Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o hostido.pl


daffx

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, jvr napisał:

Bronimy firmy, która jest niesłusznie oskarżona o działania nieprzyjazne w kierunku swojego klienta. Moim zdaniem taka opinia i cała ta dyskusja powinna wylecieć.

Opinia jak najbardziej jest słuszna a przynajmniej w początkowej fazie, w wypowiedzi hostido jest nawiązanie do dalszej części i też zadałem pytanie do tego, zamiast odpowiedzi od hostido otrzymałem atak od was XD

To komu się nudzi? Piszecie zbędne posty zamiast poczekać na ich odpowiedź

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, daffx napisał:

Piszecie zbędne posty zamiast poczekać na ich odpowiedź

Ale została udzielona odwiedź - przecież na nią od wczoraj niecierpliwie czekałeś !
Moim zdaniem to wyczerpuje temat .... To nie jest koncert życzeń.

Jeśli nie możesz zaakceptować warunków w tym decykowanewgo IP w cenie 100 zł =  8.3 miesiąc może czas zmienić zabawki.
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Mion napisał:

Ale została udzielona odwiedź - przecież na nią od wczoraj niecierpliwie czekałeś !
Moim zdaniem to wyczerpuje temat .... To nie jest koncert życzeń.

Jeśli nie możesz zaakceptować warunków w tym decykowanewgo IP w cenie 100 zł =  8.3 miesiąc może czas zmienić zabawki.
 

 

ale ty nadal nie rozumiesz, że nie chodzi o dedykowane IP dla mnie? XDDDDDDDD Człowieku przeczytaj te wszystkie posty  w wolnym czasie :D

Odpowiedź została udzielona, ale zadałem kilka pytań dla upewnienia się lub uzyskania informacji które zostały pominiete. 

Nie mam koncertu życzeń i dlatego czekałem na odpowiedz, gdyby jej nie bylo temat by sie zamknal i tyle - tu wkroczyliscie wy i go ozywiacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, daffx napisał:

ale zadałem kilka pytań dla upewnienia się lub uzyskania informacji które zostały pominiete. 

Dlaczego nie korzystasz z oficjalnego kanału komunikacji z firmą hostido.pl, której jesteś klientem ?
https://hostido.pl/kontakt

Mają naprawdę świetny BOK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Mion napisał:

Dlaczego nie korzystasz z oficjalnego kanału komunikacji z firmą hostido.pl, której jesteś klientem ?
https://hostido.pl/kontakt

Mają naprawdę świetny BOK

Ponieważ po tym jak potraktował mnie Pan Bartosz Brown napisanie takiego tematu było słuszne? lub po prostu nie mam zamiaru się z nimi kłócić co widać na tym forum a tam prawdopodobnie by tak było? Tutaj więcej ludzi widzi to mogę uzyskać normalną odpowiedź.

Jedyne bezsensowne posty i jakieś kłotnie to są z wami a nie z nimi - i tego nie mogę zrozumieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na wzmożone ataki DDoS na strony o tematyce gier wideo, a w szczególności gier sieciowych takich jak Counter-Strike, wprowadziliśmy dodatkowy punkt w regulaminie, który przytoczyłeś we wcześniejszej wiadomości.
Jak też w innym temacie zauważyłeś firmom hostingowym nie zawsze zależy utrzymać każdego klienta za wszelką cenę. Gdzie "wszelką ceną" w tego typu przypadkach są ataki DDoS kierowane na współdzielone adresy IP. 
Jednym z opcjonalnych warunków dalszego utrzymywania takiego serwisu u nas był zakup dedykowanego adresu IP - z adnotacją, że w momencie ataku nie ucierpią inni nasi klienci tylko ten atakowany. 

 

Warto też zauważyć, że działa to w dwie strony, jeśli inna domena jest atakowana to Twoja pozostaje bezpieczna - ta informacja również mogła pojawić się na czacie/w zgłoszeniu, jako dodatkowy element zabezpieczenia przed DDoS na współdzielony adres IP i jest to prawdą, że wówczas zyskujesz bezpieczeństwo.

 

Bez podjęcia działań, czy też propozycji dedykowanego adresu IP, czy poprzez wypowiedzenie umowy klientom, którzy są atakowani na hostingu współdzielonym narażamy innych naszych klientów, ich firmy na potencjalne straty, które wynikają z braku dostępu do usługi (tym charakteryzuje się atak DDoS). 

 

Uważam, że tutaj następuje logiczna i prosta kalkulacja. Ani konta, ani strony nie były nigdy blokowane, wychodzliśmy do atakowanych klientów z różnymi propozycjami i wskazówkami. Jesteśmy tutaj w 100% transparentni. Dedykowany adres IP nie ma na celu zwiększenia ochrony anty-DDoS tylko ochrony pozostałych klientów, oraz klientów którzy wykupili dedykowany adres IP w celu pewności działania usługi podczas ataku na współdzielony adres. (ta informacja również była zawarta w przytaczanej na zrzucie ekranu wiadomości). 

 

Nikogo na siłę trzymać nie chcemy, wspomniałem we wcześniej wiadomości, że jesteśmy gotowi zwrócić różnicę płatności za niewykorzystany okres. Zależy nam na każdym kliencie, ale nie zawsze jesteśmy zaproponować rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące tylko dla jednej strony. Stąd też wychodzimy do klientów z propozycją kompromisu, którego oczywiście nie muszą akceptować.

 

Decyzja pozostawała po stronie klienta.

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I odpowiedź została udzielona więc nie rozumiem po co wszyscy sztucznie przedłużali ten temat ;)

Oczekiwałem nawet krótszej  odpowiedzi, ale tak wyczerpująca rzuci światło też dla innych osób i na tym temat można zakończyć.

Pomimo tego, że z tą konkretnie osobą nie udało się tam dogadać ale udało się tutaj uzyskać coś więcej.

Problemu w tym temacie nie widać na zasadzie ja czy inny klient <-> hostido, tylko z użytkownikami którzy przyszli ich bronić. 

Hosting potrafi się przyznać, że trochę źle to wyszło i to już był sukces

Edytowane przez daffx
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, daffx napisał:

I odpowiedź została udzielona więc nie rozumiem po co wszyscy sztucznie przedłużali ten temat

Zauważ,  iż taka opowiedz już padła dawno temu i sam ją Zamieściłeś ....  Co  staraliśmy się Tobie bezskutecznie uzmysłowić 🙄

image.png

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Mion napisał:

Zauważ,  iż taka opowiedz już padła dawno temu i sam ją Zamieściłeś ....  Co  staraliśmy się Tobie bezskutecznie uzmysłowić 🙄

image.png

Nadal chcesz się kłócić bo najwyraźniej nie zrozumiałeś o co pytałem?

Dla mnie temat hostido już się wyczerpał, ja dostałem odpowiedzi a hostido nie zmiotło tego pod dywan i tym też coś zyskali.

 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, daffx napisał:

Nadal chcesz się kłócić bo najwyraźniej nie zrozumiałeś o co pytałem?

Ale ja się nie kłócę  🤨

11 minut temu, daffx napisał:

ja dostałem odpowiedzi a hostido nie zmiotło tego pod dywan i tym też coś zyskali

Zawsze powtarzałem, że mają świetny BOK i podejście do klienta, dlatego cenią sobie ten hosting. Co więcej, w żadnym z przytoczonych przez Ciebie screenów nie widzę nic, co by ten obraz poddało pod wątpliwość . Od samego początku proponowali Ci rozwiązania, a nawet przyjęli postawę, że klient ma zawsze rację.

Cytat

Mimo, że nie do końca słusznie, przyjmujemy na klatę negatywną opinię - niestety nie jesteśmy w stanie udowodnić, że problem nie leżał po naszej stronie w skuteczny sposób, a ja osobiście przepraszam za niestosowny ton w komunikacji na czacie, nie powinien on mieć miejsca. 

 

19 minut temu, daffx napisał:

Dla mnie temat hostido już się wyczerpał

Ciesze się.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom żenady włąśnie pokazałeś odpowiadając w temacie który jest juz dawno zamknięty XD Nie wiesz jak się sytuacja ma ale wypowiem się - jak 99% ludzi tutaj XD

Jesteś hitem tak jak ten co przegląda moje tematy i nie jest z hostido ale moj profil przegladalo tylko hostido.

Wybacz, że postarałeś się z tak długą wiadomością ale nie bardzo mam czas czytać

Dodam tylko, że gdybyś tak inteligentnie czytał te posty tak jak pisał własne - to miałbyś wiedzę na temat, że nie chodziło mi o ochronę dla mnie ale dalej się poć bo ktoś obraża twoich znajomków

  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, nnd.newbie napisał:

Spróbuję dołożyć swoją cegiełkę bo miewałem dobre wyniki w tłumaczeniu prostych rzeczy jeszcze prostszym ludziom. Napisali ci wyraźnie że przerzucili Twoją stronę na specjalny adres IP 185.10.x.x,  gdzie umieszczają wszystkie takie atakowane strony. I dzięki temu już ochronili swoich normalnych klientów. Teraz kiedy ktoś atakuje Twoją stronę, to nie działa Twoja strona, ale także wszystkie strony na tym adresie.  W zamian jak  jest atak na jedną z innych stron (nie Twoją) to TWOJA strona też nie będzie działać. Jeśli na tym adresie jest np. 100 takich stron to Twoja strona nie będzie działać za każdym razem kiedy jest atak na KTÓRĄKOLWIEK z tych 100 stron. Rozumiesz? Twoje forum nie działa kiedy jest atakowana jedna ze 100 stron.

 

Tak, dodatkowo chodziło, by ten adres IP nie wypłyną. Bo można powiedzieć, iż stary adres IP był stracony i puszczenie ruchu via CF mogłoby nie pomóc przy pewnych atakach DDoS. Dając mu nowy "tajny" IP, który by od początku szedł przez CF, adres ten by nie wypłynął i nie mógłby się stać bezpośrednim wektorem ataku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym poznać że osobie której w tym temacie zdarzył się pewien incydent kałowy jest z branży gier i e-sportu? Ponieważ ta społeczność dzieli się na 2 kategorie:

1. Ci co maja kasę i robią samemu

2. Ci co nie mają kasy i drą morde

 

Przy czym to drugie kolokwialne określenie nie zbyt dosadne. Zachowują się jakby byli nie wiadomo kim a tak na prawdę są klientami drugiej kategorii, którzy tylko powodują problemy a usługi najlepiej by chcieli za darmo. Tutaj mamy tego dosadny przykład.

  • Lubię 1
  • Zaskoczony 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Godzinę temu, marcinsa napisał(a):

Fajny hosting, fajna firma tylko po rozmowie z agresywnym pracownikiem Bartoszem B odechciewa się z niego korzystać.

A co za agresywne zachowanie miało miejsce? 

Jeżeli chodzi o mnie jak się kontaktowałem z tym hostingiem ich personel był wysoko kulturalny i  cierpliwy dla klienta 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiele razy korzystałem z pomocy BOK Hostido, a odpowiedź pojawiała się już po kilku minutach w tym w niedzielę . Co ważniejsze, za każdym razem okazywali się pomocni w zakresie, w jakim byli w stanie pomóc w ramach współdzielonego hostingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Mion napisał(a):

Wiele razy korzystałem z pomocy BOK Hostido, a odpowiedź pojawiała się już po kilku minutach w tym w niedzielę . Co ważniejsze, za każdym razem okazywali się pomocni w zakresie, w jakim byli w stanie pomóc w ramach współdzielonego hostingu.

Dokładnie mam takie same doświadczenie z tą firma bardzo ja polecam i mają bardzo tanie domeny. 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Aktualizując temat, bardzo podoba mi się strona jaką obrało hostido, skupiają się na jednej usłudze, która działała mistrzowsko, słuchają się społeczności wprowadzają todo i się z niego wywiązują. Wcześniej nie za bardzo mogłem się wypowiadać  na temat hostingu a jedynie o domenach, jednego klienta hostingowego przekazałem im dawno temu i nie bardzo miałem jak ocenić hosting "na własnym organizmie" bo sam z niego nie korzystałem jeszcze wtedy, sklepem zajmował się klient, ale z tego co klient mówi to jest bardzo zadowolony i mimo tak długiego czasu jest z nimi do dzisiaj, to już coś znaczy. Od dłuższego czasu sam mam NVME5 postawiłem tam jedną ze swoich stronek, pocztę, wszystko monitoruję na bieżąco, jak dla mnie jest to topka, bardzo wysoka wydajność za to ile płacimy no i LSWS z LSC, infra pocztowa, uptime, support, cudo. 

Natomiast patrząc obiektywnie, żeby nie było tak kolorowo, zgłaszany wielokrotnie todo uławiający życie resellerom domenowym, aby od razu z poziomu domen a nie faktur mogli opłacić voucherem domenę, przy większej skali domen to naprawdę ułatwiłoby życie. Postuluję zatem ponownie żeby w/w funkcję w najbliższym czasie wdrożyć:)

Edytowane przez sempre
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hosting dobry - mimo dawnego napięcia między nami, dało się jednak schować nam dumę do kieszeni i żyć dalej :D

Zgłoszenia są rozpatrywane często nawet w godzinach wieczornych/nocnych i najczęściej nie są to problemy wynikłe z działania hostingu tylko propozycje/pytania.

Jednak ciekawi mnie zapis w regulaminie zabraniający .

utrzymywania stron internetowych o tematyce serwerów gier np. fora counter strike

Hostido głównie używam do tych celów, pytając kiedyś otrzymałem odpowiedź, że stare usługi nie są objęte tym zakazem jednak... mogą wymusić go w przyszłości.

Teraz pytanie bo do dzisiaj nie zostało to sprecyzowane 😜 Czy jest się czego bać lub jednak zrezygnowaliście z wymuszania na dawnych klientach tego zapisku?

Wielu z nas którzy dali wam szansę i przenieśli się przed zmianą regulaminu raczej nie chcę się wynosić - jaka czeka nas przyszłość?

 

Niedługo zbliża się kolejne przedłużenie czyli kolejny rok od momentu zadania tego pytania - stąd powrót do tego tematu.

Edytowane przez daffx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, daffx napisał(a):

 

Teraz pytanie bo do dzisiaj nie zostało to sprecyzowane 😜 Czy jest się czego bać lub jednak zrezygnowaliście z wymuszania na dawnych klientach tego zapisku?

 

Jak będą chcieli się Ciebie pozbyć to się pozbędą, bo będą mieli podstawę. Notabene wyraziłeś zgodę na warunki regulaminu. 

To jest raczej zabezpieczenie na wypadek ddosów albo innych rzeczy które takie fora spotykają i wtedy też pewnie ostatecznie dostałbyś wypowiedzenie umowy.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, theqkash napisał(a):

 

Jak będą chcieli się Ciebie pozbyć to się pozbędą, bo będą mieli podstawę. Notabene wyraziłeś zgodę na warunki regulaminu. 

To jest raczej zabezpieczenie na wypadek ddosów albo innych rzeczy które takie fora spotykają i wtedy też pewnie ostatecznie dostałbyś wypowiedzenie umowy.

Chcę wiedzieć jaka jest przyszłość, mieli ataki ddos i dlatego taki zapisek, jednak myślę, że akurat ja potrafiłem je minimalizować (kilka rozmów na supporcie nie wskazywało, że jestem do pozbycia się) więc nie jestem klientem który jest jako pierwszy do wywalenia za ataki na moje usługi.

Zbliża się opłata a chcę mieć spokój i przenieść to teraz albo opłacić i z głowy :D

 

Jakiś czas temu (zapewne głównie dla for o grach) hostido wprowadziło wtyczkę która wykrywa atak i w cloudflare ustawia UAM, więc niby regulamin jest jaki jest, ale jednak coś robią w naszym kierunku i trochę to dziwne.

 

Edytowane przez daffx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@daffx  Zgadza się, regulamin został doprecyzowany jakiś czas temu w tych kwestiach z uwagi na pojawiające się problemy z atakami. Mając jednak na uwadze starszych stażem klientów, którzy takie strony posiadali już wcześniej, wprowadziliśmy rozwiązania pozwalające na zminimalizowanie skutków tego typu zdarzeń. Jeśli posiadasz stronę ujętą w regulaminie, jednak usługę zakupiłeś przed jego zmianą, to regulamin obejmuje Cię od przedłużenia usługi na kolejny okres.
Dopóki żadne ataki nie mają miejsca, stronę możesz utrzymywać, jednak trzeba mieć na uwadze, że taki zapis w regulaminie jest i w przypadku szkodliwego ruchu możemy zablokować usługę.

  • Lubię 1
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.