Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o hosting.linux.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem,

od jakiegoś czasu przymierzam się do przesiadki klientów na inny hosting reseller, macie jakieś doświadczenia z w/w hostingiem jeżeli chodzi o pakiet reseller?

 

Opublikowano (edytowane)

Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.

Edytowane przez sempre
Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.
Opublikowano (edytowane)

Ja niestety nie jestem w stanie nawet wejść na stronę linux.pl    - bez VPNu mogę zapomnieć o tym.

Teraz ciekawi mnie czy podobnie jest z kontami klienckimi, czy również z automatu ruch jest blokowany?

Coś podobnego spotkałem w hostinghouse - tam ich strona normalnie się otwiera,  jednak juz na zakupionym koncie ruch z mojej lokalizacji jest blokowany i kolejny raz zmuszony jestem do VPN bo zgłaszanie codziennie nowego IP mija się z celem.

Czy podobnie jest z linux.pl?

Edytowane przez zajcev
Opublikowano (edytowane)

Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.

Edytowane przez sempre
Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.
Opublikowano
3 godziny temu, zajcev napisał:

Ja niestety nie jestem w stanie nawet wejść na stronę linux.pl    - bez VPNu mogę zapomnieć o tym.

Teraz ciekawi mnie czy podobnie jest z kontami klienckimi, czy również z automatu ruch jest blokowany?

Coś podobnego spotkałem w hostinghouse - tam ich strona normalnie się otwiera,  jednak juz na zakupionym koncie ruch z mojej lokalizacji jest blokowany i kolejny raz zmuszony jestem do VPN bo zgłaszanie codziennie nowego IP mija się z celem.

Czy podobnie jest z linux.pl?

 

Trudno mi powiedzieć czemu ruch jest blokowany - prześlij mi adres ip, z którego nie możesz się połączyć to bez problemu dowiemy się w logach firewalla czemu jest on zablokowany.

Firewall może blokować odgórnie ruch z sieci tor, pozostałe blokady pojawiają się w przypadku np. serii błędnych logowań do ftp/ssh. Niektóre usługi są zablokowane dla krajów podwyższonego niebezpieczeństwa - afrykańskich, południowoamerykańskich itp. Ale to porty typu ftp/ssh/imap, nie 80/443.

 

pozdrawiam

 

6 godzin temu, sempre napisał:

minusy:

- brak systemu anty-explotiowego który jest dosyć ważny przy hostingu z wordpressem, to chyba jedyna rzecz w jakiej smarthost góruje na tę chwilę nad linuxem

już nieaktualne, dokładnie 7 dni po zgłoszeniu przeze mnie tego, że taki system antyexploitowy byłby bardzo mile widziany wśród klientów wdrożyli go, znajdźcie mi drugą firmę z tak szybkim czasem reakcji na prośby o wdrożenie dodatkowych funkcjonalności, a domyślam się że wdrożenie tego to nie jest godzina roboty - https://bok.linux.pl/client/plugin/announcements/client_main/view/22/

 

Dziękujemy za tak miłą opinię :)

Co do wprowadzonej ochrony to nie jest tak do końca, że wdrożyliśmy to na Twoje życzenie, tylko było to już od dłuższego czasu testowane i przygotowywane - szczęśliwie zbiegło się w czasie :)

 

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, Arkadiusz Bednarczyk napisał:

 

Trudno mi powiedzieć czemu ruch jest blokowany - prześlij mi adres ip, z którego nie możesz się połączyć to bez problemu dowiemy się w logach firewalla czemu jest on zablokowany.

Firewall może blokować odgórnie ruch z sieci tor, pozostałe blokady pojawiają się w przypadku np. serii błędnych logowań do ftp/ssh. Niektóre usługi są zablokowane dla krajów podwyższonego niebezpieczeństwa - afrykańskich, południowoamerykańskich itp. Ale to porty typu ftp/ssh/imap, nie 80/443.

 

pozdrawiam

 

 

Poszło PW z IP:)

 

Update:

I mamy dowód na szybką reakcję, już strona normalnie się otwiera :)

 

 

 

Edytowane przez zajcev
update
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.

Edytowane przez sempre
Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.
  • Super! 1
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.

Edytowane przez sempre
Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.
  • Super! 1
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.

Edytowane przez sempre
Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.
  • Super! 2
Opublikowano

Dzięki za uwagi i zaufanie :)

Zapewniam, że nie spoczywamy na laurach i cały czas bardzo dużo się dzieje w naszym "backendzie". Po kolei zamykamy zadania, które były obiecane i kluczowe dla wygody klientów (jak np. nowy wspólny panel usług), do rozpoczęcia hurtowego upgrade sprzętu pozostał do zakończenia nam jeszcze jeden etap zmiany połączonej z migracją klientów jednego środowiska, które już porzuciliśmy na korzyść ujednolicenia usług.

Nowe platformy, które wdrażamy od jakiegoś czasu są już wielokrotnie bardziej wydajne od tej, na którą Pan trafił 4 lata temu. Dodatkowo szykujemy proste i wygodne rozwiązanie dla sklepów i mocno wymagających aplikacji - będą umożliwiały skalowanie według potrzeb i dużo większą elastyczność w ustawianiu zasobów. Jednak raczej nie będzie to dostępne dla typowej usługi resellerskiej - bardziej jako uzupełnienie usługi dla wymagających klientów, żeby zapewnić im pełną separację zasobów. Mamy realny plan do końca roku zakończyć aktualizację infrastruktury, która tak naprawdę już się rozpoczęła.

Cieszy mnie to, że zaufało nam już prawie 150 resellerów - zarówno mniejszych, jak i takich, którzy mają zasoby liczone w terabajtach :)

 

Co do spamu z gmaila to możemy przejrzeć nagłówki wiadomości, może uda się coś złapać żeby to wycinać, chociaż ostatnio sporo jest prostego spamu z jednym zdaniem i linkiem na "skracacze" - ciężko to wyciąć skutecznie. Samego googla jako takiego nie whitelistujemy jakoś specjalnie, bo generalnie sam dba o swoją reputację. Bardziej to pewnie serwery rbl ostrożnie podchodzą do blokowania ich adresacji.

 

pozdrawiam!

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.

Edytowane przez sempre
Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.

 

Edytowane przez sempre
Opinia unieważniona do czasu wyjaśnienia zajścia z przejęciem.
  • Lubię 3
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

I wygląda na to, że kolejna firma dołączy być może do rodziny netart group ;) 

 

https://rejestr.io/krs/1128513/abcom
 

Na stronie usługodawcy jeszcze stare dane widnieją, spółka wystawia natomiast już faktury klientom jako nowy podmiot. No i adres krakowski na Pana Tadeusza 2 mówi wiele ;)

  • Lubię 1
  • Smutny 1
Opublikowano
2 godziny temu, theqkash napisał(a):

I wygląda na to, że kolejna firma dołączy być może do rodziny netart group ;) 

 

https://rejestr.io/krs/1128513/abcom
 

Na stronie usługodawcy jeszcze stare dane widnieją, spółka wystawia natomiast już faktury klientom jako nowy podmiot. No i adres krakowski na Pana Tadeusza 2 mówi wiele ;)

Dzięki za info ;) Z tego co wiem to zakupy kolejnych firm dalej w toku...

Opublikowano

@Tom X jak widzisz życie lubi zaskakiwać ;) 

 

A znając życie to może nie być koniec zakupów, o ile tu faktycznie zakup nastąpił (choć wiele na to wskazuje) ;) 

  • Lubię 1
Opublikowano

Jak są w trakcie zakupu kolejnych firm to nie wiadomo dokąd uciekać. Narobisz się przy migracji na nowy hosting i się okaże, że nowy też kupili 😆

  • Lubię 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.