Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o Atthost.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jakos w reszcie Europy NIS2 dawno obowiązuje i kod do takiego .eu bezpośrednio w rejestrze możesz uzyskać dwoma kliknieciami bez żadnego cudowania. Ale u nas oczywiście zawsze trzeba jak najbardziej utrudnić i jeszcze są tacy co temu przyklasną :D.

Edytowane przez kankan
Opublikowano

Mój list już netart otrzymał, teraz czekam, aż łaskaw kody listownie przyjdą do mnie do domu. Są już w drodze, ale Poczta Polska jak zawsze ma czas, ale myślę, że w piątek powinien zawitać do mnie listonosz. Nie będę występował na drogę prawną tylko dlatego, że jest jak jest. Otrzymam kody i przeniosę domeny gdzie indziej. Mam w OVH też dwie domeny .pl i jedną .eu, tam jakoś wystarczy kliknąć jedną fajną opcję, tj. "ochronę przez transferem", i otrzymuje się od razu kody AuthInfo na maila. Nie trzeba wysyłać żadnych zbędnych papierków, albo zasuwać i wyrabiać sobie za 300zł podpisu kwalifikowanego. Rozumiem, że firmy takie podpisy sobie wyrabiają i mogą takiego PDF-a tak podpisać bez problemu, ale mi to nie jest potrzebne dla jednorazowej akcji. Wolę już dać 14.50zł za polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru niż żreć się z nimi o te kody. Zresztą po kontakcie z BOK-iem atthostu, od razu dostałem wniosek z informacją na jaki adres mam wysłać, nie interesuje ich przekazywanie kodów mailowo. Także @homeap5 ma rację, to jest temat rzeka. Do tej pory z takim sposobem uzyskiwaania kodów spotkałem się tylko w netartowych tworach, home.pl i domena.pl. Zresztą, mając swoje doświadczenia z tymi dostawcami hostingowymi, omijam ich szerokim łukiem. Bardzo mnie zaskoczyło, kiedy to atthost się im sprzedał, bo wiedziałem jak bolesna przeprawa mnie z nimi czeka, ale niestety czas na przedłużenia domen akurat zaczynają się od końca tego miesiąca, nie chcę płacić 738zł za przedłużenie 3 domen i drugie tyle za hosting do poczty, także gierki prawne zdecydowanie odpadają.

  • Lubię 1
Opublikowano
23 godziny temu, darekm napisał(a):

ale zgodne  z zasadami jakie narzuca  NASK nam ich partnerom a od października jak wejdzie nis2  można jeszcze innych rzeczy się spodziewać 

Dobrze rozumiem, że nie można uzyskać kodu bezpośrednio z NASK?

Opublikowano
3 godziny temu, l3szcz napisał(a):

Dobrze rozumiem, że nie można uzyskać kodu bezpośrednio z NASK?

odesla cie do   partnera  cba ze udowodnisz ze  robi pod górke z wydaniem   a

Opublikowano (edytowane)
W dniu 24.07.2024 o 17:37, Tom X napisał(a):

Tylko, że grupa docelowa inna niż biznes/korporacje, od dobrych kilku(nastu) lat nie jest już przyszłościowa i kurczy się. A koszty prowadzenia działalności rosną.


Korporacje poza domenami nie bawią się w hostingi, głównie z powodu używania innych technologii jak php i mysql. Dodatkowo usługi muszą przechodzić audyty m.in. bezpieczeństwa gdzie 99% rynku nad Wisłą takiego audytu nigdy pozytywnie nie przejdzie.

Co do samej polityki wydawania authinfo, w przypadku gdy domena pozostaje aktywna obowiązuje umowa na świadczenie usług drogą elektroniczną będącą w mocy w kasie zakupy lub przedłużenia domeny. W przypadku zakupu na osobę fizyczną można zainteresować taką praktyką UOKiK. Powinien szybko ustawić firmę do pionu.

Edytowane przez st220
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Koledzy z @AttHost.pl - chciałbym się zapytać jedynie jak z domenami, które dostają żądanie transferu? 

Próbowałem rano zlecić transfer ale klient nie otrzymał maili i jak się dowiedziałem - NASK w ogóle ich nie zaczął transferować. Jakim cudem? Dodam tylko, że kody authinfo z trudem ale są uzyskane w sierpniu tego roku.

Edytowane przez l3szcz
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, kafi napisał(a):

To chyba pytania do rejestratora zlecającego transfer, on ma pełną wiedzę na temat procesu transferu 🙂 

Wręcz przciwnwi  o tylko zleca transfer  i oczekuje  ze klient go potwierdzi  i co wie  to, na jaki adres mejlowy został wysłany link do potwierdzenia . moze jedynie ponowic jego wyślanie 

 

Edytowane przez darekm
dodanie
Opublikowano

Proces, o ile wykonywany jest z użyciem prawidłowego kodu authinfo, trzeba zweryfikować u rejestratora, gdzie zlecany jest transfer. Dotychczasowy rejestrator domeny nie jest w stanie zweryfikować, co się dzieje po stronie nowego rejestratora czy też samego rejestru.

Opublikowano

90 % problemów  z transferem pl to ze klient nie wie, na jaki adres była rejestrowna domena albo juz do niego niema dostępu . a dres moze zmienic jednie stary rejestrator 

Opublikowano
28 minut temu, darekm napisał(a):

Wręcz przciwnwi  o tylko zleca transfer  i oczekuje  ze klient go potwierdzi  i co wie  to, na jaki adres mejlowy został wysłany link do potwierdzenia . moze jedynie ponowic jego wyślanie 

 

Komendy EPP dają nieco szerszy zakres weryfikacji.


Jeśli rejestr nie przyjmie żądania transferu, to odpowiada odpowiednim kodem powodu.
Jeśli żądanie EPP zostanie przyjęte i zawiśnie, to może partnerskimi kanałami dowiedzieć się o co chodzi.

 

 

27 minut temu, l3szcz napisał(a):

Okej, wyjaśnione - domeny przetransferowane.

Podzielisz się, w czym był problem?

Opublikowano
33 minuty temu, kafi napisał(a):

 

Komendy EPP dają nieco szerszy zakres weryfikacji.


Jeśli rejestr nie przyjmie żądania transferu, to odpowiada odpowiednim kodem powodu.
Jeśli żądanie EPP zostanie przyjęte i zawiśnie, to może partnerskimi kanałami dowiedzieć się o co chodzi.

 

 

Podzielisz się, w czym był problem?

Generalnie klient nie dostał maili od razu po zainicjowaniu transferu. Chciałem puścić maile jeszcze raz ale NASK zwrócił odpowiedź, że domena nie jest w trakcie transferu. Po jakimś czasie dostałem powiadomienie, że maile przyszły i domeny zostały przetransferowane - jak mniemam weszła tutaj w grę jakaś kolejka zadań.

Opublikowano
48 minut temu, l3szcz napisał(a):

Generalnie klient nie dostał maili od razu po zainicjowaniu transferu. Chciałem puścić maile jeszcze raz ale NASK zwrócił odpowiedź, że domena nie jest w trakcie transferu. Po jakimś czasie dostałem powiadomienie, że maile przyszły i domeny zostały przetransferowane - jak mniemam weszła tutaj w grę jakaś kolejka zadań.

Tak, trzeba się uzbroić w cierpliwość. Jak transferowałem domeny z atthosta do OVH, to NASK też się nie spieszył. Po ok. 40 minutach przyszły wszystkie maile z domeny dns.pl, gdzie trzeba było potwierdzić przetransferowanie. Dalej już poszło sprawnie, OVH po godzinie od zatwierdzenia miała już u siebie wszystkie moje domeny.

 

Tak przy okazji, cena promocyjna (na pierwszy rok) najmniejszego pakietu hostingu na atthost wzrosła z 50zł netto na 100zł netto 😆

  • Haha 1
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wchodzę sobie na panel a tam

 

secure.atthost_pl.png.93d6ff1f812f76f9c7f3fc98f5e72eb6.png

Wiem, że w każdej firmie zdarzają się awarie, jednakże przez 7 lat współpracy z atthost.pl przed przejęciem przez nazwę nie trafiłem na taką sytuację. Zostawię tylko poniższy cytat z 24 lipca 😉

Cytat

Wspomniane zmiany w ofercie są rezultatem rozwoju oraz nieustannej chęci podnoszenia standardów obsługi, jak i jakości usług.

 

Opublikowano

Cześć,

przepraszamy za tę krótką przerwę techniczną związaną z poprawkami w panelu. Jakbyś nadal miał problem z zalogowaniem, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Nadmienimy tylko, że ta krótka przerwa dotyczyła, tak jak wspomnieliśmy na początku, samego Panelu Klienta.

Pozdrawiamy!

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Jestem tu nowy. Jestem ofiarą praktyk firmy atthost (vel nazwa.pl vel netart). Czy ktoś mi powie czy wydadzą kod autoinfo z automatu czy trzeba bawić się w pocztę? To jest niebywałe że w 21 wieku ktoś stosuje tak bandyckie praktyki..czy bezpieczne jest trzymanie tam domeny a serwera na hostidio? Mam jedną, ważną domenę. Czy nie poblokują mi domeny? Bo słyszałem że i tu jest ryzyko.

Edytowane przez alkopes
  • Lubię 1
Opublikowano
12 godzin temu, alkopes napisał(a):

Czy ktoś mi powie czy wydadzą kod autoinfo z automatu czy trzeba bawić się w pocztę?

 

O ile wiem, trzeba się bawić w pocztę. 

 

12 godzin temu, alkopes napisał(a):

czy bezpieczne jest trzymanie tam domeny a serwera na hostidio?

 

Właściciel hostido sprzedał na przestrzeni casu swój poprzedni biznes, stąd ciężko powiedzieć jak będzie. Nie wiadomo czy obecnie planowana jest sprzedaż biznesu. 

  • Lubię 1
Opublikowano

Ja tego serio nie kumam. Jeżeli chciałbym kupić np. Coca-Colę to nie po to, żeby zmieniać jej smak i robić z niej coś innego. Miliony ludzi pije Colę dlatego właśnie, że smakuje tak, a nie inaczej. I przed zakupem tej firmy wiedziałbym co kupuję i dlaczego.

 

Tymczasem tutaj jakaś firma kupuje hosting wraz z jego klientami. Hosting ten nie miał żadnej tajnej oferty, wszystko było podane na tacy - ceny, parametry itd. Oraz klienci - tacy, a nie inni, którzy wybrali ten hosting właśnie ze względu na warunki! Jak bardzo niekumatym trzeba być, żeby myśleć, że kupienie firmy i kompletna zmiana warunków da jakiś sensowny rezultat? Zamiast Coli mamy niegazowany napój malinowy, ale zostawiliśmy nazwę - kupujcie!

 

  • Lubię 2
Opublikowano

@homeap5 OT, ale wiesz, że jeszcze 100 lat temu w składzie coli była kokaina? 🤨 A np. 2 lata temu w składzie pepsi szkodliwy cukier zastąpiono jeszcze szkodliwszą sukralozą, sam smak zmienił się do tego stopnia, że jest niepijalna. 

Czyli: porównania są nieadekwatne. Świat się zmienia, choć nie zawsze na lepsze.

Opublikowano (edytowane)

100 lat temu - tak. Modyfikacje są wprowadzane z różnych powodów, ale nie następuje to w sposób drastyczny. Poza tym gusta ludzi też się zmieniają. McDonalds też się mocno różni od tego, który był na początku, ale zmiany następowały przez wiele lat - częściowo podyktowane ekonomią, częściowo wymaganiami klientów, częściowo radosnymi pomysłami managerów itd. Tak więc, pomijając drastyczne wynaturzone przykłady typu "jak to było 100 lat temu" (w ten sposób można wszystko podważyć), moje porównanie było jak najbardziej adekwatne. Kwestia chęci jego zrozumienia, a nie czepiania się szczegółów i szukania dziur w całym. Jeżeli widzisz dobrze prosperującą firmę i chcesz ją kupić, a następnie zmienić pod swój gust i wprowadzić swoje pomysły, to zwyczajnie lepiej by było założyć własną firmę. Żeby nie było na zasadzie "o, jaka fajna pizzeria, dobrze prosperująca - kupię ją i przerobię na zakład wulkanizacji - klienci przecież na pewno zostaną". A żeby był bardziej zrozumiały przykład - nikt nie kupuje lumpeksu, żeby zrobić z niego dom mody - niby też ubrania, ale klienci jednak inni.

Edytowane przez homeap5
Opublikowano
11 godzin temu, theqkash napisał(a):

Właściciel hostido sprzedał na przestrzeni casu swój biznes, stąd ciężko powiedzieć jak będzie. Nie wiadomo czy obecnie planowana jest sprzedaż biznesu. 

 

Z reguły staramy się nie udzielać w wątkach dot. innych firm, ale skoro zostaliśmy wywołani... :)
Nauczeni na błędach stworzyliśmy Hostido, zapewniam, że nie po to, aby się teraz go pozbywać. Rozumiemy, że wiele klientów nie wie teraz za bardzo gdzie się podziać, bo nie wiadomo kto planuje sprzedaż a kto nie. Zapewniam, że my sprzedać się nie planujemy, a wręcz przeciwnie - cały czas się rozwijamy i stawiamy nowe cele. 

 

Odpowiadając natomiast na pytanie

12 godzin temu, alkopes napisał(a):

czy bezpieczne jest trzymanie tam domeny a serwera na hostidio?

 

Tak, jest w 100% bezpieczne, nigdzie się nie wybieramy. Nasz cennik jest prosty i przejrzysty, kod authinfo dostępny w Panelu Klienta, a nasz support odpowie na każde pytanie.

  • Lubię 1
  • Super! 1
Opublikowano
14 godzin temu, alkopes napisał(a):

Witam,

 

Jestem tu nowy. Jestem ofiarą praktyk firmy atthost (vel nazwa.pl vel netart). Czy ktoś mi powie czy wydadzą kod autoinfo z automatu czy trzeba bawić się w pocztę? To jest niebywałe że w 21 wieku ktoś stosuje tak bandyckie praktyki..czy bezpieczne jest trzymanie tam domeny a serwera na hostidio? Mam jedną, ważną domenę. Czy nie poblokują mi domeny? Bo słyszałem że i tu jest ryzyko.

Wniosek o wydanie kodu AuthInfo można wysłać do nas również mailowo po opatrzeniu go podpisem kwalifikowanym. Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz do nas na adres [email protected]. Jesteśmy dostępni całodobowo.

Opublikowano
14 godzin temu, alkopes napisał(a):

Witam,

 

Jestem tu nowy. Jestem ofiarą praktyk firmy atthost (vel nazwa.pl vel netart). Czy ktoś mi powie czy wydadzą kod autoinfo z automatu czy trzeba bawić się w pocztę? To jest niebywałe że w 21 wieku ktoś stosuje tak bandyckie praktyki..czy bezpieczne jest trzymanie tam domeny a serwera na hostidio? Mam jedną, ważną domenę. Czy nie poblokują mi domeny? Bo słyszałem że i tu jest ryzyko.

 

Poczta niestety, jestem tego świeżym przykładem, bo też uciekłem z atthosta po przejęciu przez netart. Możesz mailowo, ale musisz posiadać podpis kwalifikowany, czyli musisz wydać na taki jednorazowy receder przeszło 200zł, więc wiadomo, że pocztą będzie szybciej. Ogólnie, słusznie zauważyłeś, jest to bandycki preceder. Atthost przed przejęciem wydawał kody mailowo, wystarczyło tylko w panelu napisać do BOK-u co i jak, chwilę później były kody. Po przejęciu przez netart, niestety są maksymalne utrudnienia ze zdobyciem kodu AuthInfo dla domen.

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Hostido.pl napisał(a):

 

Z reguły staramy się nie udzielać w wątkach dot. innych firm, ale skoro zostaliśmy wywołani... :)
Nauczeni na błędach stworzyliśmy Hostido, zapewniam, że nie po to, aby się teraz go pozbywać. Rozumiemy, że wiele klientów nie wie teraz za bardzo gdzie się podziać, bo nie wiadomo kto planuje sprzedaż a kto nie. Zapewniam, że my sprzedać się nie planujemy, a wręcz przeciwnie - cały czas się rozwijamy i stawiamy nowe cele. 

 

Odpowiadając natomiast na pytanie

 

Tak, jest w 100% bezpieczne, nigdzie się nie wybieramy. Nasz cennik jest prosty i przejrzysty, kod authinfo dostępny w Panelu Klienta, a nasz support odpowie na każde pytanie.

 

Zleciłem wam transfer / migracje strony. Mam nadzieję, że zdążycie..

 

Mam nadzieję że za netart weźmie się UOKIK - mogą sobie toksycznie zatruwać swoje własne środowisko, ale żeby stosować monopolizację rynku i chamsko z buta traktować klientów, ktorzy siedzą po 10-15 lat..niewiarygodne..kto tym zarządza? Przecież każdy wie, że 90% klientow ucieknie do konkurencji, nawet zagranice..właśnie dzisiaj wyłączono mi hosting i nie zdążyłem przenieść domeny, ale mam pobraną z pomocą wp-migration..i rejstruje się na trustpilot żeby im dodać opinię. 

Edytowane przez alkopes
  • Lubię 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.