Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...


nrm

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chciałem w temacie smarthost by nie było ze konkurencja - ale po co tak właściwie jest dział opinie o firmach?

O ile pamiętam miało być to miejsce dyskusji adminów i innych bardziej technicznych osób, więc dodawanie działu który był najbardziej zapalnym punktem wht jest bez sensu.

 

A wprowadzenie limitu 30 postów odrzuci przeciętnych ludzi którzy mogą faktycznie tu wejść by pochwalic firmę - co więcej nawet wku#### klient nie doda opinii bo o czym ma pisać na forum adminów jak on np. sprzedaje zabawki? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Marek607 napisał:

 

O ile pamiętam miało być to miejsce dyskusji adminów i innych bardziej technicznych osób, więc dodawanie działu który był najbardziej zapalnym punktem wht jest bez sensu.

 


W gruncie rzeczy chcieliśmy sprawdzić jak się ten dział sprawdzi, natomiast przez takie sytuacje jak z tym konkretnym operatorem raczej będziemy musieli rozważyć zmianę funkcjonowania tego działu.
PS. Limit aktualnie jest o wiele niższy

 

18 minut temu, Marek607 napisał:

A wprowadzenie limitu 30 postów odrzuci przeciętnych ludzi którzy mogą faktycznie tu wejść by pochwalic firmę


Gdyby faktycznie chodziło o to aby ktoś wszedł i pochwalił firmę przypadkiem przechodząc tutaj to raczej nic by w tym złego nie było, ale sam chyba widzisz jak to wyglądało w tamtym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, theqkash napisał:


W gruncie rzeczy chcieliśmy sprawdzić jak się ten dział sprawdzi, natomiast przez takie sytuacje jak z tym konkretnym operatorem raczej będziemy musieli rozważyć zmianę funkcjonowania tego działu.
PS. Limit aktualnie jest o wiele niższy


Gdyby faktycznie chodziło o to aby ktoś wszedł i pochwalił firmę przypadkiem przechodząc tutaj to raczej nic by w tym złego nie było, ale sam chyba widzisz jak to wyglądało w tamtym temacie.

 

 

Żaden limit nie odrzuci kogoś to będzie dodawał opinie bo mu ktoś zaplaci/da rabat , a limit 2 postów będzie za duży dla przeciętnego kowalskego ;)

Róbcie, testujcie, działajcie, wszystko wyjdzie w praniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Marek607 napisał:

Żaden limit nie odrzuci kogoś to będzie dodawał opinie bo mu ktoś zaplaci/da rabat , a limit 2 postów będzie za duży dla przeciętnego kowalskego ;)

Róbcie, testujcie, działajcie, wszystko wyjdzie w praniu

 

Jeżeli nadal będą nadużywane zasady jakiegoś ładu i rozsądku, a póki co zauważalnie były nadużywane - dział pójdzie do kosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zauważyłem, że ostatnio napływa więcej niż wcześniej maili z nazwa.pl.

Dziś otrzymałem maila w którym promowany jest hosting Active Cloud Biznes, gdzie większą część mailingu poświęcono autoinstalatorowi aplikacji.

Zastanawiam się co tak przełomowego jest w tym autoinstalatorze aplikacji, że wysyłany jest mailing promujący tą funkcjonalność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszym kolejnym wysypie spamu zastanawiam się nad zablokowaniem pewnej firmy w zakresie publikowania opinii na jej temat i wszelkich "dobrych informacji", poprzez wprowadzenie filtru słów i zamiany nazwy tej firmy na coś wygwiazdkowanego.

 

Ewidentnie wklejane są te same treści w kilku tematach, kopiowane z formatowaniem z innej strony lub z worda, to moim zdaniem podstawa do bana.

 

A jak Wy sądzicie? Gdzie są granice "promowania"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im mniej szeptanek i klepania po plecach a więcej merytoryki, tym lepiej :)

 

p.s. Ostatnia kara uokik dla t-mobile/heyah za "nie limitowane" rzuca tam jakiś promień nadziei, że i branża hostingowa będzie musiała się kiedyś "ogarnąć" :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, servizza napisał:

Im mniej szeptanek i klepania po plecach a więcej merytoryki, tym lepiej :)


Gdyby tak to mogło wszędzie działać, świat byłby piękny, ale sprytni dotychczas gracze może byliby trochę "mniejsi" ;-) 

 

 

5 minut temu, servizza napisał:

Ostatnia kara uokik dla t-mobile/heyah za "nie limitowane" rzuca tam jakiś promień nadziei, że i branża hostingowa będzie musiała się kiedyś "ogarnąć"


Niestety "nielimitowane" to nie domena polskich, a hamerykańskich hostingów i tam tego raczej nikt nie przykróci :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

`Wbrew pozorom, sporo się zmieniło jeśli chodzi o "prawo". Może nie tyle, że te oferty zniknęły, co muszą być dość dobrze opisane i TOS bardzo widoczny.

U nas królują jeszcze oferty, w których doszukiwanie się limitów albo magicznych wpisów w regulaminie, graniczy nadal z cudem :)

Daleko szukać nie trzeba, choćby nasi giganci, szczególnie ten pod marką z jedynkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, servizza napisał:

`Wbrew pozorom, sporo się zmieniło jeśli chodzi o "prawo". Może nie tyle, że te oferty zniknęły, co muszą być dość dobrze opisane i TOS bardzo widoczny.

U nas królują jeszcze oferty, w których doszukiwanie się limitów albo magicznych wpisów w regulaminie, graniczy nadal z cudem :)

Daleko szukać nie trzeba, choćby nasi giganci, szczególnie ten pod marką z jedynkami.

 

Prosimy o przykłady takich wpisów, chętnie wyjaśnimy jeżeli coś jest nieczytelne :) Dodam również, w kontekście nazewnictwa usług wprowadziliśmy już kilkanaście miesięcy temu  transparentność parametrów np. dostępnej pojemności - https://home.pl/hosting#www

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, home_pl napisał:

 

Prosimy o przykłady takich wpisów, chętnie wyjaśnimy jeżeli coś jest nieczytelne :) Dodam również, w kontekście nazewnictwa usług wprowadziliśmy już kilkanaście miesięcy temu  transparentność parametrów np. dostępnej pojemności - https://home.pl/hosting#www

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

p. Adamie z całym szacunkiem nikt za was roboty nie będzie robił :) Poza tym  po co ktoś ma wam dawać przykłady, przecież wy zawsze lepiej wszystko wiecie. Na grupach facebookowych wasi admini uprawiają nawet szeptanki. Choćby ostatni wątek na sysopsach o czekaniu w kolejce do waszej  infolinii gdzie niejaki P Z twierdził,  że wcale się nie czeka, do momentu kiedy ktoś mu odpisał czy sam do siebie dzwoni...na prawdę ? :)

 

p.s.  Dyskusja z firmą, która kasuje komentarze na swoim profilu bo ludzie są wściekli bo nikt nie potrafi naprawić poczty od roku czasu i wmawia klientom, że to ich wina i  "cache" w przeglądarce,  jest jałowa.   Na pewno ci wszyscy biedni klienci się mylą a wy marcie racje :ph34r:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@servizza Szanowny Panie,  nie zamierzam wdawać się w potyczki słowne i uszczypliwości - dla mnie liczą się konkrety :) Pisze Pan A, a nie zamierza pisać B - na przyszłość zachęcam do merytorycznej dyskusji (bo taki jest cel tego forum). Na grupach dyskusyjnych FB szeptanka jest wszechobecna i zdecydowanie jest to ruch od strony mniejszych firm hostingowych. Nasze działania w tym zakresie są mocno ograniczone (celowo) - przykładem tego jest chociażby pisanie i dyskutowanie z oficjalnego konta na wszystkich serwisach dyskusyjnych. Pisze Pan o działaniu naszego pracownika, jakby to był jeden jedyny przypadek szeptanki w Internecie - proszę spojrzeć poza horyzont home.pl i znajdzie Pan na pewno więcej firm stosujących szeptany marketing :)

Dyskusja z firmą, która kasuje komentarze na swoim profilu bo ludzie są wściekli bo nikt nie potrafi naprawić poczty od roku czasu i wmawia klientom, że to ich wina i  "cache" w przeglądarce,  jest jałowa.


Operuje Pan faktami sprzed kilku lat. Posiadamy nowy panel poczty, w którym czyszczenie "cache" nie jest wymagane. Owszem, w starym panelu taki błąd się pojawiał, dlatego zastąpiliśmy go nowym panelem, bardziej funkcjonalnym i mobilnym. Nowy panel przeszedł również szereg aktualizacji i obecnie działa prawidłowo a krytycznych zgłoszeń pod jego adresem nie otrzymaliśmy od dobrych 7 miesięcy (ostatnia sytuacja miała miejsce w październiku i dotyczyła błędu w dodawaniu załączników - po 60 minutach zostało to naprawione przez administratorów) . Korzysta z niego aktualnie ponad 1,8 mln użytkowników. Od grudnia tego roku uruchomiliśmy również support przez Messengera i przez ten kanał realizujemy tysiące zgłoszeń miesięcznie - to również pomysł, który wyszedł od strony naszych klientów, którzy szukali dodatkowej możliwości kontaktu. Mamy do nich ogromny szacunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p. Adamie i stąd taki elaborat obronny ? :) bo liczą się konkrety ?

 

Czyli:

- w poprzedniej odpowiedzi przyznaje Pan, że wcześniej były opisy błędne: " już kilkanaście miesięcy temu  transparentność parametrów " aha czyli teraz jest dobrze a wcześniej nie ? nieźle

- aha rozumiem, czyli jak ktoś inny coś robi źle to ja też mogę bo inni tak robią ?  a może by tak uczciwy marketing i jawne zasady, bez walenia ściemy, tak duża firma musi się posiłkować marketingiem szeptanym, na litość boską kto Pana PR-u uczył ? Proszę sobie wyobrazić, że jest już sporo firm w PL/EU, które potrafią żyć bez szeptanek i "no limitowych" usług

- 2014/15/16 to jest z przed kilku lat ? teraz to nie wiadomo bo kasujecie posty wam nieprzychylne, przynajmniej się tego nie wypieracie, no a teraz skoro dla pana się liczą konkrety , po co ten cały wywód o poczcie ? co kogo obchodzi ile macie użytkowników i jak ich obsługujecie, sądząc po lamencie na forach/grupach itd... to chyba nadal słabo

- p. Adamie, skoro już tak czytelnie jest i transparentnie to: Transfer: bez limitu*,  po kliknięciu w opis  dopiero można dojść do opisu 1TB/5TB na miesiąc, no to rzeczywiście czytelnie :) wcale nie sugeruje klientowi że jest bez limitu... swoją drogą ciekawe skąd tyle postów o mailach o "przeciążeniu" z home a później w treści klient pokazuje prawie czystego wordpressa... i 100-300gb transferu miesięcznie... ale jak już wspomniałem to na pewno wina klienta :) a napewno tez inne firmy hostingowe też tak robią wiec i homowi wolno nie ?

 

Panie Adamie, zacny PR, mucha nie siada... z mojej strony naprawdę EOT, bo "Koń jaki jest, każdy widzi" i malowanie trawy na zielono raczej nie zadziała przynajmniej na takim forum :) przykro mi to nie wht

Edytowane przez servizza
oops
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@servizza

 

- w poprzedniej odpowiedzi przyznaje Pan, że wcześniej były opisy błędne: " już kilkanaście miesięcy temu  transparentność parametrów " aha czyli teraz jest dobrze a wcześniej nie ? nieźle


Jeżeli można coś poprawić, to po prostu robimy. Błędem jest tkwienie przy swoich pierwotnych założeniach, które nie muszą przecież dobrze działać. Czyż nie? Nawet giganci światowi popełniają błędy i je naprawiają. To raczej coś dobrego :) Mieliśmy od klientów wiele pytań odnośnie parametrów pakietu Unlimited, dlatego też zdecydowaliśmy się go opisać lepiej, przejrzyście.

 

aha rozumiem, czyli jak ktoś inny coś robi źle to ja też mogę bo inni tak robią ?  a może by tak uczciwy marketing i jawne zasady, bez walenia ściemy, tak duża firma musi się posiłkować marketingiem szeptanym, na litość boską kto Pana PR-u uczył ? Proszę sobie wyobrazić, że jest już sporo firm w PL/EU, które potrafią żyć bez szeptanek i "no limitowych" usług

 

Może Pan tkwić w swoim przekonaniu, że wszędzie robimy szeptankę, fakt jest natomiast taki, że zaglądając na grupy FB roi się od szeptanki firm konkurencyjnych. Tak jak wspomniałem, nasze działania dotyczące szeptanek są mocno ograniczane. 

- 2014/15/16 to jest z przed kilku lat ? teraz to nie wiadomo bo kasujecie posty wam przychylne, przynajmniej się tego nie wypieracie, no a teraz skoro dla pana się liczą konkrety , po co ten cały wywód o poczcie ? co kogo obchodzi ile macie użytkowników i jak ich obsługujecie, sądząc po lamencie na forach/grupach itd... to chyba nadal słabo

 

Nie chcę być złośliwy, ale 2014-2016 to już jest "kilka lat" jakby nie patrzeć, dla Pana jednak wygodnie stosować wyrażenia "od roku nie potraficie naprawić" - to jest już zakrzywianie czasoprzestrzeni :) Jesteśmy na rynku ponad 20 lat i też kiedyś byliśmy małym graczem, który przechodził przez kolejne szczeble rozwoju. Popełnialiśmy w tym czasie wiele błędów, bo na błędach się uczymy (jak każdy). Przede wszystkim jednak, pomimo rozmiaru firmy jesteśmy wciąż pokorni - nie "pompujemy się" na forach, chcemy rozmawiać po partnersku z klientami, pomagamy im. A to, że błędy wciąż nam się przytrafiają? Błędów nie popełnia ten, kto nic nie robi. Życzę Panu, aby przy takiej skali obsługi użytkowników Servizza nie doczekała się ani jednej krytycznej opinii, aby wszystko działało przez cały czas.

 

Transfer: bez limitu*,  po kliknięciu w opis  dopiero można dojść do opisu 1TB/5TB na miesiąc, no to rzeczywiście czytelnie  - dokładnie ta sama informacja widnieje na tej samej stronie (nie trzeba się przeklikiwać)

 

swoją drogą ciekawe skąd tyle postów o mailach o "przeciążeniu" z home a później w treści klient pokazuje prawie czystego wordpressa... i 100-300gb transferu miesięcznie... ale jak już wspomniałem to na pewno wina klienta a napewno tez inne firmy hostingowe też tak robią wiec i homowi wolno nie ?

 

Najpierw Pan pyta po co podajemy liczby - właśnie po to, aby wskazać że różnica w technologicznej obsłudze 500 a 500000 klientów jest ogromna i przy takiej skali zawsze jakiś ułamek usług może działać nieprawidłowo, serwer może być przeciążony itd.  Branża  hostingowa nie działa w oparciu o powietrze i wodę, tylko w oparciu o hardware i software. Problemy zdarzają się wszystkim, ważne aby jak najszybciej reagować i poprawić sytuację. Są oczywiście przypadki, gdy wina leży po stronie klienta bo. np. korzysta z pluginów doczytujących dane z zewnętrznych serwerów (a te nie działają....) - jest ich wbrew pozorom bardzo dużo, nie jest jednak tak że zawsze piszemy do klienta w tonie "to Pana wina". 

 

Nie zamierzam z Panem w jakikolwiek stopniu walczyć, czy odbijać piłeczkę - wywołał Pan nas do tablicy, to rozmawiamy : ) Aczkolwiek stosowanie strategii polegającej na "bij w większego od siebie" jest opłacalne tylko na krótką metę, ponieważ w momencie "przekroczenia" pewnego progu w liczbie obsługiwanych klientów pojawia się masa ogromnych wyzwań. I życzę Panu, aby te wyzwania Pana firma zrealizowała z nawiązką :)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, home_pl napisał:

@servizza

 

- w poprzedniej odpowiedzi przyznaje Pan, że wcześniej były opisy błędne: " już kilkanaście miesięcy temu  transparentność parametrów " aha czyli teraz jest dobrze a wcześniej nie ? nieźle


Jeżeli można coś poprawić, to po prostu robimy. Błędem jest tkwienie przy swoich pierwotnych założeniach, które nie muszą przecież dobrze działać. Czyż nie? Nawet giganci światowi popełniają błędy i je naprawiają. To raczej coś dobrego :) Mieliśmy od klientów wiele pytań odnośnie parametrów pakietu Unlimited, dlatego też zdecydowaliśmy się go opisać lepiej, przejrzyście.

 

aha rozumiem, czyli jak ktoś inny coś robi źle to ja też mogę bo inni tak robią ?  a może by tak uczciwy marketing i jawne zasady, bez walenia ściemy, tak duża firma musi się posiłkować marketingiem szeptanym, na litość boską kto Pana PR-u uczył ? Proszę sobie wyobrazić, że jest już sporo firm w PL/EU, które potrafią żyć bez szeptanek i "no limitowych" usług

 

Może Pan tkwić w swoim przekonaniu, że wszędzie robimy szeptankę, fakt jest natomiast taki, że zaglądając na grupy FB roi się od szeptanki firm konkurencyjnych. Tak jak wspomniałem, nasze działania dotyczące szeptanek są mocno ograniczane. 

- 2014/15/16 to jest z przed kilku lat ? teraz to nie wiadomo bo kasujecie posty wam przychylne, przynajmniej się tego nie wypieracie, no a teraz skoro dla pana się liczą konkrety , po co ten cały wywód o poczcie ? co kogo obchodzi ile macie użytkowników i jak ich obsługujecie, sądząc po lamencie na forach/grupach itd... to chyba nadal słabo

 

Nie chcę być złośliwy, ale 2014-2016 to już jest "kilka lat" jakby nie patrzeć, dla Pana jednak wygodnie stosować wyrażenia "od roku nie potraficie naprawić" - to jest już zakrzywianie czasoprzestrzeni :) Jesteśmy na rynku ponad 20 lat i też kiedyś byliśmy małym graczem, który przechodził przez kolejne szczeble rozwoju. Popełnialiśmy w tym czasie wiele błędów, bo na błędach się uczymy (jak każdy). Przede wszystkim jednak, pomimo rozmiaru firmy jesteśmy wciąż pokorni - nie "pompujemy się" na forach, chcemy rozmawiać po partnersku z klientami, pomagamy im. A to, że błędy wciąż nam się przytrafiają? Błędów nie popełnia ten, kto nic nie robi. Życzę Panu, aby przy takiej skali obsługi użytkowników Servizza nie doczekała się ani jednej krytycznej opinii, aby wszystko działało przez cały czas.

 

Transfer: bez limitu*,  po kliknięciu w opis  dopiero można dojść do opisu 1TB/5TB na miesiąc, no to rzeczywiście czytelnie  - dokładnie ta sama informacja widnieje na tej samej stronie (nie trzeba się przeklikiwać)

 

swoją drogą ciekawe skąd tyle postów o mailach o "przeciążeniu" z home a później w treści klient pokazuje prawie czystego wordpressa... i 100-300gb transferu miesięcznie... ale jak już wspomniałem to na pewno wina klienta a napewno tez inne firmy hostingowe też tak robią wiec i homowi wolno nie ?

 

Najpierw Pan pyta po co podajemy liczby - właśnie po to, aby wskazać że różnica w technologicznej obsłudze 500 a 500000 klientów jest ogromna i przy takiej skali zawsze jakiś ułamek usług może działać nieprawidłowo, serwer może być przeciążony itd.  Branża  hostingowa nie działa w oparciu o powietrze i wodę, tylko w oparciu o hardware i software. Problemy zdarzają się wszystkim, ważne aby jak najszybciej reagować i poprawić sytuację. Są oczywiście przypadki, gdy wina leży po stronie klienta bo. np. korzysta z pluginów doczytujących dane z zewnętrznych serwerów (a te nie działają....) - jest ich wbrew pozorom bardzo dużo, nie jest jednak tak że zawsze piszemy do klienta w tonie "to Pana wina". 

 

Nie zamierzam z Panem w jakikolwiek stopniu walczyć, czy odbijać piłeczkę - wywołał Pan nas do tablicy, to rozmawiamy : ) Aczkolwiek stosowanie strategii polegającej na "bij w większego od siebie" jest opłacalne tylko na krótką metę, ponieważ w momencie "przekroczenia" pewnego progu w liczbie obsługiwanych klientów pojawia się masa ogromnych wyzwań. I życzę Panu, aby te wyzwania Pana firma zrealizowała z nawiązką :)

 

Nie będę się odnosił do reszty, bo miał być EOT, każdy sobie przeczyta i wyciągnie własne wnioski z Pana odpowiedzi (jak i moich również).  Oczywiście, że każdy popełnia błędy ale chyba nie o tym była dyskusja :) ale ok.. odwracać kota ogonem zawsze można.

 

Odniosę sie do dwóch ostatnich akapitów.  Co do liczb odniosłem się wyraźnie do liczby podanych przez Pana użytkowników (która nijak znowu się miała merytorycznie do odpowiedzi na zadanie pytanie)... co ma piernik do wiatraka ?  tzn,że jak macie 1.8 mln użytkowników to robicie wszystko najlepiej ? p. Adamie :).

Żeby znowu nie wdawać się w dyskusje (bo ewidentnie jak na kogoś kto nie wdaje się w dyskusje  i lubi konkrety, to strasznie Pan odpływa odpowiedziami i rozmazuje merytorykę (co ma chyba na celu odwrócenie potencjalnego czytelnika od meritum sprawy, ale nie wnikam (to tylko moje subiektywne odczucie)) , dlaczego po po prostu nie napiszecie choćby realnych limitów na stronie o hosting:u limitu transferu, jeśli są to 1TB/5TB to proszę to napisać zamiast pisania unlimited, w czym problem ? 

Proszę mi też odpowiedzieć, gdzie są konkrety w Pana odpowiedzi na temat limitu transferu, piszę Pan o jakiejś różnicy w obsłudze, o tym że hosting nie działa na powietrze , serwer może być przeciążony  (no ale przecież wszyscy o tym wiedzą, ze nie ma dysków z gumy i są zawsze limity) Piszę Pan o jakichś przypadkach pluginwo itd... jeszcze raz, proszę mi powiedzieć jak to się ma do tego,  że mają Państwo w ofercie transfer: unlimited* (z gwiazdką) ? Jeszcze raz nie prościej napisać nie wiem 100/200GB lub nawet te 1TB/5TB i trzymać się tego w umowie z klientem ? Skąd klient ma wiedzieć kiedy go zablokujecie ? :) Pytanie było proste, prosił Pan o przykład podałem: https://home.pl/hosting#www 

Nie można było prosto odpisać nie podajemy limitu tutaj konkretnego bo to i to i tyle ? Krótko i konkretnie jak Pan to określil.

 

Nikt tu nie stosuje, żadnej strategii "bicia" dużego, jedyną strategie jaką prowadzimy jako firma to walka o uczciwość na rynku w stosunku do klienta i wydaje mi się, że polityka traktowania uczciwie od początku do końca klienta raczej jeszcze nikogo nie zaprowadziła na manowce (wiele większych firm w PL/EU sobie tak już radzi), ale dziękujemy za troskę :)

 Cóż jeszcze nie mamy 1.8 mln klientów, nie istniejemy 20 lat na rynku (choć nasi admini tak) więc nie bijemy i nie mamy zamiar  "bić giganta". Natomiast smutne to, że wasza "nauka i uczenie się na błędach " jest bardzo zbieżna z klasyczną agresywną polityką marketingową polegającą na łapaniu nieświadomego klienta na promocje z gwiazdkami i "unlimited" .. .ale to tylko moja subiektywna nic nie znacząca opinia maluczkiego :) Cóż my możemy wiedzieć...

 

p.s. mea culpa z tym "jednym rokiem" tak mi utkwił w pamięci wątek dość głośny z wykopka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@servizza Na pytanie " Skąd klient ma wiedzieć kiedy go zablokujecie ? " możemy odpowiedzieć tylko w jeden sposób - nie blokujemy usług. Możesz zużyć w miesiącu nawet i 10 TB danych - usługa będzie działać dalej. Zgodnie z opisem ograniczamy jednak szybkość łącza po przekroczeniu 5 TB (jeżeli mowa już o pakiecie Unlimited), jednak jest to wskazane w ofercie. Po przekroczeniu tego parametru klient nie ponosi dodatkowych płatności.

 

 Mam nadzieję, że ta krótka informacja wyczerpuje temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p. Adamie dziękuje za odpowiedzź, pytanie było o waszą ofertę/serwis na stronie przedstawioną, z perspektywy klienta który nie zagląda na forum tylko na waszą stronę.

 

Na stronie napisane jest Unlimited*  dla oferty BUSINESS CLOUD BASIC  , gwiazdka na dole:

 

* Przekroczenie 1 TB transferu w miesiącu skutkuje zmianą pasma przepustowości, które osiąga wartość 10Mbps. Pasmo 1Gbps jest przywracane pierwszego dnia następnego miesiąca kalendarzowego.

 

Więc zapytam ponownie, czy nie można by było napisać dużymi literami w ofercie 1TB / miesiąc i pod spodem pod napisem transfery miesięczny, po przekroczeniu pasmo zostanie ograniczone do 10Mbps  ? Tak żeby klient konkretnie wiedział wchodząc na stronę, mam 1TB transferu na miesiąc i ok.

 

p. Adamie czy jest Pan w stanie złożyć publiczne oświadczenie w imieniu firmy home.pl(1and1), że wykupując konto BUSINESS CLOUD BASIC w promocji za 1,25zł netto/miesięcznie będą mógł wykorzystać 1TB transferu in i 1TB transferu out w miesiąca bez ograniczonego pasma (oczywiście pod warunkiem nie przekroczenia innych limitów jak ram/cpu itd..) i nie zostanę zablokowany bezpodstawnie przez obsługę (pod pretekstem cpu lub czegokolwiek innego co po sprawdzeniu wnikliwie techniczne przez niezależnych ekspertów nie będzie wskazywać, ze zablokowaliście mi konto za transfer) za to, ze np robiłem 300GB out/100GB in np. w 4 dni (burst promocyjny) ? Tak/Nie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@home_pl 1) Kiedy uruchomicie inny serwer niż IdeaWebServer? Co to będzie: Apache, Nginx, inny? Z tego co pamiętam to były plany. To będzie powiązane z nowym panelem?

2) Planujecie zwiększyć limity PHP? Z tego co pamiętam 2 lata temu to było 30 s czasu działania skryptu i (chyba) 128MB RAM? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.