Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Sytuacje z helpdesku / kontakt z Klientem


szarik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucamy tu sytuacje z życia wzięte... no to zaczynamy...

 

Pamiętam szkolenie jak traktować Klientów którzy się awanturują... pracując w jednej z firm z branży pewnego razu przy migracji klientów hostingowych zadzwonił jeden z nich z olbrzymimi pretensjami, tyle wyzwisk i przekleństw w życiu nie słyszałem... zostałem totalnie zmieszany z błotem...

... pierwszy raz ze stoickim spokojem (zgodnie z tym co mnie nauczyło szkolenie) wysłuchałem chyba z 10 minutową litanię i jak KLient skończył to że stoickim spokojem zapytałem:

 

"Panie Jacku zgadzam się z Panem całkowicie, proszę mi powiedzieć w takim razie jak mogę Panu pomóc..."   

 

UWAGA: WSZELKIE PODOBIEŃSTWO DO PRAWDZIWYCH POSTACI I ZDARZEŃ JEST PRZYPADKOWE

 

...efekt był bardziej niż zadowalający, Klient się wyszalał, więc można było spokojnie przyjąć zgłoszenie... od tego zdarzenia to był KLIENT na medal, z żadnym się tak dobrze nie współpracowało...

 

 

Druga sytuacja to pracując w 'agencji interaktywnej' Klient otrzymał pierwszy projekt graficzny swojego nowego serwisu przygotowany w oparciu o ustalenia i gotowe makiety...  w odpowiedzi otrzymaliśmy informacje, że strona www którą mu podesłaliśmy nie działa...  chwilę nam zeszło ustalenia co Klient ma na myśli, a okazało się, że próbował nawigować po pliku graficznym :P ...

 

 

Z pewnością macie znacznie ciekawsze przypadki... podzielcie się z nimi...

Edytowane przez szarik
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że wszyscy w naszej branży mają podobne sytuacje ale ciągle notujemy dwa przypadki:

 

1. Klient dzwoni i informuje, że nie działa jego strona internetowa.

Prosimy go o podanie adresu tej strony internetowej.

Nagle w słuchawce cisza i zastanawianie się jaki to był adres.................

 

2. Klient dzwoni i informuje, że nie działa jedna z jego usług ( dla przykładu poczta ).

Prosimy go o podanie większej liczby informacji np. błędów z programu pocztowego.

Odpowiedź klienta: "Wie Pani co, ale ja teraz prowadzę samochód, zadzwonię później..."

 

To tak na szybko. Na co dzień kwiatków jest o wiele więcej.

Jak tylko przytrafi się coś ciekawego na pewno się podzielę9_9

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często i gęsto jest wówczas jak serwery stają na 5-10 minut w czasie dnia... Klienci wówczas dzwonią że im firma nie działa, bo poczty nie ma... 

 

DRODZY KLIENCI - pamiętajcie, odczekajcie 15 minut i dopiero informujcie o ewentualnym padzie usług 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek na 96 maili (!!!) (po 48 maili z pytaniem i 48 odpowiedzi), a klient chciał tylko ze dwóch zmian na koncie i jednej w DNS. Ale wszystko było dla niego problemem i każdą rzecz musiał skomentować, rozmienić na drobne i pofilozofować. Obiektywnie rzecz biorąc sprawę można było załatwić w góra 8 maili (po 4). 

 

W sumie bardziej smutne niż śmieszne ;)

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno, dawno temu, wprowadzany do oferty był nowy rodzaj VPS, i klienci którzy mieli hosting (wyselekcjonowana grupa z którą dało się rozmawiać) dostali możliwość testowania.... Jeden podsumował pół roczne testy: "Bardzo mi się podoba, proszę tę usługę ale w cenie mojej aktualnej".

 

"Awaria trwa od miesiąca, ale zgłaszam dzisiaj bo dopiero znalazłem do Was telefon" (faktycznie awarie miał, od 5 minut).

 

 

 

Edytowane przez Ciacho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie policji to 2 tygodnie temu przeniósł się do nas klient z serwisem przez który prawdopodobnie wyłudzał kasę przez sprzedaż biletów autobusowych. Ludzie pozgłaszali na policję w różnych miastach i teraz po kolei każda komenda się kontaktuje i prosi o te same dane :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.09.2017 o 13:52, szarik napisał:

Często i gęsto jest wówczas jak serwery stają na 5-10 minut w czasie dnia... Klienci wówczas dzwonią że im firma nie działa, bo poczty nie ma...

 

I obojętnie, któraby nie była godzina - usługi ZAWSZE nie działają "cały dzień" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.