Skocz do zawartości

Ciacho

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Ciacho

  1. Nazwa.pl i przetwarzanie danych osobowych

    U nich nic mnie nie zdziwi, kilka miesięcy temu, zadzwonili do mnie: "Witam, Dzwonię z nazwa.pl, wiem że Pan nie wyraził zgody na oferty handlowe ale chciałabym przedstawić nową promocję..." Takie zachowanie + "numer" na opłatę za fakturę proforma to czysty przejaw w którą stronę ta firma idzie.
  2. podpisywanie się w mailach z supportu

    Coraz częściej obserwuje również taką formę kontaktu - od razu przechodzenie na Ty. Szczególnie mocno to widać u firm zajmujących się social mediami. Z drugiej strony, w wątkach mówimy sobie "Ty", a w PW mam wysłać "Proszę Pana, bo chciałbym kupić usługe XYZ u Pana Firmy, co mi Pan poleci - VPS1 czy DEDYK5?" W korpo utrzymuje kontakt z klientami, ale to jest wąska grupa klientów, z którymi w sposób naturalny przeszło się na bliższą formę kontaktu i w mailach do nich podpisuje się tylko imieniem (mail zawiera i tak imię i nazwisko). W prywatnych projektach przy podpisywaniu umowy przechodzimy na Ty i podpisuje się imieniem, lub ksywą - często klient dzwoni "Ciacho (po)ratuj"
  3. Powitanie

    Witam ludzi którzy wolą wolność od cenzury
  4. Sytuacje z helpdesku / kontakt z Klientem

    Dawno, dawno temu, wprowadzany do oferty był nowy rodzaj VPS, i klienci którzy mieli hosting (wyselekcjonowana grupa z którą dało się rozmawiać) dostali możliwość testowania.... Jeden podsumował pół roczne testy: "Bardzo mi się podoba, proszę tę usługę ale w cenie mojej aktualnej". "Awaria trwa od miesiąca, ale zgłaszam dzisiaj bo dopiero znalazłem do Was telefon" (faktycznie awarie miał, od 5 minut).
×