Skocz do zawartości
theqkash

Opinie o mydevil.net

Polecane posty

Temat do zgłasznia opinii i uwag na temat oferty firmy mydevil.net.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jedna z lepszych ofert nieskalowalnych na rynku. Za niewielkie pieniądze można otrzymać naprawdę dobre parametry wraz z prawie-idealnym autorskim panelem administracyjnym. Nie miałem okazji sprawdzić jak usługa działa w praktyce pod obciążeniem więc na temat stabilności/jakości wypowiadać się nie mogę. Niemniej innym gorąco polecam przetestować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 + :

  • najnowsze technologie
  • bardzo wysoka wydajność - nawet w indeksowaniu widać różnicę:

2017-11-18_084609.png.a819f81f58166eeacfecee20efc6b79a.png

  • wygodny i łatwy, autorski panel devilweb
  • świetne wsparcie - tutaj klasa sama w sobie - bardzo zaangażowani ludzie - dziwią czasem pory dnia lub nocy w których można prowadzić korespondencję :)
  • szybka poczta email z obsługą dkim via phpmailer (niektóre firmy mają z tym problem, a że wujek duże G korzysta...)

+/-:

  • stabilność usług - jak na razie bez większych problemów (poza zdarzającymi się ddos'ami)
  • warto sprawdzić jak aplikacja korzysta z locale, freebsd nieco różni się od linuxa w tej kwestii

-:

  • brak 
Edytowano przez housemd
  • Lubię 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego w mydevil nie ma php 7.2 ? W sumie to jest chyba mało hostingów co ma 7.2 i zastanawiam się dlaczego tego nie dodajecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.02.2018 o 15:52, gotfryd napisał:

Dlaczego w mydevil nie ma php 7.2 ? W sumie to jest chyba mało hostingów co ma 7.2 i zastanawiam się dlaczego tego nie dodajecie.

:)

Edytowano przez housemd
  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są już automatyczne dzienne backupy? Kiedyś nie było, a teraz niby jest wyszczególnione "Codzienne kopie zapasowe"?
Jak ze stabilnością, jak często są ataki ddos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz biorąc jestem klientem tego hostingu ponad rok (zarówno płatnej wersji MyDevil jak i darmowego odpowiednika Ct8) i złego słowa powiedzieć nie mogę.

Stabilnie, bez przestojów - dobry kontakt (kilka razy miałem okazje skorzystać) i bardzo fajny autorski panel.

Jeżeli można mieć do czegoś uwagi to do lekko zdezaktualizowanych poradników na temat instalacji wybranych technologii (co jest całkiem zrozumiałe wspierając taki stos jakim dysponują). Sporo rzeczy których inni nie mają lub dopiero wdrażają (niestandardowe nagłówki umożliwiające ustawieni CSP czy innych istotnych z punktu bezpieczeństwa rzeczy), automatycznie odnawiane certy od Let's Encrypt itd. Generalnie polecam bo warto.

 

Dnia 19.11.2018 o 10:48, iMassacre napisał:

Jak ze stabilnością, jak często są ataki ddos?

To zależy jak bardzo komuś podpadniesz - żart, mi się nie zdarzyło ;)

Backup'y są codziennie z tego co wiem (choć są przechowywane na tym samym serwerze tylko w innym katalogu - przynajmniej tak mi się wydaje), jedynie po backup bazy należy się zgłosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawie rok użytkuje i wszystko w porządku.  Support pomocny i szybki, ceny i promocje rewelacyjne. Serwery stabilne (bynajmniej mój). Widać, że mydevil.net dba o swoich obecnych klientów. Zniżki lojalnościowe to super rzecz, w innych firmach po roku płacisz więcej a u nich im dłużej jesteś tym lepiej dla Ciebie.  Dla mnie to mega plus. 

Brakuje mi tylko pewnej automatyzacji panelu do zarządzania, że sam będzie wiedział z którego serwera korzystamy. Bo z listy czasami ciężko znaleźć swój serwer. No i kolejna sprawa to dostępna moc, dla typowego Kowalskiego troszkę zagmatwane te interpretatory PHP.  Jak to się liczy i z czym to się je. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do 31.08.2019 genialna promocja 5000 kont hostingowych oraz VPN za 50%!
Dodatkowo przy użyciu kodu WEYWC1XMK5 dostajecie kolejne 20% zniżki na wszystko!
Promocje łączą się - nic tylko korzystać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@iMassacre @Tpk: automatyczne codzienne kopie bezpieczeństwa są oczywiście wykonywane (od dnia 02.12.2011). Kopie przechowywane są przez 14 dni w dwóch wariantach:
* lokalne snapshoty wszystkich plików użytkownika (pliki w katalogu domowym, poczta, repozytoria) i są dostępne automatycznie w katalogu backups na koncie,
* zdalna, pełna kopia wszystkich danych przechowywane w niezależnym centrum danych. Z tej opcji są udostępniane kopie baz danych MySQL, PostgreSQL oraz MongoDB po kontakcie z nami.

 

@Tpk poradniki testowane są na bieżąco, ale jakby zdarzyło się, że coś przestało działać - wystarczy zgłosić i sprawdzimy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mydevil od września podnosi cennik swoich uslug. 40% podwyżki, otrzymujemy więcej procesów w tej nowej cenie oraz gwarancję wyższej dostępności. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Juvenito napisał:

Mydevil od września podnosi cennik swoich uslug. 40% podwyżki, otrzymujemy więcej procesów w tej nowej cenie oraz gwarancję wyższej dostępności. 

 

Skąd te informacje? Można gdzieś porównać aktualną ofertę z przyszłą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Limit procesów
Ten podstawowy parametr kont hostingowych został znacznie zwiększony i wygląda następująco:

MD1: 25➡ 40 procesów (PHP: domyślnie 6, możliwość zwiększenia do 32)
MD2: 45 ➡ 70 procesów (PHP: domyślnie 10, możliwość zwiększenia do 56)
MD3: 70 ➡ 100 procesów (PHP: domyślnie 15, możliwość zwiększenia do 80)
MD4: 100 ➡ 150 procesów (PHP: domyślnie: 22, możliwość zwiększenia do 120)


● Gwarancja dostępności
Od teraz nasze serwery posiadają zwiększoną gwarancję dostępności usług (SLA) z 99,5% do 99,7% w skali roku. Co oznacza również aktualizację załącznika nr 3 do regulaminu: Gwarancja jakości usług (SLA) od dnia 14.08.2019. Dla akceptacji nie jest wymagane dodatkowe działanie z Państwa strony. Z aktualnym załącznikiem można zapoznać się pod adresem https://www.mydevil.net/regulaminy-i-dokumenty,26.html.
Drugą ważną zmianą dotyczącą SLA będą roczne raporty dostępności publikowane na naszym statusie 10 dnia stycznia każdego roku.
Pierwsze zestawienie za okres 01.09.2019 - 31.12.2019 zostanie opublikowane w dniu 10.01.2020. Kolejne raporty będą zawierać całoroczny okres.


● Limit wysyłanych wiadomości
Kolejnym zwiększonym parametrem jest limit wysyłanych wiadomości e-mail na dobę. Aktualny limit 2000 został podniesiony do 5000 wiadomości dziennie.


● Nowy cennik
Ceny naszych usług zostały ustalone w 2014 roku. W tym roku jesteśmy zmuszeni dopasować cennik usług do realiów roku 2019. W związku z tym przedstawiamy nowy cennik usług hostingowych:


MD1: 20 PLN miesiąc | 110 PLN pół roku | 200 PLN rok
MD2: 35 PLN miesiąc | 195 PLN pół roku | 350 PLN rok
MD3: 60 PLN miesiąc | 330 PLN pół roku | 600 PLN rok
MD4: 100 PLN miesiąc | 550 PLN pół roku | 1000 PLN rok
Ceny pozostają kwotami brutto. Zniżki do 30% z tytułu programu lojalnościowego pozostają bez zmian.

Proszę 

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak tam u Was działają ich usługi? Bo u mnie dwa razy były przerwy w działaniu serwera, na którym znajduje się konto hostingowe (monituruję jego pracę za pośrednictwem SiteUptime) - 14 października oraz wczoraj - 19-go. Po tej pierwszej przerwie w działaniu usługi zapytałem ich na Twitterze co się dzieje, ale nie raczyli odpowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Krystek napisał:

Jak tam u Was działają ich usługi? Bo u mnie dwa razy były przerwy w działaniu serwera, na którym znajduje się konto hostingowe (monituruję jego pracę za pośrednictwem SiteUptime) - 14 października oraz wczoraj - 19-go. Po tej pierwszej przerwie w działaniu usługi zapytałem ich na Twitterze co się dzieje, ale nie raczyli odpowiedzieć.


Każdemu zdarzają się drobne "usterki" - ważne że nie są one permenentne 😃
Pamiętajmy o tym, że hosting zależny jest od wielu składników. MyDevil świadczy usługi, które spotykają się z uznaniem klientów, o czym mogą świadczyć powyższe opinie.

Jeżeli chcesz uzyskać odpowiedź w sprawie awarii, polecałbym bezpośrednie zgłoszenie, a nie publiczne wykorzystywanie mniej popularnego w tej części świata środka komunikacji jakim jest Twitter.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście i tego  nie neguję - w sensie, że każdemu mogą zdarzyć się usterki. Opinie zadowolonych klientów (na tym forum) to jedno - sam zakupiłem hosting w MyDevil.net (na razie na próbę) podpierając się opiniami z różnych forów i stron, ale drugie to to, że często firmy chcą zaistnieć w social mediach zakładają tam profile zapominając o tym, że social media to obecnie kolejny kanał komunikacji, taki jak mail, ticket, czy telefon - skoro da się wysłać wiadomość za pośrednictwem tego kanału to mówiąc kolokwialnie ktoś to musi ogarniać. Skoro widzę, że firma wrzuca posty - tzn. ma profil na Twitterze (parzę, czy profil jest aktywny, a nie czy to konto jedynie z kilkoma wpisami sprzed kilku lat) i informuje na nim o różnych sprawach związanych z hostingiem, a także odpowiada ludziom w komentarzach to zakładam, że i na moje pytanie zostanie udzielona odpowiedź.. Może być krótka i zdawkowa, ale ważne, by została udzielona. Pozostawianie postów bez odpowiedzi jest niefajne. Tylko tyle i aż tyle.

Edytowano przez Krystek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Krystek napisał:

Oczywiście i tego  nie neguję - w sensie, że każdemu mogą zdarzyć się usterki. Opinie zadowolonych klientów (na tym forum) to jedno - sam zakupiłem hosting w MyDevil.net (na razie na próbę) podpierając się opiniami z różnych forów i stron, ale drugie to to, że często firmy chcą zaistnieć w social mediach zakładają tam profile zapominając o tym, że social media to obecnie kolejny kanał komunikacji, taki jak mail, ticket, czy telefon - skoro da się wysłać wiadomość za pośrednictwem tego kanału i mówić kolokwialnie ktoś to musi ogarniać. Skoro widzę, że firma wrzuca posty - tzn. ma profil na Twitterze (parzę, czy profil jest aktywny, a nie konto z kilkoma wpisami sprzed kilku lat) i informuje na nim o różnych sprawach związanych z hostingiem, a także odpowiada ludziom w komentarzach to zakładam, że i na moje pytanie zostanie udzielona odpowiedź. Tylko tyle i aż tyle.


Powiem tylko, że niestety często jest tak, że zakładane są konta w formach komunikacji, które nie są utrzymywane. W Polsce dla przykładu, Twitter niestety nie jest aż tak popularny jak np. Facebook, zaś inne wynalazki jak Snapchat'y w ogóle często nie pasują do profilu działalności - a jednak widnieją takie ikonki gdzieś na stronach. Częstą praktyką jest również promowanie usług przez takie kanały, ale świadczenie wsparcia już nie. Podzielam zdanie - tak nie powinno być, ale niestety często tak jest. Może jestem "nomadem", ale nie uważam że pisanie publicznego posta jest tym samym co bardziej formalna metoda komunikacji (mail, zgłoszenie etc.), tym bardziej, że takim kontem może zarządzać np. inna firma marketingowa.

Nie będę tutaj dalej ciągnąć dyskusji - zapraszam do rozmowy na naszym Discordzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Krystek napisał:

Jak tam u Was działają ich usługi? Bo u mnie dwa razy były przerwy w działaniu serwera, na którym znajduje się konto hostingowe (monituruję jego pracę za pośrednictwem SiteUptime) - 14 października oraz wczoraj - 19-go. Po tej pierwszej przerwie w działaniu usługi zapytałem ich na Twitterze co się dzieje, ale nie raczyli odpowiedzieć.

 

Co to znaczy przerwa w działaniu... co masz na myśli... MyDevil.net zapewniają dostępność na poziomie 99,70 %, czy został ten parametr przekroczony? Przerwy w działaniu mogą się pojawić, zarówno planowane, jak i nie ...  zasadne jest zwracanie uwagi, jeżeli SLA zostanie przekroczony, a  w tym poście 'nic o tym nie świadczy'.  

Odpowiadając na pytanie - na kilku serwerach na których mam dostęp do różnych kont hostingowych nie było przerw przekraczających gwarantowaną dostępność...  usługi działają dobrze - napisał bym więcej, jakbyś sprecyzował pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Krystek napisał:

Jak tam u Was działają ich usługi? Bo u mnie dwa razy były przerwy w działaniu serwera, na którym znajduje się konto hostingowe (monituruję jego pracę za pośrednictwem SiteUptime) - 14 października oraz wczoraj - 19-go. Po tej pierwszej przerwie w działaniu usługi zapytałem ich na Twitterze co się dzieje, ale nie raczyli odpowiedzieć.

 

W dniu 14.10 wystąpił chwilowy problem dostępu po stronie serwerowni ATMAN do trzech serwerów (s14, s31, s41) o czym informowaliśmy na naszym profilu na FB: https://pl-pl.facebook.com/MyDevil.net/posts/3661302487229164 . Zanim doszliśmy z informacją do Twittera problem został już rozwiązany przez serwerownie.
Wczoraj problem był poważniejszy, ponownie problem z siecią i dotyczył większości serwerów ulokowanych w serwerowni ATMAN (nie tylko nasze serwery) i ta informacja była opublikowana zarówno na FB: https://pl-pl.facebook.com/MyDevil.net/posts/3677936598899086 jak i Twitter: https://twitter.com/MyDevilnet/status/1185454285707980800 https://twitter.com/MyDevilnet/status/1185456493736448000 .
Przy okazji jeszcze raz sprawdziliśmy wiadomości na Twitterze i rzeczywiście Twoja wiadomość nam umknęła. Odpowiedź została już udzielona.

Edytowano przez MyDevil.net
  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

20 godzin temu, Spoofy napisał:

Powiem tylko, że niestety często jest tak, że zakładane są konta w formach komunikacji, które nie są utrzymywane. W Polsce dla przykładu, Twitter niestety nie jest aż tak popularny (...)

 

Mowa była o konkretnym koncie Twitter konkretnej firmy, której dotyczy ten wątek.

 

20 godzin temu, Spoofy napisał:

Nie będę tutaj dalej ciągnąć dyskusji - zapraszam do rozmowy na naszym Discordzie ;)

 

No niestety - nie mam Discorda, więc nie pogadamy ;)

 

8 godzin temu, szarik napisał:

Co to znaczy przerwa w działaniu... co masz na myśli... MyDevil.net zapewniają dostępność na poziomie 99,70 %, czy został ten parametr przekroczony? Przerwy w działaniu mogą się pojawić, zarówno planowane, jak i nie ...  zasadne jest zwracanie uwagi, jeżeli SLA zostanie przekroczony, a  w tym poście 'nic o tym nie świadczy'.

 

Odpowiadając na pytanie - na kilku serwerach na których mam dostęp do różnych kont hostingowych nie było przerw przekraczających gwarantowaną dostępność...  usługi działają dobrze - napisał bym więcej, jakbyś sprecyzował pytanie.

 

Ale co mam Ci precyzować? Status usługi 'Host is down', sprawdzane  z różnych lokalizacji. Nie chodzi o SLA tylko o informację od firmy, że coś się dzieje niedobrego, co może skutkować niedostępnością usługi, a nie informacją w stylu "u mnie działa" albo brakiem informacji. Zresztą już firma wyjaśniła jaki był rodzaj awarii. Ten wątek jest po to, by móc dopytać o usługi i ich jakość, o ich działanie i o ofertę - stąd było pytanie, czy kogoś jeszcze dotknęły przerwy w dostępie do usług (co, jak napisała sama firma mogło dotyczyć różnych klientów i różnych serwerów, nie tylko tego, na którym mam konto hostingowe).

 

5 godzin temu, MyDevil.net napisał:

W dniu 14.10 wystąpił chwilowy problem dostępu po stronie serwerowni ATMAN do trzech serwerów (s14, s31, s41) o czym informowaliśmy na naszym profilu na FB: https://pl-pl.facebook.com/MyDevil.net/posts/3661302487229164 . Zanim doszliśmy z informacją do Twittera problem został już rozwiązany przez serwerownie.
Wczoraj problem był poważniejszy, ponownie problem z siecią i dotyczył większości serwerów ulokowanych w serwerowni ATMAN (nie tylko nasze serwery) i ta informacja była opublikowana zarówno na FB: https://pl-pl.facebook.com/MyDevil.net/posts/3677936598899086 jak i Twitter: https://twitter.com/MyDevilnet/status/1185454285707980800 https://twitter.com/MyDevilnet/status/1185456493736448000 .
Przy okazji jeszcze raz sprawdziliśmy wiadomości na Twitterze i rzeczywiście Twoja wiadomość nam umknęła. Odpowiedź została już udzielona.

 

Dziękuję. Jest pytanie, jest informacja o tym, że coś się dzieje. Na FB zaglądam nieregularnie, tak samo jak na Twitter. Zapyałem tam Was po tym, gdy mi SiteMonitor przysłał info, że coś jest niehalo z usługą, bo widziałem, że tam informujecie o różnych zdarzeniach sieciowych i odpowiadacie na pytania. Ideałem byłby mail z informacją o awarii do klientów, których serwery dotknął problem i/lub coś takiego, jak ma OVH - monitor zasobów - https://www.ovh.pl/community/status/  oraz monitor prac konserwacyjnych - http://travaux.ovh.com/  gdzie można sobie nawet ustawić RSS ze śledzeniem wybranych zdarzeń.  Przy okazji dzięki za przesłanie harmonogramu prac na serwerach - aktualizacji oprogramowania i możliwej z tego tytułu niedostępności usługi. Jeśli ktoś się zdziwi, że coś akurat nie działa to przynajmniej wiadomo, że była wcześniej informacja. W każdym razie życzę sobie i Wam jak najmniej problemów z usługami. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.