Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash,

Chcesz znaleźć opinie o dhosting.pl? Jeśli szukasz hostingu w dhosting.pl, serwerów w dhosting.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w dhosting.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

OK, widzę że nikt tu nie przekona że czarne jest czarne, a białe białe :)

Każdy ma prawo traktować klientów jak chce. Ja jednak nadal będę się czuł lepiej potraktowany kiedy w sklepie obsługa mi powie na powitanie dzień dobry, zamiast cześć.
Tak dla niezdecydowanych lub niezorientowanych: https://pl.wikibooks.org/wiki/Polszczyzna/Grzeczność_językowa

 

Cieszy mnie również, że nadal chcecie poprawiać swoje mechanizmy - boję się pomyśleć jak to wyglądało przed tymi usprawnieniami.

Życzę powodzenia - trochę pracy jeszcze na tym polu zostało do zrobienia.

Opublikowano
19 godzin temu, Ghost napisał:

Mnie to mówienie na Ty też strasznie irytowało. Support nie rozumiał aluzji jak do nich pisałem "Państwo", "Pan", itd.

Ja nie ukrywam, że poza oczywiście strasznymi problemami u nich ze stabilnością, szybkoscią ładowania strony, zlewania moich problemów w ticketach, denerwowało mnie ich bezpośrednie podejście, które tylko dolewało oliwy do ognia. Poważny klient raczej nie stawiałby tam większego projektu, takie moje odczucie.

Opublikowano
Dnia 23.03.2019 o 21:47, Ghost napisał:

Mnie to mówienie na Ty też strasznie irytowało. Support nie rozumiał aluzji jak do nich pisałem "Państwo", "Pan", itd.

 

16 godzin temu, krzysiekn napisał:

denerwowało mnie ich bezpośrednie podejście, które tylko dolewało oliwy do ognia

 

Pisałem wyżej o naszym podejściu i skąd ono wynika. Jasne, że nie każdemu może odpowiadać, ale i na to mamy rozwiązanie. Wierzymy w tę luźniejszą formę, która de facto nie wiąże się tylko z formą odpowiedzi, ale też całym spektrum komunikacyjnym firmy. Doświadczenie i dane pokazują, że to podejście procentuje i spotyka się z aprobatą u 97,3% naszych Klientów, dużo część z nich chwali nas za nie, dlatego nie planujemy zmian. U nas to też kwestia filozofii organizacji i jej misji pomagania ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Równocześnie zależy nam na luźnej atmosferze kontaktu. 
 

16 godzin temu, krzysiekn napisał:

strasznymi problemami u nich ze stabilnością, szybkoscią ładowania strony, zlewania moich problemów w ticketach

 

Nigdy nie odmówiliśmy nikomu pomocy, a już na pewno przynajmniej pochylenia się nad problemem i zaproponowania jakiegoś rozwiązania. Nigdy też nie olewaliśmy problemów Klientów, serio zależy nam, by czuli się u nas dobrze. Rozumiem, że Twoje doświadczenia z nami mogły nie być fajne, takie sytuacje raz na jakiś czas się zdarzają (bardzo rzadko, ale jednak) nawet najlepszym, a my nie jesteśmy tu wyjątkiem. Ostatecznie nie udało Ci się pomóc i zmieniłeś usługodawcę, szanujemy to, ale niech ten pojedynczy przypadek nie definiuje całości, bo to nie byłoby fair.  Serwujemy nasze usługi dziesiątkom tysięcy Klientów, nie bez powodu jesteśmy dziś prawdopodobnie najszybciej rozwijającą się firmą hostingową w Polsce – robimy hosting dobrze i Klienci to doceniają. Tego się trzymajmy, nie pojedynczych sytuacji, które mogą zdarzyć się każdemu. Dzięki za rozmowę Panowie, róbmy swoje i:

 

news emoji GIF

  • Lubię 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wiecie co, korzystałem kilka lat z dhosting i teraz się nieco wkurzyłem.

Od tygodnia czekam na logi + ewentualny backup.

 

TYDZIEŃ na LOGI POCZTOWE, bez prośby o analizę - kopiuj, wklej - sam zobaczę co user poczty popsuł sobie i czemu nagle poczta magicznie zginęła (nie ufam klientowi, po prostu wiem, że pewnie sami sobie usunęli, ale wolę spojrzeć, bo cholera wie).

 

Akurat mam ostatnie 7 dni, przelew już miał lecieć, ale chyba czas zmienić operatora + w końcu zintegrować kopie sobie na jakimś VPSie.

 

Nawet jakby to była ich wina - wybaczę, ale tydzień czekania na logi, a nie mówiąc o backup'ie to trochę smutny temat.

Opublikowano
9 godzin temu, otlet napisał:

Wiecie co, korzystałem kilka lat z dhosting i teraz się nieco wkurzyłem.

Od tygodnia czekam na logi + ewentualny backup.

 

TYDZIEŃ na LOGI POCZTOWE, bez prośby o analizę - kopiuj, wklej - sam zobaczę co user poczty popsuł sobie i czemu nagle poczta magicznie zginęła (nie ufam klientowi, po prostu wiem, że pewnie sami sobie usunęli, ale wolę spojrzeć, bo cholera wie).

 

Akurat mam ostatnie 7 dni, przelew już miał lecieć, ale chyba czas zmienić operatora + w końcu zintegrować kopie sobie na jakimś VPSie.

 

Nawet jakby to była ich wina - wybaczę, ale tydzień czekania na logi, a nie mówiąc o backup'ie to trochę smutny temat.

 

Hej, nie znam tematu, podeślij na privie nr zgłoszenia albo namiar na konto, zobaczymy co się stało i jeśli rzeczywiście trwa to tyle, na pewno będę reagował. Zwyczajowo takie tematy ogarniamy w nadminutach, chyba że to bardziej skomplikowany temat, a te bywają różne. Popraw mnie, jeśli coś się zmieniło, ale chyba nadal pracujesz na BOK-u Linuxpl, wiec znasz życie. Każdy przypadek jest po prostu inny. No ale nie rozwodźmy się nad tym, prośba, żebyś podrzucił namiary na zgłoszenie – przyjrzę się, pomogę, wyciągnę wnioski. 👍

 

Opublikowano

Nie robiłem akurat w Linuxpl, ale wiem jak to wygląda, dlatego też mnie tak dziwi ciągły brak odpowiedzi, a niestety temat pilny dla mnie i osoby, która rzeczywiście korzysta z hostingu, stąd też zdziwienie, bo zazwyczaj wszystko się udało w ciągu kilku godzin załatwić. Ticket T#26413

Jak coś, to proszę chociaż o drobne informacje, bym mógł uspokoić użytkowniczkę poczty.

Opublikowano
27 minut temu, otlet napisał:

Nie robiłem akurat w Linuxpl, ale wiem jak to wygląda, dlatego też mnie tak dziwi ciągły brak odpowiedzi, a niestety temat pilny dla mnie i osoby, która rzeczywiście korzysta z hostingu, stąd też zdziwienie, bo zazwyczaj wszystko się udało w ciągu kilku godzin załatwić. Ticket T#26413

Jak coś, to proszę chociaż o drobne informacje, bym mógł uspokoić użytkowniczkę poczty.

 

Dzięki za podrzucenie namiarów na zgłoszenie. Faktycznie temat trwa stanowczo za długo, już poprosiłem o wyjaśnienia i pchnąłem temat dalej. Jeszcze nie wiem co tu się zadziało niedobrego i skąd takie opóźnienie przy tak prostym zadaniu, ustalę i usprawnimy to. Tymczasem niedługo powinieneś dostać odpowiedź już w tickecie od naszego teamu i sorry za opieszałość. 😥 

Opublikowano

10 dni minęło, a tutaj zero informacji.

 

Brak logów, brak kopii, brak informacji. Nie no chłopaki, jak coś jest nie tak to chociaż dajcie info, czy coś...

Opublikowano
Dnia 8.04.2019 o 09:26, dhosting.pl napisał:

niedługo powinieneś dostać odpowiedź już w tickecie

W zgłoszeniu, wg. obietnicy też nic nie masz? Pewnie dlatego, że nie został dokładnie określony termin "niedługo" :D

Opublikowano
7 godzin temu, otlet napisał:

10 dni minęło, a tutaj zero informacji.

 

Brak logów, brak kopii, brak informacji. Nie no chłopaki, jak coś jest nie tak to chociaż dajcie info, czy coś...

 

Hej, jeszcze raz sorry, za tak mocno wydłużony czas odpowiedzi na Twoje pytanie w zgłoszeniu i potrzebne logi. Kilka godzin temu już ostatecznie dział techniczny podesłał Ci odpowiedź z wyjaśnieniem i włącznie z logami. W razie dodatkowych pytań kontaktuj się proszę już bezpośrednio w zgłoszeniu, żeby była ciągłość korespondencji. Dzięki! 😓

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, dhosting.pl napisał:

 

Hej, jeszcze raz sorry, za tak mocno wydłużony czas odpowiedzi na Twoje pytanie w zgłoszeniu i potrzebne logi. Kilka godzin temu już ostatecznie dział techniczny podesłał Ci odpowiedź z wyjaśnieniem i włącznie z logami. W razie dodatkowych pytań kontaktuj się proszę już bezpośrednio w zgłoszeniu, żeby była ciągłość korespondencji. Dzięki! 😓

 

Luzik :) Trochę mnie męczył czas odpowiedzi :D Niestety ziścił się czarny scenariusz, ale to nie wasza wina :( No, ale logi podeślijcie szybciej, backup może czekać ;)

@mariaczi w sumie tutaj nikt nie skłamał, haha :D 

 

Ważne, że temat zakończony, szkoda że tak późno :( Ale bez szkalowania ;)

Edytowane przez otlet
Opublikowano
2 minuty temu, otlet napisał:

 

Luzik :) Trochę mnie męczył czas odpowiedzi :D Niestety ziścił się czarny scenariusz, ale to nie wasza wina :( No, ale logi podeślijcie szybciej, backup może czekać ;)

@mariaczi w sumie tutaj nikt nie skłamał, haha :D 

 

Ważne, że temat zakończony, szkoda że tak późno :( Ale bez szkalowania ;)

 

Serio z reguły takie rzeczy pykamy w trymiga, ale życie pisze dziwne scenariusze i czasem coś się po drodze spierniczy z komunikacją. Naprawdę sorry za to, poczyniliśmy już poprawki we workflow działu technicznego, żeby wykluczać podobne sytuacje, a już na pewno je totalnie minimalizować. Jeszcze raz dzięki za wyrozumiałość i że nie dźgasz nas patykiem po czułych miejscach, mimo że wyraźnie miałbyś podstawy. :ph34r: Też bym się podirytował, gdybym musiał tak długo czekać na – wydawałoby się – mocno trywialną rzecz. :S

Hejka. 👍

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
4 godziny temu, Ghost napisał:

Coś się zmieniło w sprawie wydawania authinfo? Chciałbym już całkiem przenieść się gdzieś indziej.

 

Nie, nic się na razie nie zmieniło i procedura wygląda tak samo. Docelowo proces wydawania kodów authinfo zmieni się, ale jeszcze nie mamy sztywno ustawionego terminu tych zmian. 

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Praktycznie co miesiąc jest problem z pocztą i nie działa przez 1-2h w ciągu dnia, czasem to już nawet nie piszę tych ticketów bo mi się zwyczajnie nie chce, problem jest od początku kiedy mam u nich hosting czyli od roku. To nawet na home.pl ta poczta działała stabilniej. Co do kontaktu z klientem to mi akurat takie bezpośrednie podejście nie przeszkadza, akurat ten aspekt na duży plus.

Opublikowano
Dnia 4.06.2019 o 12:07, supermegazord napisał:

Praktycznie co miesiąc jest problem z pocztą i nie działa przez 1-2h w ciągu dnia, czasem to już nawet nie piszę tych ticketów bo mi się zwyczajnie nie chce, problem jest od początku kiedy mam u nich hosting czyli od roku. To nawet na home.pl ta poczta działała stabilniej. Co do kontaktu z klientem to mi akurat takie bezpośrednie podejście nie przeszkadza, akurat ten aspekt na duży plus.

 

Tak, zdarzają się czasem jakieś problemy, to duży system, rozwijamy go właśnie dość mocno inwestując w infrastrukturą i software, ale też - pls - nie wyolbrzymiajmy. Jak wszędzie problemy się zdarzają, ale to też przecież nie jest tak, że co miesiąc od roku czy dłużej. SLA dla poczty nie odbiega od standardów rynkowych, monitorujemy to niezmiennie i nie ma tu zgrzytów poza bardzo okazjonalnymi sytuacjami. 

Napisz do mnie na [email protected], opisz kiedy miałeś jakieś problemy, podaj namiar na swoje konto hostingowe u nas i będziemy to weryfikowali, jestem pewien, że uda się to wyjaśnić. 

 

A jeśli chodzi o bezpośrednie podejście, 👍 od nas. ;)

Opublikowano (edytowane)

Część poczty hostujemy u Was część w innej firmie (mniej więcej po połowie), liczba zgłoszonych awarii poczty w Ciągu roku:

-dhosting.pl - 5 niedostępność powyżej 1h w godzinach 8-16, nie liczę niedostępności poniżej 1h i w godzinach innych niż 8-16 bo tych zwyczajnie nie zgłaszałem i tych, których nie zgłosiłem bo mi się nie chciało :)

- inna firma - 0

 

Kibicuje Wam bardzo bo jesteście polską firmą i macie fajny pomysł na hosting, świetnie, że inwestujecie w infrastrukturę i mam nadzieję, że to się przełoży na dostępność usług, puki co jednak mimo mojej sympatii do Was nie mogę się zgodzić, że to nie odbiega od standardów rynkowych.

 

dhosting.png

Edytowane przez supermegazord
Opublikowano
1 godzinę temu, supermegazord napisał:

Część poczty hostujemy u Was część w innej firmie (mniej więcej po połowie), liczba zgłoszonych awarii poczty w Ciągu roku:

-dhosting.pl - 5 niedostępność powyżej 1h w godzinach 8-16, nie liczę niedostępności poniżej 1h i w godzinach innych niż 8-16 bo tych zwyczajnie nie zgłaszałem

- inna firma - 0

 

Kibicuje Wam bardzo bo jesteście polską firmą i macie fajny pomysł na hosting, świetnie, że inwestujecie w infrastrukturę i mam nadzieję, że to się przełoży na dostępność usług, puki co jednak mimo mojej sympatii do Was nie mogę się zgodzić, że to nie odbiega od standardów rynkowych.

 

dhosting.png

 

Dzięki, że dajesz znać, chciałbym móc to skorelować z danymi u nas i przejrzeć jak wyglądała korespondencja z Tobą, to da lepszy pogląd i na pewno nam też pomoże w projektowaniu przyszłych procesów. Pls, podeślij namiary na konto na mojego maila, obiecuję zając się tematem dokładniej. 

Już teraz dzięki zmianom poczta skalowana jest doskonale skalowana, wprowadzamy kolejne rozwiązania, więc takie czkawki usługi powinny być w wyeliminowane, już teraz powinno być zresztą lepiej. Dzięki za kibicowanie i sorry za niedogodności, to nie jest tak, że śpimy z tematem, działamy i szybko – mam nadzieję – też to zauważysz. 💪👍

Opublikowano

Pozwolę sobie opisać moje dotychczasowe doświadczenia z dhosting. Jeden z klientów zażyczył sobie, żeby zrealizowana przez nas strona została umiejscowiona w dhosting, nie mieliśmy nic przeciwko, marketing mają naprawdę dobry więc uznaliśmy, że i od technicznej strony prezentują wysokie standardy więc zgodnie ze wskazaniem klienta powierzyliśmy dhostingowi stronę. Panel całkiem przyjemny, rozwiązania technologiczne też na konkurencyjnym poziomie no i ogólnie nie było się do czego przyczepić. Kilka dni po wdrożeniu jeden z modułów generował bardzo mocne zużycie CPU, skontaktowaliśmy się z "dedykowanym" opiekunem konta poprzez ticket. Na naszą prośbę o wskazanie, które zapytanie generuje tak duże nienaturalne obciążenie dostaliśmy odpowiedź, żeby zwiększyć limity Nic nie pomogły tłumaczenia, że w środowisku testowym, jakim jest nasz serwer zużycie CPU pod stress testem strony jest kilka razy mniejsze, nie mogliśmy zreprodukować tego obciążenia u siebie, a więc i nie mogliśmy u nich tego naprawić. Robicie naprawdę dobre pierwsze wrażenie, popracujcie trochę nad obsługą klienta i będzie o niebo lepiej.

Opublikowano
5 godzin temu, sempre napisał:

Pozwolę sobie opisać moje dotychczasowe doświadczenia z dhosting. Jeden z klientów zażyczył sobie, żeby zrealizowana przez nas strona została umiejscowiona w dhosting, nie mieliśmy nic przeciwko, marketing mają naprawdę dobry więc uznaliśmy, że i od technicznej strony prezentują wysokie standardy więc zgodnie ze wskazaniem klienta powierzyliśmy dhostingowi stronę. Panel całkiem przyjemny, rozwiązania technologiczne też na konkurencyjnym poziomie no i ogólnie nie było się do czego przyczepić. Kilka dni po wdrożeniu jeden z modułów generował bardzo mocne zużycie CPU, skontaktowaliśmy się z "dedykowanym" opiekunem konta poprzez ticket. Na naszą prośbę o wskazanie, które zapytanie generuje tak duże nienaturalne obciążenie dostaliśmy odpowiedź, żeby zwiększyć limity Nic nie pomogły tłumaczenia, że w środowisku testowym, jakim jest nasz serwer zużycie CPU pod stress testem strony jest kilka razy mniejsze, nie mogliśmy zreprodukować tego obciążenia u siebie, a więc i nie mogliśmy u nich tego naprawić. Robicie naprawdę dobre pierwsze wrażenie, popracujcie trochę nad obsługą klienta i będzie o niebo lepiej.

 

Hej hej, podrzucisz login/nazwę konta u nas na mojego maila [email protected], chciałbym zobaczyć też jak wyglądała komunikacja z Tobą naszego działu technicznego i zorientować się co tam poszło nie tak. Może uda się coś tutaj więcej wtedy powiedzieć, na razie tylko gdybam. Z góry dzięki. :)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Nie jest to opinia, ale moja historia związana z dhosting. Wpis ku przestrodze.

 

Wpis pod tytułem:
Jak dhosting.pl wyłączył 8 stron (i sparaliżował biznes na 24h) swojemu byłemu klientowi.

 

Byłem klientem dhosting.pl i przez rok korzystałem z ich hostingu, jednak postanowiłem zrezygnować z ich usług. 

 

Miesiąc przed końcem ważności hostingu (na początku lipca 2019) przeniosłem wszystkie strony do konkurencji, zmieniłem wpisy w DNS (na Cloudflare), upewniłem się, czy wszystko działa poprawnie i zapomniałem o sprawie. 

 

Gdy pod koniec lipca dostałem z dhosting maila z informacją, że ważność mojego konta się skończyła i zostało ono zablokowane, uznałem naszą współpracę za zakończoną.

 

ale jednak NIE.

 

Mija ponad 2,5 miesiąca. 10 września dowiedziałem się, że część moich stron przestała działać. Sklep internetowy, strona firmowa, blogi, landingi i inneŁącznie 8 stron WWW nie kompletnie nie działa od popołudnia dzień wcześniej (9 września). 

 

error.jpg.7ce2752641eb0bcce763c5bb559f6ac9.jpg

 

 

Dopiero dłuższych poszukiwaniach przyczyn okazało się, że na moim koncie Cloudflare, przy tych 8 stronach zniknęły wszystkie wpisy A w DNSach kierujące na mój aktualny hosting, przez co strony całkowicie nie działały. 

 

Po szybkim dodaniu wszystkich usuniętych rekordów i przywróceniu stron do życia przyszła pora na śledztwo. Co właściwie się stało? Włamanie na moje konto w Cloudflare? Przecież mam 2FA. To w takim razie co?

 

Na szczęście Cloudflare ma logi.

 

audit-log.thumb.jpg.68cf06023c9f575550139facc2a3e495.jpg

 

A co w logach? Okazuje się, że 24 godziny wcześniej ktoś z IP należącego do dhosting za pomocą klucza API zalogował się na moje konto w Cloudflare i usunął wpisy „A”, kierujące wszystkich na mój nowy hosting. I tym samym sparaliżował działanie moich biznesów.

 

audit-log-details.thumb.jpg.2b3776b55536361b0dec73e82a6c3b49.jpg

 

Właśnie tak. Okazało się, że to dhosting po przeniesieniu się do konkurencji wyłączył mi 8 stron internetowych. Ten sam dhosting, z którym rozstałem się kilka miesięcy wcześniej i o którym zdążyłem zapomnieć. Niestety ten sam dhosting, któremu kiedyś na początku współpracy przy przenoszeniu do nich stron, dałem klucz API, aby automatycznie zmienili mi rekordy DNS w Cloudflare.

 

 

Wnioski? Wyciągnijcie sami. 
Dla mnie to nauczka na przyszłość: Zawsze po zakończonej współpracy zmieniać klucze API, hasła i zabierać wszystkie dostępy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.