Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash,

Chcesz znaleźć opinie o dhosting.pl? Jeśli szukasz hostingu w dhosting.pl, serwerów w dhosting.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w dhosting.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozumiem, ale to jest wciąż wycena usługi hipotetycznej. W mojej ocenie, budżetowa usługa hostingowa, w której notorycznie coś nie działa, jest warta 0,- PLN NETTO, tak jak inne darmowe usługi, w których operator lojalnie zrzeka się odpowiedzialności za cokolwiek, traktuje te usługi jako poligon doświadczalny lub oddaje usługę w celach edukacyjnych albo promocyjnych.

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie, chodziło mi o bardziej przyszłość po uporządkowaniu wszystkiego, bo teraz już raczej muszą to zrobić, a to ile klientów stracą/stracili przez ten cały czas dosadnie im pokaże, że takich cyrków robić nie można.

Edytowane przez sempre
  • Lubię 1
Opublikowano

Jakiś czas przenieśliśmy się z innej firmy z naszą stroną. Gdzie działała ona źle, w nowym miejscu miało być lepiej.

Strona to głównie prosty formularz do wysyłania zgłoszeń serwisowych przez klientów. Zapisują się one w systemie i pracownicy je odczytują.

Wcześniej działała strona niezbyt szybko lecz dało się korzystać. Od wczoraj jest tragicznie, strona bardzo zwolniła.

 

Na podanym na tym forum linku do strony statusowej widać od wczoraj jakieś problemy, które pokrywają się z nazwą serwera widoczną w panelu klienta.

 

Mając doświadczenie w kontakcie z inną firmą w kwestii działania strony, zacząłem najpierw szukać informacji w internecie czy z serwerem jest coś nie tak. Unikając kontaktu z firmą, która najczęśniej odpowiadała że u nich działa i to wina strony.

Jak widać tutaj wiele osób opisuje podobne problemy, niestety najwyraźniej czeka nas kolejna zmiana firmy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przerażające, że to już stoi tak 2 dzień patrząc po datach wpisów i jeszcze nic z tym nie zrobili + nieaktualizowanie core wordpressa przez półtora roku jednocześnie wiedząc, że to najczęściej atakowany CMS na świecie, no nic czekamy na komunikat...

Opublikowano
1 minutę temu, Gryzli napisał(a):

Wydaje mi się że ten hosting długo już nie pociągnie. Radził bym właścicielowi go sprzedać

 

 

Nie no, dlaczego? Nie wygląda, żeby mieli się gdzieś wybierać, staty dla domen z rootnode pokazują, że coś tam przybywa, więc utrzymują się na wodzie. No ale może gdyby ktoś to kupił, paradoksalnie jakość usługi by wzrosła?

Opublikowano
4 minuty temu, Naptor napisał(a):

Nie no, dlaczego? Nie wygląda, żeby mieli się gdzieś wybierać, staty dla domen z rootnode pokazują, że coś tam przybywa, więc utrzymują się na wodzie. No ale może gdyby ktoś to kupił, paradoksalnie jakość usługi by wzrosła?

Widać że ten hosting jest zaniedbany i właściciel go olał jak go sprzeda to przejmie ktoś jego zobowiązania co do klientów obecnych a tak przestanie hosting działać i co będą ludzie wnosić aby im oddać kasę za nie wykorzystany abonament

  • Haha 1
Opublikowano
2 godziny temu, Gryzli napisał(a):

Widać że ten hosting jest zaniedbany

Znajomy informatyk sprawdzając czemu nasza strona działa źle, stwierdził że hosting używa bardzo starego oprogramowania, które jest nie zaktualizowane dłużej jak rok.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Testował już ktoś może ich nowe EWH 2.0 postawione na AMD?

Sam zgłosiłem się do migracji jeszcze gdy trzeba było to zrobić przez formularz i właśnie (po prawie miesiącu!) dowiedziałem się, że trzeba się jednak przez dpanel zgłosić 🙃 szkoda, że nikt nie dał znać, że wcześniejszy formularz nie obowiązuje, bo teraz muszę czekać kolejne dwa tygodnie aż dojdzie do migracji... co za bałagan

Opublikowano
W dniu 15.08.2023 o 17:15, Konrad napisał(a):

I cyk, awaria od czwartku:

 

https://dhostingstatus.pl/

 

Zawsze jak wchodzę na tę stronę to za każdym razem coś jest w trybie "niestabilnym", ale wchodzę rzadko.

 

W dniu 24.08.2023 o 14:54, Uncrown napisał(a):

Testował już ktoś może ich nowe EWH 2.0 postawione na AMD?

Sam zgłosiłem się do migracji jeszcze gdy trzeba było to zrobić przez formularz i właśnie (po prawie miesiącu!) dowiedziałem się, że trzeba się jednak przez dpanel zgłosić 🙃 szkoda, że nikt nie dał znać, że wcześniejszy formularz nie obowiązuje, bo teraz muszę czekać kolejne dwa tygodnie aż dojdzie do migracji... co za bałagan

 

Jest poprawa pod względem wydajności, ale EWH dalej robi dziwaczne fikołki z wyliczeniami:)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Black Friday - dzień w który mamy zwykle najwięcej sprzedaży w każdym roku, a nasz sklep co chwilę wyświetla błąd 503, czego nie robił przez wcześniejsze miesiące Środki na skalowanie wpłacone, fizycznie nie dobija nawet do limitów, ruchu drastycznie większego nie mamy, a mimo tego strona nie działa. To tyle w temacie tego, że dhosting zapewnia działanie nawet przy większym ruchu.

 

Helpdesk oczywiście twierdzi, że to nasza wina i oni nic nie mogą zrobić.

 

Czy tylko ja mam taki problem?

  • 2 tygodnie później...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Katastrofalne jest to, że od trzech tygodni niemal codziennie poczta albo nie działa przez kilka godzin, albo pojawiają się z nią problemy, na które jedyną odpowiedzią są zapewnienia, że administratorzy nad problemem pracują. Następnego dnia zwykle dzieje się to samo co poprzedniego.

 

Jeśli tak wygląda ta wspaniała Poczta Biznesowa w dhosting, to aż strach pomyśleć, jaką wizję biznesu mają w głowie administratorzy i zarząd tej firmy.

 

Potwierdzenia problemów znajdują się na stronie ze statusem https://dhostingstatus.pl/ 

 

Ciekawe ile awarii sie tam w ogóle nie pojawiło, bo mam wrażenie, że niejedna. 

  • Lubię 1
Opublikowano

Od ponad miesiąca mamy problem z działaniem poczty e-mail. Dziś doszło do sytuacji, gdzie wysyłanie wiadomości między kontami praktycznie nie działało – wiadomości były dostarczane z dużym opóźnieniem. To niedopuszczalne, szczególnie jeśli polegamy na poczcie w codziennych zadaniach.

 

Na tym jednak nie koniec. Strony sklepu działają bardzo słabo – są spowolnione, a czasem wręcz niedostępne. Co więcej, kontakt z firmą graniczy z cudem. Niby 24 godzinne wsparcie, szkoda że odpisują po godzinie 8 rano. Odpowiedzi są zdawkowe, brak realnego wsparcia technicznego, a problemów nie rozwiązuje się w sensownym czasie.

 

A strona statusowa? Niestety, zamiast rzetelnej informacji o awariach, można tam przeczytać bajki, które nijak mają się do rzeczywistości. Jeśli firma chce zachować choć odrobinę zaufania klientów, powinna natychmiast poprawić jakość swoich usług oraz komunikację z użytkownikami.

My rozglądamy się za nowym dostawcą.

Opublikowano

Nie chce mi wchodzić do panelu klienta i sprawdzać nagłówków żeby zobaczyć co tam jest. Temat dostarczalności poczty przewija się już bardzo długo, ale oni nie mogą sobie wdrożyć jakiegoś zabezpieczenia relayowego typu mailbaby żeby chronić własną infre przed własnymi klientami? Kiedyś w ogóle mignął mi taki post że wychodzą z prośbą do klientów o dbanie o CMS'y i wysyłać wszystko z smtpka? Zastanawiające jest, że zamiast prosić swoich klientów o "fair usage" to sami nie wdrożyli żadnego skutecznego rozwiązania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.