Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rak.

 

Nie działa, wywala. Raz mi nawet usunęli VPS'a "przypadkiem" bez żadnych kopii zapasowych. Archaiczny panel.

 

Wiem z dobrego źródła, że trwają zmiany, ale przez najbliższy rok to bedzie jeszcze tragedia. Po tym czasie - zweryfikujemy.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Nie współpracowałem z żadną z tych firm, ale z tego co ludzie piszą to ze wszystkimi firmami przejętymi przez h88 zaczęły dziać się różne niekoniecznie fajne rzeczy (wg klientów). Wystarczy porównać opinie chociażby, o mintshost sprzed roku, a czasem obecnym.

Opublikowano

Nie polecam że względu za obsługę techniczną która jest i była fatalna . Domena przetransferowana 3 miesiące temu do ovh nadal jest w panelu, serwery vps bardzo słabe wydajnościowo openvz i kvm. Ochrona antyddos która nie istnieje :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Wasze parametry VPS'ów też zmniejszyły się o połowę?

 

Jeszcze w listopadzie parametry mojej maszyny były z starej oferty...dzisiaj się loguje patrze a tam wszystko o połowę poucinane... myślę sobie jak to możliwe, skoro nie akceptowałem żadnych zmian ?.

 

Okazało się ,że faktura wystawiona w wrześniu nie dotyczyła dotychczasowych usług a nowych na niższych parametrach...zmigrowali mi dane bez żadnych uprzedzeń i zmniejszyli parametry do pakietu o dwa razy niższego..... śmiech na sali... żadnej konsultacji, żadnego wyraźnego ostrzeżenia... najśmieszniejsze jest to ,że zapewne uśmiercili połowę usług swoich klientów a nawet nie zaproponowali im przejścia na odpowiednio wyższy pakiet... w końcu opłacenie faktury = zgoda... co z tego ,że cena ta sama tylko pakiet inaczej się nazywa.... lepiej zrobić klienta głupiego, byle by płacił i się nie zorientował....witki opadają.... Miałem tam jeszcze kilka "maszyn" ale właśnie je usuwam :)

 

W mojej opinii H88 idzie w tak dobrym kierunku jak nazwa.pl ...

Edytowane przez Rafiki
Opublikowano

Nikogo nie chce tłumaczyć, ale ja dostałem maila, że będą nowe pakiety, napisałem do supportu i zostałem na starym configu i matce a fv opłaciłem normalnie.

Opublikowano (edytowane)

pakiety zmienione są już od dłuższego czasu...

Ja jestem świadom ,że weszła nowa oferta (zresztą już bardzo dawno) ... cały czas miałem starą cenę i stare parametry... nie wyrażałem zgody na przejście na nowe pakiety! Po prostu perfidnie została podmieniona faktura! Zostało zrobione to po prostu tak aby klient sie nie zorientował ,że płaci tyle samo za mniejszy pakiet - tak to wygląda na moim przykładzie. Jeszcze w listopadzie parametry były jak dotychczas. Zmiana parametrów na moim VPS powstała podejrzewam kilka / kilkanaście dni temu.... a faktura opłacona w wrześniu i niby po niej miał powstać "upgrade" do niższego pakietu.

 

Więc jak dla mnie zachowanie co najmniej niepoważne...

Edytowane przez Rafiki
Opublikowano

Ja tam też nie rozumiem problemu. Może też podeślę Ci fakturkę ;P Opłacisz bez czytania :D

 

Z tego co rozumiem - opłaciłeś fakturę z podanym pakietem i dziwisz się, że taki pakiet otrzymałeś?

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, otlet napisał:

Ja tam też nie rozumiem problemu. Może też podeślę Ci fakturkę ;P Opłacisz bez czytania :D

 

Z tego co rozumiem - opłaciłeś fakturę z podanym pakietem i dziwisz się, że taki pakiet otrzymałeś?

no właśnie chyba nie rozumiesz problemu....

wyobraź sobie sytuacje ze przez kilka lat płacisz stałą kwotę za jedną usługę.... i do dnia dzisiejszego ją płacisz bo ona nie uległa zmianie....jesteś przekonany ,że opłacasz cały czas tą samą usługe bo żadnych zmian nie dokonywałeś ani o żadne nie prosiłeś... tylko nagle w jednym miesiącu na fakturze nazwa pakietu zmieniła się z X na Y.... i tym samym w następnym miesiącu (a w sumie za dwa :) ) Twoje parametry też się zmniejszyły.  Support twierdzi ,że opłacenie nowej faktury jest równoznaczne z zaakceptowaniem nowych parametrów i rezygnacji z starej....  tylko stosownej informacji o tym BRAK!

 

Nie wiem czy to ja wymagam tak dziwnych "standardów" czy to ten świat już jest tak spaczony.

Edytowane przez Rafiki
Opublikowano

Teraz czaję, ale jakoś mnie to nie dziwi. Ktoś też mi taki numer zrobił, ale jakoś z płaczem na forum tego nie pisałem tylko napisałem do BOKu i mi powiedzieli coś tam i wybrałem akurat zmianę pakietu usługi i tyle :D Inni mnie wkurzyli to wyszedłem, napisałem im opinię, że winnym była oferta i off ;D

Opublikowano (edytowane)

otlet

  • otlet
  • Użytkownicy
  •  4
  • 55 postów
  • Pracuję w JakiśHosting<cyferki>
  • Funkcja: zBOK

 

 

Już tam nie pracujesz? Jeszcze przed napisaniem ostatniego posta pracowałeś;) 

 

Edytowane przez SomeGuy
Opublikowano

Gdyby nie to, że po napisaniu ostatniego posta usunąłeś informację o firmię JakiśHosting<cyferki> to bym powiedział, że nie pracujesz. Mogę się mylić ;)

  • Zaskoczony 1
Opublikowano

@otlet Nie piszę z płaczem....tylko z publiczną informacją aby każdy z ich klientów mógł zweryfikować czy również nie został tak porobiony. W końcu chyba po to są fora dyskusyjne?

  • Lubię 1
Opublikowano

@Rafiki Nie jesteś jedyną osobą która została ,,wydymana", kolega posiadał openvz'ta z starej oferty 2vpcu, 3gb ramu za 20zł chyba. Zmienili mu parametry na 1vcpu i 1GB ram, musiał się kłócić z nimi na bok'u

Opublikowano

UKE w przypadku PLAY, stosunkowo szybko zadziałał, UOKiK przydatne, aczkolwiek po za automatyczną odpowiedzią

nie było innej informacji, chyba że sami odrazu przekazali do UKE, jako bardziej odpowiedni urząd, ale nie informowali o tym
 

można spróbować też to dziennika internautów, który już raz pomógł z orange, nagłośnił i przyspieszył

http://di.com.pl/halo-granie-stowa-w-plecy-przez-blad-techniczny-46209

 

aczkolwiek w podobnym jak sądzę przypadku, UKE odnośnie domena.pl i nierzetelnie podanych parametrach

skierowali mnie gdzieś indziej, ale tam pisze tylko o domenach:

 

"odpowiadając na Pana e-maila informuję, że poruszona przez Pana tematyka nie mieści się z zakresie właściwości Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Spory z dostawcami usług hostingowych rozstrzygane są przez Sąd Polubowny do spraw domen internetowych https://www.piit.org.pl/sad-polubowny/kontakt. "
 

play1.jpg

play2.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Główna strona Mintsa leży, mój VPS także. 

 

#edit

 

Główna wstała. Mój VPS OpenVZ leży. 

 

#edit2

 

Wstało.

Edytowane przez Dzejkob
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ważny komunikat techniczny

W związku z planowanymi pracami technicznymi w najbliższych dniach dojdzie do zmiany adresacji IP oraz nocnej przerwy w dostępie do usługi hostingowej, z której Państwo korzystają. Prosimy o uważne zapoznanie się ze spersonalizowaną informacją o mapie adresów IP.

Szczegóły zmiany adresu IP

Opublikowano (edytowane)

H88 leci w kulki... posiadam dedyka w MH w okresie letnim otrzymałem mail pt. ,,Zmiana adresacji IP twojego serwera". H88 planowało zmianę adresów IP ze względu na ,,zaawansowaną ochronę antyDDOS" powiadomiłem moich klientów zgodnie z informacjami które otrzymałem a co się okazało? Dziś jest 16.02.2018R nic się nie zmieniło :)

Edytowane przez MateuszCODE
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Za każdym razem, gdy chcę się skontaktować z supportem przez formularz kontaktowy dostaję informację "Nieoczekiwany błąd".

Z różnych przeglądarek. Mogę prosić o jakiś kontakt?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.