Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byłem klientem przez dłuższy okres czasu (dwa/trzy lata) i do pewnego momentu bardzo sobie chwaliłem stabilność i jakość supportu w wykonaniu @Marek607 (ob. TaniDedyk.pl) który od ręki był w stanie naprawić mniejszy czy większy błąd lub zmienić niestandardowe ustawienie.

Niestety wszystko co dobre kiedyś musi się skończyć i tak było w przypadku BH - po pewnym czasie (nie wiem czy miało to związek z odejściem Marka) jakość usługi dość mocno spadła, zaczęły pojawiać się błędy 500/503, serwer wyraźnie działał wolniej, zaczęły mieć miejsce różne cudaczne sytuacje które wcześniej nigdy nie występowały.

Całość skutkowała tym że zostałem klientem innej firmy. Usługę jaką posiadałem w BH to VPS + DA.

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

Byłem klientem od 2014 roku do 2017 roku

Hosting WWW: (2015-2016r)

- Duże ograniczenia

- Słabę matki

- Słabe zabezpieczenia

- Słaba ochrona AntyDDOS

- Słaby support

Serwery VPS (2016r)

- Słabe matki

- Słaby support

- Słaba ochrona antyddos

- Brak backupu

- Wysoka cena do jakości

Serwery Dedykowane (2014-2016r)

- Procesory desktopowe

- Słaba ochrona AntyDDOS

- Słaby support

- Częste awarie serwera

- Dużą nie dostępność serwera.

 

Ogólnie to nie polecam

Edytowane przez MateuszCODE
Opublikowano
Przed chwilą, SomeGuy napisał:

@MateuszCODE

- Słabe zabezpieczenia - tzn?

 

Mój znajomy miał serwer w logout.pl dosyć długo i sam mi je polecał, aczkolwiek z BiznesHostowych usług sam nigdy nie korzystałem.

np. spam na skrzynki, brak backupów, dużo ataków na jedną stronę inne padają

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

największy problem jaki na tę chwilę widzę to support

1. formularz zgłoszenia po wklejeniu maila nie potrafi usunąć zbytków np. spacji

2. support nie czyta zgłoszeń, przez co zamiast załatwić sprawę od ręki, trzeba wielokrotnie wymieniać się mailami

3. w mailach ze zgłoszeń brak cytatu więc ciężko odnieść się do zgłoszenia, nie wiadomo co się dokładnie napisało i czy czegoś nie dopowiedziało

4. brak historii zgłoszeń na stronie, ogólnie dziwnym jest że brak historii zgłoszeń w panelu użytkownika

Opublikowano (edytowane)

Support jest po prostu leniwy i się opier....nicza :)

Jakiś czas temu wysłałem wiadomość z prośba o usunięcie nieaktywnych domen z panelu (swoją drogą ,że jakiś skrypt nie robi tego automat to trochę porażka)
W panelu widniały domeny które wygasły już dawno (kilka miesięcy temu albo nawet ponad rok temu) - oczywiście support nie był w stanie sam usunąć nieaktywnych domen... trzeba było wskazać które konkretnie, jakby ciężko było sprawdzić po dacie, że domena jest nieaktywna ...

 

Inna sprawa na którą się natknąłem to po prostu nie wiedza pracowników supportu... wiem ,że kiedyś BH miał w panelu klienta zakładkę gdzie było można dodawać własne serwery DNS. Teraz tej opcji brak. Gdy wysłałem informacje z prośba gdzie mogę teraz to odnaleźć albo co zrobic aby do domeny X przypisać ns1.X.pl i ns2.X.pl z własnymi ip -  support chyba nie rozumiał o co mi chodzi. Cały czas namolnie wmawiali mi ,że domenę mam ustawić na DNSY biznes-hostu (ns5.biznes-host.pl i ns6.biznes-host.pl) a dopiero później z panelu zarządzania DNS rekordem A ustawić IP serwera... ale przecież ja pytałem i prosiłem o pomoc w czymś troche innym, nie chciałem rekordu A tylko przypisać włane DNSY. Odpowiedzi i pomocy nie uzyskałem do dzisiaj (po za wmawaniem aby ustawić DNSY BH :) ), na szczęście czasowo pokrywało się to z zmiana cennika BH domen - więc bez oporów przeniosłem domeny do OVH :)

Edytowane przez Rafiki
Opublikowano

Ja zauważyłem problem w dostarczeniu wiadomośći do mintshost. Wysłałem wiadomość a oni nie dotarli. Szkoda że nie ma możliwości odpisywania przez system jakichś wsparcia technicznego.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

20.11.2017 11:10, całkowity padzik wszystkich stron, 503, zasoby na wykresach nie przekroczone, pingi stabilne

503

Service Unavailable

The server is temporarily busy, try again later!

 

nie zauważyłem działu host is down na tym forum

 

Edytowane przez zlotowinfo
  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

@mariaczi zdaje się że cały czas tak samo

 

ok. 11:00 pad stron, żadnej informacji o blokadzie, poprostu strony stanęły i się użytkowniku martw...


11:27 Na Pańskim koncie notujemy przekroczenie dopuszczalnej ilości operacji I/O.
Działanie witryn na ten moment zostało przywrócone, prosimy jednak o zajęcie się problemem oraz optymalizacją witryn, w przeciwnym wypadku problem może powrócić.

11:42 Na ten moment widoczne zwiększenie aktywności konta notowane jest w okolicach 2:00, natomiast samo wykonywanie kopii może jedynie być pośrednim powodem występującej sytuacji.
W takim przypadku zalecamy obserwację konta w najbliższym czasie oraz kontakt zwrotny, gdy problem się powtórzy.

 

 


 


poprostu widzimisię H88 czy zemsta?Clipboard01.thumb.jpg.11976f93e8485020f6e89343671158fd.jpg ot tak sobie wyłączyli widoczność stron na moim koncie

ja nie widzę żadnych przekroczeń po za minutą w nocy kiedy jest robione przyrostowe archiwum

jak zwykły użytkownik ma ograniczyć operacje I/O programowi archiwizerowi TAR

 

Edytowane przez zlotowinfo
Opublikowano

"Użycie komendy ionice nie jest możliwe, gdyż służy ona zmianie m.in. priorytetów na serwerze i nie pomoże faktowi, że nadmiarowo wykorzystują Państwo operacje I/O."

reasumując na H88 nie można używać TAR w CRON, bo im przekracza ilość operacji I/O i zablokują całe konto

Opublikowano (edytowane)

znowóż problemy, dziś ostro mieszali, chyba w nocy

 

1. strona która wyświetlała prawidłowo polskie znaki, zaczęła krzaczyć (php7)

opanowałem poprzez dodanie: ini_set(default_charset, "windows-1250");

 

2. skrypt który zawsze działał prawidłowo dzisiaj ciągle 503 (php5.6)

opanowałem przez zmianę na php 5.3 odżył, tego jeszcze nie popsuli

$dane=@file_get_contents($diruser.$text[0]);  //po wywołaniu tej linii odrazu wali 503,

 

Edytowane przez zlotowinfo
Opublikowano (edytowane)

wierz mi że wszędzie chodziły, przestały dopiero po jakimś update w siksłiszlist, a w biznes-host to ogólnie często są jakieś problemy

ty się dziwisz moim skryptom, zamiast zastanowić się czemu nagle "@file_get_contents(" zaczęło walić 503 i czemu zmienili kodowanie

Edytowane przez zlotowinfo
Opublikowano

@zlotowinfo primo: pisz poprawną polszczyzną.

Secundo: jak masz stare skrypty (czyt. pisane pod starą wersję php) to nie dziw się, że przestały działać po aktualizacji konfiguracji na hostingu. Prawdopodobnie została ustawiona inna wersja php jako domyślna. Podobnie z tym kodowaniem, zmieniła się wersja php (DOMYŚLA!) to i mogło ulec zmianie kodowanie. Kto używa aktualnie coś innego niż utf-8?

Odnośnie file_get_contents - nie zaszły czasem zmiany w funkcji między wersjami php - sprawdzałeś?

  • Lubię 1
Opublikowano

@mariaczi czy przypadkiem nie powinno być tak że nowa wersja jest dostępna dla nowych kont jako domyślna, a jako wybór dla dotychczasowych ? W ten sposób wszyscy są zadowoleni, a użytkownicy mogą we własnym czasie dokonać aktualizacji do nowej wersji. Oczywiście dodatkowym atutem byłaby opcja gdzie można wybrać automatyczną aktualizację w ramach tej samej major version (czyli bez "breaking changes").

Opublikowano

@gb1 wersja domyślna, to wersja domyślna. Czy to dla dotychczasowych kont, czy dla nowych. Czy wcześniej, zakładając konto ustawiał konkretnie, z której wersji php strona ma korzystać czy pozostawił "domyślna"? Poza tym, jeżeli miała miejsce aktualizacja to prawdopodobnie została rozesłana o tym informacja (przynajmniej w moim odczuciu tak powinno być i tak mam w tych firmach, gdzie z hostingów korzystam).

Opublikowano

@mariaczi każdy dostawca usługi ma inną politykę aktualizacji, jest to jeden z najbardziej przemilczanych tematów na ogół, a niezwykle istotny z punktu widzenia użytkownika. Jak widać w opisywanym przypadku. Można zaklinać węże i czynić magię, jednak nie zmienia to faktu, że polityka aktualizacji opisywana przez Ciebie prowadzi do opisywanych sytuacji i braku zrozumienia przez przeciętnego użytkownika. Jednak każdy dostawca sam kształtuje zasady aktualizacji w ramach własnych usług i ponosi tego konsekwencje.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.