny.tv Mają świetny moduł do WHMCS, API działa i mają dużo lepsze ceny niż HRD przy mniejszej ilości wymaganych domen. Od kilku dni, klienci mają problem z uzyskiwaniem auth info. HRD twierdzi, że wysyła albo wymyśla jakieś dziwne problemy. Dodam, że wszystkie wnioski sam wypełniam za klientów i daje im tylko do podpisania, załączenia dokumentów i wysłania do nich.
  15. Omijaj HRD szerokim łukiem. Ich API często się sypie. domeny.tv dają świetny moduł do WHMCS. Dodatkowo mam zrobiony moduł dodatkowy, który automatycznie pobiera wszystkie rozszerzenia z domeny.tv wraz z cenami (+ dodaje ustaloną marzę). Dla 754 dostępnych obecnie rozszerzeń ustalanie ceny nawet tylko na jeden rok to katorga Od około miesiąca migruję domeny klientów do domeny.tv z hrd i żałuję, że dopiero teraz to robię, a nie przez 11 lat męczyłem się z consulting service.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.