Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Krystek napisał(a):

nie ma sensu robić z tego wiedzy tajemnej. Poza tym powinno taka informacja powinna być też w bazie wiedzy.

Jeśli Oczekujesz szybszej pomocy, to rekomenduje mimo wszystko  bezpośredni kontakt z BOK. I nie chodzi tutaj o jakaś wiedzę tajemną,  ale z tego co widzę logując się na SSH i jak się "przedstawiają" Hostido ma wiele serwerów .

 

2 minuty temu, Krystek napisał(a):

 Ale fakt, faktem, żeby tu na forum nie pojawiła się informacja, że jest taki mail

Pragnę zwrócić uwagę, iż forum NIE jest oficjalnym BOK hostido ...

Opublikowano
1 minutę temu, Mion napisał(a):

Pragnę zwrócić uwagę, iż forum NIE jest oficjalnym BOK hostido ...

 

Tak, wiem o tym i nie liczę tutaj na odpowiedź firmy, chociaż zawsze to fajnie, gdy firma interesuje się co piszą o niej w Internecie i poprzez różne kanały komunikacji odpowiada pytającym - wtedy widać jej zaangażowanie i fakt, że jej zależy - przynajmniej na komunikacji, czego przykładem jest znany nam tu iTomek. Inne firmy udzielają się rzadko lub wcale. Jako (potencjalny) klient przychylniejszym okiem spojrzę na taką, która odpowiada na zapytania, czy rozwiewa wątpliwości. Ale żeby nie odbiegać od tematu...

 

Jak wspomniałem - napisałem z pytaniem do BOK-u, nie robię z tego problemu, tylko jeszcze raz podkreślam, że gdyby nie forum to bym nie wiedział, że jest dedykowany w Hostido adres do przesyłania podejrzanych / niechcianych wiadomości, bo nie ma o nim informacji w Bazie Wiedzy, a może by się takie info przydało (czego nie omieszkałem zasugerować BOK-owi wysyłając do Hostido wiadomość).

Opublikowano
1 godzinę temu, Krystek napisał(a):

Jako (potencjalny) klient przychylniejszym okiem spojrzę na taką, która odpowiada na zapytania, czy rozwiewa wątpliwości. Ale żeby nie odbiegać od tematu...

Są tacy, którzy lubią gdy ich sprawy roztrząsa się publicznie i są tacy, którzy uważają to za niedopuszczalny brak profesjonalizmu.

Miejsce na rynku jest i dla jednych i dla drugich.

 

Hostido jak widać wybrało to, że kontaktuje się z realnymi uwierzytelnionymi klientami, a na zaczepki (przynajmniej publicznie) nie reagują. Oczywiście, nie każdemu może się to podobać, że BOK zamiast przeczesywać czeluście internetu oczekuje w jasno zdefiniowany sposób, no ale jeśli to tak bardzo przeszkadza, to po prostu trzeba zmienić usługodawcę ;)

  • Lubię 1
Opublikowano

@kafi Oczywiście ;) Ale to m.in. dzięki temu, że widziałem jak Hostido reagowało tutaj na forum i udzielało się, wyjaśniając różne rzeczy, przeniosłem do nich hosting firmy oraz hosting znajomych (a i szykuje się, że jeszcze parę znajomych osób będzie tam kupowało usługi hostingowe). Zmieniać nie zamierzam, bo już zmieniłem ;) Generalnie nie narzekam, co nie znaczy, że nie można poruszyć, czy wytknąć pewnych spraw - od tego są fora. A tak na marginesie to ostatnio zgłaszałem im atak z ich infrastruktury na stronę internetową - filtr WAF wyłapał błędne próby logowania z IP pewnego serwera obsługiwanego przez Hostido (na IPv4) oraz z IPv6 z IQ.pl. Ciekawe, czy jakiś klient zapuścił u nich soft do włamu, czy też ktoś miał zainfekowaną zawartość z oprogramowaniem atakującym inne strony.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Mam wrażenie, że serwer host: "saturn" jakiś zmulony się zrobił...
Wygląda, że przyczyną jest znaczne zmulenia bazy danych ...

Edytowane przez Mion
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

@Hostido.pl

Może was jeszcze tutaj dorwę, macie aktualnie jakieś pracę albo awarie? 

Z 2 serwerów ovh nie mogę puścić nawet pinga do serwera www u was jak i strona nie może połączyć się z bazą danych stojącą na 1 z tych serwerów.

  • Lubię 1
Opublikowano

No i stało się. Padło u mnie @Hostido.pl Tzn. najpierw udało mi się zalogować do panelu klienta, bo potrzebowałem zalogować się do panelu DirectAdmin do zarządzania kontem na serwerze host480038 . Podczas logowania go DirectAdmina na ekranie było animowane logo DA i czekałem na wyświetlenie panelu. Zamiast tego wyskoczył błąd:

 

n0@https://host480038.hostido.net.pl/evo/index.Chnnyn5b.js:34:456
KB@https://host480038.hostido.net.pl/evo/index.Chnnyn5b.js:100:19380

Metadata: {
  "dependency": "session",
  "errorType": "NETWORK_ERROR",
  "commit": "e7b72d78684fca2f9857c206e789c72f34c6d985"
}

 

Potem strona z oknem panelu DirectAdmin przeładowała się i panel się załadował. Chciałem ten błąd zgłosić przez panel klienta, ale po kliknięciu w oknie panelu klienta w opcję do przesyłania zgłoszeń (https://klient.hostido.pl/tickets)  przeglądarka wyświetliła komunikat, że strony nie znaleziono ;)

 

I ogólnie bardzo mocno muli FTP (FileZilla) podczas pobierania listy plików do kolejki. Wiele razy zatrzymywało się listowanie folderów i plików, i wznawiało po 15-20, 30 sekundach.

Opublikowano
1 minutę temu, daffx napisał(a):

@Hostido.pl

Może was jeszcze tutaj dorwę, macie aktualnie jakieś pracę albo awarie? 

Z 2 serwerów ovh nie mogę puścić nawet pinga do serwera www u was jak i strona nie może połączyć się z bazą danych stojącą na 1 z tych serwerów.

Mi obecnie działa dobrze strona hostido

Opublikowano
3 minuty temu, Gryzli napisał(a):

Mi obecnie działa dobrze strona hostido

Chodziło o serwer na którym stoi moja strona a nie sama strona hostido.pl.

Z tego co widzę wszystko po chwili wróciło już do działania.

Opublikowano (edytowane)

Hej @daffx @Krystek

Mieliśmy krótki problem z połączeniami z zagranicy do jednego serwerów, czasem jednak ruch też pokrywa się z polską adresacją. Obecnie wszystko funkcjonuje poprawnie, natomiast w takich przypadkach najlepiej łapać nas na zgłoszeniach :)

Edytowane przez Hostido.pl
  • Lubię 3
Opublikowano
18 godzin temu, Hostido.pl napisał(a):

Obecnie wszystko funkcjonuje poprawnie, natomiast w takich przypadkach najlepiej łapać nas na zgłoszeniach :)

 

Chciałem zgłosić, bo zawsze zgłaszam tego typu przypadki, by Wasi technicy mogli zdiagnozować przyczynę (stąd wkleiłem też ten komunikat błędu DirectAdmina), ale panel klienta niestety nie działał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.