Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o webh.pl


Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, ksk napisał:

Ktoś korzysta z VPS storage ? 

Jaki procek tam siedzi  i ile ramu ?  Jakieś zniżki przy płatności rocznej ? 


Dzień dobry

Procesor dostępny na serwerach Storage nie różni się od procesorów dostępnych na naszych innych usługach - są to procesory z serii Intel Xeon E5. Ilość RAMu dostępna w tej usłudze to 2GB.

Jeśli chodzi o zniżki, proponujemy kilka możliwości obniżenia ceny usługi:

  • Skorzystanie z każdego spośród wariantów naszych programów rabatowych, gdzie za lojalność oraz przedłużanie serwera na dłużej otrzymujesz lepsze rabaty,
  • Polecanie innych klientów za pomocą naszego programu partnerskiego, z którego otrzymujesz środki do wykorzystania na nasze usługi za każdą płatność wykonaną przez poleconego przez Ciebie klienta.

 

Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu.

Edytowane przez webh
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...
  • Odpowiedzi 93
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Problem jest taki ze osoby niezadowolone z webh, zapominają jedną i to ważną rzecz  - ciężko znaleźć firmę wystawiająca Polskie FV, oferujące podobne serwery w podobnej cenie. Mam serwery w webh 

Cóż. Nie jest żadną tajemnicą, że zadowolony klient rzadko napisze pozytywną opinię sam z siebie 😉    Nie spotykamy się natomiast także ze skargami na niedostępności, czy też utrudnienia z dzia

Czy mówisz o usłudze hostingu? Jakich dokładnie problemów wydajnościowych doświadczyłeś? Zgłaszałeś do nas problemy o których piszesz w temacie?     Usługa VPS w naszej firmie jest u

Dodane obrazy

6 godzin temu, DawPi napisał:

Zajmijcie się systemem powiadomień o wygaśnięciu usług. Od lutego je dostaję mimo ponagleń o usunięciu moich danych. W temacie cisza. 

 

Dzień dobry,

Z informacji jakie posiadam wynika, że sprawa została załatwiona błyskawicznie po pierwszym mailu, który wysłałeś do nas dziś o 11:38 (czyli w ten sam czas w którym wysłałeś również ten post). 

Mam nadzieję, że sprawa została tam dokładnie wyjaśniona.

 

Pozdrawiamy!

webh.pl

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące później...

Coraz większa tragedia w hostingu. Statystyki za czerwiec:

 

Monitor Outages Duration Monthly Uptime
       
domena.tld 189 11 hr 18 min 98.4306%

 

I tak od początku umowy. Zgłaszane kilkukrotnie, zapewnienie że stale poprawiają jakość usług i brak konkretów. Strona nie wykorzystuje nawet 10% limitów.

 

A dzisiaj:

1) Zniknęły rekordy revdns dla IP usług pocztowych i część emaili nie dociera (access denied for unknown [91.205.73.204]).

2) Nie można wejść do panelu administracyjnego bo "Niestety, BILLmanager nie udało się automatycznie aktywować licencję".  I taką awarię już raz mieli.

 

Szach i mat. Brak możliwości kontaktu telefonicznego więc klient pozostawiony sam sobie.

 

Zerknąłem teraz na komentarze na Facebooku i widzę że inni mają te same problemy: nieustanne awarie.

 

Nie wiem jak VPSy, ale odradzam hosting webh.pl

Edytowane przez nnd.newbie
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety częste krótkie przerwy się zdarzały. Jednak support zawsze odpowiadał i naprawiał ewentualne błędy bardzo szybko. Tu był ogromny plus. Warto mieć na uwadze fakt, że jest to rozwiązanie budżetowe. Dostajemy ogromną moc obliczeniową za śmieszna cenę. Coś za coś. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie problem w tym, że nie naprawiał. Hosting jak się sypał tak się sypie: kilka, kilkanaście przerw dziennie. Poza tym uważam, że to nie jest normalne, żeby się tak nieustannie coś sypało. Ja rozumiem awarię, hardwarową lub softwarową, kilka godzin przerwy (zresztą taka też się zdarzyła w tym miesiącu). Ale tutaj te przerwy chyba są wpisane w ich standardowy tryb działania, a odpowiedzi to "stale usprawniamy działanie usługi". Tylko, że rok minął, problemy wieku dziecięcego już powinny zostać wyeliminowane, a nie jest lepiej tylko gorzej.

 

EDIT. Porozmawiałem sobie na telefonie z pracownikiem supportu i ustaliliśmy,  że przyczyną mogą być skoki IO (limit to 20MB/s) które nie powinny się zdarzać przy takim ruchu na koncie. Zwiększono mi limit dwukrotnie, wyłączyłem zbędne rzeczy i będziemy monitorować.

Edytowane przez nnd.newbie
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 5 tygodni później...
W dniu 2.07.2018 o 23:57, nnd.newbie napisał:

 

Dokładnie taki sam problem miałem przez ostatnie 3-4 tygodnie, przy zwiększonym ruchu - ale wciąż nie jakimś kosmicznym. Wszystko wysiadało, każda jedna domena + panel. Paręnaście minut downtime i w górę. Na pewno duży minus to brak linii telefonicznej, tylko piszesz ticket i liczysz że ktoś może odpisze.

W tamtym tygodniu po wymianie wiadomości w kolejnym tickecie się uspokoiło, ale ogólnie sytuacja sprawiła że zacząłem się rozglądać za czymś innym, choć nie chciałbym - jeżeli się to już nie będzie działo to raczej zostanę.

Panel - duży plus i w miarę czytelny, ale powinien być jeden a nie coś a'la 2in1.

Nie do końca poprawnie chodzi nadawanie certyfikatów przez panel, raz idzie od ręki, a czasami potrzebna pomoc.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...

Niestety nie mogę w pełni zgodzić się z interpretacją webh. Zwiększenie limitu niewiele pomogło. Odciążyłem dodatkowo strony, przeniosłem filmy na youtuba, ale krótkie przestoje dalej występują.

 

Co więcej. Na tym samym serwerze (web-002.webh.pro) miałem testowe konto założone na innego abonenta (prywatne). Wyczyściłem je do zera,  zainstalowałem na losowej domenie czyściutkiego Prestashopa w wersji startowej. Domena nigdzie nie była rozgłaszana, pozycjonowana, podlinkowana, zero ruchu, tyle co monitor co minutę. W sierpniu ruch wychodzący 1,40 GB. Na statystykach webh zero obciążenia, nawet nie ma co odczytać, bo linia zużycia się pokrywa z zerem na wszystkich statystykach. 

 

I tak wyglądają statystyki za sierpień:

 
Monitor Outages Duration Monthly Uptime
       
       
age5bertz3un7psf.domena.tld 62 1 hr 49 min 99.7558%

 

Jest tych padów mniej niż na domenach firmowych (tam w sierpniu było  115 na łączny czas 4h18m), ale widać że nawet na czyściutkim koncie te krótkie niedostępności występują.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez nnd.newbie
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

@nnd.newbie czy masz możliwość ustalić z jakich godzin są te kilkuminutowe przerwy? Czasem w nocy odbywa się przeładowanie serwera www, co trwa kilka sekund i podejrzewam, że to może być przyczyną tych problemów. 

@Matix8981 Aktualnie posiadamy serwer dedykowany w naszej ofercie, który mam nadzieje Cię zainteresuje :-) .

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@webhJuż to przerabialiśmy i nie niestety nie. Przerwy są rozrzucone po całym dniu.  Zresztą 3 dni po tamtym poście, 6 września monitor zarejestrował  15 przerw na łączną sumę 63 minut. Trochę timeoutówi  trochę błędów 502. Mowa o testowej domenie na pustym koncie. 

 

Ostatni tydzień akurat jest spokojny i nawet firmowe strony mają uptime prawie 100%.  Mam nadzieję, że się utrzyma. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące później...
W dniu 22.01.2019 o 18:41, ksk napisał:

 

Wolniejsze niż zwykły vps więc skalowanie to jedna wielka ściema . 


Czy mówisz o usłudze hostingu? Jakich dokładnie problemów wydajnościowych doświadczyłeś? Zgłaszałeś do nas problemy o których piszesz w temacie?

 

 

W dniu 26.01.2019 o 15:10, fryderyk napisał:

Czy ktoś miał problemy z ich usługą VPS czy te wszystkie problemy dotyczą zwykłego hostingu? 


Usługa VPS w naszej firmie jest usługą sztandarową i najbardziej popularną, większość zgłoszonych tutaj problemów dotyczy usług hostingu, z którą, co niestety musimy przyznać, pojawiały się w ubiegłym roku pewne uciążliwości - osoby które ich doświadczyły zostały natomiast odpowiednio zrekompensowane.

Jeżeli chcesz się na "własnej skórze" przekonać czy warto, proponujemy Ci założenie dowolnej usługi VPS na okres miesięczny lub kwartalny, daj znać w wiadomości na forum a prześlemy Ci fajny rabat 😉

Edytowane przez webh
  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące później...

Była prośba o benchmarki (@Roberrt).

KVM Standard:

https://browser.geekbench.com/v4/cpu/13172276

 

----------------------------------------------------------------------
CPU model            : Intel Xeon Processor (Skylake)
Number of cores      : 4
CPU frequency        : 2199.998 MHz
Total amount of ram  : 7821 MB
Total amount of swap : 0 MB
System uptime        : 24days, 10:17:9
Load average         : 0.00, 0.15, 0.21
OS                   : CentOS 7.6.1810
Arch                 : x86_64 (64 Bit)
Kernel               : 3.10.0-957.10.1.el7.x86_64
----------------------------------------------------------------------
Node Name			IPv4 address		Download Speed
CacheFly			205.234.175.175		3.17MB/s
Vultr, Tokyo, JP		108.61.201.151		808KB/s
Linode, Tokyo, JP		106.187.96.148		2.62MB/s
DO, Bangalore, IN		139.59.80.215		1.53MB/s
Softlayer, Chennai, IN		169.38.65.84		396KB/s
Vultr, Singapore, SG		45.32.100.168		5.38MB/s
DO, Singapore, SG		159.89.192.182		442KB/s
Linode, Singapore, SG		139.162.23.4		1.64MB/s
Softlayer, Singapore, SG	119.81.28.170		628KB/s
Leaseweb, Singapore, SG		103.254.153.18		878KB/s
Softlayer, HongKong, CN		119.81.130.170		367KB/s
Leaseweb, HongKong, CN		43.249.36.49		880KB/s
Vultr, Sydney, AUS		108.61.212.117		6.02MB/s
Softlayer, Sydney, AUS		168.1.1.212		864KB/s
Softlayer, Melbourne, AUS	168.1.65.244		960KB/s
Tele2, Gothenberg, SE		90.130.74.151		911KB/s
Tele2, Kista, SE		90.130.74.149		3.80MB/s
Softlayer, Milan, IT		159.122.128.84		4.33MB/s
Prometeus, Milan, IT		37.247.53.10		6.87MB/s
Tele2, Riga, LV		90.130.74.113		1.10MB/s
Tele2, Vilnius, LT		90.130.74.117		766KB/s
Server.LU, Luxembourg, LU	94.242.192.2		6.92MB/s
Tele2, Frankfurt, DE		90.130.74.155		755KB/s
Vultr, Frankfurt, DE		108.61.210.117		611KB/s
Linode, Frankfurt, DE		139.162.130.8		2.77MB/s
Softlayer, Frankfurt, DE	159.122.69.4		5.91MB/s
Leaseweb, Frankfurt, DE		37.58.58.140		8.40MB/s
DO, Frankfurt, DE		46.101.218.147		4.61MB/s
Vultr, Paris, FR		108.61.209.127		752KB/s
OVH, Gravelines, FR		5.196.90.200		1.70MB/s
OVH, Strasbourg, FR		5.135.128.81		654KB/s
OVH, Roubaix, FR		188.165.12.106		3.24MB/s
Online.Net, Paris, FR		62.210.18.40		1.66MB/s
Tele2, Amsterdam, NL		90.130.74.153		3.12MB/s
Vultr, Amsterdam, NL		108.61.198.102		739KB/s
DO 2, Amsterdam, NL		188.226.175.227		4.00MB/s
DO 3, Amsterdam, NL		178.62.216.76		5.10MB/s
Leaseweb, Amsterdam, NL		5.79.108.33		3.80MB/s
i3d, Amsterdam, NL		213.163.76.135		4.02MB/s
Vultr, London, UK		108.61.196.101		116KB/s
DO, London, UK		46.101.44.214		4.03MB/s
Linode, London, UK		176.58.107.39		3.32MB/s
Softlayer, London, UK		5.10.97.132		3.59MB/s
Softlayer, Mexico, MX		169.57.4.116		2.67MB/s
Softlayer, Brazil, BR		169.57.128.148		1013KB/s
DO 1, NYC, USA		165.227.194.167		2.37MB/s
DO 2, NYC, USA		192.241.184.88		1.38MB/s
DO 3, NYC, USA		174.138.51.137		1.10MB/s
Vultr, New Jersey, USA		108.61.149.182		4.63MB/s
Linode, Newark, USA		50.116.57.237		1.74MB/s
Vultr, Illinois, USA		107.191.51.12		666KB/s
Vultr, Atlanta, USA		108.61.193.166		1.07MB/s
Linode, Atlanta, USA		50.116.39.117		1.42MB/s
Vultr, Miami, USA		104.156.244.232		2.29MB/s
Vultr, Washington, USA		108.61.194.105		3.55MB/s
Softlayer, Seattle, USA		67.228.112.250		762KB/s
Leaseweb, Washington, USA	207.244.94.80		2.00MB/s
Vultr, Dallas, USA		108.61.224.175		180KB/s
Linode, Dallas, USA		50.116.25.154		1.91MB/s
Softlayer, Dallas, USA		173.192.68.18		1.50MB/s
Leaseweb, Dallas, USA		209.58.153.1		1.50MB/s
Vultr, Los Angeles, USA		108.61.219.200		3.64MB/s
DO, San Francisco, USA		165.227.29.84		812KB/s
DO, San Francisco, USA		107.170.223.15		811KB/s
Linode, Fremont, USA		50.116.14.9		4.10MB/s
Leaseweb, San Francisco, USA	209.58.135.187		464KB/s
DO, Toronto, CA		159.203.57.38		1.35MB/s
OVH, Beauharnois, CA		192.99.19.165		1.41MB/s
EastLink, Canada, CA		24.222.0.194		1.29MB/s
Softlayer, Montreal, CA		169.54.124.180		1.07MB/s
----------------------------------------------------------------------
I/O speed(1st run) : 302 MB/s
I/O speed(2nd run) : 561 MB/s
I/O speed(3rd run) : 621 MB/s
Average I/O speed  : 494.667 MB/s

Jeszcze dodam że na początku były częste pady maszyny (nawet na 4 godziny!). Teraz przez ostatni miesiąc wygląda to lepiej.

Edytowane przez Ponury Typ
Zmiana kodu benchmarka z html na plain text
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące później...

Mam od niecałego miesiąca VPS w webh i jestem zawiedziony. Korzystam z niego do programowania (docker, debugger itd.). Wcześniej przez rok miałem VPS w Mintshost i działał bez zarzutu nawet po wchłonięciu przez Hekko. Tutaj mam problemy tego rodzaju, że kiedy jestem podłączony do maszyny (zazwyczaj ponad 8 godzin dziennie), co jakiś czas serwer „zastyga” - jest problem z komunikacją lub maszyną. Łączę się przez MOSH, więc unikam wywalenia. Zdarzyło się też, że mnie wywaliło, a po ponownym podłączeniu się okazało się, że serwer został zrestartowany... Rozumiem, że wykorzystanie VPS do pracy zdalnej nie jest dla każdego - postawiony na nim serwer WWW lub poczty przeżyje bez problemu krótki restart czy chwilowe zahamowanie, ja jednak muszę poszukać czegoś innego lub wrócić do Hekko 😞

 

C.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, wilniuk napisał:

Mam od niecałego miesiąca VPS w webh i jestem zawiedziony. Korzystam z niego do programowania (docker, debugger itd.). Wcześniej przez rok miałem VPS w Mintshost i działał bez zarzutu nawet po wchłonięciu przez Hekko. Tutaj mam problemy tego rodzaju, że kiedy jestem podłączony do maszyny (zazwyczaj ponad 8 godzin dziennie), co jakiś czas serwer „zastyga” - jest problem z komunikacją lub maszyną. Łączę się przez MOSH, więc unikam wywalenia. Zdarzyło się też, że mnie wywaliło, a po ponownym podłączeniu się okazało się, że serwer został zrestartowany... Rozumiem, że wykorzystanie VPS do pracy zdalnej nie jest dla każdego - postawiony na nim serwer WWW lub poczty przeżyje bez problemu krótki restart czy chwilowe zahamowanie, ja jednak muszę poszukać czegoś innego lub wrócić do Hekko 😞

 

C.

 

Coś w tym jest, mój VPS czasem ma pady w nocy, nie są one zbyt częste i długie więc w przypadku www i poczty nie sprawiają problemów.  Jednak tak jak powyżej, napisz do supportu,  może akurat coś ogarną. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VPS - polecam 100%. Dobry support. Rzadkie awarie, które są szybko naprawiane.

 

Hosting - odradzam z całych sił. Nie chcą aktualizować ISP Manager'a żeby móc udostępnić PHP 7.2 i 7.3, nie mówiąc o braku poprawek bezpieczeństwa dla dostępnego 7.1

Tłumaczą to "polityką firmy w tym zakresie". Mamy 2019 rok, każdy z konkurencji udostępnia 7.2 i 7.3 i nikt nie ma z tym problemu, tylko Webh żyje dalej w latach 90. i nie mają chęci i woli dać klientom lepszej wydajności i większych możliwości.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, mareku napisał:

Hosting - odradzam z całych sił. Nie chcą aktualizować ISP Manager'a żeby móc udostępnić PHP 7.2 i 7.3, nie mówiąc o braku poprawek bezpieczeństwa dla dostępnego 7.1

Tłumaczą to "polityką firmy w tym zakresie". Mamy 2019 rok, każdy z konkurencji udostępnia 7.2 i 7.3 i nikt nie ma z tym problemu, tylko Webh żyje dalej w latach 90. i nie mają chęci i woli dać klientom lepszej wydajności i większych możliwości.

 

Jeszcze dodaj do tego problemy z pocztą ;)

jak wyżej VPS tak, hosting nie, dlatego sam właśnie z VPS zostałem u nich, a usługę hostingu zabrałem gdzie indziej ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez webh
      Dzień dobry!

      Chcielibyśmy przywitać się z Wami w temacie, w którym na bieżąco będziemy informować o nowościach i zmianach w naszej ofercie.

      Na początek kilka słów o nas:

      - Istniejemy prawie 10 lat na rynku, oferując wysokiej jakości usługi hostingowe, serwery VPS oraz serwery dedykowane
      - Jesteśmy w pełni polską firmą, wszystkie nasze serwery znajdują się w naszym centrum danych, które znajduje się w Łodzi
      - Dokładamy starań, aby zagwarantować ekskluzywne funkcjonalności dla wszystkich oferowanych przez nas usług
      - Zawsze staramy się znaleźć się idealny stosunek jakości do ceny, dlatego możemy zaproponować atrakcyjne cenowo usługi o wysokiej wydajności i szerokim wachlarzu funkcjonalności dodatkowych
      - Nasze wsparcie techniczne rozwiązuje średnio 78% zgłoszeń w ciągu 15min od przesłania zgłoszenia.

      W skrócie o usługach oferowanych przez nas na dzień dzisiejszy wraz z najistotniejszymi atutami każdej z usług:

      1. Hosting w chmurze z gwarantowaną mocą obliczeniową:
      cogodzinny backup danych dostępny do 21 dni wstecz, bezpłatne skalowanie zasobów mocy dostępnej dla konta hostingowego, zmiana wersji PHP, możliwość zarządzania aktywnymi modułami PHP oraz konfiguracją php.ini, certyfikaty SSL LetsEncrypt, dostęp do SSH, pełne zarządzanie strefą DNS domeny, wszystkie dane znajdują się na dyskach SSD lub SSD PCIe, każda z domen może funkcjonować na osobnym adresie IP, oferujemy 90 dni testu usługi za 1zł.
      2. Serwery VPS KVM na dyskach SSD:
      bardzo wydajne serwery VPS w rozsądnej cenie, bezpłatny snapshot co 1h , dostępny do 21 dni wstecz, każdy ze snapshotów można powoływać jako osobną instancję, bezpłatnie na 3 godziny, wszystkie zasoby serwerów VPS są gwarantowane, możliwość korzystania z własnych obrazów ISO, możliwość szybkiego zwiększenia zasobów serwera w razie wystąpienia takiej potrzeby, konsola awaryjna serwera, umożliwiająca rozwiązanie problemów z serwerem.
      3. Serwery VPS Windows Server 2016
      szybkie i wydajne serwery VPS z zainstalowanym Windows Server 2016, bezpłatny snapshot wykonywany co 1h, dostępny do 21 dni wstecz, gwarancja pełnej dostępności wszystkich zasobów serwera, szybkie skalowanie zasobów w razie potrzeby, dostęp do serwera za pośrednictwem RDP oraz konsoli awaryjnej.  
      Zachęcamy do skorzystania z naszych usług!
       
       

      Dane rejestrowe podmiotu:
      ultimahost.pl Szeliga sp. j.
      90-019 Łódź, Dowborczyków 25
      NIP: 9671354758 REGON: 341287109
      KRS: 0000423178
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.