Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 minut temu, Tomek napisał:

@mrViperoo No nie chciałbym publicznie ujawniać szczegółów z wiadomych względów :) Na pewno jest to PHP + jeden z frameworków.

 

@smarthost Przy pierwszym połączeniu z wsdl - zapisywane jest w tmp i przy włączonym cache korzysta z tego pliku nie odwołując się do serwera. Tak więc z włączonym cache jak coś zmienią w wsdl - będzie sypało błędami.

 

W ramach ciekawostki - mimo zapewnień o tym, że mostek będzie zgodny z poprzednim API - wygląda na to, że poprzez mostek nie da się zarejestrować domeny która jest w stanie book blocked.

 

Tak, ale ten cache chyba się pamiętał z wersji bok.test.hrd.pl - stąd kłopot działaniem. Dlatego raz trzeba było wyłączyć, żeby zadziałało. 

 

Wojtek

Opublikowano

Co do book blocked udało się nam dowiedzieć, że wkrótce wszystko wróci do normy. Tak więc mam nadzieję, że wkrótce zakończą się prace i wszyscy będziemy mogli się cieszyć nowym, ładnym i wolnym od wad poprzednika systemem hrd, a ekipa hrd będzie się mogła wreszcie wyspać :)

Opublikowano
2 minuty temu, theqkash napisał:


Nie wiem czemu, ale wyczułem tu pewną nutkę ironii 😉

 

Ani trochę :) Sama konstrukcja nowego panelu jest według mnie porządku, dużo bardziej przejrzysta. Dodali DNSSEC, co było dla nas ostatnimi czasy największym problemem, jak uporają się z migracją będzie ok :)

Opublikowano

Jak na razie jest totalna żenada. Nie wiem kto robi te API i tę migrację ale to jakieś dzieciaki  z przedszkola. Kontaktu z programistami nie ma . Błąd na błedzie . Niezgodność realiów z dokumentacją. Panel partnera wywala "internal server error" cenniki domen do wniosków.... są dla klientów te same co dla partnerów. Mostki nie grają...

 

Pan Siebielski chyba wybrał studentów pierwszego roku SGGW albo "nabino sp. z o.o." (jak przy poprzednich wyborach samorządowych.

 

I nie ma co oczekiwać odpowiedzi na maile , bo mastachy zaczytały sie w "Practical PHP for dummies" i nie mają czasu zajmować się partnerami (czyli klientami którzy im płacą..

 

Opublikowano

Jest jeden fajny bug, choć to może akurat dla mnie feature. Przez api zaczęły się przedłużać domeny wygasłe. Dotychczas przedłużenie domeny wygasłej dawało błąd wniosku. A teraz działa :-)

Wojtek

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
25 minut temu, smarthost napisał:

Jest jeden fajny bug, choć to może akurat dla mnie feature. Przez api zaczęły się przedłużać domeny wygasłe. Dotychczas przedłużenie domeny wygasłej dawało błąd wniosku. A teraz działa 🙂

Wojtek

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
 

 

A czy przypadkiem takowe przedłużenie nie jest dodatkowo płatne?

Opublikowano
52 minuty temu, Poziomecki napisał:

 

A czy przypadkiem takowe przedłużenie nie jest dodatkowo płatne?

 

Płatne, ale z mojego punktu widzenia - bez znaczenia. Dla mnie wygodniejsze,  żeby się odnawiało. A w jakiej kwocie, to już wtórna sprawa po stronie panelu sprzedażowego :)

 

Wojtek

Testuje sobie dzisiaj panel i znalazłem kilka bugów - niektóre jak dla mnie poważne, może sprawdźcie sobie u siebie:

 

1. nie da się przez api zarejstrować domeny co.uk - wszystkie z automatu są niedostępne/zarejestrowane

 

2. są grupy serwerów dns - w mojej domyślnej grupie mam 3 swoje dnsy oraz dwa dnsy ... innej firmy hostigowej - to już masakra - sprawdźcie sobie u siebie. Mnie nie udało się tych obcych usunąć.

 

Na razie piszę z tym do hrd, ale zaczyna mnie to troszkę przerażać, że jestem betatesterem panelu ...

 

Wojtek

Co jak co, ale muszę przyznać, że praca w hrd trwa - moje zgłoszenie o błędnych dnsach zostało poprawione w ciągu 35 minut, co uważam za czas rewelacyjny. Biorąc po uwagę, że to po oficjalnych godzinach pracy.  

 

Wojtek

Opublikowano
13 godzin temu, smarthost napisał:

2. są grupy serwerów dns - w mojej domyślnej grupie mam 3 swoje dnsy oraz dwa dnsy ... innej firmy hostigowej - to już masakra - sprawdźcie sobie u siebie. Mnie nie udało się tych obcych usunąć.

Mieliśmy to samo.

Dodałem nową grupę dns ustawiłem jako domyślną a starą skasowałem.

Opublikowano

Nie da się rejestrować niektórych domen, klienci zgłaszają problemy, a BOK HRD prosi, żebym poprosił klienta trzeci raz, żeby spróbował ponownie, bo "powinno działać".  :D Po migracji dostałem cudze serwery DNS do nowych domen. Oni ten cudowny system przygotowują od zeszłego roku, a od grudnia 2017 migrują, informują, wyznaczają terminy. Słów mi brakuje, żeby opisać ten poziom amatorszczyzny. 

Opublikowano

Czy nie czas już zwijać żagle HRD ? 

 

Kolejny dzień bez zarządzania domenami ... Jeśli ktos miał domene i ją stracił ... szykujcie sie na milionowe odszkodowania .. bo tym razem sie nie upiecze... no i zgodnie z RODO HRD POWINNO POINFORMOWAĆ O INCYDENCIE OSOBY KTORYCH DANE WYPLYNELY !!!!

 

Kara 20 mln EURO ....

Opublikowano
41 minut temu, Jano napisał:

.. no i zgodnie z RODO HRD POWINNO POINFORMOWAĆ O INCYDENCIE OSOBY KTORYCH DANE WYPLYNELY !!!!

Kara 20 mln EURO ....

Bo to wiedzą, jak nie wiedzą, że taka sytuacja miała miejsce? Gdyby nie internet, to kto wie, czy by się w ogóle o tym dowiedzieli.

Opublikowano (edytowane)

Ponieważ ja zacząłem wątek, to się wypowiem:

 

Uważam, że cała migracja była przygotowana bardzo słabo (żeby nie powiedzieć gorzej), początkowo nic nie działało, wtedy kiedy działać miało. A część funkcjonalności nie działa do dzisiaj.

 

Niemniej trzeba też przyznać, że pomimo wtopy bardzo się starają, żeby jednak działało. Ale przede wszystkim wyjaśniają i odpowiadają na maile (może to drobiazg, ale hrd generalnie pracowało dotychczas w godzinach "biurowych", a aktualnie na maile odpowiadają szybko, nawet w niedzielę czy wieczorami i trzeba przyznać, ze konkretnie. Wiem, bo już im sam zgłosiłem kilka usterek (w sumie drobnych - o których nie piszę na forum, ale do nich bezpośrednio - bo REAGUJĄ - np. kwestia nie działania filtrowania po statusie w gridzie domen - w sumie bug, ale bez tego da się żyć chwilowo). O dziwo - kontakt pomimo młynu jaki pewnie teraz mają - jest bardzo poprawny. 

 

Ja też miałem przez chwilę większą liczbę (coś koło 200 więcej niż mam teraz) abonentów w panelu, ale z tego co zacząłem klikać, to chyba był błąd z liczeniem, bo nie miałem żadnego "obcego" abonenta - szukałem 🙂

Serio ktoś widział innych abonentów ? Bo w sumie to Z3S powołało się na post z tego wątku, a w tym wątku tylko padło określenie "ciekawe, czy się da obejrzeć obcych abonentów" :D Taka samonakręcająca się machina 😉

 

Wojtek

 

 

Edytowane przez smarthost
Opublikowano
2 minuty temu, smarthost napisał:

 

Serio ktoś widział innych abonentów ? Bo w sumie to Z3S powołało się na post z tego wątku, a w tym wątku tylko padło określenie "ciekawe, czy się da obejrzeć obcych abonentów" :D Taka samonakręcająca się machina 😉


Tak, serio ktoś widział. Ja potem też uzupełniłem, że niestety się da.

Opublikowano

Jeśli o mnie chodzi to mam podobne spostrzeżenia jak smarthost. Popłoch jest, ale powoli ogarniają sytuację i mam nadzieję, że nam wszystkim na zdrowie wyjdzie. Kontakt w sumie jest i nawet w sprawach innych niż migracyjne.

Opublikowano
54 minuty temu, mariaczi napisał:

Bo to wiedzą, jak nie wiedzą, że taka sytuacja miała miejsce? Gdyby nie internet, to kto wie, czy by się w ogóle o tym dowiedzieli.

 

Zostali o tym poinformowani, więc zapewne wiedzą. Dlatego muszą sami się podpierdzielić :)

Opublikowano (edytowane)

U nas również 0 odpowiedzi na maile.  Czy komuś działają powiadomienia pull w api?

Edytowane przez crash
Opublikowano
3 minuty temu, crash napisał:

Szkoda nerwów, migracja kilku tys domen rozpoczęta.


Pamiętaj, że do migracji (wydania kodu authinfo) potrzebujesz wniosku oraz zdjęć/skanów dokumentów klienta końcowego.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, theqkash napisał:


Pamiętaj, że do migracji (wydania kodu authinfo) potrzebujesz wniosku oraz zdjęć/skanów dokumentów klienta końcowego.

Wszystko już wysłane

Edytowane przez crash
Opublikowano

Od początku to na porażkę wyglądało. Która normalna firma, odcina się całkowicie od systemu, z którego korzysta 4000 partnerów? Tłumaczenie: "bo to zupełnie nowy system" - no i co z tego? To nie da się przeźroczystego API zrobić, "przelotek"? Nie chodzi o "zupełnie nowy system", tylko brak doświadczenia osób zarządzających procesem produkcyjnym. Żenada. Mieli tyle czasu na przeprowadzenie testów migracji, a jest tyle błędów? Totalna amatorszczyzna. Za przestoje, błędy, problemy, nie usłyszałem ani "przepraszamy za niedogodności", ani "pocałuj nas pan w d***". 

 

W ofercie mają VPS i dedyki. Kto chętny na ochotnika sprawdzić "jakość"? 😂 

Opublikowano

po serwer dedykowany czy vps to ja wole do źródła:

 

OVH - bo tanio

Datahouse.pl - bo  można mieć konfiguracje wedle widzimisie i pod klucz

Atman - bo to duży polski moloch ... choc ostatnio są problemy.

 

HRD zdaje się tylko pośredniczy ... no ale nie wyobrażam sobie ani RODO z takim podprocesorem podprocesora  ani supportu ... bo ani zadzwonic ani napisać...

 

może niedługo będą już wysyłac tylko znaki dymne jak podpalą te budkę.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.