Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, silipek1 napisał:

 jeden wielki wałek

Jak dla mnie jeden, wielki syf, odradzam.

Hamuj się i naucz się czytać oferty. Sam mam u nich hosting (nie VPS) i zadowolony nie jestem, ale się nie spodziewałem AntyDDoSa tam gdzie go nie ma.

 

9 minut temu, silipek1 napisał:

Chyba oczywiste jest to, że owa ochrona powinna być,

Nie nie jest oczywiste. Wiele firm nie oferuje antyDDoSa. Jak masz problemy z wyborem odpowiadającej Ci oferty to może zleć to komuś.

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

Też jestem klientem webh, aktualnie posiadam vps kvm i odczuwam brak zabezpieczeń. W tych czasach antyddos powinien być w standardzie i zabezpieczać całą infrastukturę danej firmy. Na szczęście nie hostuję u nich nic poważnego. Nie polecam używać tego hostingu do stron biznesowych.

 

Mają też pozytywne strony, support odpowiada bardzo szybko i otrzymujemy bardzo dobre parametry serwera za niewielkie pieniądze. 

Edytowane przez Sevence
Opublikowano

Jeśli chodzi o webh, korzystam z ich usług od ponad roku, głównie z serwerów VPS. Ogólnie działa to nieźle, w ciągu roku odnotowałem dwie niedługie przerwy w działaniu serwera. 

Niedługo odchodze od nich właśnie ze względu braku zabezpieczeń antyddos, ostatnio przyjąłem ataki, nie były jakieś mega duże, ale zawsze jest lepiej gdy ta ochorna jest w usłudze :P 

Mimo wszystko polecam pod małe projekty :)

Opublikowano
Dnia 24.11.2019 o 10:26, silipek1 napisał:

Osobiście nie polecam, jeden wielki wałek, brak antyddosa po stronie gospodarza.

Napisałem ticket i dostałem wiadomość zwrotną;

"Panie xxx informuję, że w ramach oferty VPS nie oferujemy ochrony anty-DDOS. Nigdzie też nie informujemy o takiej ochronie."

Chyba oczywiste jest to, że owa ochrona powinna być, zwłaszcza, że software'owo nie da się zabezpieczyć przed tym.

Jak dla mnie jeden, wielki syf, odradzam.

 

 

Daleko mi do bronienia webh, ale może trzymajmy tutaj jakiś standard wypowiedzi, 

Nazywasz działania firmy "walkiem" ze względu na to, ze w swojej ofercie nie posiadają ochrony antyDDoS? 

W mojej ocenie taka opinia byłaby jak najbardziej słuszna gdyby Webh na swojej stronie jak i w materiałach reklamowych informował o ochronie DDoS, a po zamówieniu okazywaloby sie ze takiej ochrony nie ma... ale tutaj wszystko od początku jasne, w ofercie brak takiej usługi. 

 

Nie jest to oczywiste, gdyż na rynku znajdziesz wiele firm które takiej ochrony nie oferuja..

 

 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 24.11.2019 o 18:57, Roberrt napisał:

i jest to kompletnie bez sensu, pakiet darmowy z darmowego stressera i webh lata

 

Dnia 24.11.2019 o 20:21, Sevence napisał:

Też jestem klientem webh, aktualnie posiadam vps kvm i odczuwam brak zabezpieczeń. W tych czasach antyddos powinien być w standardzie i zabezpieczać całą infrastukturę danej firmy.

 

Ale niestety tak jest. Antyddos kosztuje, chociażby przez potrzebę zwielokrotnienia zasobów wobec wykorzystywanych dla klientów i nie wszystkie firmy się na to decydują. Powiedziałbym, że nawet większość się nie decyduje, bo woli utrzymać niższe ceny. A te które się decydują to też nie do końca sprawna ochrona tylko prosty mechanizm odcinający dany serwer, licząc na to że atak się skończy zanim dotknie innych klientów. Na rynku jest pełen przekrój rozwiązań: kto potrzebuje ochronę DDoS ma zarówno  hosting jak i VPSy które takie oferują, chociażby OVH za niewiele wyższą cenę. Gdyby napisał komentarz, że "nie poleca bo brak antyddosa" to OK, sam się z tym zgadzam. Ale jak krzyczy "wałki, oszuści, nie ma DDoS" to robi z siebie durnia i jeszcze szkaluje firmę.

Edytowane przez nnd.newbie
Opublikowano
4 godziny temu, nnd.newbie napisał:

A te które się decydują to też nie do końca sprawna ochrona tylko prosty mechanizm odcinający dany serwer, licząc na to że atak się skończy zanim dotknie innych klientów.


W tym miejscu warto wspomnieć, że z tego co mi wiadomo, webh dysponuje właśnie takim rozwiązaniem.

Opublikowano

Ochrona antyDDOS to bardzo ciekawy temat :) Dużo firm deklaruje, że oferują ,,antyDDOS" tylko szkoda, że nikt nie opisuje jak naprawdę działa, dużo firm korzysta z blackhooling jako antyddos czyli wycięcie ruchu serwera klienta aby inni klienci nie dostali po du**e :)

Według mnie lepsza firma która mówi na wstępie, że nie posiadają  ani nie gwarantują ochrony niż ultra zaawansowany system antyddos który teoretycznie nie działa.

  • Lubię 2
Opublikowano

Ja się zawiodłem na nich po tym jak serwer „nie istniał” w sieci przez godzinę (taki fajny wykres z ruchu sieciowego był taka pineta w górę) a już nie pamietam kto z supportu mi odpisał „działa u nas nie było żadnej awarii”....

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zarządzam  tam 3 VPSami ( KVM Standard podstawowy tylko wiadomo z większymi dyskami ) od paru lat, jeszcze za czasów oferty bez szybszych dysków i KVM,  od początku nie było problemów ( dawniej problemy z IO ale szybka reakcja pomocy ) i support w razie pytań lub potrzeby pomocy reagował bardzo szybko.

Trochę teraz mnie zmartwiła powyższa opinia o niedziałającym VPSie i odpowiedzi. Zamierzałem wziąć tam VPS na backup usług 2TB no i teraz to trochę przeraziło mnie ( taki dodatkowy w osobnej lokalizacji polski ) 🙂

U nas na szczęście nie było żadnych ataków wiec nie jestem w stanie powiedzieć  jak to wygląda od strony ochrony DDoS, ale to ze wyłączają usługę w razie takiego przypadku to jest w większej ilości firm nawet posiadających inne zabezpieczenia, gdy one nie dają rady a atak jest naprawdę bardzo duży to mimo innych zabezpieczeń też wyłącza się dostęp do serwera, jest to też praktyka w wielkich firmach, wiem to z doświadczenia gdy zajmowałem się zarządzaniem innego rodzaju usług i ataki zdarzały się wielokrotnie w ciągu tygodnia.

 

Ale co do jakości usługi od strony zasobów to jak najbardziej w porządku ( nawet stwierdzę że najlepiej jak dotąd w całej mojej historii jeżeli chodzi o serwery VPS, po przejściu tutaj od paru lat nie szukałem nic nowego w ofercie VPS bo po prostu jest bardzo dobrze ).  Serwery mailowe, synchronizacja usług, usługi www ( cztery sklepy ), system zbierania logów i parę innych aplikacji na zakupionych u nich usługach działa bardzo sprawnie bez większych zakłóceń.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
4 minuty temu, zajcev napisał:

tymczasem webh leży, 

nie działa również panel klienta


Musieliśmy przeprowadzić pewne pilne prace na panelu klienta oraz panelu zarządzania serwerami. Powinny wrócić za kilka chwil.

Usługi klientów powinny działać poprawnie. Jeśli jest inaczej - podeślij adres IP serwera, sprawdzimy.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)
29 minut temu, nnd.newbie napisał:

Albo wszyscy pouciekali. Albo się przyzwyczaili. Albo pozostali tacy którym nie zależy lub wcale nie monitorują żadnym narzędziem :) 

 

Cóż. Nie jest żadną tajemnicą, że zadowolony klient rzadko napisze pozytywną opinię sam z siebie 😉 
 

Nie spotykamy się natomiast także ze skargami na niedostępności, czy też utrudnienia z działaniem usług. Ani w społecznościach, ani w zgłoszeniach.

 

Swoją drogą, @nnd.newbie wydaje mi się, że najlepszym sposobem na wyrobienie sobie zdania na nasz temat będzie przetestowanie przez Ciebie naszych flagowych usług VPS KVM. Jeśli chcesz, możemy Ci zaoferować 3 miesiące usługi VPS bez opłat, sprawdzisz jak działamy i będziesz mógł sobie sam wyrobić opinię 😉

Edytowane przez webh
  • Lubię 2
  • Super! 2
Opublikowano
Dnia 22.09.2020 o 13:18, nnd.newbie napisał:

Albo wszyscy pouciekali. 

 

Posiadam u nich jeden serwer VPS. W sumie już długo, bo od 2017 roku. Tak podsumowując na dzień dzisiejszy zgłoszeń do supportu związanych z działaniem VPS:

2018 -> 1

2019 -> 1

2020 -> 2

 

Ogólnie polecam, stosunek cena-jakość bardzo dobry. Trochę mieli problemów z hostingiem, jednak na VPS nie mogę powiedzieć złego słowa. Jak widać powyżej liczbę problemów z VPS mogę zliczyć na palcach jednej ręki więc dużo ciężko jest mi ocenić pracę supportu, ale w przypadku tych zgłoszeń które mialem usterki były usuwane bardzo szybko. Cóż mogę napisać więcej.. po prostu działa :) 

 

 

Opublikowano

Mija właśnie 7 dni od kiedy zdecydowałem się na KVM Mini. Parametry takie sobie (wydajność CPU mniejsza niż 1 rdzenia Xeona E5520  z 2010 roku), ale na moje potrzeby wystarczająca.

 

Niemniej po 7 dniach monitorowania miałem 100% uptime. W porównaniu do hostingu, gdzie w tym czasie już pewnie z 5 przerw by było, jest dobrze.

Opublikowano

Dla serii KVM Mini stosujemy procesory Intel Xeon E5, zaś dla oferty KVM Standard stosujemy procesory Intel Xeon z serii Scalable. Wydajność CPU zależy od wielu czynników, takich jak taktowanie CPU, użycie flag CPU, czy zastosowanie do jakiego używany jest serwer. Jeżeli nie uzyskujesz odpowiedniej wydajności na swoim VPSie, skontaktuj się z nami, sprawdzimy w czym leży problem.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po długim długim czasie od rozpoczęcia korzystania z usługi @webh

 

Usługą jest serwer VPS, wspomnę że na konfiguracji VPS'a się kompletnie nie znam, więc liczyłem na pomoc Webh.

Pomoc genialna, szybkie wsparcie, szybka wymiana wiadomości w celu uzyskania żądanego efektu.

 

Na serwerze mam postawionych kilka CMS'ów Wordpress, które nieco potrzebują zasobów pod działanie
+ kilka innych skryptów PHP

 

Ogólnie jestem mega zadowolony z jakości usług. Panel zarządzania jest mega prosty i mega + za generator SSL ;) 
Zielona kłódka zawsze mile widziana.

 

Co do ceny i jakości.
Cena znakomita a jakość jeszcze lepsza, nie ma na co narzekać. Jestem w 100% zadowolony i podziwiam za cierpliwość.
Dodatkowo chciałbym podziękować pracownikom, którzy pomagali mi skonfigurować serwer pod moje potrzeby.

Jednocześnie dziękuję za rozmowę telefoniczną, w której wypytałem o wszystko i na wszystko dostałem odpowiedź.

 

  • Lubię 3
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Co prawda o jakości oferty wypowiedzieć się nie mogę, bo nie korzystam z usług webh.pl, ale mogę stwierdzić, że jeśli nie jesteś ich klientem (i nie chcesz zostać) to olewają korespondencję kierowaną do nich (nawet jeśli zgłaszasz przypadek ataku z serwerów, które są przez nich hostowane).

 

A było tak:  system IPS WordPressa zablokował próbę włamu brute force z pewnego IP. Jako, że zgłaszam wszystkie próby włamów do serwisu AbuseIPDB to przy okazji wyszło, ze zgłaszane IP jest obsługiwane przez operatora z Polski. Postanowiłem więc, że zgłoszę bezpośrednio do firmy zarządzającej klasą adresową IP. Jako, że korespondowanie z działami abuse operatorów klas adresowych IP typu Amazon (AWS), czy inne Google nie ma większego sensu to myślałem, że chociaż tutaj ktoś zareaguje. Przesłałem szczegóły dotyczące incydentu, logi, wszystkie informacje, które byłem w stanie zebrać i udostępnić. To było w piątek. Przez weekend z ciekawości zerkałem na raporty z AbuseIPDB dla tego zgłaszanego IP i cały czas były raportowane z różnych krajów ataki na instalacje WordPress. Po weekendzie przypomniałem się firmie, do której przesłałem zgłoszenie. Odpisano mi, że tak, to ich klasa adresowa z tym IP,  ale najlepiej, żebym zgłaszał bezpośrednio do firmy, która podnajmuje od nich adresy IP, bo oni sami nie mogą tego zrobić i zareagować, jeśli ktoś nie prześle zgłoszenia do ich klienta. Dodam, że serwis AbuseIPDB pokazuje zarządzającego klasą adresową, a nie dane końcowego klienta, który korzysta z tej klasy. Podesłali mi link do rekordu bazy  RIPE z wpisem firmy, która korzysta z ich adresów IP, czyli Ultrahost - właściciel marki webh.pl No to wysłałem do nich całe zgłoszenie, które wysłałem poprzednio z danymi. Tutaj już odpowiedzi się nie doczekałem.  Nadal z ciekawości zerkałem na te wpisy w AbuseIPDB i jeszcze przez tydzień ludzie zgłaszali ataki z tego zgłaszanego adresu.

 

Konkluzje / konstatacje, które mi się nasunęły: dziwi mnie, że operatorowi klasy adresów IP nie zależy na reputacji adresów. Gdyby zależało to by sam podesłał firmie, która podnajmuje od nich adresy zgłoszenie ode mnie, a nie twierdził, że nie może. Może dla niego  lepiej żeby IP gniły w filtrach i innych RBL-ach. Wszak dzisiaj IP wynajmuje firma A, jutro może te IP wynajmować firma B. Tylko współczuć jeśli się trafi na trefną klasę do prowadzenia biznesu.

 

Smuci brak odpowiedzi na zgłoszenie. Wystarczyłaby odpowiedź: „Dziękujemy za zgłoszenie. Przyjrzymy się sprawie”. I tyle.  Nie wymagam, by firma informowała mnie krok po kroku o tym, co robi w tej sprawie, ale chociaż krótka odpowiedź na zgłoszenie.  Chociaż patrząc na to, że w Polsce cały czas słowa „proszę”, „dziękuję”, „przepraszam” nie są popularne to może nie powinno mnie to dziwić.

 

Za to nie dziwi mnie, że gdy ludzie chcący zgłosić np. jakąś lukę w oprogramowaniu / systemie (nie mam na myśli tutaj tej sytuacji) zostają olani przez firmę to publikują szczegóły dotyczące tej luki. Bo gdyby firma była zainteresowana to by świadczyło, że jej produkt nie jest taki super i łał.

 

Dobra. Pożaliłem się. Proszę potraktować ten wpis jako rozważania natury ogólnej 😸

  • Lubię 1
Opublikowano

Krystek chętnie to sprawdzimy.  Bardzo proszę o wiadomość na PW. Każde zgłoszenie abuse traktujemy poważnie i przekazujemy je do naszego klienta.

Opublikowano (edytowane)

@webh: Zareagować, chyba zareagowaliście, bo 21 września to na obecną chwilę ostatni dzień, w którym pojawiały się raporty dotyczące ataków ze zgłaszanego IP. A co do samego zgłoszenia to mail do Was poszedł 14 września na adresy abuse@ oraz info@ zarówno w domenie webh.pl, jak i  w domenie ultimahost.pl, która jest wpisana w RIPE jako kontaktowa dla klasy adresowej zgłaszanego IP.

Edytowane przez Krystek
Opublikowano

Cieszę się, że jest widoczne przez Ciebie nasze działanie. To potwierdza tylko moja wypowiedź z poprzedniego posta. Podchodzimy do zgłoszeń abuse poważnie i zawsze reagujemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.