Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

  

7 godzin temu, adamnt napisał:

Nie kumam, na prawdę, sprzedać linuxpl.com żeby otworzyć cyberfolks.pl, jaki potrzeba być de**lem żeby robić samemu sobie konkurencje. 

 

To nie nowa marka tylko rebranding. Nie powstała nowa konkurencja.

 

A po co się robi rebranding? To dłuższe zagadnienie marketingowe, ale sądzę że tutaj były kluczowe głównie dwie przyczyny:

 

Mniej ważna: chęć pozbycia się mało marketingowej nazwy linuxpl z jeszcze gorszą nieintuicyjną domeną linuxpl.com. Linux w nazwie to może kręciło branżę 15 lat temu jak to powstawało, ale teraz rynek jest inny, bardziej konsumencki i mniej ekspercki. A że przy okazji likwidują znaną markę z kilkunastoletnią tradycją? W końcu to H88, dziwne że musieliśmy tyle czekać na drastyczne kroki. Widać uznali, że warto, bo...

 

Ważny powód: podwyżki, podwyżki. Przy okazji rebrandingu, usunięto stare pakiety, wprowadzono nowe, a żeby jeszcze bardziej zaciemnić obraz brak dokładnych odpowiedników starych i nowych. Ale jak się przyjrzeć dokładniej to podwyżki sięgają nawet kilkuset procent.

 

I oto masz przyczynę rebrandingu. Czy na Facebooku się pytają o nowe pakiety? Nie. Marketingowa gadka szmatka o folksach i społeczności i czy się podoba nowe logo i strona.

I jeszcze w ramach świadczenia "ponadprzeciętnego wsparcie" które to się powtarza w przekazie marketingowym jako przyczyna zmian skrócono czas działania chatu z 24h na dobę na działający do północy.

 

Wygląda na zwyczajne wyrównywanie (w dół) usług/cen do standardu obowiązującego w pozostałych markach H88. Ponieważ linuxpl.com wyróżniał się jakością ponad inne to pewnie uznali, że nie zrobią tego tak prosto podnosząc cenę/pogarszając warunki i zdecydowali się na drastyczny krok i wykonanie wszystkiego za jednym razem pod osłoną rebrandingu.

Edytowane przez nnd.newbie
  • Lubię 2
Opublikowano

Ja mam pytanie techniczne. Jak działa DNS Anycast (https://cyberfolks.pl/domeny-dns-anycast/) skoro:

 

Cytat

Aktualnie obsługujemy Cię przy użyciu kilkunastu takich serwerów, rozmieszczonych na całym świecie. Trzy są w Polsce (Kraków, Poznań, Gdańsk), pozostałe w dużych miastach Europy, Azji, Australii, Afryki i obu Ameryk.

 

 

Cytat

Właściwe serwery DNS to:

ns1.cyberfolks.pl (195.201.8.88)
ns2.cyberfolks.pl (95.216.225.98)
ns3.cyberfolks.pl (195.201.8.176)

Każda domena obsługiwana na tych DNS jest obecnie chroniona technologią DNS Anycast w sposób w pełni zautomatyzowany.

 

Adresy wskazują na firmę Hetzner, geolokalizacja wskazuje na Niemcy i Finlandię? 

Opublikowano
2 godziny temu, nnd.newbie napisał:

Ważny powód: podwyżki, podwyżki. Przy okazji rebrandingu, usunięto stare pakiety, wprowadzono nowe, a żeby jeszcze bardziej zaciemnić obraz brak dokładnych odpowiedników starych i nowych.

 

Może w ten sposób chcieli uniknąć negatywnego zamieszania, które wydarzyło się niedawno w innej firmie hostingowej (z....ox) wprowadzającej radykalne podwyżki bez rebrandingu.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, mrViperoo napisał:

Ja mam pytanie techniczne. Jak działa DNS Anycast (https://cyberfolks.pl/domeny-dns-anycast/) skoro:

 

Z tego co wiem to działa na poziomie BGP - jeden adres IP może prowadzić do wielu lokalizacji i jest przekierowywany odpowiednio w zależności od lokalizacji. Dlatego np. używając adres DNS Googla (8.8.8.8) wcale nie znaczy, że twoje zapytanie leci na zachodnie wybrzeże USA, tylko gdzieś do najbliższej lokalizacji.

 

Lub bardziej technicznie: można rozgłosić kilka lokalizacji dla prefixu sieciowego. Routery BGP mają za zadanie znaleźć najbardziej optymalną trasę, w efekcie spośród kilku możliwości kierują pakiety do "najbliższego/najlepszego"  serwera.

Edytowane przez nnd.newbie
  • Lubię 1
Opublikowano

Cześć :)
Miło, że zauważyliście naszą zmianę brandu. Pokrótce nawiązując do poruszonych przez Was kwestii:

1) Dlaczego zmiana?

Ponieważ od lat zapewniamy nie tylko hosting i domeny, ale też ponadprzeciętne wsparcie. Wsparcie rozumiane nie tylko jako odebranie telefonu czy odpisanie szybko na maila, ale też tony wiedzy i inspiracji. Na naszych webinarach w 2019 roku było tyle osób, że gdyby każda przyjechała samochodem, korek na autostradzie miałby ponad 70 km. Ponieważ byliśmy aktywni w oparciu o społeczne relacje i staraliśmy się zapewniać wiele narzędzi i inspiracji. Audyt strony, ebooki, generaoty polityki prywatności i wiele innych. Bo jesteśmy częścią społeczności.
Wierzymy, że nasza marka powinna komunikować to po prostu wyraźniej. Stąd taka zmiana marki: cyber - to serwery, konwersje, wydajność, bazy, liczby, wykresy, a Folks - to ludzie, inspiracje, wsparcie. Poprzednia nazwa zawierała tylko komponent technologiczny, potrzebowaliśmy natomiast takiej, którą można komunikować szerzej i która odróżni nas na tle rynku.

2) Ceny

Nowa marka to nowa oferta nowych pakietów, ale jednocześnie zachowanie istniejących cen. Wszyscy mają zachowane ceny dotychczasowych usług, nic się tu nie zmieniło. Jak ktoś miał np. W2GB to dalej ma ten pakiet w dotychczasowej cenie. Nowe usługi są natomiast oferowane na zasadach podanych na stronie.

3) Funkcje

Nowa marka wnosi nowe funkcje, na przykład innowacyjny kreator nazw, który okazał się strzałem w dziesiątkę i od pierwszych godzin zgarnia spore zainteresowanie.  A już wkrótce - kolejne innowacje.

4) DNS Anycast

Dzięki za wyłapanie - na tej podstronie wkradł się stary adres IP, aktualne adresy były na podstronie o Serwerach DNS. Aby błąd się nigdy nie powtórzył zamiast podawać w dwóch miejscach te IP'ki - zlinkowaliśmy do prawidłowej postrony. Wdrożenie nowego site'a to było dla nas ogromne zadanie i w pierwszych chwilach wychodzą jeszcze takie drobiazgi, tak, że dzięki za zwrócenie na to uwagi.

Kończąc pozdrawiamy serdecznie cyber_Folksów ze społeczności ROOTNODE. Bo przecież jest nas tu dobry tysiąc. Tak, nas!  Bo cyber_Folks to nie tylko nasza firma, to społeczność wszystkich, dla których internet jest ponadprzeciętnie ważny. Grupa osób, dla których jest on sposobem na życie lub realizowanie twórczej pasji, a Ty, skoro czytasz to forum, także jesteś członkiem tej społeczności. Miłego popołudnia!

  • Lubię 2
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No niestety podwyżki cen drastyczne...

Cena najtanszego Hostingu z około 50zł, w 2018 roku wzrosła do około 100zł (niemal 100% podwyzki), by w 2019 osiągnąć ok. 125zł i w tym roku prawie 160zł...

Jak ktoś miał typowo informacyjno-adresową najprostszą stronę, jest to bardzo duża zmiana na gorsze..

Opublikowano
11 godzin temu, poprostu napisał:

No niestety podwyżki cen drastyczne...

Cena najtanszego Hostingu z około 50zł, w 2018 roku wzrosła do około 100zł (niemal 100% podwyzki), by w 2019 osiągnąć ok. 125zł i w tym roku prawie 160zł...

Jak ktoś miał typowo informacyjno-adresową najprostszą stronę, jest to bardzo duża zmiana na gorsze..

Sohost.com :)

Opublikowano

Dzięki za głos w dyskusji. Krótki komentarz:

 

1) Ceny hostingów kupionych przed zmianą marki pozostają bez zmian. Oferta na stronie dotyczy nowych rejestracji.
2) W najniższym pakiecie włączono obsługę Let's Encrypt. Wcześniej za SNI trzeba było dopłacać, a LE co najwyżej sobie ręcznie zainstalować.
     Zatem w poprzedniej ofercie sensowna konfiguracja kosztowała 129 + 50 = 179 zł netto.
     W nowej ofercie najniższy pakiet kosztuje 129 zł netto (cena odnowienia, bo rejestracja tylko 49 netto) i obsługę Let's Encrypt wraz z SNI już ma w tej cenie.
     Dodatkowo jest wyposażona w LiteSpeed z LS Cache, czego nie miały poprzednie pakiety.
 

Opublikowano (edytowane)

Dopóki firma nazywała się linuxpl.com/h88 wszystko było pięknie.
Posiadając kilka serwerów i kilkadziesiąt domen, od roku 2007 miałem problem z dostępnością/stabilnością usług przez 2 dni w roku 2010. Dział wsparcia technicznego i księgowość działał rewelacyjnie w sposób niespotykany u konkurencji.
Tak było kiedyś.

 

Od momentu kiedy wprowadzono nowy brand z niemiecką nazwą (PL w nazwie to przecież obciach - musi być "europejsko") - zaczęły się problemy.

 

Obsługa klienta osiągnęła dno - pracownicy BOK w ogóle nie czytają zgłoszeń, lub nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Sprawa, jaką w Linuxpl rozwiązywano w kilka - kilkanaście minut (zmiana katalogu dla subdomeny) obecnie trwała ponad 10 godzin, bo pracownikowi BOK nie chciało się przeczytać zgłoszenia i zadawał pytania - na które odpowiedź była w zgłoszeniu - tak długo, aż BOK zakończył pracę - bez rozwiązania problemu.

5 maja 2020 zgłoszono problem z dostępem do jednej z domen, problem pojawił się ponownie 11 maja 2020. Admin/pracownik BOK w 4 bez zachowania ciągłości korespondencji proponował rozwiązania opisane jako przetestowane w zgłoszeniu.
Odpowiedzi dlaczego serwer ponownie nie działa przez prawie 2 godziny nie otrzymałem.

 

Na chwilę obecną nie jestem w stanie polecić  CF  jako usługodawcy.
Kilkanaście lat dobrej a wręcz wybitnej pracy spuszczono w kanał zatrudniając ludzi, którym zupełnie na wizerunku firmy nie zależy.

Edytowane przez PaK
  • Lubię 1
Opublikowano
22 godziny temu, PaK napisał:

nie jestem w stanie polecić  CF  jako usługodawcy

Ostrożnie teraz trzeba z tym skrótem "CF", by nie został omyłkowo źle odczytany. Hmm, a może właśnie o to chodziło... @cyber_Folks? :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dnia 8.05.2020 o 07:13, cyber_Folks napisał:

Dzięki za głos w dyskusji. Krótki komentarz:

 

1) Ceny hostingów kupionych przed zmianą marki pozostają bez zmian. Oferta na stronie dotyczy nowych rejestracji.
2) W najniższym pakiecie włączono obsługę Let's Encrypt. Wcześniej za SNI trzeba było dopłacać, a LE co najwyżej sobie ręcznie zainstalować.
     Zatem w poprzedniej ofercie sensowna konfiguracja kosztowała 129 + 50 = 179 zł netto.
     W nowej ofercie najniższy pakiet kosztuje 129 zł netto (cena odnowienia, bo rejestracja tylko 49 netto) i obsługę Let's Encrypt wraz z SNI już ma w tej cenie.
     Dodatkowo jest wyposażona w LiteSpeed z LS Cache, czego nie miały poprzednie pakiety.
 

Co za ściema!

 

miałem jeden hosting wlasnie sprawdzilem faktury.

pierwsza oplata była 60zł brutto 2018 rok

przedluzenie juz bez promocji było 120zł brutto 2019 rok

2020 rok pierwsza faktura juz od cyber folks za ten sam najnizszy hosting 1gb 160zł

 

nie walcie ściemy ze stare ceny zostały. w ten sposób nie przedłużyłem hostingu bo do celów developerskich przed otwarciem produkcji i zwiekszeniem hostingu na dużo większy nie ma sensu utrzymywać takiego byle czego za takie pieniądze.

 

w dodatku ani nodejs w tej chwili nie widać w ofercie, ani .net core ktory rownież świetnie działa na linuxie. kiszka i tyle.

w dodatku wielki minus za kłamstwo w cytowanym poście ;) polecałem, przestałem.

  • Lubię 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Korzystałem 8 lat. W ostatnich latach tak jak koledzy wyżej piszą cena za hosting drastycznie poszła w górę. Ja niestety muszę zrezygnować i daje szanse sohost.pl

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po raz pierwszy, od dawna, zetknąłem się z tak żenującą niekompetencją.
Stwierdziłem, co zresztą przekazałem w rozmowie telefonicznej,  że  ”o ile sztuczna inteligencja w cyber_Folks działa, choć na standardowym poziomie automatycznych odpowiedzi, to po ludzkiej inteligencji nie ma śladu”.
O co poszło?
Chciałem przenieść z jednego konta, którego ważność zbliżała się ku końcowi, domenę, pocztę i stronę na drugie konto zajęte w 20%. Ponieważ jestem w tych sprawach laikiem spytałem fachowca  na chat online. Odpowiedź była pozytywna  z zaznaczeniem, że w tej sprawie muszę się zwrócić na [email protected] . I tu się zaczęło. Trzykrotne maile pozostały bez odpowiedzi. Gdy wysłałem  zgłoszenie problemu jako odpowiedź maila o informacji o możliwości zawieszenia konta to kilku zdań mojej prośby nikt nie przeczytał żeby odpowiedzieć ale domagał się „id” zgłoszenia. Przesłałem i cisza. Wysłałem zgłoszenie z innej poczty. Odpowiedź była natychmiastowa – „proszę przesłać zgłoszenie z poczty zarejestrowanej w cyber .... Zrobiłem i znowu nic. Tak przebiegło 10  dni i konto zostało zablokowane. Tym razem zadzwoniłem – „przekażę koledze by panu odpowiedział”.
Po dwóch godzinach przyszła odpowiedź – „nie zajmujemy się łączeniem kont”.
Oczywiście wszyscy muszą być informatykami, lub ich wynajmować, być może do prostych usług.
Kiedyś Linux.pl  świadczył odpłatnie drobne usługi. W cyber_Folk komputery nie posiadają do tego
algorytmów a ludzie są bez śladu inteligencji.
Od 8 lat utrzymywałem  u nich kilka stron, nie bez problemów technicznych ale oczywiście ktoś może powiedzieć – drobnych problemów, które samemu można usunąć. Ale czy na wszystkim trzeba się znać?
Obchodźcie tą firmę z daleka.

Opublikowano
9 minut temu, miejsce napisał:

Kiedyś Linux.pl  świadczył odpłatnie drobne usługi

 

Ale nie myl linux.pl z linuxpl.com, chyba że rzeczywiście miałeś na myśli linux.pl nie mające nic wspólnego z cyber_folks ani h88 :)

  • Haha 1
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Korzystałem od 2014 z usług biznes-host który potem został wchłonięty przez hekko, a potem przez to za przeproszeniem "cyber_folks" i dokładnie z tym dniem zaczęły się te liczne problemy.

Z całego serca odradzam usługi tej firmy, a w szczególności hosting www (wirtualne serwery). Ciężko mi to nawet nazwać hostingiem, bo to co się dzieje z tą usługą potrafi człowieka wpędzić w depresje. W tym miesiącu miałem 3 awarie, w tym jedna na tyle poważna że moje strony internetowe nie działały przez 6 godzin, a gdy do nich napisałem to nawet nie wiedzieli że coś się dzieje.

Praktycznie codziennie zdarzają mi się sytuacje gdy próbuje zalogować się do phpmyadmin albo chociażby odwiedzić swoją stronę internetową i muszę podejmować kilka prób zanim się cokolwiek wczyta. Up-time miesięczny na moje oko to jakieś 95%. 

Przed chwilą już przesadzili, bo mieli kolejną awarie podczas której nawet nie można było zalogować się do ich panelu klienta, a moja strona internetowa zaczęła wyświetlać komunikaty o zablokowanym połączeniu przez ich wewnętrznego firewalla, przy okazji dumpując adres serwera który starałem się ukryć Cloudflarem.

Ponadto, rzekomo mój hosting jest wyposażony w jakiś "rozszerzony anty-ddos", ale coś wydaje mi się że jest to zwyczajne kłamstwo, bo został bez żadnego problemu zddosowany przez jedną osobę, z tego samego adresu IP i to w jakiś prymitywny sposób polegający na skanowaniu portów.

Na plus jedynie support, bo odpowiadają praktycznie natychmiast.

 

Reasumując, hosting-komedia dla masochistów.

 

Opublikowano
W dniu 26.11.2020 o 21:30, cyanmale napisał:

Korzystałem od 2014 z usług biznes-host który potem został wchłonięty przez hekko, a potem przez to za przeproszeniem "cyber_folks" i dokładnie z tym dniem zaczęły się te liczne problemy.

Z całego serca odradzam usługi tej firmy, a w szczególności hosting www (wirtualne serwery). Ciężko mi to nawet nazwać hostingiem, bo to co się dzieje z tą usługą potrafi człowieka wpędzić w depresje. W tym miesiącu miałem 3 awarie, w tym jedna na tyle poważna że moje strony internetowe nie działały przez 6 godzin, a gdy do nich napisałem to nawet nie wiedzieli że coś się dzieje.

Praktycznie codziennie zdarzają mi się sytuacje gdy próbuje zalogować się do phpmyadmin albo chociażby odwiedzić swoją stronę internetową i muszę podejmować kilka prób zanim się cokolwiek wczyta. Up-time miesięczny na moje oko to jakieś 95%. 

Przed chwilą już przesadzili, bo mieli kolejną awarie podczas której nawet nie można było zalogować się do ich panelu klienta, a moja strona internetowa zaczęła wyświetlać komunikaty o zablokowanym połączeniu przez ich wewnętrznego firewalla, przy okazji dumpując adres serwera który starałem się ukryć Cloudflarem.

Ponadto, rzekomo mój hosting jest wyposażony w jakiś "rozszerzony anty-ddos", ale coś wydaje mi się że jest to zwyczajne kłamstwo, bo został bez żadnego problemu zddosowany przez jedną osobę, z tego samego adresu IP i to w jakiś prymitywny sposób polegający na skanowaniu portów.

Na plus jedynie support, bo odpowiadają praktycznie natychmiast.

 

Reasumując, hosting-komedia dla masochistów.

 

Sorki za posta pod postem, ale tylko dodam że od momentu napisania tego posta minęło 5 dni a miałem już kolejne 3 awarie.

  • Smutny 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Linuxpl kiedyś to był top hostingów. Pod koniec przed przejęciem przez h88 było marnie. Teraz jako cyber folsk dno i tony mułu - drogo, jakoś usług leży, a w supporcie chyba pracują ludzie o inteligencji ameby.  Jeśli ktoś zastanawia się, żeby zakupić tam jakieś usługi to zdecydowanie odradzam.

Opublikowano (edytowane)

Taka ciekawostka. Zastanówcie się dobrze czy chcecie korzystać z cyber_folks ale dowolnej innej firmy pod skrzydłami H88. Nawet jak zamykają jakąs działalność (w moim przypadku było to serwerydedykowane.pl) to nadal będą sobie przetwarzać i korzystać z waszych danych osobowych (np rozsyłając swój spam). Na prośbę o ich usunięcie (konta oraz danych osobowych) wysyłają taką templatkę:

Spoiler

Dzień dobry,

Pana dane osobowe były przetwarzane głównie na podstawie zawarcia i wykonania umowy (Art. 6 ust. 1 pkt b) RODO). W związku z powyższym po zakończeniu usługi Administrator danych, czyli H88 S.A. jest nadal uprawniony do przetwarzania Pana danych osobowych na podstawie między innymi:

Art. 6 ust. 1 pkt f) RODO - prawnie uzasadnionego interesu administratora

Art. 118 Kodeksu cywilnego "Terminy przedawnienia roszczeń", daje przedsiębiorcy podstawę prawną do dalszego przetwarzania Pana danych osobowych w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz ochrony przed ewentualnymi roszczeniami z Pana strony w stosunku do wcześniej wykupionych usług, przez okres trzech pełnych lat od momentu zakończenia świadczenia tych usług. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, koniec terminu przedawnienia roszczeń przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego. Ponadto art. 119. Kodeksu cywilnego, mówi jasno o zakazie skracania lub przedłużania terminu przedawnienia przez czynność prawną.

Art. 6 ust. 1 pkt c) RODO - wykonanie obowiązków prawnych w zakresie księgowości

Zgodnie z Art. 70 §1 Ordynacji podatkowej, Administrator ma obowiązek przetwarzania Pana danych osobowych znajdujących się na dokumentach księgowych, w tym dokumentach potwierdzających naliczenie podatku lub płatności, przez okres pięciu pełnych lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.

Po upływie określonych w przepisach prawa okresów czasu, Pana dane osobowe zostaną całkowicie usunięte.

Szczegółową informację na temat celów, podstaw i okresów przetwarzania można znaleźć w naszej polityce prywatności, którą zatwierdził Pan podczas zawierania umowy.

Polityka prywatności znajduje się na stronie internetowej https://cyberfolks.pl/polityka-prywatnosci/ Punkt "2. Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych".


 

 

O ile punk RODO - wykonanie obowiązków prawnych w zakresie księgowości ma jak najbardziej sens o tyle RODO - prawnie uzasadnionego interesu administratora w odniesieniu do usługi która jest od ponad dwóch lat martwa jest co najwyżej śmieszna - ale przynajmniej mają podkładkę na wysyłanie swojego spamu.

Edytowane przez Ponury Typ
  • Lubię 3
Opublikowano

Nawet jeżeli istnieje jakiś prawnie uzasadniony interes administratora, masz prawo do zaprzestania wykorzystywania swoich danych osobowych w celu wysyłki spamu na Twój adres e-mail. Z całą pewnością nie jest to częścią prawnie uzasadnionego interesu administratora. Zastanawiam się jak prawnie uzasadniony interes administratora i księgowość, łączy się im z wykorzystywaniem danego adresu e-mail do celów marketingowych.

Opublikowano

A to nie jest tak:

Przetwarzamy dane zgodnie z Art. 6 ust. 1 pkt f) RODO w związku z Art. 118 Kodeksu cywilnego "Terminy przedawnienia roszczeń"
Przetwarzamy dane zgodnie z Art. 6 ust. 1 pkt c) RODO w związku z Art. 70 §1 Ordynacji podatkowej

??

Opublikowano
16 godzin temu, Suspect napisał:

 Zastanawiam się jak prawnie uzasadniony interes administratora i księgowość, łączy się im z wykorzystywaniem danego adresu e-mail do celów marketingowych.


Z cytowanego tekstu nic takiego nie wynika. Podmiot został poproszony o zaprzestanie (całkowite) przetwarzania danych osobowych i odmówił, poniekąd słusznie.
W linkowanej polityce prywatności jest tabelka z informacjami, które dane jak długo są przetwarzane i na jakich zasadach:

Rodzaj danych
Dane kontaktowe personelu Klienta (w szczególności: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu)

Cel przetwarzania
Wysyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną (e-maili i sms’ów reklamowych), wykonywanie połączeń telefonicznych celem przedstawienia promocyjnych lub spersonalizowanych ofert

Okres przechowywania
Do momentu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu na zasadach art. 21 – 22 RODO

Opublikowano

Mają obowiązek usunąć twoje dane, nie prowadzą działalności regulowanej np. zakłady bukmacherskie, a konkretniej możesz się odnieść do art. 17 RODO, przypomnieć im o art. 12 RODO i zastraszyć art. 77 ;) 

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.