Skocz do zawartości

nspace

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O nspace

  • Urodziny 22.06.1980

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    NETMARK
  1. nspace

    użycie zasobów a polityka firmy

    Muszę potwierdzić, że obecnie największą bolączką są dyski. Zarówno prędkość odczytu/zapisu jak i operacje i/o mogą zabić każdy system. Oczywiście mamy już do dyspozycji NVMe czy nawet 3d Xpoint ale niestety zawsze trzeba pamiętać o rentowności.
  2. nspace

    Sytuacje z helpdesku / kontakt z Klientem

    Serwery MUSZĄ działać cały czas. Nie ważne co się dzieje. MUSZĄ !!!
  3. nspace

    Sytuacje z helpdesku / kontakt z Klientem

    Myślę, że wszyscy w naszej branży mają podobne sytuacje ale ciągle notujemy dwa przypadki: 1. Klient dzwoni i informuje, że nie działa jego strona internetowa. Prosimy go o podanie adresu tej strony internetowej. Nagle w słuchawce cisza i zastanawianie się jaki to był adres................. 2. Klient dzwoni i informuje, że nie działa jedna z jego usług ( dla przykładu poczta ). Prosimy go o podanie większej liczby informacji np. błędów z programu pocztowego. Odpowiedź klienta: "Wie Pani co, ale ja teraz prowadzę samochód, zadzwonię później..." To tak na szybko. Na co dzień kwiatków jest o wiele więcej. Jak tylko przytrafi się coś ciekawego na pewno się podzielę
  4. nspace

    Powitanie

    Witam, wszystkich.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.