Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o webh.pl


theqkash

Rekomendowane odpowiedzi

No, w końcu się trafiła gnida :D Gdzie trzymałem tę skrzynkę to była dziennie bombardowana kilkunastoma mailami o cyckach, powiększaniu czy inne <br> i <p> albo "grażdanka cycanka ljubli tiebie". Tutaj w końcu trafił mi się mail którego antyspam nie wyłapał i szczerze mówiąc - jakby to nie zabrzmiało dziwnie - jestem z tego powodu przeszczęśliwy. Idealnego antyspamu nie ma nikt nigdy i nigdzie ale tutaj wiem że skrzynka działa prawidłowo a ja mam spokój - wystarczy raz na miesiąc zajrzeć na tę skrzynkę i zazwyczaj będzie tam pusto.

Na prywatnym mailu też mam spokój co mnie cieszy.

Trudno mi jest zaimponować, w zasadzie to jest niemożliwe. A tu proszę, ekipie Webh.pl się udało :) Szacun i oby tak dalej :)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...

Od dziś będę sobie działał na wirtualce z oferty KVM Pro 6vCPU, 16GB ramu, 200GB NVME, zainstalowałem sobie ubunciaka, środowisko pod staging i prowadzę testy, gdyby ktoś był ciekawy jak na dzień dzisiejszy prezentują się osiągi tej wersji to poniżej załączam yabsa i wynik z GB6, testowałem wielokrotnie, przydzielony mi ajpik nie widnieje na żadnych blacklistach, to co mnie trochę niepokoi to wachania w IOPS przez fio mixed r/w 50/50 przy blokach 512k i 1m, poza tym raczej nie ma się do czego przyczepić.  limit download/upload jest ustawiony na sztywno, maksymalnie chyba na 28MB/s z tego co udało najwięcej wyciągnąć, poprawcie mnie jeżeli się mylę w jakiejś kwestii @webh, w każdym razie podpiąłem monitoring SLA i się podzielę recenzją jak już cokolwiek będę wiedział w dłuższej perspektywie czasu:) Aha i trochę niezrozumiałe są dla mnie te kwestie snapshotów co godzinę, bo w vmmanagerze nie da się kliknąć tej zakładki w ogóle.

 

root@hs1:~# curl -sL yabs.sh | bash
# ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## #
#              Yet-Another-Bench-Script              #
#                     v2023-04-23                    #
# https://github.com/masonr/yet-another-bench-script #
# ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## #

Fri Jul  7 23:39:32 CEST 2023

Basic System Information:
---------------------------------
Uptime     : 0 days, 8 hours, 55 minutes
Processor  : AMD EPYC-Milan Processor
CPU cores  : 6 @ 3215.362 MHz
AES-NI     : ✔ Enabled
VM-x/AMD-V :  Disabled
RAM        : 15.6 GiB
Swap       : 0.0 KiB
Disk       : 196.8 GiB
Distro     : Ubuntu 22.04.2 LTS
Kernel     : 5.15.0-75-generic
VM Type    : KVM
IPv4/IPv6  : ✔ Online /  Offline

IPv4 Network Information:
---------------------------------
ISP        : IWACOM Sp. z o.o.
ASN        : AS41508 IWACOM Sp. z o.o.
Host       : IWACOM Sp. z o.o
Location   : Lodz, Łódź Voivodeship (10)
Country    : Poland

fio Disk Speed Tests (Mixed R/W 50/50):
---------------------------------
Block Size | 4k            (IOPS) | 64k           (IOPS)
  ------   | ---            ----  | ----           ----
Read       | 138.18 MB/s  (34.5k) | 828.04 MB/s  (12.9k)
Write      | 138.55 MB/s  (34.6k) | 832.40 MB/s  (13.0k)
Total      | 276.74 MB/s  (69.1k) | 1.66 GB/s    (25.9k)
           |                      |
Block Size | 512k          (IOPS) | 1m            (IOPS)
  ------   | ---            ----  | ----           ----
Read       | 668.70 MB/s   (1.3k) | 999.78 MB/s    (976)
Write      | 704.23 MB/s   (1.3k) | 1.06 GB/s     (1.0k)
Total      | 1.37 GB/s     (2.6k) | 2.06 GB/s     (2.0k)

iperf3 Network Speed Tests (IPv4):
---------------------------------
Provider        | Location (Link)           | Send Speed      | Recv Speed      | Ping
-----           | -----                     | ----            | ----            | ----
Clouvider       | London, UK (10G)          | 272 Mbits/sec   | 237 Mbits/sec   | 29.6 ms
Scaleway        | Paris, FR (10G)           | busy            | busy            | 33.8 ms
NovoServe       | North Holland, NL (40G)   | 275 Mbits/sec   | 240 Mbits/sec   | 23.2 ms
Uztelecom       | Tashkent, UZ (10G)        | 256 Mbits/sec   | 171 Mbits/sec   | 117 ms
Clouvider       | NYC, NY, US (10G)         | 262 Mbits/sec   | 29.0 Mbits/sec  | 96.0 ms
Clouvider       | Dallas, TX, US (10G)      | 254 Mbits/sec   | 77.8 Mbits/sec  | 129 ms
Clouvider       | Los Angeles, CA, US (10G) | 235 Mbits/sec   | busy            | 158 ms

Geekbench 6 Benchmark Test:
---------------------------------
Test            | Value
                |
Single Core     | 1335
Multi Core      | 5251

 

Edytowane przez sempre
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sempreNa stronie produktu widnieje adnotacja w sprawie ,,backupu/snapshotów", najprawdopodobniej nowa wersja VMManagera jeszcze nie wspiera funkcji backupów/snapshotów.

* planowana dostępność - drugie półrocze 2023 roku

Edytowane przez Matix8981
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, sempre napisał(a):

Aha i trochę niezrozumiałe są dla mnie te kwestie snapshotów co godzinę, bo w vmmanagerze nie da się kliknąć tej zakładki w ogóle.

 

 

Bardzo cieszymy się, że dołączyłeś do grona naszych klientów.  Tak jak napisał Matix8981  zgodnie z oferta dostęp do kopii przewidujemy udostępnić w drugim półroczu tego roku. Od zawsze kopie były realizowane przez nasze własne rozwiazanie. Na ten moment niestety nowy vmmgr nie obsługuje zewnętrznych pluginów i czekamy na udostępnienie takiej funkcjonalności.

 

Kopie oczywiście zgodnie z ofertą cały czas są przez nas wykonywane, a ewentualne przywrócenie serwera z kopii jest możliwe po kontakcie z BOK.

Edytowane przez webh
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
50 minut temu, Mateusz napisał(a):

Usługi hostingu WWW podrożały w ostatnim czasie?


Hej @Mateusz odpowiadając na pytania: tak, niedawno zmieniliśmy cenę hostingu. Nie informowaliśmy o tym szeroko, bo zmiana dotyczy tylko nowych klientów, a dokładniej nowo wykupionych usług. Dla usług wykupionych przed zmianą cena nie zmieniła się i nie zmieni przez co najmniej 4 lata, a to dlatego, że stosujemy gwarancję ceny  na okres 5 lat od momentu zakupu usługi hostingowej. Ta sama gwarancja dotyczy też usług kupionych z nową ceną, osoby te będą miały gwarancję, że przez okres 5 lat cena wykupionej usługi nie zmieni się.

 

48 minut temu, DawPi napisał(a):

Tak.

I w sumie co nie podrożało w ostatnich miesiącach?

 

Faktycznie ceny wzrosły wszędzie, nie tylko dla samych usług hostingowych. Długo zwlekaliśmy ze zmianami u nas, nie chcieliśmy obciążać klientów w często trudnym dla nich czasie podczas pandemii, kiedy każdy grosz się liczył, dlatego wzięliśmy te koszty początkowo na siebie. To jednak nie jest najważniejszy powód, zależy nam na jakości, inwestujemy w sprzęt najwyższej klasy i to daje efekty, obecnie oferujemy jedną z najwydajniejszych usług hostingowych w Polsce. W cenie dajemy wysokie parametry i umożliwiamy ich bezpłatne, automatyczne skalowanie, żeby wtedy, gdy klient tego potrzebuje, nie musiał generować dodatkowych kosztów. Naprawdę staraliśmy się podejść do tej ceny fair i uważamy,  że udało się  osiągnąć naprawdę dobry stosunek ceny do jakości. Co dla nas najważniejsze, to klienci są zadowoleni i jeszcze nie mieliśmy przy nowych zamówieniach uwagi, że cena jest zbyt wysoko. Obecnie to już ponad 500 usług z nową cenę, to dobrze zweryfikowało już cenę.

 

34 minuty temu, Sevence napisał(a):

Wyróżniali się tylko cena bo jakości tam brak. Żadnej produkcyjnej usługi bym tam nie hostował. 

 

Klienci mówią co innego, bardzo rzadko ktokolwiek rezygnuje z naszych usług z powodu jakości, wręcz przeciwnie. Jeśli już, to zwykle po prostu zamyka firmę, nie potrzebuję już usługi. To nas cieszy, bo przywiązujemy wagę do usług. Był kilka mc temu moment, że mieliśmy kilka niedostępności, które były blisko siebie. Znaleźliśmy problem, został rozwiązany i od tego czasu żadnych problemów nie rejestrujemy. Wierzę, że mogłeś mieć jakiś problem ze swoją usługą, ale co piszesz, nie jest prawdą, przypisywanie takiej etykiety jest krzywdzące i niepotrzebne.

 

Zależy nam na jakości usług i robimy naprawdę dużo, żeby utrzymać ją na najwyższym poziomie. Jeśli masz wciąż aktywne konto, to daj znać na pw, chętnie zerknę na komunikację z Tobą w tej sprawie i zobaczymy w czym był problem, to zawsze jakieś informacje na przyszłość – pomogą.

Opieramy się przy rozwoju na opinii klientów, a te jest bardzo dobra, pokazuje to też duży przyrost klientów i to pomimo zmiany ceny. To dobrze nastraja nas na przyszłość i utwierdza w przekonaniu, że idziemy w dobrą stronę. Szykujemy też trochę nowości, mam kilka asów w rękawie, ;) a może i jokera.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak zabezpieczeń antyddos wyklucza aby ktoś brał wasza firme na poważnie. O ile do wydajności serwerów nie mam zastrzeżeń to ten aspekt niestety wyklucza waszą ofertę.

 

Mogę też opublikować screeny z jakości supportu. Jaka kompetencje mają pracownicy to porażka. 

Edytowane przez Sevence
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Sevence napisał(a):

Brak zabezpieczeń antyddos wyklucza aby ktoś brał wasza firme na poważnie. O ile do wydajności serwerów nie mam zastrzeżeń to ten aspekt niestety wyklucza waszą ofertę.

 

Twoja odpowiedź się mocno zmieniła, jej wydźwięk też. Zaczynam się zastanawiać czy to po prostu nie kwestia jakiejś urazy. Nie wiem o co dokładnie chodzi, mogę się tylko domyślać, ale chyba nie tędy droga. Wolny rynek polega na tym, że jeśli nie odpowiada Ci jedno rozwiązanie, korzystasz z innego, czy naprawdę szukanie dziury w całym i tracenie energii na takie rzeczy jest rozsądne?

 

Ogólnie rzeczy biorąc podstawową ochronę oferuje praktycznie każda usługa hostingowa, ale to nie są komercyjne, zewnętrzne rozwiązania, które naprawdę potrafią pomóc przy większych atakach. Takie rozwiązania są kosztowne i nie robi się ich bez konsekwencji dla klientów, bo to koszt. Zwykle jednak statystycznie naprawdę rzadko się zdarza, żeby klient był atakowany na poziomie, który nie pozwala tego obsłużyć. To nie panaceum, ale najrozsądniej jest skorzystać np. z Cloudflare, gdyby strony z jakiegoś powodu były bardziej narażone na atak.

Często też atakowane są serwery gier lub fora, społeczności związane z nimi, widziałem to w swojej karierze wielokrotnie w różnych usługach wielu firm hostingowych. Często właściciele tych stron, czy serwerów gier oczekują od niedrogiej, czy umiarkowanej cenowo usługi, że będzie obsługiwała duże i częste ataki, a to z oczywistych powodów nie jest realne. W takiej sytuacji trzeba szukać komercyjnych rozwiązań, które oferują taką ochronę na poziomie, który realnie to obsłuży, ale to już koszt naprawdę spory.

 

I, tak jak pisałem, nie znam dokładnie Twojej sprawy, ale myślę, że jest bardzo indywidualna, a nasze statystyki i informacje od klientów pokazują dość dobry obrazek, klienci są zadowoleni i opisywanych przez Ciebie doświadczeń raczej nie mają. To dobry prognostyk. Oczywiście nie neguję, że w Twoim wypadku coś mogło pójść nie tak, to są często tak indywidualne i specyficzne sprawy, że nie ma co ich wrzucać do tego samego worka.

 

Godzinę temu, Sevence napisał(a):

Mogę też opublikować screeny z jakości supportu. Jaka kompetencje mają pracownicy to porażka. 

 

Daj proszę znać na pw co poszło nie tak, mogą być screeny, może coś jeszcze możemy dla Ciebie zrobić, jeśli korzystasz z naszych usług, staramy się pomagać. Jeśli już nie korzystasz, to przynajmniej będzie to info, które warto przeanalizować, wyciągnąć wnioski i może pomóc w przyszłości komuś innemu, kto będzie miał podobny problem.

 

Z naszej strony naprawdę nie ma złej woli ani jakiegoś negatywnego nastawienia, nie robimy problemów, serio staramy się podchodzić fair do wszystkiego, ale też jesteśmy tylko ludźmi, jednak wnioski wyciągnąć potrafimy. ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, webh napisał(a):

najrozsądniej jest skorzystać np. z Cloudflare, gdyby strony z jakiegoś powodu były bardziej narażone na atak.

Ja bym na początku polecił bunny bo u nich to koszt od 1 dolara na miesiąc dla małych i średnich stron starczy. Tak powyżej pewnego limitu transferu opłaca się bardziej Cloudflare 

 

 

 

18 minut temu, webh napisał(a):

Nie wiem o co dokładnie chodzi

Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie po prostu przestaliście wspierać FreeBSD. W przypadku sklepów niestety, ale strona musi być dostępna zwłaszcza podczas kampanii sprzedażowej stąd taka moja opinia. Chyba ze chcesz ponieść straty dlatego warto wybierać mądrze. Każdy ma prawo do swojej opinii i moja jest taka oparta na doświadczeniach z wami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sevence według mnie powinieneś złożyć reklamacje do webh że jesteś nie zadowolony z usług i prosisz o rozwiązanie problemu a takie pranie brudów na forum nie jest dobrym rozwiązaniem bo zarazisz do siebie webh i nie pomogą ci a na pewno nie rozpatrzą pozytywnie reklamacji. 

Kiedyś miałem taką sytuację że byłem nie zadowolony z vps którego kupiłem z góry na rok. Napisałem do właściciela i oddał mi kasę za nie wykorzystany okres. Nie pisałem po forach o swoim problemie tylko załatwiłem to z nim. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Sevence napisał(a):

Nie po prostu przestaliście wspierać FreeBSD. W przypadku sklepów niestety, ale strona musi być dostępna zwłaszcza podczas kampanii sprzedażowej stąd taka moja opinia. Chyba ze chcesz ponieść straty dlatego warto wybierać mądrze. Każdy ma prawo do swojej opinii i moja jest taka oparta na doświadczeniach z wami. 

 

No ale widzisz, zobacz, jak to wygląda z mojej perspektywy. Zacząłeś od jakości, gdy to nie zadziałało, to przeszedłeś do antyddos, a teraz nie polecasz, bo nie ma FreeBSD. Szanuję konsekwencję, ale chyba Twoja retoryka wymyka się spod kontroli.

 

Swoją drogą tak, nie ma FreeBSD do wyboru z listy dostępnych obrazów przy zamawianiu, ale zawsze masz możliwość instalacji swojego obrazu ISO. Możesz więc korzystać z FreeBSD, jeśli zainstalujesz go sobie we własnym zakresie.

 

43 minuty temu, Sevence napisał(a):

Każdy ma prawo do swojej opinii i moja jest taka oparta na doświadczeniach z wami. 

 

Oczywiście i nikt Ci tego prawa nie odmawia, chodzi raczej o spektrum opinii, który zmienia się z każdą wiadomością. Nie ukrywam, że trudno nadążyć za tym.

 

43 minuty temu, Gryzli napisał(a):

(...) pranie brudów na forum nie jest dobrym rozwiązaniem bo zarazisz do siebie webh i nie pomogą ci a na pewno nie rozpatrzą pozytywnie reklamacji. 

 

Ja tylko podkreślę, że jesteśmy dalecy od obrażania się na kogokolwiek, jak pisałem, mamy dużo szacunku do naszych klientów – naprawdę nie staramy się robić im pod górkę, ani na złość. Pomagamy tam, gdzie możemy, doradzamy, konsultujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, webh napisał(a):

Ja tylko podkreślę, że jesteśmy dalecy od obrażania się na kogokolwiek,

Ale inaczej podchodzi się do klienta który ma wysoką kulturę osobistą a inaczej który jest bezczelny i arogancki do takich można się zrazić. 

Edytowane przez Gryzli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Gryzli napisał(a):

Ale inaczej się traktuje klienta który ma wysoką kulturę osobistą a inaczej który jest bezczelny i arogancki do takich można się zrazić. 

 

Zgadzam się, że nie bez znaczenia dla jakości komunikacji z drugą osobą jest kultura, ale nie powinna determinować profesjonalnego charakteru tych relacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, webh napisał(a):

ale nie powinna determinować profesjonalnego charakteru tych relacji. 

Profesjonalne podejście do klienta powinno być zawsze dobre dla każdego klienta. Kiedyś znajomy opowiadał, ze miał klienta który tak przeklinał przez telefon że tamten się rozłączył bo nie mógł słuchać samych przekleństw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sevence napisał(a):

Nie po prostu przestaliście wspierać FreeBSD. W przypadku sklepów niestety, ale strona musi być dostępna zwłaszcza podczas kampanii sprzedażowej stąd taka moja opinia.


webh to jedna z niewielu firm na polskim rynku która umożliwia instalacje własnego systemu z obrazu iso, więc w czym problem? Czyżby proces partycjonowania był zbyt trudny na FreeBSD? Z tym w przypadku systemów zwirtualizowanych trzeba mocno uważać, co się robi z tym systemem. To nie jest kolejna dystrybucja ze śmiesznym logo. Tym bardziej uważałbym w przypadku uruchomienia na nim sklepu, bo w pewnym momencie może przestać działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.