Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Osobiście wstrzymywałem się przed zamawianiem usług, w firmach tego typu, ale klient chciał, no to miał. I prawdę mówiąc jest pozytywnie zaskoczony. Usługa działa stabilnie, w ciągu kilku miesięcy miałem może jedną małą przerwę kilku minutową. Panel chyba mają autorski, który jest łatwy w obsłudze. Jego minusem jest fakt, że  tym samym panelem zarządzamy zarówno hostingiem jak i jest to jedyne źródło dostępu do systemu zgłoszeń, pobrania faktur etc. Więc albo informatyk musi sam wszystko załatwiać albo daje dostęp innym pracownikom. Kontakt z supportem jest ok, nie ma problemu z załatwieniem zgłoszeń, nie zdarzyło mi się aby zgłoszenie wysłane między 8-16 nie zostało rozpatrzone jeszcze tego samego dnia. I raczej ten sposób komunikacji w Home bym polecał. Z infolinii skorzystałem raz, może dwa, bo brakuje mi cierpliwości aby odczekać swoje w kolejce do konsultanta. Natomiast czat co prawda istnieje ale jest dostępny tylko dla klientów, którzy płacą dodatkowy abonament. I tu przechodzimy do minusa dla tego usługodawcy, czyli dodatkowa płatność za usługi/dodatki, które w większości innych firm są darmowe. Chcąc np. skorzystać z backupu firmy należy taką usługę dodatkowo opłacić. Nie wiem jak wygląda obecnie sytuacja ale szkoda, że nie ma (nie było) u nich również dostępnego Let's Encrypt. Jeśli ktoś nie patrzy zbytnio na koszta i chce mieć po prostu stabilny hosting, to mogę póki co polecić. Sam korzystam dopiero od kilku miesięcy, no i mam nadzieję że moje pozytywna opinia nie ulegnie zmianie na minus :)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

W formie ciekawostki chciałbym napisać, że home.pl planuje przejście na Apache. Szczerze mówiąc jestem ciekaw jak to będzie przebiegało ;) 

 

29343315_10216540537972958_1818122169645793280_n.jpg

Opublikowano

@mrViperoo IdeaWebServer jako open source? Hmmm ciekawe, ale na pewno się to nie wydarzy, nawet z perspektywy użytkowników taki web server raczej nie ma sensu ponieważ został on opracowany pod szeroką platformę obsługową. Skoro jest Apache i pochodne mu rozwiązania, po co korzystać z autorskiego silnika, którego używa jedna firma na świecie? ;) Chociaż warto wspomnieć, że wbrew powszechnej opinii nasza Idea jest pod wieloma względami super, a już na pewno jest bardzo bezpieczna :). Tak czy inaczej, powyższego maila zaprzeczyć nie możemy - testujemy intensywnie Apache'a. Nie odkrywamy Ameryki, po prostu idziemy z nurtem - w połączeniu z naszymi pozostałymi planami przyszłość rysuje się bardzo ciekawie.

 

Pozdrawiam,

Adam z home.pl

Opublikowano (edytowane)

@jimmi Tak, Idea jest oparta na Apache. Nie pisałbym jednak, że jest oparta na wczesnej wersji ponieważ tak jak normalny Apache - na przestrzeni lat przeszła wiele zmian.

 

EDIT:

 

Koledzy zza biurka suszą mi głowę w tym temacie więc doprecyzuję :) - z czysto technologicznego punktu widzenia Idea nie była nigdy oparta na Apache'u. To autorski serwer www pisany od podstaw. 

Edytowane przez home_pl
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 3/19/2018 o 18:59, mrViperoo napisał:

@home_plczy źródła dotychczasowego silnika zostaną uwolnione? :)

 


A co są niewolne? Jeśłi home.pl ma zachowane wszelkie wolności to są jak najbardziej wolne. Wolność a publiczność to dwie odmienne sprawy.

Edytowane przez Pół człowiek pół admin
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj po godzinie 18 zgłaszałem formularzem kontaktowym, że po odzyskaniu hasła za pomocą mechanizmu :

// Podaj swój login, aby otrzymać link na zarejestrowany adres e-mail. 
https://cp.az.pl/recover/ .....

 

 

który obsługuje logowanie do konta AZ i na te konto po odzyskaniu hasła mogę się zalogować.... natomiast na konto 

https://cp.homecloud.pl/servlet/Turbine/frm/single/

nadal nie mogę się zalogować (dzisiaj tak samo) 

Cytuj

The login/password combination you entered does not correspond to a registered user. Please try again.

Do dzisiaj zgłoszenie bez odpowiedzi ... 

 

:o

 

//przeniosłem do odpowiedniego tematu /theqkash

Edytowane przez theqkash
Opublikowano (edytowane)

@Mion Cześć, czy możesz podać w wiadomości prywatnej numer subskrypcji w homecloud? Jeżeli dodatkowo wysłałeś zgłoszenie - podaj jego numer lub adres email do kontaktu.

 

//przeniosłem do odpowiedniego tematu /theqkash

Edytowane przez theqkash
Opublikowano (edytowane)

Poszlo na PM :)

Wczoraj w okienku czata też pisałem o tym logowaniu... ale widać po 17  nikogo nie było bo nikt tam się nie odezwał :(

Edytowane przez Mion
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

@spex Nasza opinia może być odebrana mało wiarygodnie ;) ale usługa działa i ma się dobrze, przede wszystkim jednak - nie stosujemy oversellingu na VPSach (być może dlatego, że nie oferujemy konfiguracji w cenach jogurtu ;>) dlatego o stabilność nie musisz się martwić. Nie limitujemy transferu danych, ale gdy nasi admini zauważą, że żyłujesz kilkadziesiąt TB w miesiącu - skontaktujemy się celem wyjaśnienia tego stanu rzeczy. Fajnym dodatkiem do usługi jest przestrzeń na snapshoty, wliczona już w cenę.  Pakiet Micro masz za 14.76 zł na miesiąc więc możesz przetestować nas i samemu przekonać. Nie jest to duży wydatek, przede wszystkim jednak nie musisz się wiązać od razu na rok. Wierzymy, że usługa obroni się sama.

Opublikowano

W pracy mamy jednego VPS z home.... działa dla naszego klienta od ok. dwóch lat (odpalony jest tam autorski CRM dla kancelarii i kilka małych stron na WP) .... i rzeczywiście stabilność oraz dostępność jest na najwyższym poziomie  - a to w sumie był dla nas priorytet aby możliwie serwer "wcale" nie padał :).  Na VPS'ie standardowo jest chyba zainstalowany Plesk do 10 domen (nie pamiętam czy za darmo czy za jakąś drobną opłatą bo to już będzie z dwa lata od zamówienia ale chyba było free)

 

Support w home jak to support - na szczęście w przypadku VPS nie musieliśmy korzystać i oby tak zostało :)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wczoraj rano w panelu klienta zgłaszałem problem z domeną zarejestrowaną w home ... cały dzień bez odpowiedzi !

Domena została w końcu przypisana do serwera klienta, ale nie ma jej na liście zarejestrowanych domen, więc nie jest dostępna dla klienta... Ten fakt  zgłaszałem  jako RE  do BOK rano

Cytuj

Informujemy, że domena xxxx .com.pl została przypisana do usługi serwer15575xx  zachęcamy do weryfikacji. 

.... do tej godziny BEZ ODPOWIEDZI !

 

Tak wygląda w home obsługa klienta ? Prosta sprawa rozwiązywana w ciągu kliku dni ?

Opublikowano

Forum czyni cuda, bo porblem rozwiązany w ciągu 5 minut ... IMHO Szkoda, że dopiero po interwencji z forum, a nie w trybie normalniej obsługi przez BOK > suport > tikiety  home

Tak, czy inaczej  dzięki @home_pl za pomoc ;)

 

  • Lubię 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.