Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o mintshost.pl


theqkash

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Wasze parametry VPS'ów też zmniejszyły się o połowę?

 

Jeszcze w listopadzie parametry mojej maszyny były z starej oferty...dzisiaj się loguje patrze a tam wszystko o połowę poucinane... myślę sobie jak to możliwe, skoro nie akceptowałem żadnych zmian ?.

 

Okazało się ,że faktura wystawiona w wrześniu nie dotyczyła dotychczasowych usług a nowych na niższych parametrach...zmigrowali mi dane bez żadnych uprzedzeń i zmniejszyli parametry do pakietu o dwa razy niższego..... śmiech na sali... żadnej konsultacji, żadnego wyraźnego ostrzeżenia... najśmieszniejsze jest to ,że zapewne uśmiercili połowę usług swoich klientów a nawet nie zaproponowali im przejścia na odpowiednio wyższy pakiet... w końcu opłacenie faktury = zgoda... co z tego ,że cena ta sama tylko pakiet inaczej się nazywa.... lepiej zrobić klienta głupiego, byle by płacił i się nie zorientował....witki opadają.... Miałem tam jeszcze kilka "maszyn" ale właśnie je usuwam :)

 

W mojej opinii H88 idzie w tak dobrym kierunku jak nazwa.pl ...

Edytowane przez Rafiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pakiety zmienione są już od dłuższego czasu...

Ja jestem świadom ,że weszła nowa oferta (zresztą już bardzo dawno) ... cały czas miałem starą cenę i stare parametry... nie wyrażałem zgody na przejście na nowe pakiety! Po prostu perfidnie została podmieniona faktura! Zostało zrobione to po prostu tak aby klient sie nie zorientował ,że płaci tyle samo za mniejszy pakiet - tak to wygląda na moim przykładzie. Jeszcze w listopadzie parametry były jak dotychczas. Zmiana parametrów na moim VPS powstała podejrzewam kilka / kilkanaście dni temu.... a faktura opłacona w wrześniu i niby po niej miał powstać "upgrade" do niższego pakietu.

 

Więc jak dla mnie zachowanie co najmniej niepoważne...

Edytowane przez Rafiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, otlet napisał:

Ja tam też nie rozumiem problemu. Może też podeślę Ci fakturkę ;P Opłacisz bez czytania :D

 

Z tego co rozumiem - opłaciłeś fakturę z podanym pakietem i dziwisz się, że taki pakiet otrzymałeś?

no właśnie chyba nie rozumiesz problemu....

wyobraź sobie sytuacje ze przez kilka lat płacisz stałą kwotę za jedną usługę.... i do dnia dzisiejszego ją płacisz bo ona nie uległa zmianie....jesteś przekonany ,że opłacasz cały czas tą samą usługe bo żadnych zmian nie dokonywałeś ani o żadne nie prosiłeś... tylko nagle w jednym miesiącu na fakturze nazwa pakietu zmieniła się z X na Y.... i tym samym w następnym miesiącu (a w sumie za dwa :) ) Twoje parametry też się zmniejszyły.  Support twierdzi ,że opłacenie nowej faktury jest równoznaczne z zaakceptowaniem nowych parametrów i rezygnacji z starej....  tylko stosownej informacji o tym BRAK!

 

Nie wiem czy to ja wymagam tak dziwnych "standardów" czy to ten świat już jest tak spaczony.

Edytowane przez Rafiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz czaję, ale jakoś mnie to nie dziwi. Ktoś też mi taki numer zrobił, ale jakoś z płaczem na forum tego nie pisałem tylko napisałem do BOKu i mi powiedzieli coś tam i wybrałem akurat zmianę pakietu usługi i tyle :D Inni mnie wkurzyli to wyszedłem, napisałem im opinię, że winnym była oferta i off ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UKE w przypadku PLAY, stosunkowo szybko zadziałał, UOKiK przydatne, aczkolwiek po za automatyczną odpowiedzią

nie było innej informacji, chyba że sami odrazu przekazali do UKE, jako bardziej odpowiedni urząd, ale nie informowali o tym
 

można spróbować też to dziennika internautów, który już raz pomógł z orange, nagłośnił i przyspieszył

http://di.com.pl/halo-granie-stowa-w-plecy-przez-blad-techniczny-46209

 

aczkolwiek w podobnym jak sądzę przypadku, UKE odnośnie domena.pl i nierzetelnie podanych parametrach

skierowali mnie gdzieś indziej, ale tam pisze tylko o domenach:

 

"odpowiadając na Pana e-maila informuję, że poruszona przez Pana tematyka nie mieści się z zakresie właściwości Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Spory z dostawcami usług hostingowych rozstrzygane są przez Sąd Polubowny do spraw domen internetowych https://www.piit.org.pl/sad-polubowny/kontakt. "
 

play1.jpg

play2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Ważny komunikat techniczny

W związku z planowanymi pracami technicznymi w najbliższych dniach dojdzie do zmiany adresacji IP oraz nocnej przerwy w dostępie do usługi hostingowej, z której Państwo korzystają. Prosimy o uważne zapoznanie się ze spersonalizowaną informacją o mapie adresów IP.

Szczegóły zmiany adresu IP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H88 leci w kulki... posiadam dedyka w MH w okresie letnim otrzymałem mail pt. ,,Zmiana adresacji IP twojego serwera". H88 planowało zmianę adresów IP ze względu na ,,zaawansowaną ochronę antyDDOS" powiadomiłem moich klientów zgodnie z informacjami które otrzymałem a co się okazało? Dziś jest 16.02.2018R nic się nie zmieniło :)

Edytowane przez MateuszCODE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.