Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Osoba z infolinii pozostawia wiele do życzenia.

Po skontaktowaniu się w sprawie cen za serwery dedykowane dowiedziałem się, że cena zależy od ilości stron na serwerze.

Edytowane przez Rothek
Opublikowano
W dniu 14.09.2018 o 13:30, Rothek napisał:

Osoba z infolinii pozostawia wiele do życzenia.

Po skontaktowaniu się w sprawie cen za serwery dedykowane dowiedziałem się, że cena zależy od ilości stron na serwerze. 

Witam,

Przepraszam za nie do końca przemyślaną odpowiedź naszego pracownika BOK, który nie przekazał Pana zapytania do odpowiedniego działu. Wyciągniemy z tego wnioski oraz naprawimy ścieżkę dostępu do tej informacji tak aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.

Jeśli chodzi o ceny serwerów dedykowanych mamy dział który zajmuje się sprzedażą tych usług i wyłącznie ten dział jest w stanie odpowiedzieć na Pana pytanie. Większość naszych usług jest szyta na miarę. Dlatego prosiłbym o kontakt z naszym działem sprzedaży pod numerem 692 855 482, który przedstawi Panu ofertę na serwer dedykowany lub inną usługę spełniającą Pana wymagania.

Może Pan tez przesłać swoje dane w formularzu na www.iq.pl i nasz dział sprzedaży się z Panem skontaktuje.

 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Korzystam u nich z rozwiązania OpenVZ Root od wielu, wielu lat i z tego jak to działa jestem bardzo zadowolony, tak zadowolony, że w drugiej firmie posiadamy u nich usługę Cloud tam gdzie potrzebujemy niezawodności i większych zasobów. Niestety nie jest to tanie. Co do OpenVZ Root to przeszkadza mi tam jedynie brak elastyczności w rozbudowie co zmusza mnie do przesiadki do innej firmy ale jeszcze nie znalazłem równie stabilnego rozwiązania.  Także jeśli komuś odpowiadają parametry VPSów to niech bierze, nie zawiedzie się :) 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po temacie:

 

Mam pytanie:

- jak tam działa poczta?

- Czy są możliwości rozbudowy konta Pro o dodatkową przestrzeń - więcej poczty (konto tylko pod pocztę).

- Ile kosztuje vSMTP?

- Jaki jest webklient poczty.

Opublikowano

Posiadam u nich pakiet Pro L (teraz to chyba Pro Plus) od 2014 roku, poczta działa bardzo stabilnie

 

  • ponad 500 aktywnych kont pocztowych
  • aktualna pojemność serwera 700 GB, standardowo jest 400 GB
  • web klient to Roundcube
Opublikowano

W usłudze Poczta Pro jesteśmy w stanie zwiększyć pojemność do 10TB i więcej.

 

Poczta (dane klientów) przechowywana jest ma macierzach NetApp serii FAS z redundancją. Dodatkowo macierze są replikowane co 5 min (SnapMirror) na macierz zapsową, która to  znajduje się w drugiej komorze (osobna strefa p.poż, zasilanie, chłodzenie) w naszym DC.  Raz na dobę wykonujemy backup  (SnapValut) poczty na storage zanjdujący się w odległości około 10 kM od naszej siedziby w Gdańsku  www.dc.iq.pl

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

W IQ jestem od 2014 roku z 1 prywatnym (7 serwisów, WP) i 2 firmowymi kontami (6 serwisów WP i 2 dedykowane).
W IQ hostuję swoje serwisy [tu były linki ale je wyciąłem /theqkash] 
Tu moje faktury na potwierdzenie, że jestem ich klientem.

 

Chwalę ich za:

  • błyskawiczny support (pozdrowienia dla Pana Rafała), który rozwala problemy w locie,
  • sensowne ceny
  • czytelny panel który ma to co trzeba (zmiany wersji PHP, instalacje SSL, 
  • łatwy backup i przywracanie
  • informowanie o przerwach technicznych które nigdy nie trwały dłużej niż planowano
  • wersje PHP z Ioncube i dodatkowymi modułami
  • nie ściemniają, że nie ma limitów - są, ale nawet jak się je przekroczy to pomagają wskazać gdzie i co generuje obciążenie

Co bym zmienił?

  • Wrócił do poprzedniego sposobu zgłoszeń (teraz trzeba zarejestrować konto mailowe które może wysyłać zgłoszenia albo logować się od osobnego panelu klienta)
  • Zintegrował panel zarządzania kontem i panel klienta (to 2 osobne panele)
  • Dodał SSL z letsencrypt

Przenoszę się bo:

  • chcę sprawdzić "na własnej skórze", jak zadziała litespeed którego w IQ nie ma
  • mam doświadczenie, z którego wynika że litespeed i redis przyspieszyły działanie stron o około 50% co w praktyce dało dodatkowe 3-6 oczek wyżej w SERP na niektóre frazy.
  • od 2014 gdy ich wybierałem dużo zmieniło się w moich potrzebach, zwiększył się ruch i obciążenie - chcę porównać czy trawa jest faktycznie bardziej zielona u sąsiada.

Generalnie polecam za jakość a nie jakoś. Niby jedna litera, ale robi różnicę.

Rafał Mróz

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Przez wiele lat korzystałem i jeszcze przez tydzień korzystam z ich usług w zakresie sklepu internetowego z kilkoma tysiącami artykułów w virtuemarcie, o niewielkiej sprzedaży i ruchu w porównaniu do sklepu stacjonarnego, gdzie sklep internetowy to raczej lokalna reklama stacjonarki niż coś na czym zarabiam. Korzystałbym dalej gdyby nie ich skrajnie totalna nieelastyczność i sztywność oferty. W chwili obecnej zainstalowałem swój sklep na 6 serwerach i testuję wyniki. IQ wypada całkiem nieźle w porównaniu szybkości z innymi sklepami:

Uśrednione z różnych pór dnia wyniki testu PageSpeed Insights kolejno wynik dla stacjonarnych i  ttfb:

atthost.pl 59,1/3,2

dhosting.pl 57,2/5,4

iq.pl 66/0,8

lh.pl 69,9/0,6

zenbox.pl 63,8/1,7

smarthost.pl 67,6/0,7

Jak widać IQ jest w absolutnej czołówce. Ale LH jest the best. Fajny jest też smarthost z rozbudowanymi opcjami w c-panelu.

Ma też za******y interfejs użytkownika z którym przykro mi będzie się pożegnać. Na prawdę za******y, ale z 2 strony nie poprawiany przez wiele lat w zakresie przejrzystości i funkcjonalności.

A teraz wady. 

Używam starej taryfy "START M" za który płaciłem 250 zł na miesiąc z adresem IP, memory limit<=128, dyskiem 25GB oraz 15% rdzenia. Na prawdę przyzwoita oferta jak na ileś tam lat wstecz. Miałem tam w pakiecie umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. Teraz pamięć jest tańsza, skrypty chcą więcej pamięci, ja chcę np zainstalować i potestować (nie uruchamiać sklepu, tylko pobawić się) Magento. Skrypt Virtuemarta jest wg mnie zdecydowanie bardziej zaawansowany jeżeli chodzi o możliwości od presty, ale polskie firmy (z wyjątkiem t-pay) robią tylko wtyczki do Magento i presty. Szkoda mi tego virtuemarta... po kilku małych przeróbkach kodu jest przezajebisty. I co? IQ oferuje tylko 128M memory_limit. Niestety, pozostało wiele wiele lat wstecz za konkurencją. Nowe pakiety to jakiś archaizm i nieporozumienie:

- Start za 246 zł za rok i macie tam 50GB SATA/SSD + 128GB???!!! memory_limit + brak umowy o powierzeniu przetrwarzania danych (kiedyś za tą cenę miałem) + 15% CPU

- Start PLUS za 492???!!! zł za rok i macie tam 100GB SATA/SSD ???!!!+ 192GB???!!! memory_limit + brak umowy o powierzeniu przetrwarzania danych????!!!! + 25% CPU ???!!!

to chyba żarty. W tych cenach są już pakiety szybsze i z większą ilością RAM i z umową RODO + SSD na nawet NVME! A firma IQ stawia na.... dużą pojemność dysków SSD. Po co??? Dlaczego nie ująć wielkości dysku i nie dodać RAM albo RODO? Komu potrzeba takich dużych pojemności na hosting z limitem mizernego 128 albo 192MB dla RAM??????? Total nonsens. Za 492 zł to ja mam taki hosting u konkurencji że szkoda porównywać. I szybszy. Dlatego nie przedłużam już hostingu w IQ, z żalem się pożegnam i wybiorę hosting szybszy, z gów...nym interfejsem ale z punktu widzenia biznesu - znacznie lepszy. No i zainstaluję tam Magento - tylko żeby się pobawić i potestować, bo przygotowuję się na zmianę skryptu. Też z żalem ;(

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Dziękujemy za konstruktywne uwagi. Wszystkie zostały przekazane do Zespołu, który zajmuje się wprowadzaniem zmian ofertowych.
Choć nasza firma skupia się głównie na ofertach dedykowanych dostosowanych pod klienta, stale rozwijamy także usługi hostingu.


W ostatnim czasie dodaliśmy nowe funkcjonalności w panelu zarządzania serwerem jak np. logi poczty, możliwość skorzystania z automatycznie odnawiającego się darmowego Let's Encrypt'a, który umożliwia testowanie swoich aplikacji z zaimplementowanym certyfikatem SSL.
Polecamy z zapoznaniem się funkcjonalności naszej Poczty Pro, gwarantującej, chociażby dostęp do 4 tygodniowej kopii maili:
https://www.iq.pl/rozwiazania/poczta

Umożliwiamy również 14-dniowy okres testowy, który pozwala zapoznać się z funkcjonalnościami oraz działaniem naszego Supportu.

 

Sposób autoryzacji zgłoszeń zmodyfikowany został przez nas, mając na uwadze dodatkowe zabezpieczenie dostępu do danych znajdujących się w naszym Centrum Danych.
Dzięki wprowadzeniu tego typu rozwiązań możemy gwarantować naszym klientom jakość i bezpieczeństwo zgodne z posiadanymi przez nas certyfikatami ISO 9001, ISO 27001 oraz PCI DSS.

 

https://www.iq.pl/centrumdanych

Edytowane przez IQ PL
Opublikowano

Drogie IQ, jeżeli więc koncentrujecie się na ofertach dedykowanych to za klient 300 zł na rok nie będzie dla Was interesujący. Jeżeli zmienicie zdanie na temat klientów indywidualnych i zrobicie dla nich interesującą ofertę (w szczególności memory_limit i rodo), to za rok może do Was wrócę. Zrobię to z chęcią. Na razie z niechęcią od was odchodzę, Dziś przenoszę stronę.

 

Pozdrawiam

  • 2 lata później...
Opublikowano

Muszę to opisać, bo to jest jakiś absurd. Bujamy się drugi dzień z pierdołą, którą można załatwić od strzała.

 

Klient ma 2 serwery, jeden z nich, z pocztą głównej domeny firmowej, w iq.pl, a drugi ze stronami opartymi na WordPress na zewnętrznym hostingu VPS. Powiedzmy A (VPS na zewnątrz) i B (iq.pl)

 

Na serwerze A jest sobie WordPress, ma w configu dane SMTP konta e-mail w domenie klienta na serwerach B (iq.pl)


Coś się podziało, że trochę maili przez formularz poszło, na VPS jest też poczta innych domen klienta, której nie ma na B, więc wiadomo - poczta między A a B lata, bo różne domeny, różne serwery, jedna firma. Dobra, posprzątaliśmy bałagan, trzeba teraz zadbać o komunikację e-mail między domenami na A i B.

 

IP serwera A jest stałe, jest tylko klienta (VPS). IQ wrzuciło IP A do firewalla i blokuje ruch.

 

Piszę maila do [email protected], że mamy takie i takie usługi, na B blokujecie nam A, odblokujcie proszę.

> Odpowiedź: Nie, bo zgłoszenie nie jest z autoryzowanego maila, ale tutaj potwierdzili, że z powodu połączeń SMTP adres A jest zablokowany.

> Odpowiadam: Ok, dołączam mail autoryzowany w DW, zwracam się w mailu do dołączonej osoby, aby potwierdziła

> Odpowiedź iq.pl: Nie, bo wątek nie jest już autoryzowany, załóżcie nowy, tu nic nie zrobimy.

No to leci nowy mail od klienta z autoryzowanego maila, do [email protected], a w DW jestem ja.

> Odpowiedź iq.pl: Odmowa jakichkolwiek działań, bo w DW jest nieautoryzowany mail

No to leci mail z autoryzowanego, tylko do nich

> Odpowiedz iq.pl: Dajcie przykładową wiadomość, konkretnie: tytuł maila, datę wysyłki, email odbiorcy i nadawcy

Dosyłamy

> Odpowiedź iq.pl: Ale dajcie to w pliku EML

 

Od samego początku wiadomo, co się dzieje, jaki jest problem, co jest jego przyczyną i jak to rozwiązać.

 

Nie mam siły już dosyłać EML. Spodziewam się maila z pytaniem, czy nadawca maila był po kawie, pracował zdalnie czy w domu, oraz czy przy komputerze siedział na boso, czy w bamboszach.

  • Zaskoczony 1
Opublikowano
4 godziny temu, Kasjan napisał(a):

Piszę maila do [email protected], że mamy takie i takie usługi, na B blokujecie nam A, odblokujcie proszę.

> Odpowiedź: Nie, bo zgłoszenie nie jest z autoryzowanego maila, ale tutaj potwierdzili, że z powodu połączeń SMTP adres A jest zablokowany.

> Odpowiadam: Ok, dołączam mail autoryzowany w DW, zwracam się w mailu do dołączonej osoby, aby potwierdziła

> Odpowiedź iq.pl: Nie, bo wątek nie jest już autoryzowany, załóżcie nowy, tu nic nie zrobimy.

No to leci nowy mail od klienta z autoryzowanego maila, do [email protected], a w DW jestem ja.

> Odpowiedź iq.pl: Odmowa jakichkolwiek działań, bo w DW jest nieautoryzowany mail

Przestrzeganie procedur dobrze świadczy o BOK IQ.

  • Lubię 4
Opublikowano
Godzinę temu, Tom X napisał(a):

Przestrzeganie procedur dobrze świadczy o BOK IQ.

 

Nie neguję przestrzegania procedur, też pracuję w IT i wiem, że są potrzebne i pomagają, są pisane przez ludzi i dla ludzi. Jednak nie wszystko "uchwycisz" procedurą, a wyjątkowe sytuacje wymagają elastycznego działania (czy to była wyjątkowa sytuacja? nie wiem, mieliśmy problem, potrzebowaliśmy pomocy, rozwiązanie było proste, nie wymienialiśmy danych osobowych, podjęcie działania polegającego na odblokowaniu IP, którego reputacje  i aktywność przez własne logi mogli u siebie zweryfikować, nie narażało żadnej ze stron na niebezpieczeństwo, w mailach nie było poufnych danych, wszystkie informacje były ogólnodostępne).

 

Spójrzmy na to, co się wydarzyło. Co tutaj więcej może potrzebować BOK? Zamiast pisać kolejnych kilka maili ile może zweryfikować sam we własnym zakresie oszczędzając czas? Po to skontaktowała się osoba techniczna, aby przejść do konkretów, od razu wskazać palcem przyczynę i skutek (sam wolę,  gdy do mnie tematy zgłaszają osoby techniczne, bo gadamy o konkretach, a życie zna scenariusze, gdzie end-user bez wiedzy technicznej, zadzwoni, że poczta mu nie działa, Ty sprawdzisz mnóstwo tematów, a interesantowi się po prostu outlook nie włącza, bo coś proces ubija, i problem jest na jego kompie a nie na serwerze...)

 

Przepychanka i częściowy paraliż w firmie przez prawie 2 dni. Gdy już poszło info według ich pytania (ip, przyczyna, temat ostatniego maila, nagłówki - to co chcieli), to.... "poproszę o eml" - to chyba nie procedura, bo gdyby szło to wg jakiejś procedury to od razu było by pytanie o plik eml...

 

Każdy oceni sytuację i BOK samodzielnie, według własnego doświadczenia i potrzeb.

Opublikowano

Widzę, że IQ poszło w nieakceptowalnym kierunku usztywniania procedur wbrew logice. Nie ma szans na mój powrót do nich. To inna firma niż kiedyś. Dzięki za tekst Kasjan. 

Opublikowano (edytowane)

@Kasjan To że firmy firmy nie przyjmują zleceń nie z autoryzowanych emaili to akurat plus. W iq.pl można dodać kontakt techniczny, co klient powinien uczynić i wtedy mógłbyś się kontaktować bezpośrednio.

 

Co do reszty komunikacji, no cóż. Już po pierwszym emailu pokazali, że wiedzą o co chodzi, a potem się zacięli, a z tym eml to już w ogóle słabo.

 

Ja ogólnie jestem zadowolony z obsługi klienta w iq.pl. Jeśli mają kilka poziomów pomocy techniczny to pierwszy poziom jest o rząd lepszy niż pierwsze poziomy pomocy w innych firmach. Prawie wszystkie sprawy  były załatwiane w max klika godzin po kilku wymianach wiadomości, a bardzo często w kilkanaście minut od razu po pierwszym zgłoszeniu. W wielu innych firmach jestem przygotowany, że pierwszych kilka odpowiedzi to będą jakieś generyczne odpowiedzi z linkami do pomocy, często bez związku ze zgłaszanym problemem, dopiero jak się przez to przebijesz to masz szanse porozmawiać z kimś kumatym. W iq.pl najczęściej rozmawiam z kimś kumatym od samego początku.

 

 

Edytowane przez nnd.newbie
  • Lubię 1
Opublikowano

@Kasjan dzięki za informacje. Twoje zgłoszenia zostały skierowane ponownie do działu administratorów. Widzimy, że administrator systemu pocztowego podjął działania rozwiązujące zgłaszany problem oraz została przekazana informacja dotycząca powodu zablokowania adresu IP.

 

Zdajemy sobie sprawę, że czasami proces autoryzacji może być potraktowany przez pracownika zero-jedynkowo. Nieustannie staramy się analizować tego typu błędy, by móc udoskonalać nasze procesy, dbając jednocześnie o bezpieczeństwo wymiany informacji z klientem.

 

Jeśli w przyszłości pojawiłby się jakikolwiek problem w komunikacji z naszym Działem Obsługi Klienta, zachęcamy do niezwłocznego kontaktu z naszą infolinią. Czasem krótka rozmowa z pracownikiem DOK pozwala mu zmienić spojrzenie na sprawę oraz przyśpieszyć czas realizacji zgłoszenia.

 

Mamy nadzieję, iż ta sytuacja zostanie potraktowana jako jednorazowa i nie zmieni spojrzenia na świadczone przez nas usługi.  

  • Lubię 1
Opublikowano

To tak dla równowagi, z usług IQ korzystamy obecnie nieprzerwanie od 3 lat. 

Dawno dawno dawno temu, korzystałem z usług Proste.pl - więc 3 lata temu gdy szukaliśmy hostingu dla klienta, wybór padł na IQ.pl ze względu na dobre doświadczenia z Proste. 

Na serwerze jest ok 40 skrzynek mailowych i 5 stron. Przez 3 lata nie odnotowałem żadnych problemów z działaniem hostingu. Jeśli prowadzone są jakieś prace, informacje przychodzą z wyprzedzeniem. Ogólnie żadnych problemów z działaniem poczty, czy też stron. Z czystym sumieniem polecam.

 

Żeby jednak nie było tak słodko, to jest jedna rzecz.. nie odnotowałem żadnego maila informującego o podwyżkach, ręki sobie uciąć nie dam bo mogłem go usunąć, ale nie wydaję mi się by taki był. 

 

2019 - 329,64 PLN (cena promocyjna - 1 rok)

2020 - 492,00 PLN

2021 - 492,00 PLN

2022 - 492,00 PLN

a w tym roku 639,60 PLN

 

podwyżka nie jest jakoś duża, ale lepiej by było wiedzieć o tym wcześniej

 

 

  • Lubię 1
Opublikowano

@zajcev dziękujemy za opinię i cieszymy się, że usługa spełnia Twoje oczekiwania.  Mailing informujący o zmianach cen dla oferty współdzielonej rozesłaliśmy do wszystkich klientów w dniu 26.04.2022 roku. 

  • Lubię 1
Opublikowano

@Kasjan uważam, że od procedur nie powinno być żadnych odstępstw. Ty uważasz, że Twoja sytuacja jest "wyjątkowa", bo coś tam, a ktoś inny będzie uważał swoją sytuację za wyjątkową z innego powodu. Jeśli ktoś pracuje w BOK, to powinien mieć ramy poza które się nie wykracza. Tobie odblokuje IP, a komuś innemu wyrecytuje dane osobowe, bo chce pomóc. Żadnych odstępstw dla dobra ludzi pracujących w firmie. To nie działa tak, że procedury są fajne, ale dla mnie złamcie. 

Opublikowano (edytowane)

Nie za bardzo miałem styczność z IQ, może kiedyś tam przenosiłem od nich klientów, nie bardzo pamiętam. Natomiast wypowiem się co do ogólnej polityki ograniczonego zaufania w firmach hostingowych/domenowych, mimo, że w tym przypadku firma trochę nadgorliwie ich przestrzega, to sama idea takiego zabezpieczenia i autentyfikacji jest bardzo słuszna. Sam gdy pierwszy raz lata temu spotkała mnie podobna sytuacja kiedy przenosiłem do siebie klienta od operatora X do mnie, miałem podobny przypadek, początkowo byłem mega sfrustrowany że firma tak utrudnia przenosiny. Potem podszedłem do tego od strony takiego operatora, to jest zabezpieczenie zarówno dla operatora jak i dla klienta, takie procedury są jak najbardziej na miejscu, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, kiedy np. taki spoofing jest na porządku dziennym.

Z drugiej strony sprawdziłem i zerknąłem sobie na stronę IQ wygląda fajnie, ceny niskie, ale widocznie coś tam się musiało na przestrzeni lat faktycznie popsuć bo porównując opinie z takiego 2018, a opinie z ostatnich 3 lat to chyba warstwa techniczna poszła na minus (częste awarie), nie jest to moja opinia tylko tak pobieżnie sobie popatrzyłem bo zaskoczył mnie cennik i bardzo dobra oferta na papierze a chciałem ją zweryfikować w internecie. 

Edytowane przez sempre
Opublikowano

Mam w IQ.pl kilka swoich maszyn od 2 lat.

Jeśli chodzi o działanie usług - nie mam żadnych zastrzeżeń,wszystko działa i stabilne jak skała.

Bok/support - ok, raz nawet pomogli mimo iż nie musieli ( oczywiście za moją zgodą), w pozostałych kontaktach zazwyczaj szybko i sprawnie.

Minusy:

1) Mimo iż wysyłam maila z autoryzowanego adresu e-mail to po 2-5 minutach przychodzi prośba o potwierdzenie autoryzacji - troche upierdliwe, ale rozumiem ideę tego rozwiązania.

2) Papierki - umowa papier, aneks papier, ale raz na rok idzie przeżyć :) 

2) Zabójcza inflacja  - mijają 2 lata odkąd mam ich usługi i płacę 3 razy tyle co dwa lata temu za te same usługi.

Opublikowano
16 godzin temu, sempre napisał(a):

(...) a opinie z ostatnich 3 lat to chyba warstwa techniczna poszła na minus (częste awarie), nie jest to moja opinia tylko tak pobieżnie sobie popatrzyłem bo zaskoczył mnie cennik i bardzo dobra oferta na papierze a chciałem ją zweryfikować w internecie. 

 

Jeśli to nie problem, będziemy wdzięczni za podanie źródła tych informacji. Awarie u nas występują rzadko, gdyż zdecydowaną większość wykrywamy zanim może do nich dojść.

 

Opublikowano (edytowane)

Wybaczcie wina po mojej stronie:), notka dotycząca opinii dotyczyła innej firmy zmyliła mnie podobna nazwa na agregatorze opinii, także zeedytuje wiadomość. Sorki za zamieszanie. 

Edytowane przez sempre
  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

System autoryzacji to jest absurd a nie "dobrze, że przestrzegają procedur". Miałem sytuacje, gdzie autoryzacja jakby się zapętlała - masakra, szczególnie, gdy faktycznie się spieszy.

Nigdzie nie spotkałem się z takim filtrowaniem dostępu do BOK jak tutaj. Nawet do Vectry idzie się dopchać szybciej.

Edytowane przez Sponsi
because I can

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.