Skocz do zawartości

servizza

Użytkownicy
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana servizza w Rankingu w dniu 27 Styczeń

servizza posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

2 Neutral

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    Servizza PL | https://servizza.com
  • Funkcja w firmie
    Właściciel
  1. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    p. Adamie dziękuje za odpowiedzź, pytanie było o waszą ofertę/serwis na stronie przedstawioną, z perspektywy klienta który nie zagląda na forum tylko na waszą stronę. Na stronie napisane jest Unlimited* dla oferty BUSINESS CLOUD BASIC , gwiazdka na dole: * Przekroczenie 1 TB transferu w miesiącu skutkuje zmianą pasma przepustowości, które osiąga wartość 10Mbps. Pasmo 1Gbps jest przywracane pierwszego dnia następnego miesiąca kalendarzowego. Więc zapytam ponownie, czy nie można by było napisać dużymi literami w ofercie 1TB / miesiąc i pod spodem pod napisem transfery miesięczny, po przekroczeniu pasmo zostanie ograniczone do 10Mbps ? Tak żeby klient konkretnie wiedział wchodząc na stronę, mam 1TB transferu na miesiąc i ok. p. Adamie czy jest Pan w stanie złożyć publiczne oświadczenie w imieniu firmy home.pl(1and1), że wykupując konto BUSINESS CLOUD BASIC w promocji za 1,25zł netto/miesięcznie będą mógł wykorzystać 1TB transferu in i 1TB transferu out w miesiąca bez ograniczonego pasma (oczywiście pod warunkiem nie przekroczenia innych limitów jak ram/cpu itd..) i nie zostanę zablokowany bezpodstawnie przez obsługę (pod pretekstem cpu lub czegokolwiek innego co po sprawdzeniu wnikliwie techniczne przez niezależnych ekspertów nie będzie wskazywać, ze zablokowaliście mi konto za transfer) za to, ze np robiłem 300GB out/100GB in np. w 4 dni (burst promocyjny) ? Tak/Nie ?
  2. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    Nie będę się odnosił do reszty, bo miał być EOT, każdy sobie przeczyta i wyciągnie własne wnioski z Pana odpowiedzi (jak i moich również). Oczywiście, że każdy popełnia błędy ale chyba nie o tym była dyskusja ale ok.. odwracać kota ogonem zawsze można. Odniosę sie do dwóch ostatnich akapitów. Co do liczb odniosłem się wyraźnie do liczby podanych przez Pana użytkowników (która nijak znowu się miała merytorycznie do odpowiedzi na zadanie pytanie)... co ma piernik do wiatraka ? tzn,że jak macie 1.8 mln użytkowników to robicie wszystko najlepiej ? p. Adamie . Żeby znowu nie wdawać się w dyskusje (bo ewidentnie jak na kogoś kto nie wdaje się w dyskusje i lubi konkrety, to strasznie Pan odpływa odpowiedziami i rozmazuje merytorykę (co ma chyba na celu odwrócenie potencjalnego czytelnika od meritum sprawy, ale nie wnikam (to tylko moje subiektywne odczucie)) , dlaczego po po prostu nie napiszecie choćby realnych limitów na stronie o hosting:u limitu transferu, jeśli są to 1TB/5TB to proszę to napisać zamiast pisania unlimited, w czym problem ? Proszę mi też odpowiedzieć, gdzie są konkrety w Pana odpowiedzi na temat limitu transferu, piszę Pan o jakiejś różnicy w obsłudze, o tym że hosting nie działa na powietrze , serwer może być przeciążony (no ale przecież wszyscy o tym wiedzą, ze nie ma dysków z gumy i są zawsze limity) Piszę Pan o jakichś przypadkach pluginwo itd... jeszcze raz, proszę mi powiedzieć jak to się ma do tego, że mają Państwo w ofercie transfer: unlimited* (z gwiazdką) ? Jeszcze raz nie prościej napisać nie wiem 100/200GB lub nawet te 1TB/5TB i trzymać się tego w umowie z klientem ? Skąd klient ma wiedzieć kiedy go zablokujecie ? Pytanie było proste, prosił Pan o przykład podałem: https://home.pl/hosting#www Nie można było prosto odpisać nie podajemy limitu tutaj konkretnego bo to i to i tyle ? Krótko i konkretnie jak Pan to określil. Nikt tu nie stosuje, żadnej strategii "bicia" dużego, jedyną strategie jaką prowadzimy jako firma to walka o uczciwość na rynku w stosunku do klienta i wydaje mi się, że polityka traktowania uczciwie od początku do końca klienta raczej jeszcze nikogo nie zaprowadziła na manowce (wiele większych firm w PL/EU sobie tak już radzi), ale dziękujemy za troskę Cóż jeszcze nie mamy 1.8 mln klientów, nie istniejemy 20 lat na rynku (choć nasi admini tak) więc nie bijemy i nie mamy zamiar "bić giganta". Natomiast smutne to, że wasza "nauka i uczenie się na błędach " jest bardzo zbieżna z klasyczną agresywną polityką marketingową polegającą na łapaniu nieświadomego klienta na promocje z gwiazdkami i "unlimited" .. .ale to tylko moja subiektywna nic nie znacząca opinia maluczkiego Cóż my możemy wiedzieć... p.s. mea culpa z tym "jednym rokiem" tak mi utkwił w pamięci wątek dość głośny z wykopka
  3. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    p. Adamie i stąd taki elaborat obronny ? bo liczą się konkrety ? Czyli: - w poprzedniej odpowiedzi przyznaje Pan, że wcześniej były opisy błędne: " już kilkanaście miesięcy temu transparentność parametrów " aha czyli teraz jest dobrze a wcześniej nie ? nieźle - aha rozumiem, czyli jak ktoś inny coś robi źle to ja też mogę bo inni tak robią ? a może by tak uczciwy marketing i jawne zasady, bez walenia ściemy, tak duża firma musi się posiłkować marketingiem szeptanym, na litość boską kto Pana PR-u uczył ? Proszę sobie wyobrazić, że jest już sporo firm w PL/EU, które potrafią żyć bez szeptanek i "no limitowych" usług - 2014/15/16 to jest z przed kilku lat ? teraz to nie wiadomo bo kasujecie posty wam nieprzychylne, przynajmniej się tego nie wypieracie, no a teraz skoro dla pana się liczą konkrety , po co ten cały wywód o poczcie ? co kogo obchodzi ile macie użytkowników i jak ich obsługujecie, sądząc po lamencie na forach/grupach itd... to chyba nadal słabo - p. Adamie, skoro już tak czytelnie jest i transparentnie to: Transfer: bez limitu*, po kliknięciu w opis dopiero można dojść do opisu 1TB/5TB na miesiąc, no to rzeczywiście czytelnie wcale nie sugeruje klientowi że jest bez limitu... swoją drogą ciekawe skąd tyle postów o mailach o "przeciążeniu" z home a później w treści klient pokazuje prawie czystego wordpressa... i 100-300gb transferu miesięcznie... ale jak już wspomniałem to na pewno wina klienta a napewno tez inne firmy hostingowe też tak robią wiec i homowi wolno nie ? Panie Adamie, zacny PR, mucha nie siada... z mojej strony naprawdę EOT, bo "Koń jaki jest, każdy widzi" i malowanie trawy na zielono raczej nie zadziała przynajmniej na takim forum przykro mi to nie wht
  4. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    p. Adamie z całym szacunkiem nikt za was roboty nie będzie robił Poza tym po co ktoś ma wam dawać przykłady, przecież wy zawsze lepiej wszystko wiecie. Na grupach facebookowych wasi admini uprawiają nawet szeptanki. Choćby ostatni wątek na sysopsach o czekaniu w kolejce do waszej infolinii gdzie niejaki P Z twierdził, że wcale się nie czeka, do momentu kiedy ktoś mu odpisał czy sam do siebie dzwoni...na prawdę ? p.s. Dyskusja z firmą, która kasuje komentarze na swoim profilu bo ludzie są wściekli bo nikt nie potrafi naprawić poczty od roku czasu i wmawia klientom, że to ich wina i "cache" w przeglądarce, jest jałowa. Na pewno ci wszyscy biedni klienci się mylą a wy marcie racje
  5. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    `Wbrew pozorom, sporo się zmieniło jeśli chodzi o "prawo". Może nie tyle, że te oferty zniknęły, co muszą być dość dobrze opisane i TOS bardzo widoczny. U nas królują jeszcze oferty, w których doszukiwanie się limitów albo magicznych wpisów w regulaminie, graniczy nadal z cudem Daleko szukać nie trzeba, choćby nasi giganci, szczególnie ten pod marką z jedynkami.
  6. opinie o technologii Fiber Channel jako HBA?

    Za mało wiem o twoim projekcie, żeby ci odpowiedzieć, ale ogólnie weź pod uwagę pare faktów: - awaryjność jak wszystko inne - brak wsparcia true/onload/tcpdirect/nvmf/iSER/rdma itd... plus "szybkość" i tempo rozwoju FC plasuje tą technologie prawie jak "martwą" - cena... vs iser/srp a nawet ib to jakaś pomyłka Nie wiem czy budowanie w 2018 konceptu na FC to dobra droga... ale jak zawsze, określ sobie jakieś porządny checklist i wszystko będzie jasne. Co do 1:1/Switch, tutaj magii nie ma.. jeśli potrzebujesz LowLatency (np. HFT w połączeniu z violin/e8/truestor itd...) lub po prostu high tpc, to must 1:1 (olewając "bezpieczenstwo",), zwykły banan lub HA to raczej czeka cię zakup nietanich switchy
  7. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    Im mniej szeptanek i klepania po plecach a więcej merytoryki, tym lepiej p.s. Ostatnia kara uokik dla t-mobile/heyah za "nie limitowane" rzuca tam jakiś promień nadziei, że i branża hostingowa będzie musiała się kiedyś "ogarnąć"
  8. Praktyki kernelowe

    To zależy jaki OS ma siedzieć, jaki hardware, jakie zastosowanie ma mieć sprzęt, czy będzie wspomagany offloaderami pomijającymi różne warstwy itd... General purpose, jednym z lepszych będzie połatany RH.
  9. jarodebombel, myślę, że na tym etapie ciężko jeszcze stwierdzić intencje grupy. Są dwie opcje: budowa potężnej jednej marki i konkurencja względem 1and1/nazwa. Druga to po prostu czysta pompka przed sprzedażą (zobacz historie home, w 2011r twórca pozbywa się firmy (totalna stagnacja w rozwoju), w 2014 home przejmuje az, za chwilę po "zwiększeniu liczby domen" a przede wszystkim swojej hipotetycznej wartości, 1and1 kupuje home.pl... co się dzieje w home.pl od 2011 chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć wystarczyło śledzić skasowane już opinie na face itd... (to samo nazwa z wht), 1and1 tylko dobija gwoździe. Na podstawie aktualnych ruchów które wykonuje R22/H88, opinii ludzi po przejęciu itd... wygląda na to, że ktoś liczy na konsolidacje przed sprzedażą a nawet krążą plotki, że godaddy/hostgator, które ostrzą zęby na region EMEA (więc może pod to szykują sprzedaż ?). Na chwile obecną są to gdybania, czas pokaże, trzeba obserwować i tyle. Co do OVH, skupili się głównie na infra DC i tutaj oferują niezłe- ekonomiczne usługi (choć przyznam szczerze ze pod NRB/FRA/AMS a nawet przy węzłach w warszawie/wiedniu idzie znaleźć dużo lepsze usługi w podobnej cenie), reszta to tzw. "must be" (czyli lepiej się trzymać z daleka, co ewidentnie podkreślają tysiące opinii). Na pytanie czego szukać, zależy czego szukasz, jeśli tanizny i akceptujesz to , że support to "nie wiem jak rozwiązać problem ale mogę panu sprzedać ssl" a wydajność z oferty nielimitowanej to często 1/10 tego co w koncie w innej firmie, brak polityk bezpieczeństwa itd.. to bierzesz z korpo lub januszbiz i sam dbasz o wszystko. Jeśli szukasz lepszego supportu i oczekujesz pokrycia parametrów itd... musisz szukać średnich firm lub tzw. firm modułowych, ale tutaj oczywiście wiesz za co płacisz. Wszystko zależy od potrzeba/jakość/budżet i nie ma tu wielkiej filozofii W Polsce większość ludzi nadal chce wydać na swoje serwisy, które często na nich pracują jak najmniej a w ostatecznym rachunku płacą słono za to, po czym szybko biegnie kupić przysłowiowy szesciopak bo "zaoszczędził". Zdziwilibyście się jak na tym polu na zachodzie ludzi potrafią być racjonalni. W Polsce do dziś ludzie wierzą, że hostgator nie ma limitów (autentyczny wątek z wht z wczoraj).
  10. Wtyczka posiada błąd, który trzeba sobie naprawić. Przeglądnij debug/error_logi, znajdziesz wszystko tam.
  11. Hosting (VPS/cloud?) pod IPS4

    Matt a jakiś konkretny spec poszukujesz ? I czy mając na myśli gwarantowane dedykowane zasoby masz na myśli "czas" czy prawdziwie alokowane przypisane do konta zasoby (zgodnie NUMA, CAT itd..)
  12. Kimsufi problem z IPv6

    ip -6 r s ip -6 a s zobacz w panelu czy masz podane więcej informacji na temat v6 (moze pod tym kółkiem z prawej strony)
  13. Kimsufi problem z IPv6

    Pingujesz na własnym serwerze, lokalny adres v6 więc raczej będzie działać. Sprawdź: - tablice routingu v6 - firewall v6 - czy napewno masz tylko jeden adres ::1 ? nie dostałeś czasem puli z gw::1 ?
  14. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    Orange/Netie zweryfikuj, no chyba że nie masz dużych wymagań (strzel trace do swoich daily usage serwisów, tylko nie po icmp , strzelaj po tcp/udp tak jakbyś używał i najlepiej w godzinach o największym obciążeniu, żebyś później 56.6k nie miał o 21 ). Jeśli chodzi o UPC, pamiętaj że to to nadal DOCSIS, w skrócie, jak trafisz na osiedle z torrenciarzami na tzw. ostatniej mili itd... będzie słabo (choć to ogólna zasada). Wszystko zależy do czego łącze potrzebujesz. p.s. z prywatnych doświadczeń, moja próba zakupu łącz od orange skończyła się listownymi przeprosinami (za to że płaciłem 6 miesięcy za kłamstwo), na który odpowiedziałem pozwem sądowym i w zasadzie straciłem tylko czas, bo te grosze nie zrekompensują czasu. Natomiast zdaję sobie sprawę, iż cała trójka może mieć podobne historie.
  15. VPS/Hosting pod stronę fundacji

    Zapraszam na PW, przygodę można zacząć od małego hostingu i skalować się do choćby AWS/Private cloud w miarę potrzeb
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.