Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash,

Chcesz znaleźć opinie o dhosting.pl? Jeśli szukasz hostingu w dhosting.pl, serwerów w dhosting.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w dhosting.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie, wystarczy uśmiechnąć japę, cyknąć sobie sweet focię i wysłać do supportu :)

Na trudniejsze problemy focia z dziubkiem czy innym karpiem i wszystko od ręki będzie realizowane :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Oferta poczty biznesowej bardzo ciekawa w porównaniu do innych ofert dostępnych aktualnie na rynku, elastyczne przydzielanie miejsca bez narzucania minimalnego rozmiaru skrzynki oraz zliczanie faktycznego zużycia zamiast przydzielonego na duży plus ale jest też minus - aby działało podpisywanie DKIM trzeba przenieść obsługę strefy DNS do Was... Niestety przeniesienie obsługi DNS kilkunastu domen nie wchodzi u nas w grę z różnych powodów, tym bardziej tylko po to żeby w pełni wykorzystać możliwości poczty - wielka szkoda bo zapowiadało się bardzo dobrze. 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Czy ktoś ma wiedzę, czy w dhosting.pl zrobili to, do czego się zobowiązali na swoim blogu i w mediach społecznościowych?

 

https://dhosting.pl/community/solidarni-z-ukraina/

 

Na stronie kampanii nie widać żadnego wkładu ze strony dhostingu. A na stronie dhosting nie ma również podsumowania akcji, jakichś kwot czy nawet ogólnych informacji co się stało ze zgromadzoną kwotą (o ile jakąś kwotę zgromadzono).

 

https://www.siepomaga.pl/pah-ukraina#pomocne-firmy

 

Większość firm, które zebrały cokolwiek na tę kampanię, przekazały oficjalną darowiznę, którą można zobaczyć i zweryfikować na stronie kampanii. Dhosting niestety nie jest jedną z tych firm.

Opublikowano

Cześć,
Podsumowanie wrzucimy zapewne jutro lub w poniedziałek. Chcieliśmy poczekać aż zbiorą się płatności od wszystkich użytkowników, którzy założyli konto w dniu akcji (mają na to pełne 14 dni). Nie jest to zbliżona kwota co do niektórych ale cieszymy się, że dołożymy cegiełkę od siebie. R22 przekazało aż 100 000 zł niezależnie od sprzedaży (chcielibyśmy mieć takie możliwości :) ) więc przy okazji chcieliśmy wyrazić szacunek dla nich z tego powodu.

 

Opublikowano

Nie wiem skąd pomysł, żeby czekać 14 dni na wpłaty, ale nawet jeśli to prawda, to te 14 dni od 1 marca mamy już za sobą.

Rozumiem, że nie spieszycie się z pomocą ludziom, bo chodzi najprawdopodobniej głównie o fajnie wyglądającą kampanię marketingową, ale ofiary wojny nie mają tyle czasu na czekanie. Mam taką obawę, że gdybym nie wypowiedział się, to temat umarłby na zawsze. Chyba, że nie macie się czym pochwalić, jeśli chodzi o płatności w tym dniu, to to też jest jakieś wytłumaczenie. Jednakże dobrze by było, gdyby się jakiekolwiek stanowisko pojawiło, a jak dotąd to co prezentujecie to jest raczej klasyczne zamiatanie sprawy pod dywan. ;)

 

Opublikowano (edytowane)

Przykre jest dla mnie, że w Polsce zawsze szukamy haczyków. Napiszę zatem wprost: trial trwa 14 dni, a w pierwszym dniu płaci tylko kilka procent użytkowników więc przekazalibyśmy kilkaset zł. Najwięcej opłaceń mamy na koniec okresu testowego i zaraz po nim dzięki czemu przekazana kwota wyniesie ponad 8000 zł. Prześlę Ci na priv potwierdzenie przelewu bo chcemy, aby PAH otrzymał pełną kwotę bez  potrącenia prowizji siepomaga.  
 

Cytat

>fajnie wyglądającą kampanię marketingową


Nie informujemy nawet o połowie działań, które się dzieją u nas w firmie. Pomagamy bezpłatnie chyba już dziesiątkom różnych organizacji, które coś organizują w stosunku do pomocy na Ukrainie, a nasi pracownicy w czasie pracy mogą angażować się bez ograniczeń w pomoc uchodźcom (tworzone były zbiórki i dostawy, a wczoraj na dworcu zachodnim w Warszawie kilka osób z naszego zespołu uczestniczyło bezpośrednio w pomocy).  Firmy z Ukrainy otrzymują też bezpłatnie hosting, niektóre się zgłosiły. 

Szczerze mówiąc zależało nam właśnie na tym, aby nie robić na tym marketingu.

 

Edytowane przez dhosting.pl
  • Lubię 3
Opublikowano
1 godzinę temu, dhosting.pl napisał:

Nie informujemy nawet o połowie działań, które się dzieją u nas w firmie.

Postrzegałam Państwa firmę jako organizację walczącą z mainstreamową konkurencją, która stworzyła własny innowacyjny produkt, lecz w ostatnim czasie patrząc na informacje prasowe mam wrażenie że za każdym razem są Państwo parę dni wstecz za pomysłami konkurencji. Przykro się to odbiera. Tutaj również widzę podejście że co złego to nie my.

Opublikowano

Nie wiem czy można powiedzieć, że walczymy z mainstream ;) Na pewno mainstream nas pozywa, a sądy prawie 4 rok to rozpatrują. 
Wiem, że mamy wiele elementów do poprawy (np. szybkość aktualizacji baz danych czy PHP) oraz w samej komunikacji. W ostatnim czasie staramy się mniej wypuszczać notek prasowych, a znacznie więcej czasu poświęcać na pracę nad produktem. 
 

Opublikowano
W dniu 17.03.2022 o 13:32, dhosting.pl napisał:

Przykre jest dla mnie, że w Polsce zawsze szukamy haczyków.

 

Gdyby wszystkie firmy podchodziły uczciwie zarówno do biznesu, jak i do tego typu kampanii marketingowych, to oczywistym dla mnie jest, że nikt nie musiałby szukać żadnych haczyków. Niestety większość firm, w tym Wasza, takie haczyki posiada i dlatego ludzie nigdy nie wierzą szczególnie dużym przedsiębiorcom na słowo, i bardzo dobrze.

 

Ale tak, potwierdzam, otrzymałem potwierdzenie przelewu do PAH, ale dopiero wczoraj. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przetestowałem dhosting.pl u siebie więc wrzucam linka do recenzji i testów - moze komuś się przyda:

 

https://jakwybrachosting.pl/recenzja-dhosting/

 

Sprawdziłem: ofertę, parametry, szybkość/wydajność (8 różnych testów), pocztę e-mail, kwestie bezpieczeństwa (10 elementów), uptime, panel, support (tajemniczy klient 😎)

 

W skrócie:

  • Na plus wydajność jeśli chodzi o stress-testy, czy pomocny support (śr. czas odpowiedzi - 14 minut).
  • Na niewielki minus backupy rzymane tylko przez 3 dni.

Szczegóły w recenzji.

Jest tam też orócz wyników wszystkich testów monitoring uptime na żywo (sprawdzany co 5 minut z 8 lokalizacji) i kod rabatowy (gdyby ktoś chciał skorzystać).

Opublikowano

Mamy tu do czynienia z jedną z dwóch sytuacji: test jest wykonywany całkowicie dla pieniędzy lub całkowicie bez pomysłu. Przypuszczam, że chodzi o pieniądze, ponieważ w testach podawane są tylko linki do firm partnerskich oraz partnerskie kody rabatowe.


Jestem naprawdę rozczarowany, że użytkownik, który zamieścił te kilka recenzji nie został zbanowany. Widać jak na dłoni, że te testy są robione tylko po to, aby uzyskać jakiś konkretny wynik finansowy - nie chodzi o to, aby testować i uzyskać wiarygodny wynik.

 

 

Przeniosłem się na dhosting przy wychodzeniu z zenboxa. Moja szczera opinia jest taka, że większość rzeczy z tego powyższego testu to kompletne bzdury.

 

Dlaczego? Głównie dlatego, że dhosting jest uważany za bardzo wolny, w dużej mierze na podstawie wydajności zapytań mysql, które są obsługiwane z żółwią prędkością. Problem był zgłaszany do dhostingu i jedyne co wracało to że "pracują nad tym". W moim przypadku pracowali nad tym przez wiele miesięcy, a jedyną rzeczą, którą zrobili, było zainstalowanie wtyczki Litespeed Cache na moim wordpressie. Nie wiem, czy ich serwery są przeciążone, czy co, ale nie udało mi się uzyskać żadnej wydajności, nawet wydajności, którą bez problemu udało mi się uzyskać w zenboxie, nie mówiąc nawet o tym, jak to działa u mojego obecnego dostawcy (którego przynajmniej na razie nie będę tu reklamował).

 

Druga sprawa to wsparcie. To prawda, że w ciągu dnia można uzyskać naprawdę szybką odpowiedź, ale w większości przypadków te odpowiedzi są nic nie warte. Po prostu stwierdzają, że "skontaktują się z administratorami" lub coś w tym stylu. Administratorzy ci być może w ogóle nie pracują nad zgłoszonymi przypadkami, albo pracują bardzo powoli, bo do tej pory udało mi się uzyskać jedynie informację, że coś zrobili, ale nie miało to z kolei żadnego wpływu na wydajność moich stron.

 

Inną sprawą jest to, że nigdy nie udało mi się uzyskać odpowiedzi w nocy. Nie wiem, jak autorowi recenzji się to udało, ale nie widziałem żadnej innej recenzji, która potwierdzałaby, że odpowiedzi otrzymano w nocy. Nawet tutaj ktoś się na to skarżył i otrzymał takie same bzdury jak ja, że dhosting musi poprawić działanie wsparcia w nocy. Zrozumiałbym, gdyby odpowiedzi przychodziły po kilku godzinach, ale za każdym razem otrzymywałem je rano (najczęściej około 9 rano).

 

Ta recenzja jest tak bardzo bzdurna, że nawet pokazuje uptime jchosta zamiast uptime dhostingu.

 

Jest jedna recenzja, której nie zrobiono dla pieniędzy, a która naprawdę pokazuje, co w dhosting się dzieje: https://gametrade.com.pl/dhosting-pl-opinie/. Zachęcam do lektury.

  • Lubię 1
Opublikowano

To tutaj słowem wyjaśnienia, jako że zostałem w pewnym sensie wywołany do tablicy.

 

Zgłoszenia na temat publikacji tych linków przez @kazur dostałem, ale świadomie nie postanowiłem ich kasować. O ile faktem jest, że nie do końca popieram podpinanie wszędzie linków partnerskich, zwłaszcza - że jak słusznie zauważyłeś @ricky - w rankingu tamtym biorą udział przede wszystkim (o ile nie wyłącznie - nie sprawdzałem) firmy które mają podpięte linki partnerskie właśnie, o tyle sama recenzja jest zrobiona szczegółowo, natomiast co do samej wiarygodności tej recenzji ciężko mi się odnosić, tak samo jak do tej, którą podlinkowałeś. 

 

A co do jchost i tego, że widnieje na raporcie od dhosting... to z nieznanych mi powodów tak jest i to musi sobie chyba faktycznie poprawić autor recenzji ;)

 

image.png 

 

Ze swojej strony wiem, że istnieje takie coś jak https://dhostingstatus.pl/ gdzie zamieszczane są informacje o niedostępnościach przez operatora samego w sobie, ale na ile tamte informacje są wiarygodne to również ciężko mi ocenić.

 

  • Lubię 2
Opublikowano
2 godziny temu, theqkash napisał:

ale na ile tamte informacje są wiarygodne to również ciężko mi ocenić.

 

Myślę, że powinieneś umieć oszacować wiarygodność tych raportów, skoro tam pracujesz.

  • Super! 1
Opublikowano

@ricky cóż - przejrzałeś mnie 😉

 

A tak naprawdę to nie.

 

Nie jest bowiem żadną tajemnicą, że świadczyłem dla dhosting usługi informatyczne. Każdy musi coś robić, by zarobić pieniądze. 😉 Nigdzie i nigdy natomiast tego nie kryłem - nawet na moim profilu na linkedin jest publiczna informacja, że owszem, świadczyłem usługi informatyczne dla dhosting. Jest tam też informacja, że od dobrych kilku miesięcy nie mam zawodowo jednak z tą firmą nic wspólnego. Tym samym nie umiem wskazać z czego wynikają obecne problemy, które Cię spotykają w dhosting, a podpowiadam jedynie, gdzie możesz znaleźć inne raporty związane z niedostępnością. 

 

Natomiast, przede wszystkim to, gdzie i dla kogo kto "prywatnie" pracuję to jest zupełnie inna sprawa i nawet gdybym nadal miał cokolwiek zawodowo wspólnego z dhosting czy jakąkolwiek inną firmą, wcale nie świadczy o tym, że muszę jakkolwiek ręczyć za świadczone przez nich usługi, czy nawet odnosić się do jakichkolwiek problemów z którymi się borykają. Podejrzewam, że są tu pracownicy tych czy innych firm hostingowych pod prywatnymi profilami i wypowiadają się pozytywnie i negatywnie na różne kwestie - takie mają prawo. Prywatnie każdy jest po pierwsze człowiekiem.

 

Uprzedzając ewentualne zarzuty o stronniczość - nigdy nie faworyzowałem tutaj żadnej konkretnej firmy - ani ja, ani ktokolwiek inny z obsługi. Niezależnie od tego, gdzie pracowałem, firma nie miała dostępu do niczego "extra" z mojej strony. Jestem profesjonalistą w branży i wykonuję swoją robotę. To, że przy okazji prowadzę to miejsce, to sprawa od tego niezależna w żaden sposób.

 

Forum zawsze było, jest i będzie bezstronne. Żaden z usługodawców nie ma tutaj żadnej przewagi ani możliwości promowania się w sposób lepszy lub gorszy od pozostałych usługodawców i to się nie zmienia niezależnie od sytuacji. Jeśli widzisz, że jest inaczej w przypadku moim lub kogokolwiek innego z obsługi forum - zgłoś to do mnie, lub do @oui.

  • Lubię 7
Opublikowano
5 godzin temu, ricky napisał:

Jestem naprawdę rozczarowany, że użytkownik, który zamieścił te kilka recenzji nie został zbanowany.

Nie stosujemy polityki cenzury wszelakiej, raczej wolnościowej. Każdy może zamieścić opinię na każdy temat - to czy jest ona realna każdy może ocenić przecież sam. Przeżyliśmy już wiele "rankingów", tych marketingowych, tych bardziej i mniej obiektywnych, ale zawsze na końcu sprowadza się to do dyskusji na temat własnych potrzeb i doświadczeń.

 

5 godzin temu, ricky napisał:

Administratorzy


Świat jest mały, a specjalistów którzy zdobywali realne doświadczenie powinno się raczej cenić ;)
 

5 godzin temu, theqkash napisał:

A co do jchost i tego, że widnieje na raporcie od dhosting... to z nieznanych mi powodów tak jest i to musi sobie chyba faktycznie poprawić autor recenzji ;)

Świat jest też (niestety) na tyle mały, że kilku usługodawców może korzystać z infrastruktury tego samego miejsca.

 

2 godziny temu, ricky napisał:

 

Myślę, że powinieneś umieć oszacować wiarygodność tych raportów, skoro tam pracujesz.

1 godzinę temu, theqkash napisał:

Prywatnie każdy jest po pierwsze człowiekiem.

...a temat dotyczy opinii o danej marce, zatem znów wykonując powierzony obowiązek muszę poprosić, ażeby ewentualne prywatne kwestie załatwiać w innym miejscu.
 

1 godzinę temu, theqkash napisał:

Forum zawsze było, jest i będzie bezstronne.

I mimo chęci wielu, zrobimy wszystko ażeby tak pozostało ;)

  • Lubię 1
  • Super! 1
Opublikowano
W dniu 13.04.2022 o 10:35, ricky napisał:

Mamy tu do czynienia z jedną z dwóch sytuacji: test jest wykonywany całkowicie dla pieniędzy lub całkowicie bez pomysłu. Przypuszczam, że chodzi o pieniądze, ponieważ w testach podawane są tylko linki do firm partnerskich oraz partnerskie kody rabatowe.


Jestem naprawdę rozczarowany, że użytkownik, który zamieścił te kilka recenzji nie został zbanowany. Widać jak na dłoni, że te testy są robione tylko po to, aby uzyskać jakiś konkretny wynik finansowy - nie chodzi o to, aby testować i uzyskać wiarygodny wynik.

 

W sensie - sugerujesz, że w którymś miejscu fałszuje testy? Albo "ustawiam je pod wynik"? Jeśli tak, to chętnie dowiem się więcej.

Najlepiej w osobnym wątku, który powstał albo na priv.

Uważam, że każdy test/benchmark, który jest czymś więcej niż prywatną opinią niepopartą niczym, może okazać się przydany dla kogoś, kto szuka danego hostingu. Dlatego wrzuciłem tu linka do mojego testu. Może komuś się przydać, podsunąć jakąś informację, której nie wiedział o danej formie albo choćby zainspirować go do własnych testów (do czego zawsze zachęcam) :) 

 

W dniu 13.04.2022 o 10:35, ricky napisał:

Dlaczego? Głównie dlatego, że dhosting jest uważany za bardzo wolny, w dużej mierze na podstawie wydajności zapytań mysql, które są obsługiwane z żółwią prędkością. Problem był zgłaszany do dhostingu i jedyne co wracało to że "pracują nad tym". W moim przypadku pracowali nad tym przez wiele miesięcy, a jedyną rzeczą, którą zrobili, było zainstalowanie wtyczki Litespeed Cache na moim wordpressie. Nie wiem, czy ich serwery są przeciążone, czy co, ale nie udało mi się uzyskać żadnej wydajności, nawet wydajności, którą bez problemu udało mi się uzyskać w zenboxie, nie mówiąc nawet o tym, jak to działa u mojego obecnego dostawcy (którego przynajmniej na razie nie będę tu reklamował).

 

Ja w recenzji dhosting nie napisałem "za co hosting jest uważany", ale pokazałem konkretne dane i liczby - efekty moich benchmarków.

Jeśli chodzi o wydajność, to w niektórych kwestiach dhosting bije innych na głowę (stress testy strony z cache), a w innych - jak wspomniana wydajność MySQL jest co najmniej średnio, czego nie ukrywam: https://jakwybrachosting.pl/recenzja-dhosting/#4-wydajnosc-bazy-danych-mysql

 

Dlatego właśnie testuję firmy pod różnymi kątami u siebie, aby każdy mógł wyciągnąć swoje wnioski w stylu: "Hosting jest dobry pod kątem X, ale nie nada się do Y".

 

W dniu 13.04.2022 o 10:35, ricky napisał:

Druga sprawa to wsparcie. To prawda, że w ciągu dnia można uzyskać naprawdę szybką odpowiedź, ale w większości przypadków te odpowiedzi są nic nie warte. Po prostu stwierdzają, że "skontaktują się z administratorami" lub coś w tym stylu. Administratorzy ci być może w ogóle nie pracują nad zgłoszonymi przypadkami, albo pracują bardzo powoli, bo do tej pory udało mi się uzyskać jedynie informację, że coś zrobili, ale nie miało to z kolei żadnego wpływu na wydajność moich stron.


Inną sprawą jest to, że nigdy nie udało mi się uzyskać odpowiedzi w nocy. Nie wiem, jak autorowi recenzji się to udało, ale nie widziałem żadnej innej recenzji, która potwierdzałaby, że odpowiedzi otrzymano w nocy. Nawet tutaj ktoś się na to skarżył i otrzymał takie same bzdury jak ja, że dhosting musi poprawić działanie wsparcia w nocy. Zrozumiałbym, gdyby odpowiedzi przychodziły po kilku godzinach, ale za każdym razem otrzymywałem je rano (najczęściej około 9 rano).

 

No u mnie było inaczej:

"Na odpowiedź przed zakupem, trzeba poczekać od 30 minut do 1,5 godziny w tygodniu lub do godz. 7:30 rano na nocne pytanie. Jednak po zakupie, zgłoszenia rozwiązywane są w czasie średnio 14 minut. Nawet te wysyłane w nocy, w weekendy czy późnym wieczorem." - w samej recenzji konkretne godziny i czasy odpowiedzi + komentarze do tego, jakie to były odpowiedzi.

 

Jak widać każdy przypadek jest inny i dobrze, że są takie miejsca jak ten wątek, gdzie można podzielić się swoimi przygodami.

 

W dniu 13.04.2022 o 10:35, ricky napisał:

Ta recenzja jest tak bardzo bzdurna, że nawet pokazuje uptime jchosta zamiast uptime dhostingu.

 

Ups, faktycznie błąd. Wszędzie indziej pokazywany był poprawny uptime, a tu wstawił się inny. Już poprawione.

Jeśli masz jakieś konkretne zarzuty co do recenzji, to chętnie je poznam. Nie uważam jednak, aby była ona "kompletnie bzdurna" :)

 

 

 

Opublikowano
Cytat

Jak widać każdy przypadek jest inny i dobrze, że są takie miejsca jak ten wątek, gdzie można podzielić się swoimi przygodami

 

W swoich testach uwzględniasz jedną wiadomość wysłaną do supportu po północy i na tej podstawie twierdzisz, że support odpisuje w nocy ? Gdzie dla odpowiedzi w ciągu dnia robisz takich testów 5. 

 

Osobiście nie wyobrażam sobie wdrażania zmian na stronie wcześniej niż 2 w nocy bazując na danych ruchu użytkowników. Niestety wielokrotnie byłem zmuszony działać na własną rękę w przypadku kiedy musiałem pracować na stronach w dhosting. Support w nocy nie odpisuje, a odpowiedzi pojawiają się po 8 rano. Nie jest to tylko moje odczucie, ale wielu innych klientów. Nawet na prośby o zwrócenienie większej uwagi na dane konto w danym dniu support zasłania się zawsze tym samym. Dużą ilością pracy w godzinach nocnych. 

 

 

Opublikowano
13 minut temu, Franek napisał:

W swoich testach uwzględniasz jedną wiadomość wysłaną do supportu po północy i na tej podstawie twierdzisz, że support odpisuje w nocy ? Gdzie dla odpowiedzi w ciągu dnia robisz takich testów 5.

 

No łącznie wysłałem do każdego hostingu 10 wiadomości: 3 przed zakupem i 7 po zakupie.

Z tego starałem się wysyłać je o różnych porach (w ciągu dnia, rano, po południu, w niedzielę wieczorem czy w nocy).

 

Na tej podstawie twierdzę tylko co wyszło w moich testach. Nie twierdzę, że jak support mi odpisał w niedzielę, to działa w ten sposób zawsze i w każdym przypadku.

 

Zawsze zachęcam do własnych testów i dzielenia się nimi publicznie :) 

Opublikowano

Wydaje mi się, że oczekiwanie gwarantowanego helpdesku w środku nocy w cenie usługi dla usług hostingu współdzielonego kosztujących 200-500 PLN NETTO w skali roku to czysty nonsens.

  • Lubię 1
Opublikowano
Godzinę temu, Tom X napisał:

Wydaje mi się, że oczekiwanie gwarantowanego helpdesku w środku nocy w cenie usługi dla usług hostingu współdzielonego kosztujących 200-500 PLN NETTO w skali roku to czysty nonsens.

 

Sęk w tym, że w dhosting hosting wcale nie musi tyle kosztować - zależy to tak naprawdę od tego, ile zużyjesz zasobów w skali miesiąca/roku i ile "dopłacisz" do bazowej ceny. Sądzę, że pewna część klientów płaci tam spokojnie czterocyfrowe, jeśli nie pięciocyfrowe kwoty w skali roku.

 

I teraz: jeśli firma przedstawia obecnie, że support jest całodobowy, to tacy klienci też korzystają z usługi i oni zasadniczo też powinni z takiego supportu móc korzystać. Generalnie w świecie chyba jest tak, że jeśli już coś jest oferowane klientom, to niezależnie od wkładu finansowego powinno być to dostępne. Jeszcze nie tak dawno natomiast informacja o supporcie 24/7 widniała na stronie głównej. No chyba, że zakładamy, że "support 24/7" = możliwość wysyłania zgłoszeń przez całą dobę 😉

 

Przyznam szczerze, że prowadziłem testy związane z planowanym rankingiem firm hostingowych i również nie udało mi się uzyskać odpowiedzi w godzinach nocnych, niezależnie od zadanego priorytetu. Na "pocieszenie" mogę dodać tylko tyle, że nie tylko w dhosting były takie "problemy".

 

Stanowisko firmy przedstawione w tym wątku jest takie, że mają za dużo pracy w godzinach nocnych i dlatego nie odpisują od razu na zgłoszenia. A jak jest faktycznie - tego nie wiemy. Zakładając jednak, że komuś się udało uzyskać odpowiedź od dhosting w nocy poprzez wysłanie zgłoszenia na support, to faktycznie możemy mówić o nadmiarze pracy. Biorąc pod uwagę jednak sporo głosów, że tak się nie dzieje, no to jednak klienci oczekują tego co mają przedstawione na stronie/w warunkach usługi/w ofercie i bez względu na to czy płacą 200 czy 2000zł - powinni to dostać. A jeśli mają nie dostawać, to firma nie powinna tego uwzględniać w ofercie.

 

Ale to jest tylko moja osobista opinia i myślę, że to nie jest kwestia dhostingu tylko ogólnie jakichś zasad jakie powinny panować w biznesie. Problem dotyczy przynajmniej jeszcze jednej firmy, którą analizowałem, a do analizy zostało jeszcze sporo firm ;)

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, theqkash napisał:

No chyba, że zakładamy, że "support 24/7" = możliwość wysyłania zgłoszeń przez całą dobę 😉

 

Jeśli hasło "support 24/7" nie jest doprecyzowane (gwarantowane, jak pisałem), to jest tylko marketingowym hasłem, pod którym może kryć się: obsługa przez konsultanta, przypadek losowy możliwości rozmowy z adminem, pogawędka z botem, możliwość skorzystania z formularzy, lektura FAQ na stronie internetowej itd. Firmy hostingowe licząc się z kosztami, konkurencją, skalą działalności, sprzedają niskokosztową iluzję "support 24/7". Widocznie jakoś to działa.

Dodam, że to samo dotyczy automatycznych kopii zapasowych w shared-hostingach. Chyba żadna z nich nie jest objęta gwarancją wykonalności, integralności, dostępności (tzn. nie znam firmy, która by takiej gwarancji udzielała za cenę odszkodowań w przypadku niewykonania).

Edytowane przez Tom X
Opublikowano
41 minut temu, Tom X napisał:

Widocznie jakoś to działa.

 

Tylko że wiesz: faktycznie coś się stanie kiedyś i trzeba będzie zgłosić problem, a wtedy przyjdzie taka odpowiedź:

 

W dniu 14.12.2021 o 17:00, dhosting.pl napisał:

Zauważyliśmy, że nasz support w godzinach nocnych coraz mocniej obciążony dlatego planujemy rozbudowę zespołu. To powinno pomóc w szybszym załatwianiu spraw w tych godzinach. 

 

Jeśli stacja paliw jest czynna całodobowo to nie tylko po to, aby sobie wjechać na plac i popatrzyć na dystrybutory.

 

Jeśli jest nieczynna w nocy, to nie wjeżdżam na nią wcale, bo wiem, że jest nieczynna. A jak jest czynna, to wiem, że mogę wjechać i zatankować.

 

W sensie: oboje wiemy jak to może działać. Nie wiem co ma na celu tworzenie takich niejasności i wątpliwości, poza tworzeniem ognisk zapalnych na wypadek ewentualnych problemów. Jeśli support nie działa całodobowo to można przecież po prostu napisać: support działa w godzinach tych i tych, a w nocy tylko dyżur admina do dużych awarii - wówczas sprawa jest jasna i klarowna, czarno na białym. Nikt nie ma pretensji jak nie dostaniesz odpowiedzi od supportu w nocy. A jak dostaniesz, to będziesz szczęśliwy 😉 A jeśli działa, to działa i są głosy, że odpowiedzi jakieś w nocy napływają.

Opublikowano
17 minut temu, theqkash napisał:

Jeśli stacja paliw jest czynna całodobowo to nie tylko po to, aby sobie wjechać na plac i popatrzyć na dystrybutory.

Jeśli jest nieczynna w nocy, to nie wjeżdżam na nią wcale, bo wiem, że jest nieczynna. A jak jest czynna, to wiem, że mogę wjechać i zatankować.

 

Stacja czynna całodobowo oznacza, że 24h/dobę możesz wjechać na plac, otworzyć drzwi i wejść do środka. Ale nie oznacza 24h gwarancji dostępności paliwa. Może się tak zdarzyć, że konkretnego paliwa (chwilowo) zabraknie. Na pewno spotkałeś się z taką sytuacją.

 

 

17 minut temu, theqkash napisał:

W sensie: oboje wiemy jak to może działać. Nie wiem co ma na celu tworzenie takich niejasności i wątpliwości, poza tworzeniem ognisk zapalnych na wypadek ewentualnych problemów. Jeśli support nie działa całodobowo to można przecież po prostu napisać: support działa w godzinach tych i tych, a w nocy tylko dyżur admina do dużych awarii - wówczas sprawa jest jasna i klarowna, czarno na białym. Nikt nie ma pretensji jak nie dostaniesz odpowiedzi od supportu w nocy. A jak dostaniesz, to będziesz szczęśliwy 😉


Wynika to ze świadomej i celowej redukcji kosztów (przy odpowiednio dużej skali są to realne koszty) oraz niechęci do ujawniania zasad działania modeli biznesowych. Jeśli firma hostingowa zgodnie z prawdą napisze na stronie głównej, że nie obsługuje klientów w godzinach nocnych albo że nie gwarantuje integralności kopii zapasowych, to klient pójdzie tam, gdzie takową iluzję otrzyma w postaci haseł "suport 24h", "kopia zapasowa co 24h" bez wnikania co te hasła faktycznie znaczą. Zasadniczo to działa, można przyoszczędzić na zatrudnieniu, technologii, budżecie,  wyniki finansowe są lepsze, inwestorzy (jeśli firma jest S.A.) się cieszą bo ich interesuje tylko i wyłącznie zysk i jego progres rok do roku.  Z czysto hostingowego punktu widzenia może wydawać się to nierozsądne, ale jest rozsądne z czysto biznesowego punktu widzenia. Nie bez powodów młode firmy hostingowe, nierzadko zarządzane przez bardzo dobrych adminów, zazwyczaj dają więcej za mniej, z kolei molochy zarządzane przez bardzo dobrych menadżerów - maksymalizują zyski kosztem fundamentalnej niewiedzy klientów.
 

Opublikowano
9 minut temu, Tom X napisał:

Stacja czynna całodobowo oznacza, że 24h/dobę możesz wjechać na plac, otworzyć drzwi i wejść do środka. Ale nie oznacza 24h gwarancji dostępności paliwa. Może się tak zdarzyć, że konkretnego paliwa (chwilowo) zabraknie. Na pewno spotkałeś się z taką sytuacją.

 

No to bazując na innym przykładzie: mam konto w banku, infolinia działa całą dobę ale tylko do zastrzegania kart. Pozostałe sprawy tylko w określonych godzinach. Sprawdza się to.

 

10 minut temu, Tom X napisał:

maksymalizują zyski kosztem fundamentalnej niewiedzy klientów.

 

No i to już brzmi źle.

Opublikowano

Panowie zamiast się kłócić, może warto użyć takie potężnego narzędzia jakim jest sieć internet. Wystarczy spojrzeć na oferty pracy danego usługodawcy aby się przekonać czy firma działa 24 godziny na dobę czy też nie. Tutaj pierwszy przykład:

image.png.2d8d5760a99fd4614bca34a32863b263.png

 

Zaznaczone zostało co odnosi się do godzin pracy.  Poniżej zaś mamy przykład oferty na podobne stanowisko innej firmy, o której wiadomo że pracuje całodobowo:
image.png.ba921c21658fb510a07f9bfb1b4ab6aa.png

Wnioski można tutaj wyciągnąć samemu. Również można poszukać opinii o danym pracodawcy, gdzie często niezadowoleni pracownicy opisują w złym świetle pracodawcę, a praca nocna to chyba jeden z takich negatywnych punktów. Wielu pracodawców o tym nie chce mówić w ofertach i rozmowach. Warto tego poszukać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.