Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o iq.pl


theqkash

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Sponsi napisał(a):

System autoryzacji to jest absurd a nie "dobrze, że przestrzegają procedur". Miałem sytuacje, gdzie autoryzacja jakby się zapętlała - masakra, szczególnie, gdy faktycznie się spieszy.

Nigdzie nie spotkałem się z takim filtrowaniem dostępu do BOK jak tutaj. Nawet do Vectry idzie się dopchać szybciej.

Mylisz pojęcia autoryzacji dostępu do parametrów usługi z jakimś "filtrowaniem dostępu do BOK". 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Tom X napisał(a):

Mylisz pojęcia autoryzacji dostępu do parametrów usługi z jakimś "filtrowaniem dostępu do BOK". 

Nic nie mylę, od strony użytkownika to wygląda jak filtrowanie dostępu - coś jak na chama czytanie całego tekstu o przetwarzaniu danych gdy dzwonisz do telekomu.

Plus ten ich system ma możliwość zapętlenia. I jeszcze przypadek, że nie pamiętasz który mejl jest uwierzytelniony - przepadasz, bo nie idzie się autoryzować, bo musisz wysłać z autoryzowanego mejla zapytanie jaki mejl masz autoryzowany : ) no dziecinada...

I jeszcze kolejny - masz klienta konto i chcesz coś na nim podziałać, to klepnięcie dostępu jest w jakiś absurdalny sposób zrobione, że też taka jakby pętelka durnej logiki się tworzy.

BOK ignoruje te błędy i uwagi twierdząc, że ten system jest super ekstra.

Dla mnie jako klienta to jest upierdliwość na maksa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Sponsi napisał(a):

System autoryzacji to jest absurd a nie "dobrze, że przestrzegają procedur". Miałem sytuacje, gdzie autoryzacja jakby się zapętlała - masakra, szczególnie, gdy faktycznie się spieszy.

Nigdzie nie spotkałem się z takim filtrowaniem dostępu do BOK jak tutaj. Nawet do Vectry idzie się dopchać szybciej.

Cześć @Sponsi. Jeśli napiszesz ze swojego Panelu Klienta i wybierasz własną usługę lub wybierasz usługę, którą inny klient Tobie udostępnił, autoryzację masz natychmiastową. Nie trzeba wtedy niczego potwierdzać czy wykonywać żadnych innych działań. Dodatkowa autoryzacja jest wymagana wyłącznie podczas wysłania wiadomości drogą dodatkową (czyli za pośrednictwem e-mail), byśmy mieli pewność, że nikt nie podszył się pod Twój adres i nie chce wejść w posiadanie Twoich danych.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.