Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, on nowego lepszego roku zauważyłem, że wysyłane przeze mnie wiadomości e-mail na skrzynki gmaila wlatują do spamu. Co ciekawe wcześniej nie było takiego problemu. mail-tester.com ocenia wiadomości na 10/10, RevDNS; MX; DKIM; SPF i DMARC są poprawnie skonfigurowane. 

Na razie dodałem domenę do postmaster.google.com (czekam na wyniki), sprawdziłem poprawność wszystkich ustawień i zaktualizowałem, wszystko - żadnych pozytywnych rezultatów 😠

Dodatkowo zastanawiam się, czy stopka w stylu:

--

Pozdrawiam Pan Xsiński

może mieć jakiś wpływ na finalne przekierowanie wiadomości do spamu.

 

image.png.b264e96cd065b3565203520575117d11.png

  • Lubię 1
Opublikowano

Ja miałem też zwykłe rozmowy z klientem z którym korespondowałem tysiące razy ... i w pewnych zawartościach treściowych trafiały do spamu :(
Gmail ma swoje reguły...

Opublikowano

Ciekaw jestem wyników z postmastera, na razie zaprzęgłem znajomych do klikania "to nie jest spam" zobaczymy czy da to jakiś efekt. Co do wybranych słów bardzo możliwe ale to nie zmiana faktu, że coś jest nie tak...

Opublikowano

A w nagłówku wiadomości nie masz info za co trafiłeś do spamu?

 

Czasami jest tak  że trzeba przyuczyć wiadomości jako nie spam odklikując kilka takich wiadomości jako "nie spam".

Opublikowano (edytowane)

ehh

image.png.70ce58d6daba162a62ddaaac0973e13b.png

 

Wychodzi na to, że zwykła rozmowa to spam, ale jak już ktoś mi wysyła spam to piękne leci do głównej 🤣 

Edytowane przez _KrEdEnS_
Opublikowano

To czy e-mail trafia do spamu zależy tez od ogólnej reputacji danego serwera SMTP = domena, IP.
Jeśli jest współdzielony, to może inny użytkownik "spalił" adres.

 

Jednostkowe takie zgłaszanie, ze [To nie spam] raczej nie pomaga.

 

Opublikowano (edytowane)

Serwer mailowy jest postawiony na VPS-ie (IP-ki jest czysty), podłączona jest tylko jedna domena, więc raczej to odpada (przed nowym rokiem wszystko działało bez problemu).

Edytowane przez _KrEdEnS_
Opublikowano

a nie ma jakiegoś niepokojącego ruchu? Znam sytuacje kiedy jeden z pracowników złapał wirusa i jednego dnia wysłał kilka tysięcy maili ze spamem - następnego dnia konto już było zablokowane. IP ani domena nie trafiły na żadne czarne listy i reputacja wyglądała na ok, ale na gmailu już był spalony,  po sprawdzeniu wyników na postmaster.google  wszystko się wyjaśniło :) więc są przypadki kiedy nie będziemy na popularnych blacklistach a i tak wg Google będziemy spamerami :)

Opublikowano

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że w przypadku pewnego dużego francuskiego operatora takie sytuacje niestety zdarzają się czasami bez większego powodu, pewnie sąsiedztwo IP nieciekawe, choć z tej belki spamowej która została wyżej wstawiona wynika, że jednak treść maila nie spodobała się 😉 

Opublikowano (edytowane)

No nic, chyba zostaje poczekać na raport od postmaster.google albo zmiana serwera na HosTeam, ewentualnie nazwa pel

 

 

No i lecą w rytmie cza-cza

 

Y8Q2H5Oyh4.png.b9020e1abea02ebafaf5e05ba6bc09b4.png

Edytowane przez _KrEdEnS_
Opublikowano

Jak lubisz rozmawiać z robotami :) Te procedury nie działają.

Podaj o jaką domenę chodzi a będzie można powiedzieć coś więcej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.