Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o webh.pl


theqkash

Rekomendowane odpowiedzi

Na czas reakcji nie mamy bezpośredniego wpływu. Pamiętaj proszę, że te zgłoszenia przekazujemy do naszych klientów i to klient podejmuje odpowiednie działania.

 

W zależności od przewinienia danego klienta dajemy różny czas reakcji na zgłoszenie. W niektórych przypadkach ten czas też może być delikatnie wydłużony na wniosek klienta. 

 

Nie możemy blokować klientom od razu usług. Rozumiemy, że oczekujesz od nas stanowczych działań, ale nasi klienci też potrzebują czas na rozwiązanie wskazanego problemu. Automatyczne blokowanie usług byłoby niestosowne (o ile zgłoszenie abuse nie informuje nas o bardzo poważnym przewinieniu).

 

Co do odpowiedzi. Wydaje mi się, że przy abuse ważne jest to czy operator podejmie działanie przy rozwiązaniu problemu. Możliwe, że abuse do klienta został przesłany w oparciu o Twoje zgłoszenie zarejestrowane w systemie który nie pozwala nam nawet na odpowiedź takiemu nadawcy.

 

Miłego dnia :)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak pisałem wcześniej: nie chodzi mi o informowanie o każdym kroku, jaki podejmujecie, by rozwiązać sprawę (bo to już są Wasze wewnętrzne procedury), ale po prostu o informację zwrotną. „Dziękujemy za zgłoszenie. Zbadamy sprawę.”

To, czy zgłoszenie jest zasadne, czy nie (domyślam się, że mogą być i fałszywe zgłoszenia) i trzeba nim zajmować się dalej, podejmujecie już we własnym zakresie i zgłaszający nie musi o tym wiedzieć. Ale zwykły mail z informacją / podziękowaniem byłby na miejscu. Szczególnie, że informacja poszła na różne adresy (nie tylko abuse@), ale także na adresy kontaktowe firmy i nie uwierzę, że osoby w dziale przyjmującym maile kontaktowe do firmy nie mają możliwości odpisać na wiadomość wysłaną na adres info@ (czy jakikolwiek inny służący do kontaktów z firmą). Tylko tyle, i aż tyle. Miłego dnia. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Bilsko 4 lata na vps..dzis z dnia na dzień na koniec miesiąca rozliczenie miesięczne wzrosło, żadnych powiadomień informacji nic. Bardzo to mało profesjonalne.

W suporcie dowiedziałem sie lakonicznie iz zmieniono promocje zniżkowa dla stałych klientów i tyle, czyli czym dłużej tym drożej. fajna promocja w sumie...

Co do działania serwera nie mam zastrzeżeń, na plesku działa poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bodeha napisał:

W suporcie dowiedziałem sie lakonicznie iz zmieniono promocje zniżkowa dla stałych klientów i tyle, czyli czym dłużej tym drożej. fajna promocja w sumie...

 

Cena nie wzrosła ci ze względu na staż, po prostu od grudnia (?) rabat dla stałych klientów jest niższy (bez względu na to jak długi ten staż jest). Podwyżki są w sumie zrozumiałe, ale fakt że nie ma nigdzie czytelnej informacji o tym to faktycznie słaby ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

Tak jak wspomniano wyżej, ceny usług nie wzrosły, a zmieniły się jedynie warunki programu lojalnościowego z uwagi na panujące uwarunkowania (koszty prądu, sprzętu, uwarunkowania inflacyjne itd.). Same podstawowe ceny usług pozostały bez zmian.

 

2 godziny temu, Bodeha napisał:

czyli czym dłużej tym drożej. fajna promocja w sumie...


To już nieprawda. Jesteśmy bowiem jedną z niewielu firm na rynku, która  obniża stałym klientom w jakikolwiek sposób opłatę za usługi w zależności od stażu. Po prostu z uwagi na sytuację zmienione zostały w całej firmie wartości i progi procentowe do ich uzyskania, aby właśnie nie wprowadzić podwyżki cen usług, co już zrobiło lub zapewne lada dzień zrobi sporo firm na rynku.

 

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, sebak napisał:

Promocje są tymczasowe z swojej natury, a ich status warto śledzić na stronie firmy. 

 

To nie była czasowa promocja. Raczej nie spodziewasz się że rabat lojalnościowy (wpływający bezpośrednio na cenę usług) zostanie nagle po X latach zmieniony beż żadnego komunikatu na stronie/panelu albo w social mediach. Jak jak zobaczyłem zmianę to na 90% byłem pewien, że to jakiś błąd w panelu.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sebak napisał:

To, że promocja na danych warunkach utrzymuje się długo, nie oznacza, że coś nie jest promocją 🙂.

 

Brzmi trochę jak argument którym chciałbyś wygrać w sądzie, ale niekoniecznie zyskasz przychylność klientów ;). Jeśli na stronie zamawiasz usługę z konkretnej cenie, i nagle ta cena zmiana się bez żadnego komunikatu, to jest to co najmniej dezorientujące i rzuca trochę cień na komunikację z klientem.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie zamawiając usługę, formularz zamówienia podaje Ci cenę pełna. Zamawiasz i widzisz pełna cenę, która się zmienia po roku na niższa. Teraz zmienia się na niższa o inny procent, niż pierwotnie, jednak nadal jest to cena niższa, niż ta widoczna na stronie podczas zamawiania usługi. Więc masz racje, że cena się zmienia, ale i tak jest niższa, niż ta podawana na stronie podczas dokonywania zamówienia.

  • Lubię 1
  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sebak Ja mówię o warunkach opisanych na stronie, a nie cenie w formularzu zamówienia. Jeśli na stronie w opisie oferty widzisz, że po roku cena spadnie o 15%, zamawiasz usługę, a po roku cena spada nie o 15% tylko o 5%, to też uważasz że nie potrzeba żadnego komunikatu dotyczącego zmiany warunków świadczenia usługi, bo to "promocja" i każdy powinien się spodziewać że wygaśnie w dowolnym momencie bez żadnego ostrzeżenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, rob006 napisał:

@sebak Ja mówię o warunkach opisanych na stronie, a nie cenie w formularzu zamówienia. Jeśli na stronie w opisie oferty widzisz, że po roku cena spadnie o 15%, zamawiasz usługę, a po roku cena spada nie o 15% tylko o 5%, to też uważasz że nie potrzeba żadnego komunikatu dotyczącego zmiany warunków świadczenia usługi, bo to "promocja" i każdy powinien się spodziewać że wygaśnie w dowolnym momencie bez żadnego ostrzeżenia?

Warunki świadczenia usługi dotyczą wyłącznie okresu za który się płaci. Promocja "po roku ileśtam taniej" nie są warunkami świadczenia usługi, tylko stanem oferty promocyjnej na dzień dzisiejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, rob006 napisał:

Ja mówię o warunkach opisanych na stronie


Kwota do zapłacenia na stronie jest podawana bez rabatów (nie licząc rabatu wynikającego z płatności rocznej), więc ktoś kto bazował tylko na stronie ofertowej powinien zasadniczo być zadowolony, że po roku czy dwóch płaci mniej niż na stronie. Jeśli ktoś jednak zapoznał się z informacją o promocji i opierał swój wybór na zamieszczonej tam informacji, lub po prostu przywyknął do stałej i niezmiennej ceny od lat (choć niższej niż cena ofertowa) to istotnie, może być zaskoczony. Przypominam natomiast że nadal mówimy o zmianie na poziomie 5-10% końcowej ceny usługi.

 

Dodam także, że od lat nie wprowadzaliśmy podwyżek cen usług dla wszystkich klientów czy zmian promocji "Programy rabatowe", ale niestety sytuacja rynkowa nas po części do tego zmusiła. Nadal możemy się pochwalić bardzo dobrym jeśli nie najlepszym stosunkiem jakości do ceny, co potwierdza rosnąca liczba zadowolonych klientów.

Temat informowania o zmianach w promocjach przekażę do odpowiednich osób w firmie, natomiast generalnie o ile mi wiadomo operatorzy telekomunikacyjni i wszyscy inni nie informują o tym, że jakaś promocja wygasła jeśli jest "do odwołania", a ta została po prostu 17 grudnia przedstawiona na nowych warunkach, a stare przestały obowiązywać.

 

Tu warto zaznaczyć, że niektórzy z naszych konkurentów wprowadzają w związku z obecną sytuacją zmiany, które dotykają klientów i ich portfele jeszcze w trakcie trwania usługi, doprowadzając do konieczności dopłacania - my tego nie robimy i robić nie zamierzamy. Osoby które do czasu zmiany promocji opłaciły usługę nic nie dopłacają, pomimo zmiany warunków promocji spowodowanej notabene zmianą warunków rynkowych.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Tom X napisał:

Warunki świadczenia usługi dotyczą wyłącznie okresu za który się płaci. Promocja "po roku ileśtam taniej" nie są warunkami świadczenia usługi, tylko stanem oferty promocyjnej na dzień dzisiejszy.

 

Tak jak mówiłem wcześniej, z taką argumentacją możesz iść do sądu, ale nie do klientów. Sytuacja, gdy ludziom zmienia się cena usług i nie wiadomo do końca skąd się to wzięło jest słabym posunięciem - rabaty lojalnościowe to nie są krótkoterminowe promocje i nikt nie spodziewa się, że nagle się zmienią bez żadnego komunikatu. Fakt, że one nie są rozpisane w regulaminie, to już jest trochę kruczek prawny. A podejście "to tylko promocja, może się zmienić bez ostrzeżenia" pozwala na naprawdę chamskie zagrywki, jak np wprowadzanie rabatów lojalnościowych po roku korzystania z usługi, jako "promocja" dostępna dla nowych kont, którą wygaszamy po 11 miesiącach - masz wtedy rabat lojalnościowy, z którego nikt nie może skorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rob006 mam wrażenie, że czepiasz się dla samego czepiania. Znajdź mi proszę inną firmę w Polsce z branży, która w ogóle premiuje klientów za to, że są w firmie dłużej.

 

Idą duże podwyżki od przyszłego roku, gdzie duża ilość firm podnosi ceny usług zauważalnie, a tu rozmawiamy przez kilkanaście postów o zmianie warunków promocji, gdzie ceny bazowe pozostały bez zmian. Taka rozmowa w oderwaniu od tego, co dzieje się na około.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sebak napisał:

mam wrażenie, że czepiasz się dla samego czepiania. Znajdź mi proszę inną firmę w Polsce z branży, która w ogóle premiuje klientów za to, że są w firmie dłużej.

 

MyDevil ma dużo lepszy program lojalnościowy i bardzo czytelnie komunikuje wszystkie zmiany w ofercie.

 

Poza tym ja nie czepiam się podwyżek, tylko komunikacji dotyczącej zmian (a właściwie jej braku). Od kilkunastu postów próbujecie przepchnąć retorykę "ale ceny się nie zmieniły, po prostu od grudnia musicie płacić więcej, więc w sumie nie ma o czym mówić", która jest po prostu niedorzeczna z perspektywy klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, rob006 napisał:

A podejście "to tylko promocja, może się zmienić bez ostrzeżenia" pozwala na naprawdę chamskie zagrywki, jak np wprowadzanie rabatów lojalnościowych po roku korzystania z usługi, jako "promocja" dostępna dla nowych kont, którą wygaszamy po 11 miesiącach - masz wtedy rabat lojalnościowy, z którego nikt nie może skorzystać.

 

U nas ta oferta funkcjonuje praktycznie od początku jak tylko firma sprzedawała swoje usługi pod tą marką w praktycznie niezmienionej formie. Zmieniliśmy to teraz z uwagi na obecną sytuację. Dodatkowo każdy klient może przez program partnerski obniżać koszta swojej usługi jeszcze bardziej, lub nawet nie płacić za nią wcale.

 

O ile fakt że rzeczywiście mogliśmy wysłać powiadomienie do klientów o zmianie promocji - powiedzmy, że możesz mieć rację. Natomiast nie wiem co by to zmieniło w perspektywie tych 11 miesięcznych rabatów lojalnościowych o których piszesz. Wydaje mi się, że piszesz tak teraz po prostu żeby nam dogryźć i żeby zasugerować nam przynajmniej potencjalną nieuczciwość wobec klientów.

 

Nigdy nie graliśmy w ten sposób który opisujesz z klientami i grać nie zamierzamy. Klienci korzystający z naszych usług od wielu lat potwierdzają to i dlatego że gramy uczciwie zostają z nami na dłużej. Zarzucanie czy sugerowanie nam jakiejś nieuczciwości tutaj jest co najmniej niesmaczne. Co więcej, w wielu sytuacjach zawsze idziemy na rękę klientom, czasem nawet gdy jest to nie do końca korzystne dla nas. Jeśli masz inne doświadczenia z nami - daj znać.

1 minutę temu, rob006 napisał:

MyDevil ma dużo lepszy program lojalnościowy i bardzo czytelnie komunikuje wszystkie zmiany w ofercie.

 

Każdy ma prawo wybrać taką firmę jak mu pasuje. Nikt siłą klientów nie trzyma i Ciebie też nie będziemy na siłę przekonywać.

 

Zauważ natomiast, że w MyDevil w standardowej cenie hosting o rozmiarze 100GB (czyli takim jak standardowa usługa u nas) kosztuje ponad 2 razy więcej niż u nas, a w cenie po rabacie (nawet tym 3letnim lojalnościowym) ponad połowę więcej niż u nas. VPSów w MyDevil nie ma, więc nie mam tutaj pola do porównania. 

 

Wnioski pozostawiam każdemu do samodzielnego opracowania.

  • Lubię 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rob006 mydevil nie oferuje serwerów VPS, więc trudno porównywać usługę o większej marżowości (hosting) do serwerów VPS, w których koszt sprzętu i prądu stanowi dużo większy udział w cenie.

 

Z mojej wiedzy, żadna firma w PL, nie oferuje rabatów lojalnościowych na serwery VPS, a i nie wszystkie firmy premiują płatności roczne dodatkowymi rabatami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, webh napisał:

O ile fakt że rzeczywiście mogliśmy wysłać powiadomienie do klientów o zmianie promocji - powiedzmy, że możesz mieć rację. Natomiast nie wiem co by to zmieniło w perspektywie tych 11 miesięcznych rabatów lojalnościowych o których piszesz. Wydaje mi się, że piszesz tak teraz po prostu żeby nam dogryźć i żeby zasugerować nam przynajmniej potencjalną nieuczciwość wobec klientów.

 

To była hiperbola, mająca pokazać gdzie można dojść z argumentacją typu "promocje są z definicji tymczasowe i mogą się skończyć w każdej chwili bez ostrzeżenia". To że z prawnego punktu widzenia możesz coś zrobić, to nie znaczy powinieneś. Nie twierdzę też, że posunęlibyście się do takiego kroku, bo to w zasadzie strzał w kolano, ale opór w komunikowaniu zmiany w programie lojalnościowym też był dla mnie zaskoczeniem. ;)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, rob006 napisał:

To była hiperbola, mająca pokazać gdzie można dojść z argumentacją typu "promocje są z definicji tymczasowe i mogą się skończyć w każdej chwili bez ostrzeżenia". To że z prawnego punktu widzenia możesz coś zrobić, to nie znaczy powinieneś. Nie twierdzę też, że posunęlibyście się do takiego kroku, bo to w zasadzie strzał w kolano, ale opór w komunikowaniu zmiany w programie lojalnościowym też był dla mnie zaskoczeniem. ;)

 

Więc raz jeszcze - rozważymy temat wysyłania powiadomień o takich zmianach w przyszłości, natomiast zaznaczam również raz jeszcze - zdecydowana większość operatorów w ogóle nie dysponuje czymś takim jak program lojalnościowy obniżający z automatu klientom opłatę za to że są dłużej (tacy operatorzy są raczej na palcach do policzenia), a o zmianach w promocjach nie wpływających na działające usługi klienci zwykle nie są informowani przez operatorów wcale. 

 

Nie jestem do końca pewien co masz na myśli z "oporem w komunikowaniu". To że nie poinformowaliśmy wszystkich wszem i wobec o zmianie w promocji - zgoda. Natomiast raptem kilku dosłownie klientów zapytało o to jaki jest powód zmiany ceny przy odnawianiu usługi i otrzymali w tym temacie konkretne wytłumaczenie. Raczej dla nikogo to zaskoczniem nie było, niektórzy wręcz byli zaskoczeni że nie podnieśliśmy globalnie cen za wszystkie usługi o kilkadziesiąt złotych, jak niektóre firmy. 

 

W każdym razie, przyjęliśmy uwagi. 

Edytowane przez webh
  • Lubię 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w sumie gdyby nie ta dyskusja to pewnie bym na to nie zwrócił uwagi.. wzrost ceny co prawda o 164zł w skali roku.. ale nadal jest ona tak konkurencyjna, że nawet nie ma co dyskutować ;) (mam nadzieje ze po tym wpisie, nie wpadniecie na pomysł podniesienia cen ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Strony nie działają szybko. Czytający to zdanie właściciele Webh.pl robią duże oczy, zaciskają pięści a na twarzy pojawia się ognista czerwień. No bo jak to nie działają szybko? Normalnie, nie działają szybko. One zaiwaniają (od rus. Iwan, poradziecka lokomotywa spalinowa która ma turbo moc i wjedzie wszędzie i ze wszystkim) z prędkością światła. Właściciele Webh.pl opadają w fotelu, znika czerwień, luzują się pięści, pojawia się uśmiech :D A no i oczy już nie są duże... :D

 

Początek nietypowy i humorystyczny. Ale mówiąc już tak bardziej poważnie to jestem przemega zadowolony z szybkości działania stron. Działają tak jak powinny działać. Miałem obawy że moja strona na WP gdzie poza mną i jednym botem nie zagląda pies z kulawą łapą zawsze będzie mulić ale na szczęście udało się te obawy rozwiać. Jest mega. Jest moc.

 

Z technicznych rzeczy które nie mają wpływu na działanie całości - nie przemawia do mnie panel i billingowy i do zarządzania serwerem. Może i na pewno dlatego że nigdy nie miałem z nim do czynienia. Już bardziej przemawiałby do mnie duet WHMCS + DA w kolorystyce strony. Z webmaila korzystam od święta, polegam głównie na MS Outlooku na stacjonarnym pudle. Tutaj znów wychodzi przyzwyczajenie do Roundcube. Aurora jakoś mi nie bardzo podchodzi - ale działa bez problemów żeby nie było. Odnośnie spamu wypowiem się w późniejszym okresie.

 

P.S. Do pełni szczęścia brakuje mi kilku grafik do wyboru w programie partnerskim :) Jak wspominałem na moją stronę nie zagląda pies z kulawą łapą ale może kiedyś zajrzy z obiema kulawymi łapami i się zdecyduje na kupno serwera i będzie zadowolony :) Drobna podpowiedź - 120px szerokości i 300/350 czy nawet 600px szerokości wkomponuje się idealnie :)

 

Jest moc! :)

  • Lubię 4
  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.