Dopóki firma nazywała się linuxpl.com/h88 wszystko było pięknie.
Posiadając kilka serwerów i kilkadziesiąt domen, od roku 2007 miałem problem z dostępnością/stabilnością usług przez 2 dni w roku 2010. Dział wsparcia technicznego i księgowość działał rewelacyjnie w sposób niespotykany u konkurencji.
Tak było kiedyś.
Od momentu kiedy wprowadzono nowy brand z niemiecką nazwą (PL w nazwie to przecież obciach - musi być "europejsko") - zaczęły się problemy.
Obsługa klienta osiągnęła dno - pracownicy BOK w ogóle nie czytają zgłoszeń, lub nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Sprawa, jaką w Linuxpl rozwiązywano w kilka - kilkanaście minut (zmiana katalogu dla subdomeny) obecnie trwała ponad 10 godzin, bo pracownikowi BOK nie chciało się przeczytać zgłoszenia i zadawał pytania - na które odpowiedź była w zgłoszeniu - tak długo, aż BOK zakończył pracę - bez rozwiązania problemu.
5 maja 2020 zgłoszono problem z dostępem do jednej z domen, problem pojawił się ponownie 11 maja 2020. Admin/pracownik BOK w 4 bez zachowania ciągłości korespondencji proponował rozwiązania opisane jako przetestowane w zgłoszeniu.
Odpowiedzi dlaczego serwer ponownie nie działa przez prawie 2 godziny nie otrzymałem.
Na chwilę obecną nie jestem w stanie polecić CF jako usługodawcy.
Kilkanaście lat dobrej a wręcz wybitnej pracy spuszczono w kanał zatrudniając ludzi, którym zupełnie na wizerunku firmy nie zależy.