Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
 
Ale to jest manifest przeciwko firmom, które się zagregowały...
Ale dotyczy agregacji w ramach walki z agregacją :-)

Po prostu zwykle jest tak że "nasza agregacja jest lepsza niż ich agregacja". "Nasza" było przenośnią, bo ja nie jestem w tej inicjatywie.

Niemniej ... nadal widzę sens tego podejścia.

Wojtek
Opublikowano
4 minuty temu, smarthost napisał:

nadal widzę sens tego podejścia


Też widzę, ale w obecnej chwili to jest trochę takie:

Ej firmy, patrzcie, chodźcie, będziecie obok naszego najlepszego dhosting (firmy która jako pierwsza budowała serwery na macierzach SSD i ma Litespeed Cache) budować wspólną ale rozdzielną kontropozycję do wielkich zjednoczonych marek!

Opublikowano
W dniu 13.07.2018 o 15:55, kix napisał:

Ta dyskusja nie ma sensu. Jeśli ktoś tu fasonu nie trzyma, to jesteś to Ty, przychodząc tutaj i opowiadając jakieś farmazony jak to byliście pierwsi z macierzami SSD xD

 

Macierz SSD nie wprowadziliśmy jako pierwsi, ale na pewno jako jedni z pierwszych. Jako pierwsi wprowadziliśmy LiteSpeeda i o to chodziło w tym zdaniu. Oczywiście, że nie ma sensu, kiedy jej istotą dla Ciebie stało się napastowanie jednym, nieistotnym dla dyskusji zdaniem. Z całym szacunkiem, ale to nie piaskownica, nie będę reagował na obrzucanie piaskiem – trzymajmy jakiś poziom. 

 

W dniu 13.07.2018 o 15:55, kix napisał:

Ładna bufonada.

 

Przede wszystkim wyrwałeś to zdanie z kontekstu, ma sens w całości. Po drugie tak działa ten świat, nie udawajmy, że jest inaczej. Natomiast różnica polega na tym, by nie wykorzystywać swojej pozycji do wciskania klientom pierdół i sprzedawania im bajeczek o świecie „darmowych” hostingów, które nie mają dalszych konsekwencji. Po to tu rozmawiamy, by właśnie to psucie rynku i wykorzystywanie częściowej łatwowierności oraz ogólnej dobroduszności ludzi powstrzymać. Skupmy się na tym. Pójdźmy w kierunku rozwiązań, nie obrzucania się pomijalnymi głupotami. Prowadzisz firmę hostingową? Odezwij się, pogadamy. Jeśli Twoim celem jest na siłę całość zdyskredytować, to chyba oboje możemy zgodzić się, że dalsza rozmowa nie ma tu sensu. Wolę jednak współpracę i drogę do konsensusu, fajnie, jeśli będziesz chciał w tym pomóc, ja jestem otwarty. 
 

W dniu 13.07.2018 o 18:08, Kolopik napisał:

Myślę, że ten temat to strzał w kolano firmy dhosting. Miała być reklama, miał być poklask forumowiczów, wyszło zupełnie odwrotnie. 

 

Nie przyszedłem tutaj po fanfary, czy witanie chlebem i solą, zdaję sobie sprawę, że znajdą się osoby, którym nie jest po drodze z inicjatywą, nie będę oceniał tych powodów, każdy ma własne. Na pewno, za to, przyszedłem po dyskusję, co prawda spodziewałem się więcej merytoryki.

 

W dniu 13.07.2018 o 18:08, Kolopik napisał:

Sądzę, że każdy wie, co jest dla niego dobre i nie musi go uświadamiać jakiś gościu z internetu.  Moim zdaniem dobra usługa wypromuje się sama, nie trzeba ludziom wciskac jaka ta nazwa i home są złe, bo tak.  Wiadomo, że mniejsze firmy podchodza indywidualnie do każdego klienta, ale dhosting do nich nie należy, więc nic na siłę. 

 

Doświadczenie i historia pokazują, że jest inaczej, nie zdecydowalibyśmy się na inicjowanie tej akcji, gdyby problem nie istniał. Klientom trzeba pokazywać, że może być lepiej, szeroko i dostępnymi środkami, przede wszystkim marketingowymi, bo umówmy się, te najlepiej działają. Nie bójmy się tego, ale róbmy to z głową. 

Jeśli wystarczy Ci prowadzenie czegoś fajnego dla garstki klientów i nie masz aspiracji, by sięgać po więcej, a przy tym uważasz, że agresywny marketing trójcy sprzedający bajeczki o darmowych domenach, certyfikatach, hostingach itp. jest dobry dla ogółu, to nasze rozumienie tematu mocno się rozmija. 
 

 

W dniu 18.07.2018 o 10:25, theqkash napisał:

Nie zrozum mnie źle, ale poniższy screen tylko potwierdza moje wcześniejsze posty, w których stwierdziłeś, że nie do końca słusznie Was oceniłem. 

 

Mocno łączycie własny manifest, który ma pewne założenia, z reklamą własnej działalności, a do tego atakujecie (choć dość celnie) konkurencję. Do czego jednak to ma prowadzić?

 

 

Odpowiedź jest nadal ta sama. Jesteśmy inicjatorami akcji, manifest jest podpisany przez nas, a w nim dajemy między innymi znać, że będziemy zwracać uwagę, a nawet napiętnować te złe praktyki, przy tym pokazując, że może być inaczej. Jasne, że łączymy to, ale też wkładamy własne środki, by promować front zmian. Takie podejście opłaca się, coraz więcej osób zwraca uwagę i puszcza go dalej. Mieliśmy jednego klienta dzięki manifestowi, niech to stanowi najlepszy komentarz do tego, po co to robimy.

 

W dniu 18.07.2018 o 10:25, theqkash napisał:

Tak, wiem że nazwa.pl ma w zwyczaju zmieniać warunki gry w trakcie, ale dlaczego Wy mielibyście tego nie zrobić? Bo jesteście "fajniejsi"?

 

Nie lubię odpowiadać pytaniem, na pytanie, więc powiem tak: Nigdy tego nie robiliśmy i nie zamierzamy zaczynać. 

 

 

16 godzin temu, theqkash napisał:

Też widzę, ale w obecnej chwili to jest trochę takie:

Ej firmy, patrzcie, chodźcie, będziecie obok naszego najlepszego dhosting (firmy która jako pierwsza budowała serwery na macierzach SSD i ma Litespeed Cache) budować wspólną ale rozdzielną kontropozycję do wielkich zjednoczonych marek!

 

Bądźmy poważni. Mówimy o budowaniu polskiego know-how i stawiania na technologie, które nie są zarezerwowane tylko dla dużych marek. Człowiek trochę od siebie chciał napisać o swojej drodze i jego firmy, z własnej perspektywy, a Wy już nic poza tym zdanie nie widzicie. Może to „pierwsi”, nie było potrzebne, ale nie chodzi o jakieś chwalenie się i nacieranie takimi technologiami nosów innych. Naprawdę, zostawmy to już w spokoju. 

 

16 godzin temu, Adam Szendzielorz napisał:

Ale to jest manifest przeciwko firmom, które się zagregowały... ;)

 

Heheszki, heheszkami, ale jak inaczej? Don't bring a knife to a gunfight. Jedni jednoczą się przeciwko drugim, różnica w celu, a nasz jest taki, by skończyć z bullshitem i mamieniem klientów. Do każdej takiej walki trzeba sprzymierzeńców, po to tu jesteśmy i rozmawiamy. Chcesz pogadać o tym, jak możemy to zrobić wspólnie, odezwij się na PW. :)
 

---

 

Jeszcze słowo ogólne. Tak, mamy aspiracje, by rosnąć i w swoim tempie rośniemy. Tak, chcemy zarabiać, prowadzimy biznesy na litość „bosą”, zatrudniamy ludzi, inwestujemy, proponując usługi za półdarmo trudno zachować jakość i rozwijać technologię. Tak, chcemy pokazywać alternatywę i edukować rynek. Nie, nie chcemy robić tego sami, bo to mało realne. Manifest służy tutaj za podstawę budowania świadomości i stanowi punkt wyjścia do działań już w kolektywie z innymi firmami, dostępnymi środkami, również marketingowymi i również po to, by zaprosić do korzystania z usług tego kolektywu. Po to rozmawiamy, by razem wypracować ten model działań. Mamy na to kilka pomysłów, ale wymagają omówienia z partnerami akcji, czekamy również na propozycje z ich strony. Tak czy owak, wszystko idzie w dobrą stronę i tego się trzymajmy. 

 

Opublikowano

Najpierw widząc to na stronie dhosting pomyślałem "o kurde, słabo że chcą jednać firmy a robią to pod swoją domeną".

Później po zmianie na frontzmian wyglądało to lepiej, ale patrząc po tym co pokazano wcześniej z uderzeniem "z liścia" i tym ze uzywane jest to w waszym marketingu jednak lepiej jakbyście to afiszowali pod waszą domeną.

 

Pisałem nawet z ciekawości 3 lipca czy będą jakieś informacje o akcji dla małych firm, ale do dzisiaj żadnej odpowiedzi ( prócz automatu z numerem ticketa) więc wnioskuje że liczą sie tylko duzi "pomocnicy";)

 

Tak poza tematem -  za granicą mcdonald zdobywa nagrodę za najlepszą reklamę - next exit  - która jest prosta, wyrazista i podkreśla markę, a firmy hostingowe by zwrócić uwagę zaczynają robić to co tiger w sierpniu zeszłego roku. Albo oglądam brak poszanowania poprzez właśnie takie zdjęcia i uderzenia w twarz ( zawsze mnie uczono że uderzenie drugiej osoby z liścia w twarz to wyraz największego braku poszanowania do nie) albo zbrodniarzy wojennych.... W złym kierunku to niestety idzie

 

 

Opublikowano
11 godzin temu, Marek607 napisał:

Pisałem nawet z ciekawości 3 lipca czy będą jakieś informacje o akcji dla małych firm, ale do dzisiaj żadnej odpowiedzi ( prócz automatu z numerem ticketa) więc wnioskuje że liczą sie tylko duzi "pomocnicy";)

 

Hej @Marek607, mniejsi, więksi, bez znaczenia. Oczywiście, że znajdzie się dla Ciebie miejsce, zaraz odszukamy wiadomość i odezwiemy się (przy okazji ustalimy dlaczego zaginęła w akcji). o.O

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć!

Z uwagi na fakt, że manifest Frontu Zmian dotyka bezpośrednio home.pl oraz tematu konsolidacji, prezes home.pl Marcin Kuśmierz poprosił Rafała z dhosting o rozmowę na temat bieżącej sytuacji na rynku hostingowym. Cieszymy się, że inicjatywa spotkała się z akceptacją drugiej strony, ponieważ zależy nam na merytorycznej dyskusji na temat najlepszych sposobów na rozwój branży. Rozmowa odbędzie w najbliższym czasie, po powrocie Marcina z urlopu.

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

  • Super! 3
Opublikowano

Potwierdzam, Marcin napisał do mnie w temacie rozmowy telefonicznej. Podzielę się z nim naszymi obserwacjami na temat działań jego firmy (home.pl - brand 1&1) i generalnie rynku hostingowego.

  • Lubię 1
  • Super! 3
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Nie, nadal czekam na Marcina z home – widocznie wciąż nie wrócił z urlopu albo „najbliższy czas” wymaga nowej definicji. Mimo wszystko jestem otwarty i czas na spotkanie po swojej stronie wygospodaruję. 

Edytowane przez rafal.kusmider
Opublikowano

Cześć,

Marcin dopiero wczoraj wrócił z dłuższego urlopu i niebawem się skontaktuje ;) Spokojnie, temat będzie kontynuowany.

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Polecam:
 

FREE, FREE, FREE

Jak się to ma do "manifestu zmian"?

 

Cytuj

Klienci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze stroną WWW dowiadują się z nich, że hosting i domena to usługi darmowe, a to z kolei przekłada się negatywnie na postrzeganie rynku i przyszłe oczekiwania. Po roku nowego klienta czeka przykra niespodzianka i wtedy uzmysławia sobie, że za – teoretycznie – darmowy hosting trzeba zapłacić czasem nawet 500 zł brutto. 

 

Opublikowano

 

6 godzin temu, kix napisał:

FREE, FREE, FREE

Jak się to ma do "manifestu zmian"?

2

 

no ale serio, nie czepiajmy się dla samego czepiania, widzę, że w tym wątku to już tylko szukanie dziury w całym. 

 

Porównywanie tego to jakieś kompletne nieporozumienie i niezrozumienie istoty problemu. W Stanach, dla dhosting.com zbieraliśmy grupę użytkowników do testów usługi. Każda osoba, która przyszła na nasze stoisko na TechCrunch Disrupt 2018 odbywające się w San Francisco i zostawiła wizytówkę, dostawała od nas hosting na rok do tych celów. Z każdą z tych osób rozmawialiśmy i dokładnie wiedzieli, jak, gdzie, po co oraz na jakich zasadach – transparentnie – otrzymują od nas hosting na rok. 

 

Tak więc odpowiadając na Twoje pytanie – nijak. 

 

PS dzięki za polecenie. :]

Opublikowano

@rafal.kusmider wiesz, nie chcę nic mówić ale są darmowe hostingi, które nie dają żadnych opłat użytkownikom. 
Chyba, że piszesz o ofertach płatnych hostingów bo nie do końca jasno opisałeś o co chodzi. ;)

Opublikowano

@l3szcz bez urazy do Ciebie i do twojego hostingu który jest darmowy i któremu sporo poświęcasz ale ... :) Przez 15 lat siedzenia że tak powiem w branży mam pewien pogląd jak to wygląda tu i ówdzie. Z moim - zapewne skromnym i niewielkim choć długim - doświadczeniem nie zdecydowałbym się na wybór jakiegokolwiek darmowego hostingu zwłaszcza przy dzisiejszych cenach tych najtańszych i nie zawsze robiących furorę ale jednak :) Sorki ale wolę już zapłacić te kilka złotych żeby mieć możliwość hejtowania danej usługi w przypadku tragicznej jakości. 

Jak dla mnie darmowe hostingi to na chwile obecną pole do popisu dla osób które chcą się czegoś nauczyć i mają - poniekąd słuszną - ideę zrobienia czegoś pożytecznego co w zderzeniu z rzeczywistością po jakimś czasie ... :)

 

@rafal.kusmider To jest niestety tak że jak wyjdziesz z nietypową/awangardową propozycją to wpierw cię hejtują, potem analizują dlaczego to działa a na koniec wszyscy to wdrażają i jeszcze liczą że ogrzeją się nieco w blasku chwały. Nie ma co zwracać uwagi na maruderów :) I tak kiedyś przyznają ci rację. 

  • Lubię 1
  • Super! 1
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Poziomecki napisał:

Niefajnie jest tak żerować na awarii innych...

Screenshot_2018-09-24 Facebook.png

 

Usunęliśmy post, bo powodował niepotrzebne emocje, wrzucimy lżejszy. Od rana wpadło ponad 200 zapytań do nas o sytuację z home i naszym priorytetem było poinformować naszych Klientów o aktualnej sytuacji. Część z nich dotyczy ta awaria i nie wiedzieli dlaczego ich strony nie działają. To był najszybszy sposób, by w krótkim czasie dać im punkt odniesienia i wstępną informację co się dzieje. Nie ma tu złotego środka, cokolwiek napiszemy, będzie odebrane jako żerowanie na konkurencji. 

 

Jako ciekawostkę przypomnę Wam akcję, którą zrobiło Home, gdy Nazwa padła. Jak ją oceniacie? https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wielka-awaria-nazwa-pl-wscieklosc-klientow-i-reklamy-home-pl

Edytowane przez dhosting.pl
błąd
Opublikowano

Widać, że etyka w biznesie w Polsce to jest kompletna abstrakcja dla niektórych. Jak się sąsiadowi pali dom to jeszcze podpalmy mu stodołę - będzie ciekawiej. 

  • Lubię 2
Opublikowano

Wystarczyło usunąć zdanie odnośnie przenosin do was i już by nie było to żerowaniem a byście zostali lepiej postrzegani jako pomoc klientom związanych z konkurencją.

Opublikowano
1 minutę temu, Poziomecki napisał:

Wystarczyło usunąć zdanie odnośnie przenosin do was i już by nie było to żerowaniem a byście zostali lepiej postrzegani jako pomoc klientom związanych z konkurencją.

 

Szybko zostało usunięte, żeby nie budziło wątpliwości. Niefortunne, ale intencją nie było grzybobranie, a odpowiedź na liczne pytania naszych Klientów, do których ten post był, przede wszystkim,  kierowany. Nie róbmy z igły widły. 

Opublikowano
Teraz, Kapitan_Bomba napisał:

A komentarz pod postem home.pl? Faktycznie miało to na celu wyrażenie współczucia dla klientów? ;)

 

Widzę, że drążysz. Możemy nie zgadzać się z home w różnych aspektach, nawet zacięcie konkurować, ale cały czas jesteśmy w jednej branży i każdego z nas prędzej czy później dotykają jakieś problemy. Nie poszliśmy tam powiedzieć „Chodźcie do nas, promocja, ha ha ha, u nas lepiej”, tylko autentycznie wesprzeć kolegów i koleżanki, którzy borykają się ze sporym problemem. Z niektórymi ludźmi z home, zresztą nie tylko stamtąd, znamy się też prywatnie, a sami wiemy, że nie ma lekko. Przy pewnej skali biznesu niedoświadczone firmy taka awaria może skutecznie położyć, to trudny kawałek chleba. Szczerze współczujemy. 

Opublikowano (edytowane)

I po raz kolejny hipokryzja i odwaracanie kota ogonem.

To nie pierwszy raz jak używacie najniższego poziomu marketingu:

https://www.facebook.com/dhostingpl/videos/1839679279386743/?__xts__[0]=68.ARB_bo37r-rA2h_GpzIqXsmelb60UhpgcWYGFFUj2xLZyOHSU8GTmKw50ZfVubWcTxbgrBOK1-Oz_NhjfYFM-H9gyXgwldtb_sGAFGAU4zQe0IEYiptHSzGah9aBBFnIRf3sBMKcsegXyiqP2oW-9YvagEXfNw5I66d-lFCVmv18ofe4KXcpRw&__tn__=-R

 

PS. Cytując pewien bardzo popularny obrazek w swoim czasie w branżuni: "Karma wraca"

Edytowane przez kix
  • Lubię 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.