Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash,

Chcesz znaleźć opinie o dhosting.pl? Jeśli szukasz hostingu w dhosting.pl, serwerów w dhosting.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w dhosting.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, theqkash napisał:

@root85 @root86 z całym szacunkiem, ale jak już chcesz się bulwersować, że pojawiają się posty z nowych kont i przy okazji pouczać innych to robisz to wyjątkowo źle, bo stosujesz konta, które w zasadzie mógłbym teraz zbanować z przyczyn Ci dobrze znanych 😉

 

Zawsze możesz użyć prawdziwego konta, chyba masz tutaj takowe.

Piszę z numeru 87, bo na poprzednich niestety nie działa hasło ;) 

Co do ,,prawdziwego" konta, każdy ma takowe, a zauważyłeś jedynie moje :) 

Nie bulwersuję się, tym bardziej nie pouczam, nie czuje się do tego kompetentny - wyrażam swoje zdanie, a czy nie taka jest idea forum, właśnie żeby dyskutować, nawet jak ma się na niektóre tematy odmiennie zdanie?

Czy gdybym poleciał od razu z całą mocą jak do du*y jest dhosting to dostałbym propsy? 

Pewnie, że możesz zbanować każde konto, jesteś adminem. W pierwszym poście napisałem: Oj wiele nowych kont się pojawiło w ostatnim czasie tylko po to, aby wypowiedzieć się o dh  Bardzo wiarygodne. Skorzystam z okazji. 

Podkreśliłem między słowami, że moja wypowiedź jest tak samo wiarygodna jak każdego nowego konta, a z drugiej strony każde konto było kiedyś nowe. 

Każdy człowiek ma prawo do własnej opinii, każdy może wbić szpileczkę, każdy może odbić piłeczkę. Każdy ma prawo być sarkastyczny. 

Napisałem do GrochowskiNinja, powiedział, że udzielał porad, ale nikt nie słuchał - jeśli tak to przykre, jeśli jest userem to ma prawo do rozgoryczenia. 

Peace i dobrego dnia :) 

  • Lubię 1
Opublikowano

To, że o dhosting słyszy się coraz więcej złego chyba o czymś świadczy :) Problem jest natomiast taki, że firma która tak dumnie mówiła o walce z "wielkimi złymi korporacjami, które nie szanują klienta" sama się taką staje.

Opublikowano
W dniu 25.05.2022 o 16:40, theqkash napisał:

Generalnie natomiast są jakieś branżowe zasady, które się stosuje do rzeczy, o które pytasz, ale są one raczej ogólne i nieformalne, a ponadto każdy operator może działać według własnych zasad. 

 

Generalnie nomenklatura czasem zdradza pewne kwestie. Jest to też jedna z metod pozyskiwania informacji - standardem jest badanie stref DNS (w tym historycznych) np. pod kątem adresów (często również wewnętrznej) infrastruktury. Inny nie techniczny przykład, to seria faktur.

 

W dniu 25.05.2022 o 16:40, theqkash napisał:

Podobnie sprawa ma się z DC - w moim mniemaniu lokalizacja powinna być traktowana tak samo jak Data Center, ale to też każdy operator ustawia pod siebie. Możliwe też, że ta lokalizacja się nie wyświetla, bo jest traktowana jako fail-over, ale to powinien też operator wyjaśnić.

Lokalizacja:
1. «miejsce, w którym znajduje się lub ma się znaleźć jakiś obiekt»
2. «określenie położenia jakiegoś obiektu»
3. «ograniczenie skutków jakiegoś zjawiska do pewnego obszaru»

Moim skromnym zdaniem, zarówno szczegółowość jak i nomenklatura, zarówno dla publicznych jak i wewnętrznych zasobów, powinna być opisana, inaczej nawet takie publiczne statusy nie mają większego sensu. Jeżeli tak nie jest, to prawdopodobnie z jakiegoś powodu.
 

W dniu 25.05.2022 o 18:36, root85 napisał:

Oj wiele nowych kont się pojawiło w ostatnim czasie tylko po to, aby wypowiedzieć się o dh :) Bardzo wiarygodne. Skorzystam z okazji. Pracowałem kiedyś w dh

Nie ma tutaj "duzo nowych kont" - raczej znani użytkownicy. Jak widać, kontrola pod kątem multikont jest tutaj utrzymana.
 

W dniu 25.05.2022 o 18:36, root85 napisał:

Faktycznie dzisiaj dali d..., awaria trwała kilka godzin. No, ale która firma ma sla na poziomie 100%? Zawsze to pole do ataku :) 

 
Widzisz, są takie które do czegoś aspirują albo próbują, są tacy giganci, którzy opisując technologię, nie muszą ubierać czegoś w papkę marketingową i potrafią mieć "SLA 100%" pod kątem usług. Żyjemy w XXI wieku, tutaj wszystko jest szybko, HA, on demand, także może za "Twoich czasów" branża wyglądała inaczej, ale rynek weryfikuje dość szybko.
 

W dniu 25.05.2022 o 18:36, root85 napisał:

Dotacje - to nie jest tak, że każdy może się ubiegać, a urzędnicy są od ich przyznawania? Chyba, że jest tutaj ktoś specjalizujący się w nich, nie wiem, nie znam się, jestem laikiem. Skoro dostali to znaczy, że potrafili się o nie ubiegać. Mam firmę, chyba sam spróbuję. 

 

Nom niestety, widać że nie wiesz o czym mówisz. Wszystkie fundusze są w ramach danych programów, także znana jest praktyka w tym zakresie i dysproporcje między rożnymi rodzajami dotacji czy ich źródeł. Założysz działalność, to szybko się o tym przekonasz ;)

 

20 godzin temu, root86 napisał:

Ty to masz chyba za dużo wolnego czasu xD  :P 

 

Może został poszkodowany w wyniku awarii? Czemu nie pomyślałeś o tym, skoro pracowałeś w takim miejscu, hm? Niestety, wiele Twoich słów, rozmija się z m.in. z moim, bardzo krótkim, jak i innych pracowników doświadczeniem w tym zakresie.
 

W dniu 25.05.2022 o 18:36, root85 napisał:

Na koniec poczekajmy na info od dh, od kilku dni cisza. Jestem ciekawy ich punktu widzenia. 

Jak widać, PR'owo DHosting postanowił wybrać quiz na fanpage'u, zamiast wziąć udział w dyskusji lub odnieść się do wypowiedzi w temacie opinii.

 

1 godzinę temu, root87 napisał:

Piszę z numeru 87, bo na poprzednich niestety nie działa hasło ;) 

 

Nie wiem czy dalej pracujesz w IT, ale nawet gdy pracowałeś w dhostingu jak twierdzisz, świat znał pewne standardy - przywracanie haseł działa wszędzie tak samo i jest to podstawa w korzystaniu z internetu.

 

1 godzinę temu, root87 napisał:

Co do ,,prawdziwego" konta, każdy ma takowe, a zauważyłeś jedynie moje :) 

 

Otóż NIE. Nie zezwalamy na multikonta, nigdy, przenigdy, nigdzie - to miejsce jest wolne od tego typu "zagrywek" a takie działanie jest zwyczajnie bez sensu i jak  widać, jest to przez nas respektowane.

 

1 godzinę temu, root87 napisał:

Nie bulwersuję się, tym bardziej nie pouczam, nie czuje się do tego kompetentny - wyrażam swoje zdanie, a czy nie taka jest idea forum, właśnie żeby dyskutować, nawet jak ma się na niektóre tematy odmiennie zdanie?

 

Wolność słowa jest nam dana i zagwarantowana - cieszmy się i korzystajmy z niej, ale mądrze. Każdy z nas reprezentuje tylko a może i aż siebie.

 

1 godzinę temu, root87 napisał:

Czy gdybym poleciał od razu z całą mocą jak do du*y jest dhosting to dostałbym propsy? 

 

Czy oglądając walkę patologii MMA, nie masz wrażenia że świat poszedł w złym kierunku? Widzisz, jeżeli przeżyłeś troszkę w życiu, wiedziałbyś w jaki sposób działa świat i nie zadawałbyś bezsensownych pytań. Dyskusja jest na temat i rządzi się konkretnymi prawami - powinieneś to wiedzieć.

 

1 godzinę temu, root87 napisał:

Pewnie, że możesz zbanować każde konto, jesteś adminem.

NIE. Rootnode to miejsce do wolnej dyskusji na dany temat. Dyskusja potrafi być niekiedy mocną krytyką poirytowanych klientów, ale nie jest to flameboard. Potrafimy celnie i boleśnie obnażyć prawdę, ale nie stosujemy zamordyzmu czy cenzury.

 

1 godzinę temu, root87 napisał:

Podkreśliłem między słowami, że moja wypowiedź jest tak samo wiarygodna jak każdego nowego konta, a z drugiej strony każde konto było kiedyś nowe. 

 

Zabawa słowem nie jest proporcjonalna do ich wartości.

 

1 godzinę temu, root87 napisał:

Napisałem do GrochowskiNinja, powiedział, że udzielał porad, ale nikt nie słuchał - jeśli tak to przykre, jeśli jest userem to ma prawo do rozgoryczenia. 

 

Sam doceniam kolegę @GrochowskiNinja za humorystyczną formę zaraportowania kolejnej awarii DHosting - w dzisiejszych czasach niepewności i konfliktów, każdemu przyda się odrobina uśmiechu ;) 
 

1 godzinę temu, root87 napisał:

Każdy człowiek ma prawo do własnej opinii, każdy może wbić szpileczkę, każdy może odbić piłeczkę. Każdy ma prawo być sarkastyczny. 

1 godzinę temu, root87 napisał:

Peace i dobrego dnia :) 

Dokładnie TAK.

Pozdrawiam i również miłego!
o/

  • Lubię 1
  • Super! 1
Opublikowano
5 godzin temu, root87 napisał:

 

Co do ,,prawdziwego" konta, każdy ma takowe, a zauważyłeś jedynie moje :) 

 

Po czym wnosisz, że wszystkie lub jakiekolwiek osoby wypowiadające się tutaj na nowych kontach mają jakiekolwiek inne konta, a mimo tego wypowiadają się z kont "nieprawdziwych"? Ja ze swojej strony tego nie widzę, ani nie umiem stwierdzić, stąd dziwi mnie, że masz lepszy ogląd na sytuację, niż ja sam.

 

5 godzin temu, root87 napisał:

Piszę z numeru 87, bo na poprzednich niestety nie działa hasło ;) 

 

Nie wiem co znaczy "nie działa hasło", ale patrząc po adresach których używasz to chyba jest zrozumiałe czemu masz problemy z zalogowaniem na konta. Proszę natomiast abyś kolejnych kont nie zakładał w celu zamieszczenia jednego posta. Nikt inny z tego co pamiętam nie zgłaszał aby "nie działało hasło", ale no chyba nikt inny nie korzysta z takich dziwnych rozwiązań do logowania się tutaj 🙂

 

5 godzin temu, root87 napisał:

Czy gdybym poleciał od razu z całą mocą jak do du*y jest dhosting to dostałbym propsy? 

 

Jeżeli umiałbyś jakkolwiek uzasadnić swoją opinię to niewykluczone, że tak. Nie widzę w temacie aby ktoś dostał jakiekolwiek propsy czy w zasadzie jakikolwiek pozytywny feedback jeśli zamieszcza coś, co nie ma uwarunkowania w czymś namacalnym, a jest jedynie subiektywną opinią.

 

Rzekłbym wręcz, że zdecydowana większość opinii jest na tyle uwarunkowana i potwierdzona rzeczywistymi i raczej niepodważalnymi argumentami, że nie ma tutaj pola na jakieś wątpliwości. Dziwi brak jakiejkolwiek odpowiedzi firmy, no ale widocznie taką taktykę obrali, a ja nikogo do niczego nie mogę zmusić.

 

 

5 godzin temu, root87 napisał:

Peace i dobrego dnia :) 

 

Dobrego dnia i udanego weekendu 🙂

 

  • Lubię 4
  • Super! 1
Opublikowano

Jeśli myślisz, że osoby korzystające na co dzień z usług józefowskiego szpitala mogą być mało rozgarnięte lub niekonsekwentne w swoich działaniach, to musisz wiedzieć, że quizy dhosting.pl bez jakiegokolwiek zainteresowania (poza fikcyjnymi kontami pochodzącymi z krajów azjatyckich i afrykańskich) miały pojawiać się na funpage dhostingu w każdy piątek, a tu już sobota. Quizu jednak wciąż nie ma.

 

dhostingfunpage.png.dda02523c4d836b0aeb29acc68a6d401.png

 

 

Można nie oczekiwać konsekwencji w sprawach, które nie zostały obiecane, ale ta obiecana została . Nawet w takim prostym przypadku dhosting nie spełnił swoich zamierzonych zadań, które zaplanował sam sobie.

 

Jeśli takie rzeczy są poza ich zasięgiem, to aż strach sobie wyobrazić, jak to jest z innymi rzeczami, które mają zrobić w skończonym czasie. Przykładem niech będzie usterka, którą naprawiają od środy, a która nadal jest w trakcie.

https://dhostingstatus.pl/incidents/1714

 

awariadh.png.fd894c312acabb64a4d2b2e22d179ce6.png

Opublikowano

W związku z powtarzającymi się przypadkami zakładania kont przez vpn'y/tora i przeróżne inne proxy przy jednoczesnym stosowaniu w niektórych przypadkach serwisów do "chwilowych maili" (tak samo wśród komentatorów negatywnych jak i pozytywnych) wprowadzam moderację postów w temacie, tzn. każdy post musi być zatwierdzony przez moderatora. 

 

Moderacja będzie włączona do czasu ustabilizowania się sytuacji. Konta zakładane na faktyczne dane i nie korzystające z podanych wyżej rozwiązań nie mają się czego obawiać jeśli chodzi o zatwierdzanie postów w niniejszym temacie.

  • Lubię 2
  • Super! 1
Opublikowano
W dniu 3.06.2022 o 07:32, Demon12 napisał:

To, że o dhosting słyszy się coraz więcej złego chyba o czymś świadczy :) Problem jest natomiast taki, że firma która tak dumnie mówiła o walce z "wielkimi złymi korporacjami, które nie szanują klienta" sama się taką staje.

Wiesz, z byciem korpo przez dh to trochę jak Fordem Mustangiem z silnikiem 2.3 zamiast 5.0 - z zewnątrz wyglada majestatycznie i budzi podziw(no bo to w końcu Mustang!), ale wystarczy to odpalić i się przejechać i cały czar pryska. A już w ogóle (nie)fajnie się zaczyna, jak chce się trochę z tego sprzętu wycisnąć. Okazuje się, że może i jest drogo, ale przynajmniej ledwo działa.

Swoją drogą, dotrzymywanie zapewnień idzie im tak wspaniale, że nie sa w stanie dotrzymać dostarczania jednego krótkiego materiału marketingowego tygodniowo, bo jak rozumiem ten nadzwyczajny materiał w poniedziałek jest za zeszły piatek? W tym tygodniu chyba też ich przerosło. 
To tak jakby ktoś miał jakieś wątpliwości co do tego, czy komunikacja z klientem się poprawi ;)

Opublikowano (edytowane)

Ktoś mógłby mi zarzucić, że tylko siedze i hejtuję biedny dhosting i rzucam kłody pod nogi.
Sęk w tym, że od jakiegoś czasu zastanawiałęm się, jak mogę im pomóc. Trafiłem w sieci na bardzo ciekawe video z jednym człowiekiem w roli głównej. Niby z jednej strony uniwersalne, ale myślę, że powinno trafić do @dhosting.pl.
Zanim podlinkuję video, zacznę od dwóch slajdów prezentacji o tym, jak uzyskać sukces w branży shared hostingu.

Na pierwszym slajdzie mamy wymagania, powiedziałbym organizacyjne, do prowadzenia takiego biznesu,
No description available.

O ile co do punktu 3 to ciężko mi to jakkolwiek podważyć, tak w przypadku punktu 1, to ostatnie awarie i ogólny poziom zadowolenia części klientów zdają się dość mocno podważać ten temat. A co do punktu 2, to biorąc pod uwagę ile pomocy publicznej otrzymał dhosting przez różnego rodzaju spółki córki, wykazują dośc mizerny roczny wynik finansowy(sprawozdanie finansowe jest publicznie dostępne, trochę na nieszczęście dla dh).

 

Przechodząc do slajdu numer 2, to tutaj jest podstawowa lekcja, którą powinien wziąć sobie główny management spółki. 
image.png.95a9ddcdf09a193a7ae62d9ba384a6a9.png

Serio, nie zaboli. Rodzina się was nie wyprze, sąsiedzi nie zaczną na was pluć. Ba, jest nawet szansa, że część klientów wróci ;)

Jeśli chodzi o ostatnie awarie i ogólne nastroje wśród klientów dh, to prelegent już w 2018 roku, zdecydowanie przypadkowo, bardzo dobrze przewidział problemy, z jakimi będzie się borykał dhosting i trafnie je opisał. I nawet z kierunkiem zmian trafił, ale pomylił zwrot.
 

Spoiler

 



Ciekawą sprawą jest też kwestia liczby DC, bo 4 lata temu według tej prezentacji były 3 DataCenter, a zdaje się w zeszłym roku, albo dwa lata temu chwaliliście się, że otwieracie drugie. Nawet odliczając USA jako oddzielny projekt, coś mi się tutaj rozmija w obliczeniach.
image.thumb.png.8a8d93d4bbb7f5dca611c1f9921d735c.png

Z Panem Bogiem.

Edytowane przez GrochowskiNinja
styl
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wygląda na to, że po raz kolejny ktoś z konkurencji musi obudzić dhosting ze snu, żeby w ogóle była jakakolwiek odpowiedź w niniejszym wątku.

 

Zgłoszono tu na przestrzeni kilku miesięcy, już tak wiele różnych wątpliwości,  że każda szanująca się firma napisałaby cokolwiek, aby wyjaśnić poruszane kwestie. Moje wątpliwości również pozostały bez odpowiedzi. Jak widać, nic takiego nie miało miejsca, a firma najwyraźniej przyjęła podejście, że zapomnimy o tej sprawie i jakoś będzie. W końcu mają swojego facebooka i tam wszystko jest dobrze, nikt nie narzeka.

 

Łączę nadzieję, że dla osób, które mają wątpliwości decydując się na hosting, a trafiły tu np. po populistycznych tyradach z jakwybrachosting.pl, będzie to dobra wskazówka, jak firma podchodzi do problemów i jak sobie z nimi radzi. Także mam na myśli problemy natury PR-owej.

Opublikowano (edytowane)

Z ich grupą facebookową tez jest smieszna sprawa. 
Jak część osób pewnie wie, dzisiaj były problemy z cloudflarem. Mniej wiecej od jakiejś 8 naszego czasu, o ile dobrze pamietam. Z racji tego, że część klientów korzysta z usług CF, to ich strony również nie działały i pojawiły się dwa posty na temat problemów z dostępnością. W jednym z nich ktoś bardzo szybko zasugerował, że jest to problem z Cloudflarem, na co pojawiła się dość groteskowa reakcja jednego z pracowników. Odpowiedź groteskowa, bo w momencie, gdy to pisał, cloudflarowy status informował o tym, że są problemy.
image.thumb.png.6ea6756e4788ec21173d0af65f9d00d4.png
W odpowiedzi do jego komentarza ktoś wrzucił, że dhosting.com rzuca 500tkę, ale dość szybko po tym cały post z community zniknął. Drugi, w którym nikt z dh się nie wypowiadał, został.


Ciekawi mnie w sumie fakt nieodnoszenia się dh w zaden sposób do tego wszystkiego. Czyżby w myśl zasady, ze z faktami się nie dyskutuje, czy może ze względu na to, że chcą to przeczekać? A może uważają, że na tym rootnodzie to tylko hejtujo i szkalujo a nie próbujo nawet zrozumieć drugiej strony, bo przecież, zgodnie ze słynnym Frontem Zmian, nie są jak ci pazerni i olewający klienta duzi gracze na rynku hostingowym, prawda? Prawda?

 

 

Edytowane przez GrochowskiNinja
stylistyka
  • Haha 1
Opublikowano

Chciałbym trochę dogłębniej wyjaśnić wczorajszą awarię Cloudflare oraz przyczynę, dlaczego pracownik dhosting mógł napisać, że nie widzą awarii.

 

Otóż nie wszyscy mieli okazję jej doświadczyć, ponieważ błąd dotyczył tylko największych Point-of-Presence (PoP), tych, które przekonwertowaliśmy na model używający wielu kolokacji tworzących jeden wirtualny PoP.  W Europie takimi PoP-ami są: Amsterdam, Frankfurt, Londyn, Madryt, Manchester i Milan. Warszawa do nich nie należy.

 

Jest więc możliwe, że zdecydowana większość ruchu z Polski lądowała w Warszawie, gdzie problem nie występował. Stąd być może odpowiedź pracownika. Dobrze znanym wyjątkiem jest Orange Polska, gdzie ruch najczęściej jest kierowany do Frankfurtu.

Opublikowano
12 minut temu, GrochowskiNinja napisał:

Co nie zmienia faktu, że wywalanie postów z community dh za dobrze nie wygląda. ;)

 

Jak to mawiają "Wolnoć, Tomku, w swoim domku" 😉

Opublikowano
W dniu 17.05.2022 o 13:27, Hadlow napisał:

Zauważyłem natomiast, że usunięty zostałem z grupy facebookowej dhostingu. Rzadko udzielałem się na tej grupie, więc nie było możliwości, żebym złamał jakikolwiek punkt regulaminu

Mam w zasadzie nie wyrażanie się publicznie opinii o firmach z którymi współpracowałem. Tutaj będzie drobny wyjątek. Nie jesteś jedyny z którym tak zrobili. Brak komentarza do tego będzie najlepszym komentarzem.

Opublikowano (edytowane)

Siemaneczko hostingowe świry.

Tak patrzę na hucznie zapowiadaną Pocztę Biznesową i kojarzy mi się kilka cytatów autorstwa naszego rodzimego Leonarda da Vinci - Bartosza Walaszka, które pozwolę sobie sparafrazować.
 

Cytat

Spytacie jak idzie rozwój Poczty Biznesowej.
Nie jest dobrze. Co prawda nie jest też źle. Można powiedzieć, że jest średnio.


 

Cytat

Ku***nox jest sprytny. I głupi


Szczególnie ten ostatni cytat jest fajnym podsumowaniem cichej podmiany roadmapy Poczty Biznesowej.

Żeby nie być gołosłownym:
1. Aktualna wersja:
Rt1qkn5.png

2. Wersja z 26 kwietnia(swoją drogą ktoś tu chyba nie umie w pilnowanie na bieżąco komunikacji marketingowej, bo 26 kwietnia zdaje się być już w drugim kwartale).
6POGQpj.png
https://web.archive.org/web/20220426171320/https://dhosting.pl/poczta-biznesowa.html

 

A jak już jesteśmy w temacie roadmapy, to za niecałe półtorej godziny kończy się Q2, a o dmarcu ani widu ani słychu ;)
 

Edytowane przez theqkash
Ocenzurowanie wulgaryzmu
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W przypadku poczty biznesowej to, że nowe funkcje nie są wprowadzane na czas, nie jest wielkim problemem, bo nie działają nawet te, które już zostały wprowadzone, lub te które są gwarantowane w ramach oferty dla klientów.


Od dłuższego czasu występuje poważny problem z wysyłaniem korespondencji do niektórych odbiorców, a szczególnie do tych korzystających z poczty gmail. Po wysyłce wraca informacja o tym, że adresy są na czarnej liście. Pomoc techniczna dhosting jedyne co umie zasugerować w tej sprawie to sprawdzenie czy wysyłany przez nas mail otrzymuje wysoki wynik w mail-tester.com i zwykle tak jest. A przecież obiecywali, że ta usługa gwarantuje dostarczenie poczty i nadal ta informacja figuruje na stronie z ofertą.

 

 

Cytat

 

Twoja wiadomość dotrze do odbiorcy

Dzięki dedykowanej puli adresów IP serwerów poczty wychodzącej, które są stale rotowane, masz pewność, że Twoje wiadomości dotrą do odbiorcy. W przypadku, gdyby któryś z adresów trafił na czarną listę jest on automatycznie wykluczany z dostępnych zasobów.

 

 

Biorąc pod uwagę, że nigdy nie wysyłaliśmy spamu i nadal nie wysyłamy, a mamy już dłuższy czas problem ze zwykłym wysyłaniem indywidualnej korespondencji do klientów, to ta usługa absolutnie nie nadaje się do niczego jeśli chodzi o biznes. Zatem nazwę poczta biznesowa należy tu raczej traktować jako bardzo dużą przenośnię. Chciałem móc myśleć, że to jedyna rzecz, która nie działa tak jak się deklarują, ale problem dotyczy również poczty przychodzącej, która miała być skutecznie filtrowana, a na co również daliśmy się nabrać.

 

My raczej będziemy rezygnowali z tej usługi i prawdopodobnie zażądamy zwrotu pieniędzy za niewywiązanie się z umowy i za wręcz żenujący poziom wsparcia technicznego, a wszystkim odradzamy łapanie się na te marketingowe slogany którymi usługa jest promowana. Na pocztę biznesową przenieśliśmy się od konkurencji ze zwyczajnego hostingu i tam takich problemów nie było, więc jeśli to jest wg dhostingu jakaś zaleta, że mamy dedykowaną pulę adresów i to gwarantuje lepsze doręczenie niż na hostingu klasycznym, to aż ciężko przechodzi przez myśl jak wygląda dostarczanie korespondencji na standardowym hostingu u nich.

Opublikowano

wy tu piszecie o niedoręczaniu wiadomości a dziś okazało się że certyfikaty powygasały do poczty i ogarnęli to dopiero rano :D 

 

gdzie ten całodobowy helpdesk i admini skoro to nie działało praktycznie do 8?

kompletna amatorka

Opublikowano

Jeżeli jesteście zaskoczeni brakiem odpowiedzi tutaj, jak również występowaniem różnorakich problemów natury technicznej, to wystarczy zainteresować się tym  kogo dhosting szuka do pracy oraz jak długo szuka tych osób.

 

Niektóre stanowiska zdają się zmieniać nazwy w międzyczasie, ale już na pierwszy rzut oka widać kogo brakuje.

 

Należy zatem założyć, że istnieje jakaś szansa, że to nie wina firmy, tylko rynku. Dla analogii należy także przyjąć, że również winą rynku jest to, że dhosting.com reklamuje się jako wielki sukces, który jednocześnie jest martwy w mediach od 2 lat.

 

Bardziej bystrzy połączą kropki i zrozumieją do czego to wszystko prowadzi. 😉

 

PS. Rocznego sprawozdania finansowego dla spółek nadal nie złożono, pewnie wzorem lat poprzednich nastąpi to dopiero w ostatnim kwartale.

  • Smutny 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.07.2022 o 14:42, tl_dr napisał:

Jeżeli jesteście zaskoczeni brakiem odpowiedzi tutaj, jak również występowaniem różnorakich problemów natury technicznej, to wystarczy zainteresować się tym  kogo dhosting szuka do pracy oraz jak długo szuka tych osób.

 

Niektóre stanowiska zdają się zmieniać nazwy w międzyczasie, ale już na pierwszy rzut oka widać kogo brakuje.

 

Należy zatem założyć, że istnieje jakaś szansa, że to nie wina firmy, tylko rynku. Dla analogii należy także przyjąć, że również winą rynku jest to, że dhosting.com reklamuje się jako wielki sukces, który jednocześnie jest martwy w mediach od 2 lat.

 

Bardziej bystrzy połączą kropki i zrozumieją do czego to wszystko prowadzi. 😉

 

PS. Rocznego sprawozdania finansowego dla spółek nadal nie złożono, pewnie wzorem lat poprzednich nastąpi to dopiero w ostatnim kwartale.

Widocznie używane technologie tak bardzo wyprzedzają wszystko i wszystkich, że ciężko znaleźć specjalistów, którzy byliby godni pracy przy tak wspaniałych systemach. ;)




Dzisiejsze problemy z jednym z webserwerów wcale nie zaczęły się o godzinie 11, tylko dobre kilka godzin wcześniej.
Komunikacja odnośnie tej awarii jest i tak jest cudem, który zawdzięczamy tylko i wyłącznie klientom, którzy, nie dostawszy sensownej odpowiedzi od helpdesku24*, zaczęli pisać na community.  Co ciekawe, klienci tez widzą, że ten status page ma tyle sensu, co jedzenie zupy krem widelcem.

VRLhddr.png

OUlzuMP.png



*Wbrew nazwie i temu, co próbują wcisnąć pracownicy dh, helpdesk nie działa 24h na dobę, no chyba, że za działanie helpdesku uznajemy możliwość zostawienia ticketa w nocy tak, żeby o 8 rano ktoś zajrzał.


Smuci mnie też fakt, że od prawie miesiąca ani widu ani słychu wielkiego finału quizu. :(


Swoją drogą, czy ktoś z tu obecnych nie chce kupić dhostingu? Wrzucili na fb całkiem fajnego pitcha, jak w zamyśle miało to działać. Jest to trochę niedopracowane, bo wyświetla cztery miejsca po przecinku w kwocie salda, no i lista ticketów wygląda jak śmietnik, który można skwitować "Schludnie, choć nasrane", ale hej. Może ktoś chce kupić?

Edytowane przez theqkash
Zgłoszenie od autora - wstawienie zmodyfikowanych zrzutów ekranu
Opublikowano
W dniu 22.07.2022 o 11:59, GrochowskiNinja napisał:

Swoją drogą, czy ktoś z tu obecnych nie chce kupić dhostingu?

Jest jedna taka firma co lubi robić takie rzeczy i pewnie tak samo się skończy w tym przypadku.

Opublikowano
W dniu 23.07.2022 o 12:35, st220 napisał:

Jest jedna taka firma co lubi robić takie rzeczy i pewnie tak samo się skończy w tym przypadku.

Czy chodzi Ci o firmę, której nazwa zaczyna się na C a kończy na yberfolks?

  • Lubię 1
  • Haha 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jeśli myślicie, że firma zmierza w dobrym kierunku, bo takimi hasłami ostatnio smaruje ludziom uszy, to możecie być w błędzie.


Chyba overselling przerósł firmę, bo nagle wyłączyła wsparcie dla crawlera LiteSpeed, powodując tym samym, że ten ich LiteSpeed to tylko slogan marketingowy. Firma tłumaczy to względami bezpieczeństwa, jak również tym, że crawler "generuje ruch". Zawsze byłem przekonany, że przecież po to płacę za skalowanie, abym mógł sobie "generować ruch" w ilości jakiej chcę i potrzebuję, dlaczego ktoś miałby nagle zabierać mi taką możliwość?


Napisałbym o co na ten temat sądzę na tej ich wewnętrznej społeczności facebookowej, ale zazwyczaj osoby, które piszą cokolwiek złego o dhostingu są z niej wyrzucane, a z kolei poziom zadufania i samouwielbienia jest tam tak obezwładniający, że szkoda byłoby stamtąd wylecieć. Firma chwali się tam wzrostem wydajności i tym jak to wszystko nie działa idealnie. To niezwykle ciekawe, bo nadal uruchomienie choćby prestashopu bez kombinowania i wrzucania pieniędzy na Elastyczne Skalowanie graniczy z cudem.  Mail do GMaila nie dociera jak nie docierał, więc dziwi też, że chwalą się wzrostem klientów do swojej Poczty Biznesowej.

 

Najwyraźniej jednak ktoś dalej kupuje te historie, a grono wielbicieli dalej daje się kroić, tak jak w innych firmach tego gatunku. No, ale dhosting miał być przecież "lepszy od innych"... czy aby jednak jest?

Opublikowano

Znajomi też mi zgłaszali problemy z LS Crawlerem, ponoć już jakiś czas temu już przestał on działać prawidłowo.  Ciężko mi zrozumieć o jakich względach bezpieczeństwa może być tutaj mowa. Przeglądałem społeczności litespeedowe i nie znalazłem żadnej wzmianki o tym, jakoby crawler miał w jakiś sposób wpływać na bezpieczeństwo usługi. 

 

Temat z gmailem zdaje się ciągnąć już od dłuższego czasu. Nie śledziłem tego w ostatnich miesiącach jakoś mocno, ale ponoć Google poważnie się wziął za blokowanie adresów, które pozwalają na wysyłkę spamu i nie filtrują ruchu we właściwy sposób, jak również takich, które wysyłają korespondencję ze źle skonfigurowanych serwerów. Czemu więc tutaj problem od tak długiego czasu nie został rozwiązany - ciężko mi wyrokować. 

 

Co do grupy na facebooku - swego czasu miałem okazję tam bywać, jednakże w dość dziwnych okolicznościach zostałem stamtąd usunięty (paradoksalnie długo po tym jak przestałem dla nich świadczyć jakiekolwiek usługi), ale tak - czasem też miałem wrażenie, że bardzo dużo peanów na część samych siebie zamieszczały tam osoby powiązane z firmą. ;) Niemniej to chyba praktyka, którą stosuje wiele firm na swoich stronach na FB. 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.