Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash,

Chcesz znaleźć opinie o dhosting.pl? Jeśli szukasz hostingu w dhosting.pl, serwerów w dhosting.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w dhosting.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem w pełni zadowolonym klientem dHosting.pl dokładnie od 1 roku, 1 miesiąca i 1 dnia :) Obecnie posiadam konto z niedostępnej oferty dVPS plus opcja reseller i nie mam dostępnej opcji skalowania usługi względem obciążenia (mam na stałe 2 GHz procesora, 2GB RAM i 50GB HDD). Na opuszczonym forum obok pisałem wielokrotnie o swoim zadowoleniu z jakości świadczonych usług oraz jakości supportu (pozdrawiam) oraz zadowoleniu moich użytkowników.

Na serwerze utrzymuję serwisy 3 użytkowników o zdecydowanie niszowej tematyce (wirtualna kolej) którzy przez cały okres w dHosting.pl ani razu nie zgłaszali uwag dotyczących jakości/stabilności usług.

Prywatnie trzymam na serwerze pocztę we własnej domenie i jestem bardzo zadowolony, jeszcze nie zdarzyła mi się sytuacja w której oczekiwany mail nie pojawił się bądź mail wysłany nie trafił do odbiorcy.

Jeszcze odnośnie supportu to miałem przyjemność (tak jest!) kilkukrotnego kontaktu i za każdym razem byłem traktowany/obsłużony nie jak kolejny irytujący numer w statystyce tylko jak klient którego traktuje się (mam nadzieję że nie przesadzam) na zasadzie relacji partnerskich a nie jak upierdliwy #ID :) Tutaj naprawdę wielki plus dla firmy za bardzo pozytywne nastawienie do klienta. Wiele firm mogłoby wręcz szkolić się w dHosting.pl z tematyki "jak należy traktować klienta" :)

Powyższa opinia jest może nieco chaotyczna i słodząca niemniej jej celem jest wyrażenie pozytywnych emocji związanych ze świadczonymi usługami :)

Opublikowano

Od wielu lat korzystam z dHosting.pl. Głównie poczta + singlepage sztuk 2 dla jednej firmy znajomych. Nic wielkiego.

 

Kilka lat temu miałem problemy z wirusami, jestem pewien, że winny jest skrypt strony dawnej. Po zmianie - działa bez zarzutu.

 

Szkoda, że ceny 210+ (dzisiaj nawet opłacałem), ale póki co - działa.

 

4/5

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Również używam dhosting od jakiegoś czasu i nie mam powodów do narzekania. Jak coś się dzieje (np. teraz) to dostaję komunikat do panelu, że jest problem i jest podjęta akcja w celu jego naprawienia). 

 

Ładny i przejrzysty panel jest dodatkowym atutem. 

 

 

Opublikowano



Jak coś się dzieje (np. teraz) to dostaję komunikat do panelu, że jest problem i jest podjęta akcja w celu jego naprawienia). 

12.10 coś się działo z siecią (padł sync z FB I google w aplikacji) a wczoraj ktoś ich ddos'em poczęstował I "mysql server has gone". Przywrócenie usług do działania dość szybkie, raptem kilka minut.


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Stawiam, że się nie chwalą, bo to raczej wycelowane jest na amerykański rynek, chociaż jako klient dostałem wiadomość e-mail i cieszę się, że nie poprzestali na rynku polskim.

Opublikowano

Polecam ale nie dla projektów, które wymagają wysokiego uptime'u.

DHosting używałem na przestrzeni ostatniego roku z kilku miesięczną przerwą. W 2017 roku sprawdzał się znakomicie, natomiast w tym... downtime'u co prawda nie ma, ale! 

Serwerownia w Gdańsku ma czasami bardzo długie czasy odpowiedzi. Kilka razy w tygodniu użytkownicy mojego forum wołają administrację bo myślą, że to awaria, ale to po prostu tak długi czas odpowiedzi z serwera. Elastyczne skalowanie odpalone, statystyki w normie, brak niepewnego oprogramowania czy wirusów - ale wiadomo, Support ma zawsze świętą rację i nic się nie dzieje :P. Mam lekkie wrażenie, że takie przygody mogą się dziać po ostatniej promocji.

Pomijając to, czas odpowiedzi na zgłoszenia bardzo przyzwoity, brak problemów z dostępnością dodatkowych zasobów, bardzo fajny i przejrzysty panel klienta (automatyczne zgłaszanie awarii) + integracja Cloudflare od strony hostingu.  Myślę, że cenowo to jedna z najlepszych opcji dla jakichkolwiek stron - może zastanowiłbym się jeszcze nad webh.

 

3 godziny temu, Pawel_15 napisał:

Nikt się nie pochwalił ani nikt nic nie zauważył...

 

https://dhosting.com/

Ciekawa sprawa! Po stronce widać, że stoją w LeaseWebie. Intrygujące też jaki model płatniczy zaoferują, bo bez zaufania do marki raczej nikt nie poleci z płatnością roczną.

Opublikowano (edytowane)

a atman to warszawa lub katowice ale nazwy serwerów w dh przyjęto wg nomenklatury nazewnictwa miast. "serwerownia w Gdańsku" nie oznacza fizycznej lokalizacji a jedynie nazwę maszyny :) 

20 godzin temu, brzys napisał:

Kilka razy w tygodniu użytkownicy mojego forum wołają administrację bo myślą, że to awaria, ale to po prostu tak długi czas odpowiedzi z serwera.

miałem forum IPS na EWH ale było kiepsko i uciekłem. Mam jeszcze 2 joomle które działają idealnie. 

Edytowane przez housemd
Opublikowano
5 godzin temu, jvr napisał:

hej, ale dhosting.pl nie ma DC w Gdańsku tylko w Atmanie :)

Nie dociekałem lokalizacji, gdansk.dhosting.pl odnosił się do mojego serwisu więc założyłem że DC tam się znajduje, więc tak jak @housemd mówi.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Na takie coś dziś trafiłem:

 

 

 

Cytuj

 

Manifest hostingowej zmiany

zespół dhosting.pl
 

Rynek hostingowy w Polsce od czasów dalekich cechowała dywersyfikacja, która celebrowała różnorodność, kształtując tym samym podwaliny pod innowacje, zdrową konkurencję i rozkwit dobrych praktyk tworzonych z korzyścią dla konsumenta. Dominował polski kapitał i polskie know-how.

Przez ostatnie lata sytuacja, niestety, zmieniła się diametralnie. Poprzez liczne przejęcia rynek coraz mocniej opanowują 3 firmy, co doprowadziło do oligopolu. Według szacunków w rękach nazwa.pl, home.pl i H88 obecnie jest już ponad 70% rynku w Polsce! Znikają znane marki wchłonięte przez dużych graczy, a te które przetrwały, pod skrzydłami nowych właścicieli tracą na swojej unikalności, podejściu do klienta i jakości.

Odnoszę wrażenie, że dla tej „trójcy” klient stał się anonimowym statystą arkusza kalkulacyjnego, którego bez wahania można zostawić na pastwę losu, gdy przestaje pasować do aktualnego modelu biznesowego.

Przez lata zapowiadano, że rynek hostingowy ulegnie konsolidacji, jednak skala tego procesu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. W jego wyniku, niegdyś niezależne firmy przeobraziły się w potężne przedsiębiorstwa, które wykorzystując swoją pozycję stopniowo zatracały reprezentowane wcześniej wartości. Trzeba powiedzieć temu stanowczo, dość!

TOP 10 rynku hostingowego w Polsce, de facto, reprezentowane jest tylko przez 4 podmioty:

1. Grupa home.pl – az.pl, premium.pl (kapitał zagraniczny).
2. Grupa nazwa.pl (kapitał polski).
3. Grupa H88 – hekko.pl, linuxpl.com, kei.pl (udział kapitału zagranicznego).
4. Ovh.pl (kapitał zagraniczny).

Obecna sytuacja zaczyna niepokoić nas z kilku względów:

1. W przypadku nowych klientów wciąż praktykowany jest dumping cenowy. Skalę tego zjawiska dodatkowo pogłębiają niezliczone kampanie marketingowe zasilane potężnymi budżetami. Klienci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze stroną WWW dowiadują się z nich, że hosting i domena to usługi darmowe, a to z kolei przekłada się negatywnie na postrzeganie rynku i przyszłe oczekiwania. Po roku nowego klienta czeka przykra niespodzianka i wtedy uzmysławia sobie, że za – teoretycznie – darmowy hosting trzeba zapłacić czasem nawet 500 zł brutto. Tylko niewielka część z nich decyduje się na zmianę usługodawcy, protestując przeciwko takim praktykom. Właśnie wtedy uświadamiają sobie, że ich obecność w sieci nie jest skazana tylko na dużych graczy.

2. Projekty hostingowe, które wspólnie z nami realnie zaczęły zmieniać Status Quo rynku są przejmowane, co znacząco go osłabia całościowo, ponieważ najczęściej to właśnie średniej wielkości firmy podejmowały ryzyko stawiając na innowacje. Małe przedsiębiorstwa hostingowe potrzebują długiego okresu na zbudowanie odpowiedniej wielkości usług (i przychodu), by kreować w skalowalny sposób swoje produkty.

3. Mniejsze firmy hostingowe tracą na zaufaniu ze względu na takie przypadki, jak 2be.pl, gdzie pod fasadą dobrego marketingu kryły się takie problemy, jak brak procedur, brak kopii zapasowych, a cała firma uzależniona była – w zasadzie – od 1-2 osób, które jako jedyne obsługiwały całą infrastrukturę. Nie można się więc dziwić zwykłemu klientowi, gdy swój wybór kieruje w stronę korporacyjnej marki, pomimo jej podejścia do kwestii supportu, czy samej usługi (najczęściej brak przyjaznego panelu, wysokich parametrów technicznych, czy dodatków typu autoInstalatory, dyski SSD lub komercyjny LiteSpeed).

Powyższe kwestie coraz mocniej i szybciej wzmagają się, co powoduje intensyfikację zagrożenia dla reszty rynku hostingowego. W związku z tym, dhosting.pl, będzie znacząco zwiększał nacisk w swojej komunikacji na kwestie bezpieczeństwa danych, istniejących procedur oraz samego zespołu, aby edukować rynek, kreując nową jakość i zwiększając stopień profesjonalizmu na bazie własnych, wypracowanych przez lata praktyk. Chcemy, aby szersze grono klientów uświadomiło sobie, że pełne bezpieczeństwo danych, to nie tylko sfera zarezerwowana dla 3 firm w Polsce.

Głośno apeluję w tym miejscu także do innych firm hostingowych, aby znacznie zwiększyły swoje wysiłki marketingowe w tym obszarze, abyśmy WSPÓLNIE próbowali odwracać niepokojący trend.

Czas na zmianę!

Wierzę, że wspólnymi siłami jesteśmy w stanie wywrzeć znacznie większy wpływ i naprawić wspólnie rynek usług hostingowych w Polsce! Bo kto, jak nie my – mniejsze podmioty, które nie boją się zmian, mają determinację do budowania nie tylko stabilnych firm, ale również całego ekosystemu – stworzą przyjazne miejsca, gdzie klienci czują się dobrze, gdzie mogą liczyć na profesjonalne wsparcie i niekorporacyjne traktowanie.

Pewnie podobnie, jak niektóre inne firmy, dhosting.pl tworzą pasjonaci branży hostingowej, kochający produkty, które tworzą. My właśnie dzięki swojemu doświadczeniu i determinacji do zmian stworzyliśmy Elastyczny Web Hosting, który rozwiązuje problemy skalowania biznesu. Dziś skrada serca klientów, każdego miesiąca bijąc swoje własne rekordy sprzedaży, co czyni nas prawdopodobnie najszybciej rosnącą firmą hostingową w Polsce.

Doświadczenie zdobyte przez wieloletni wysiłek w czasach agresywnego formowania się branży, doskonale przygotowało nas merytorycznie, dziś chcemy dzielić się zdobytą wiedzą z innymi firmami, które dołączają do wspólnej sprawy, by ramię w ramię, kolektywnie nadawać ton krystalizującej się zmianie.

Prowokujemy zmiany proponując nową drogę i liczymy, że inne firmy do nas dołączą. Za punkt honoru stawiamy sobie niezależność i przynależność do tej części barykady rynkowej, po której stoją zasady bliskie naszym sercom – zaufanie, transparentność, przejrzystość, wychodzenie naprzeciw problemom klientów, utrzymywanie zdrowych relacji z nimi, tworzenie rozwiązań, z których sami chętnie korzystamy.

Będziemy piętnować działania wynikające z wykorzystywania pozycji rynkowej, jak choćby ogromne opłaty za podpisywanie umów Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych i wiele innych. Dołożymy wszelkich starań, aby udowodnić, że środowisko hostingowe firm spoza TOP 10, również może zadbać odpowiednio o bezpieczeństwo danych, procedury, pełne kopie bezpieczeństwa w niezależnych serwerowniach, a wręcz dają znacznie więcej funkcji, świetne działy obsługi klienta, czy unikalne produkty.

W najbliższych miesiącach planuję zorganizować spotkanie firm hostingowych, na którym ustalimy wspólne stanowisko w stosunku do największych firm i opracujemy listę punktów określającą szeroko rozumianą jakość usług, którą razem będziemy gwarantować. Wierzymy, że pomimo bycia konkurentem dla wielu firm, jesteśmy w stanie połączyć siły w wyższym celu oraz zrobić coś szalenie ważnego dla naszych klientów i nas wszystkich.

Bez wątpienia budowanie alternatywy stało się koniecznością, jasno pokazują to rosnąca liczba migracji i liczne głosy użytkowników w sieci, negatywnie wypowiadających się na temat doświadczeń z wielkimi korporacjami – tylko miesięcznie obsługujemy kilkaset migracji z trzech największych firm hostingowych w Polsce. To jednak tylko początek drogi, która jest przed nami.

Świadomy wybór jest kluczowy dla przyszłości rynku, tylko wspólnie możemy przełamać Status Quo i propagować dobre zmiany, które wspólnymi siłami na stałe podniosą rynkowe standardy, tak mocno zaniżone przez ostatnie lata.

Dołącz do naszej walki, tylko wspólnie mamy znaczenie!

 

Rafał Kuśmider, CEO dhosting.pl
wraz z całym zespołem

 

https://dhosting.pl/manifest.html

 

 

 

Opublikowano

@up:

Moim zdaniem to raczej kiepska zagrywka, bo wygląda bardziej na płacz, że klienci jednak nie wybierają ich super Elastycznego Hostingu, a jednak wolą stare molochy. Ja osobiście z elastycznego korzystam, ale przyznam, że jednak głupi wordpress działa raz szybko, raz tragicznie. Przyznam, że wolę kupić VPS'a.

 

Nie powiem, że mają złe usługi, ale moim zdanie to taki płacz niż realna, poważna firma. Chcą mieć więcej klientów - trzeba być bardziej konkurencyjnym cenowo i jakościowo. Cenowo i jakościowo nie jest jakoś super lepiej niż w nazwie moim zdaniem, ale to czysto subiektywna opinia.

  • Lubię 2
  • Zażenowany 1
Opublikowano

Widzę że publikacja manifestu zaktywizowała niektóre osoby. Jak w temacie nic się przez długi czas nie działo to teraz nagle firma jest be :)

Hosting z parametrami EWH za 200 PLN to naprawdę nie jest wygórowana cena zważywszy na wysoki poziom usług i wysoką jakość suportu jaką prezentuje dHosting.pl

Opublikowano

@juvenito jeśli home oferuje za 12 zł za pierwszy rok 100 GB miejsca i transfer "bez limitu" to sam sobie odpowiedz jaka musiałaby być cena żeby zawalczyć z molochami ...

  • Zażenowany 1
Opublikowano

Nie chcę za bardzo cisnąć home.pl ponieważ ich przedstawiciel odnosi się do wielu spraw merytorycznie i konkretnie...

Jeżeli jakaś masówka oferuje ci 100GB i transfer bez limitu (ile to jest 5TB czy 10TB?) za 12 PLN to jak myślisz czy po roku fakturka przyjdzie również po 12 PLN czy może 41 razy drożej? :) 

Spróbuj postawić w tych masówkach jakiś większy projekt który ma nieco bardziej zaawansowane wymagania niż prosta wizytówka czy lekkie forum dla 15 osób. Albo wyższe pakiety/VPS/dedyki albo won. 

Jakie mają dostępne zasoby dla zwykłego konta w tych molochach? Na pewno nie tyle ile masz na EWH :) 

Opublikowano (edytowane)

@Pawel_15 ale nie musisz mi tłumaczyć zalet oferty dhosting ;). Rozumiem na czym polega EWH. Jednak w związku z zacytowanym tutaj manifestem piszę o podejsciu typowego klienta (z którym jako webmaster mam do czynienia) i który nie zna się na tym i nie patrzy kilkanascie miesięcy do przodu (swoją drogą w home za dwa lata wyjdzie mu 400 zł więc daleko od wspomnianej przez Ciebie przebitki...).

 

 

Nieobeznany klient widzi w ofercie molocha "bez limitu", a w ofercie EWH parametry niższe niż ma jego domowy laptop, więc wybierze "bez limitu" i tyle.

Edytowane przez kankan
Opublikowano

@spex, dzięki, że wrzuciłeś, fajnie gdy informacja roznosi się dalej. 👍

 

20 godzin temu, otlet napisał:

Moim zdaniem to raczej kiepska zagrywka, bo wygląda bardziej na płacz, że klienci jednak nie wybierają ich super Elastycznego Hostingu, a jednak wolą stare molochy.

 

21 godzin temu, otlet napisał:

Nie powiem, że mają złe usługi, ale moim zdanie to taki płacz niż realna, poważna firma. Chcą mieć więcej klientów - trzeba być bardziej konkurencyjnym cenowo i jakościowo.

 

Zależało nam na tym, by dyskutować, bo sytuacja – naszym zdaniem – tej dyskusji, i w rezultacie zmiany, wymaga. Ja powiem tak, u nas dzieje się naprawdę dobrze, sprzedaż rośnie w tempie, którego się nie spodziewaliśmy –  jesteśmy najprawdopodobniej najszybciej rozwijającą się firmą hostingową w Polsce. Tak więc moglibyśmy po prostu siąść spokojnie w wygodnym fotelu, z drinkiem w ręce i patrzeć, jak sakwy zapełniają się wartościowym kruszcem. Wolimy inną drogę, drogę propagowania dobrych praktyk, edukowania i wymuszania podtrzymywania wysokich standardów. 

 

Żeby lepiej zadbać o autentyczność intencji i by nie wydawało się, że to ma znamiona jakiejś reklamy oraz napędzania nam sprzedaży, zrobiliśmy kilka rzeczy:

  1. Przenieśliśmy manifest na osobną stronę, we własnej domenie niezależnej od naszej.
  2. Usunęliśmy logo ze strony, kontakt do nas, nie ma żądnych linków prowadzących do naszych stron, jest sam manifest, miejsce do kontaktu dla potencjalnych partnerów, miejsce do dyskusji i w sumie tyle.
  3. Przekierowaliśmy poprzedni z pierwotnej strony, na zewnętrzną, poza domeną dhosting.pl
  4. Prowadzimy rozmowy z potencjalnymi partnerami tej akcji, czyli z firmami hostingowymi, które działają według podobnych do nas zasad i wartości.
  5. Przygotowujemy spotkanie z tymi firmami, którego celem jest wypracowanie wspólnych założeń, zasad i form edukowania oraz próby poprawy sytuacji. 

https://frontzmian.pl - dla zainteresowanych.

 

Żeby nie prowadzić dyskusji na temat manifestu tutaj, bo to jednak strona z opiniami na temat firmy, a nie stricte miejsce do dyskusji na temat manifestu, Rafał Kuśmider, nasz CEO stworzy na tym forum osobny wątek i napisze od siebie o co chodzi z tym manifestem, co robimy i co robić będziemy, by zmieniać pozytywnie rynek. Jak tylko się pojawi wpis, dam tutaj znać. 

 

21 godzin temu, otlet napisał:

a osobiście z elastycznego korzystam, ale przyznam, że jednak głupi wordpress działa raz szybko, raz tragicznie.

 

Chyba mamy do Ciebie kontakt, odezwiemy się i przyjrzymy sprawie dokładniej. Nie wiem co się u Ciebie dzieje, to już dział IT będzie weryfikował, ale albo nie masz szczęścia albo faktycznie coś z Twoim kontem hostingowym dzieje się niedobrego. Sprawdzimy konfigurację i najgorszym wypadku przeniesiemy Cię na inny serwer i będziemy mieli pewność. 

 

21 godzin temu, otlet napisał:

Przyznam, że wolę kupić VPS'a.

 

Nie ma usług, które odpowiadają na wszelkie potrzeby każdego, są tylko takie, które to robią w mniejszym lub większym stopniu. Ty wolisz VPS i ok, rynek jest na tyle zróżnicowany, że właśnie masz ten wybór. I to trochę o to też chodzi, dobry wybór bez psucia rynku i obniżania standardów. 

 

16 godzin temu, kankan napisał:

Hosting ze sztywnym ograniczeniem do 1 GB RAM i 1 GHz może nie powinnien kosztować 20 zł, ale 200 też nie :).

 

To nie jest wygórowana cena. Jest stała, więc nie zaskoczy Cię faktura za kolejny rok ze skokiem o kilkaset złotych, gdy trzeba opłacić domenę i hosting. Wszystko zależy od potrzeb. Z naszego doświadczenia wynika, że ludzie oczekują prostej, przejrzystej oferty i taką właśnie dostają. Większość klientów ma proste strony i nie przekraczają parametrów bazowych, natomiast Ci, średni  więksi, którzy naprawdę potrzebują więcej zasobów oszczędzają i to jest zwyczajnie fakt. 

 

Zależy nam na przejrzystości i dobrych rozwiązaniach w cenie, przy utrzymaniu wysokiej jakości – to się udaje robić. Nie chcemy konkurować ceną, nie sztuka zapłacić za hosting kilkanaście złoty miesięcznie, ale tam zawsze jest coś za coś. Na przykład cała lista dodatkowych usług, jak płatne IP, SSH, ograniczenie transferu, sztuczne limity, a nawet dopłacanie do backapu, czy innych rozwiązań. My dajemy dodatki w cenie i robimy inne rzeczy, jak: oferujemy wstępny audyt RODO w cenie, pomagamy z optymalizacją strony i tak dalej.

 

Wierzymy, a pokazuje to również doświadczenie, że taka droga jest po prostu lepsza. Jednocześnie walczymy o zdrowe praktyki branży, bo to ważne.

 

Cieszę się z tej dyskusji i uwag, nie ma bez niej poprawy, jest tylko stagnacja i okopywanie się we własnym grajdołku. 

  • Lubię 4
Opublikowano

@dhosting.pl tutaj strzelam w mojego nieszczęsnego WP (kiedyś to sobie przepiszę ładnie do Django, ale to jeszcze nie teraz), ale coś mi się wydaje, że z cache :P Kiedyś też okminię, by nie było że hejtuję, a sam tyłka nie ruszyłem, by sprawdzić :D

Opublikowano

Z lekkim opóźnieniem, ale jest obiecana wypowiedź @rafal.kusmider, CEO dhosting.pl. Mam nadzieję, że to trochę rozjaśni powody i cel tego manifestu. Do dyskusji na ten temat zapraszam tam,  żeby rozdzielić to od opinii, bo te służą tu do czegoś innego i nie chcemy wprowadzać niepotrzebnego zamieszania. :) 

 

 

Opublikowano

Jestem klientem dhosting.pl.

Jako, że ciągle są z nimi problemy na sam początek wkleję generowane od jakiegoś tygodnia logi uptimerobot jednej z kilku domen utrzymywanych na ich serwerach.

image.png.89403814a18a765b94194fe9d1d7aa16.png

image.png.e321f5a050be4c23ce7f4cf2fde466d1.png

Za każdym razem gdy pojawia się "Down" (mam powiadomienia push na telefon) pisze zgłoszenie w panelu i dostaję zapewnienie, że awarii już więcej nie będzie.

Nie wiem czy jestem zbyt wymagającym klientem, ale takie przerwy w działaniu nie pozwalają na prowadzenie biznesu na serwerach tej firmy.

Mojej oceny wszyscy się domyślają.

Mam nadzieję, że się poprawią w ciągu paru dni bo problem występuje od kilku tygodni jeśli nie miesięcy (lecz teraz mam uptimerobota włączonego) a chcieliśmy nową generacje sklepu uruchomić u nich...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.