Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@nnd.newbie w salonie ich czy infolinia? Bo to są 2 różne sprawy. W moim przypadku mam mały wybór dostawców, mobilny lub orange kablowy (Ale kładą na szczęście światłowód).

Opublikowano
4 godziny temu, Pawel_15 napisał:

Mieszkanie przy głównej ulicy w Sopocie

Centrum dużego miasta, to akurat ostatnie miejsce, w którym można oczekiwać takich nowości jak światłowód ;)

Opublikowano
Orange.
Raz w poprzedniej pracy to miałem takie przeboje że i infolinia i opiekun handlowy, pracownicy reklamacji, i bezpośrednie numery do dwóch techników i działów IT. Istny Monty Python. Trzy miesiące trwała sprawa, aż zrezygnowaliśmy. A chodziło o uruchomienie dodatkowych linii na ISDN. Możliwości sprawdzone, umowa podpisana, przyszli, puszki podłączyli, jak odchodziłem z pracy to dalej w serwerowni stały jako element dekoracji.

A inna sytuacja to podobna do tej. Na dzielnicy willowej mieli ciągnąć kable, podpisywali umowy. Znajomy się skusił. 2 miesiące, z 10 wizyt techników, kilka umów podpisanych i anulowanych, godziny stracone na infolinii, nawet o centralę się otarło. Z rok już minął i dalej na mobilnym internecie działają.

Obie sytuacje poświadczam osobiście.

W mojej opinii: świadczą usługi pod danym adresem, podpisuj umowę. Nie świadczą to nawet głowy sobie nie zawracaj czekaniem i próbą uzyskania informacji czy/gdzie/kiedy, bo oni sami nie ogarniają. Chociaż może ty akurat będziesz mieć wiecej szczęścia.
Opublikowano

A jak oceniacie:

- UPC

- Orange światłowód

- Netia światłowód

Akurat ja mam dość spory wybór i się nie mogę zdecydować, przez co cały czas siedzę na osiedlowym IPS.

Opublikowano (edytowane)

Orange/Netie zweryfikuj, no chyba że nie masz dużych wymagań (strzel trace do swoich daily usage serwisów, tylko nie po icmp :), strzelaj po tcp/udp tak jakbyś używał i najlepiej w godzinach  o największym obciążeniu, żebyś później 56.6k nie miał o 21 ). Jeśli chodzi o UPC, pamiętaj że to to nadal DOCSIS, w skrócie, jak trafisz na osiedle z torrenciarzami na tzw. ostatniej mili itd... będzie słabo (choć to ogólna zasada).   Wszystko zależy do czego łącze potrzebujesz.

 

 

p.s. z prywatnych doświadczeń, moja próba zakupu łącz od orange skończyła się listownymi przeprosinami (za to że płaciłem 6 miesięcy za kłamstwo), na który odpowiedziałem pozwem sądowym i w zasadzie straciłem tylko czas, bo te grosze nie zrekompensują czasu. Natomiast zdaję sobie sprawę, iż cała trójka może mieć podobne historie.

Edytowane przez servizza
ps
Opublikowano

Sam z telewizji w domu korzystam niezwykle rzadko, w zupełności wystarczy mi internet. Starsi jednak oglądają więcej TV niż siedzą w necie. Niestety wszyscy narzekamy od kilku lat na jakość usług świadczonych przez UPC. Kilka dekoderów z nagrywarką poszło z dymem, zawsze jakaś wada fabryczna. Dwa lata temu wcisnęli Horizon który lubi płatać różne figle. Ogólnie nasze wspólne odczucie jest takie że idzie na to coraz więcej kasy a jakość jest naprawdę słaba. Dekoder lubi mieć problemy, net często jest powolny, telefon więcej nie działa niż działa. Ileż ciągle można...

 

Decyzja jest taka żeby ciągnąć w kierunku Orange Love z nadzieją (matka głupich prawda?) że będzie działało to wszystko stabilniej i lepiej. Kwestia tego kiedy będzie możliwość techniczna przesiadki. W sąsiedniej Gdyni i w Gdańsku są spore kawałki terenu gdzie oferta Love jest dostępna. Czekam na moją dziurę...

Opublikowano

Chyba w dużej mierze to zależy od lokalizacji, bo przykładowo u mnie to właśnie UPC jest wzorem jakości, internet zawsze taki jak w specyfikacji, downtime'y raz na kwartał koło 4:00 w nocy, wszystko działa, dział obsługi przyjemny, cena w porządku. Nawet zadzwoniłem z prośbą o przydzielenie statycznego IPv4 i również obyło się bez problemów. Nie mogę tego natomiast powiedzieć o Orange, któremu zarzucić mogę wszystko od fatalnego działu obsługi klienta po brak zrozumienia co oznacza sformułowanie "proszę nie wysyłać mi smsów z przypomnieniem o fakturach do zapłacenia każdego miesiąca".

Opublikowano

Nie dałem za wygraną :)

 

https://swiatlowod.orange.pl/sopot

 

Oddzwonili w hmm... nie minęło 15 minut. Zaproponowali na początek rozwiązanie pośrednie (mam nadzieje że ta tymczasowość nie będzie trwała miesiącami...) czyli Orange Love z netem 80 mega (czyli net ze zwykłej Neostrady) z opcją przełączenia na właściwą ofertę. Tak, najpierw chcą złowić klienta a potem dać mu full pakiet. Dodatkowo jedna komórka przejdzie na abonament co da dodatkowe jakieś tam oszczędności i zyski. Według konsultanta pełna oferta ma być za miesiąc, dwa, może za trzy. Byleby nie za pół roku :)

 

Taniej niż w UPC gdzie starsi bulą 191 PLN. Za gaz zimą idzie tyle samo kasy...

Opublikowano

^^ Ja bym się zabezpieczył klauzurą, iż jeśli do 6 miesięcy nie będzie istniała możliwość przejścia na światłowodów to będzie istniała możliwość rozwiązania umowy.

Opublikowano

No ale cię, nie interesuje Neostrada, ale światłowód. A że oni proponują ci rozwiązanie przejściowe, to OK. Ale musisz się zabezpieczyć jak oni nie spełnią swojej strony umowy - rozwiązanie przejściowe będzie na stałe. 

Bo tak naprawdę, w perspektywie tych 24m może okazać się, iż lepiej będzie jak wybierzesz UPS niż Neostradę.

 

Opublikowano

Nie ma takich informacji w zasadzie nikt. Byłem w salonie u siebie w mieście co prawda w innej sprawie, ale podpytałem. Dostałem info że światło już kładą, większe osiedla są wpięte i że na wakacje pewnie uruchomią, ale dalsze adresy to nie wiadomo kiedy. Informacje są bardzo ubogie wszędzie.

Opublikowano

Korzysta ktoś z Was z Revoluta?
Zastanawiam się nad tym i fajnie by było gdyby ktoś napisał z własnego doświadczenia jak to się sprawdza etc.

No i kwestia weryfikacji a co za tym bezpieczeństwa danych. Autoryzacja użytkownika jest po zdjęciu dokumentu + selfie.

Opublikowano
3 minuty temu, Pieka napisał:

Korzysta ktoś z Was z Revoluta?
Zastanawiam się nad tym i fajnie by było gdyby ktoś napisał z własnego doświadczenia jak to się sprawdza etc.

No i kwestia weryfikacji a co za tym bezpieczeństwa danych. Autoryzacja użytkownika jest po zdjęciu dokumentu + selfie.


Kiedyś korzystałem jak jeszcze był za darmo-darmo (kilka lat temu). Nie było z tym problemu.

Kilka dni temu zamówiłem nową kartę i czekam.
Ogólnie mogę polecić. Rozwijają się, więc weryfikacja z pewnością im pomaga odsiać różne naruszenia. 

Opublikowano

Z tego, co wyczytałem do tej pory fajna sprawa. Martwi mnie tylko wysyłanie swojego dokumentu, bo selfie jakoś przeżyję, firmie która jakby na to nie patrzeć bankiem nie jest a do tego właścicielami są Rosjanie. To mnie wstrzymuje, może niepotrzebnie...

Opublikowano (edytowane)

Ja mogę opisać tylko zakładanie konta, przelewy i weryfikację. Na kartę plastikową jeszcze czekam, a najbliższy wyjazd zagraniczny z Revolutem też przede mną.

  1. Założenie konta jest banalnie proste, weryfikacja tożsamości jest po zrobieniu zdjęcia dokumentu tożsamości i selfika. Chyba z automatu, bo trwała krócej niż minuta. Założyciele to rzeczywiście osoby pochodzące z Rosji (a przynajmniej z rosyjskimi nazwiskami), ale firma to spółka Ltd zarejestrowana w Wielkiej Brytanii, a Google też został założony przez Rosjanina, więc nie jest źle. Zresztą CEO studiował w Londynie, a potem pracował kilka lat w Lehman Brothers i Credit Suisse, jak oni mu zaufali to ja też się przemogłem :)
  2. Wpłaty przelewem są na konto w Wielkiej Brytanii (więc nie polecam), ale doładowanie konta przez kartę debetową (nie kredytową!) jest za 0 zł i trwa parę sekund (sprawdzone). Zleciłem też wypłatę środków na polskie konto i przelew miałem po 2 dniach, więc wczesniej niż deklarowane 5.
  3. Pierwsza karta wirtualna jest za 0 zł, plastikowa za 10 zł (koszt wysyłki). Dodatkowa karta to 24 zł,  w przypadku karty plastikowej jeszcze 10 zł za wysyłkę (czyli 34 zł). Więc jak ktoś ma zamiar używać plastiku, to niech od razu zamawia z pominięciem karty wirtualnej.
  4. Kartę wirtualną bezproblemowo podpiąłem do Paypala (ściągnęło i zwróciło kwotę weryfikacyjną).
  5. Kursy walut są najlepsze jakie znalazłem. Taniej chyba tylko transakcje prywatne.

O reszcie nie mogę sie wypowiedzieć, ale spotykałem same pozytywne komentarze. Ku przestrodze tylko uczulam, żeby zawsze i wszędzie wybierać rozliczenia w walucie lokalnej, bo chyba nie każdy to ogarniał i jedyne negatywne komentarze jakie spotkałem to jak ktos wybrał przewalutowanie w bankomacie i mu poszło po kursie banku zamiast Revoluta.
 

Edytowane przez nnd.newbie
Opublikowano

Dziękuję za fajny opis. Co prawda to wszystko już wiem, bo troszkę czytałem na ten temat ale przynajmniej mam konkretne potwierdzenie

Nie orientujesz się, czy jest możliwość zamazania części danych na dokumencie, jak to ma miejsce w przypadku np. domen?
Bo rozumiem, że chodzi głównie o "nazwisko i pyszczysko"

Drobna poprawka: koszt drugiej karty to 25 zł a przesyłki 9 zł, w każdym razie tak wszędzie podają. Ale to drobnostka.

Opublikowano





Nie orientujesz się, czy jest możliwość zamazania części danych na dokumencie.


Nie przypominam sobie żadnej możliwości edycji, a nie używasz gotowego skanu tylko przy weryfikacji uruchamia się wewnętrzna funkcja aplikacji, która wymaga od ciebie zrobienia dwóch stron dokumentu, a na koniec selfie.
Opublikowano

A widzisz, tego nie wiedziałem. W takim razie ewentualnie można coś przyłożyć w miejscach zawierających wrażliwe dane podczas robienia zdjęć. Kwestia tylko, czy to by przeszło?

Opublikowano

Nie wiem czy by przeszło, ale podobno jak nie przejdzie, to weryfikacja będzie przez rozmowę z konsultantem i wtedy możesz wyjaśnić i przekonać.

 

Co do opłat to wydaje mi się, że to się przelicza jakoś automatycznie z GBP, bo mi w tej chwili wyświetla cenę za drugą kartę 24 zł. Do kosztów wysyłki nie dotarłem, ale kilka dni temu pobrało mi 10 zł.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Pitasato napisał:

chciałem się pochwalić że mój jquery example na jsfiddle ma prawie 500 unikalnych instancji

 

https://jsfiddle.net/9xuxntpL/487/

 

 

niby nic a jednak przyczyniłem się do oświecenia co niektórych osób :-)


Szkoda, że na jsfiddle nie ma wglądu w to skąd pochodzą odwiedzający :-)

Ciekaw jestem, pod jakimi hasłami do tego dotarli.

Edytowane przez webh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.