Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdecydowanie najlepsza, najszybsza i naprawdę profesjonalna obsługa w porównaniu z z innymi BOK. Nie usłyszysz od nich, że Twoje pytanie jest zbyt lakoniczne. Mają ogromną wiedzę informatyczną. Moje zapytania znajdowały rozwiązanie w maksymalnie 6 minut. Na pewno będę Was polecał.

Opublikowano

wsparcie techniczne bez zarzutu, szkoda tylko że na szybkich dyskach wcale nie czuć aż tak bardzo przyśpieszenia  jak w przypadku hostinger.pl tam jest naprawdę szybko i taniej lecz wsparcie tylko w języku angielskim. jeśli komuś nie przeszkadza bariera językowa to polecam hostiger.pl mam podobne bazy w tych dwóch lokalizacjach i hostinger jest znacznie szybszy i oferuje rozbudowę do dużej ilości wolnego miejsca na dysku co w przypadku cyberfolks to ma 50GB na szybkich dyskach. jak ktoś ma 20 - 30 kont pocztowych to po roku może robić się już ciasno oraz brak domen zagranicznych np .de wiec ależy o tym pamiętać przy zakładaniu konta na cyberfolks . mimo to jestem zadowolony z tych obydwu dostawców w tej chwili to liderzy na rynku.

  • Haha 1
  • Zażenowany 1
Opublikowano
13 minut temu, Danek napisał:

wsparcie techniczne bez zarzutu, szkoda tylko że na szybkich dyskach wcale nie czuć aż tak bardzo przyśpieszenia  jak w przypadku hostinger.pl tam jest naprawdę szybko i taniej lecz wsparcie tylko w języku angielskim. jeśli komuś nie przeszkadza bariera językowa to polecam hostiger.pl mam podobne bazy w tych dwóch lokalizacjach i hostinger jest znacznie szybszy i oferuje rozbudowę do dużej ilości wolnego miejsca na dysku co w przypadku cyberfolks to ma 50GB na szybkich dyskach. jak ktoś ma 20 - 30 kont pocztowych to po roku może robić się już ciasno oraz brak domen zagranicznych np .de wiec ależy o tym pamiętać przy zakładaniu konta na cyberfolks . mimo to jestem zadowolony z tych obydwu dostawców w tej chwili to liderzy na rynku.

Kolejny swieżo zarejestrowany "piewca" zalet cyberfolks

Opublikowano
3 godziny temu, ksk napisał:

Halo moderacja czy jednopostowców można usunąć ?  Aż kłuje po oczach ta chamska reklama . 

 

Szczerze to niech sobie póki co wiszą, każdy zobaczy zarówno wypowiedź jak i komentarz do wypowiedzi ;)

 

Przywróćiłem jednak czasowo ograniczenia w postowaniu w tym dziale dla osób posiadających jakąkolwiek aktywność na forum 😉

  • Super! 2
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

"W celu uzyskania kodu authinfo, konieczny będzie kontakt mailowy na adres [email protected]. Prześlemy wówczas instrukcję uzyskania kodu."

 

Ta instrukcja jest tak ściśle tajna, że nie można jej zamieścić na stronie? 

 

 

  • Lubię 4
Opublikowano
2 godziny temu, zajcev napisał:

"W celu uzyskania kodu authinfo, konieczny będzie kontakt mailowy na adres [email protected]. Prześlemy wówczas instrukcję uzyskania kodu."

 

Ta instrukcja jest tak ściśle tajna, że nie można jej zamieścić na stronie? 

 

 

Dlatego kontakt z działem finanse, żeby mogli  może odesłać indywidualny numer konta bankowego 🤣. Wiedza kosztuje.

  • Haha 1
  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Byłem klientem linuxpl przez 14 lat, ale to co ten cały cyberfolks z tym zrobił, to o pomstę bogów woła.

Czarę goryczy przepełniło gdy zepsuli DNS-a około rok temu: zmiany w panelu aplikowane są z opóźnieniem około 30 minut (przy bezpośrednim odpytywaniu ich dns-a `host -t A somename.mydomain.pl ns1.cyberfolks.pl.` ) i gdy zgłosiłem problem do obsługi to arogancko próbowali mi wciskać, że tak system DNS działa i nic na to poradzić się nie da... żal.pl... (za czasów sprzed cybefolks zajmowało to kilka sekund max).

Zasadniczo prawie co każde "prace serwisowe" coś jest psute: kilka miesięcy temu zmienili port SSH i nie raczyli o tym poinformować: pół dnia stracone, zanim odpowiedź od supportu łaskawie wyjawiła nowy port.

Ostatnio jakiś fikuśny admin stwierdził, że to będzie super pomysł jak w ogóle wyłączy mi dostęp SSH...

Szkoda gadać...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Przetestowałem CF u siebie więc wrzucam linka do recenzji i testów - moze komuś się przyda:

 

https://jakwybrachosting.pl/recenzja-cyberfolks/

 

Sprawdziłem: ofertę, parametry, szybkość/wydajność (8 różnych testów), pocztę e-mail, kwestie bezpieczeństwa (10 elementów), uptime, panel, support (tajemniczy klient 😎)

 

W skrócie:

  • Na plus wydajność w wielu testach, czy szybki i pomocny supprt (odpowiada w <15 min. jeśli piszesz do nich przez północą).
  • Na niewielki minus ograniczona prędkość dysków do 20 MB/s

Szczegóły w recenzji.

Jest tam też orócz wyników wszystkich testów monitoring uptime na żywo (sprawdzany co 5 minut z 8 lokalizacji) i kod rabatowy (gdyby ktoś chciał skorzystać).

Opublikowano

 Mamy tu do czynienia z jedną z dwóch sytuacji: test jest wykonywany całkowicie dla pieniędzy lub całkowicie bez pomysłu. Przypuszczam, że chodzi o pieniądze, ponieważ w testach podawane są tylko linki do firm partnerskich oraz partnerskie kody rabatowe.

 

Test powinien uchodzić za profesjonalny i rzetelny, ale jest od tego daleki.

 

Jestem naprawdę rozczarowany, że użytkownik, który zamieścił te kilka recenzji nie został zbanowany. Widać jak na dłoni, że te testy są robione tylko po to, aby uzyskać jakiś konkretny wynik - nie chodzi o to, aby testować i uzyskać wiarygodny wynik.

 

Wszyscy powinni wiedzieć, co stało się z wszystkimi markami połączonymi do H88 na przestrzeni lat. Polecanie H88 powinno być ścigane z mocy prawa.

 

Administratorzy forum powinni usunąć ten post, ponieważ jego autor tylko zarabia na tym i nikt inny na tym nie zyskuje.

  • Lubię 1
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Coś na temat usług lifetime:

 

Cytat

W 2015r na fajnej promce kupiłem sobie dożywotni VPS w MintsHost (później przejął ich BiznesHost a teraz to Cyber Folks). Dziś przysłali mi maila, że jednak z tego rezygnują i mam 30 dni na opłacenie faktury. Na domiar tego jego parametry różnią się względem aktualnej oferty (oczywiście na minus) więc podpięli mnie pod najtańszy pakiet + rdzenie i RAM dali jako dodatki. Więc teraz utrzymanie tego serwera to koszt blisko 400zł rocznie xD OpenVZ z dużym limitem CPU za 400zł ( ͡° ͜ʖ ͡°) Co gorsze to ich wyższy pakiet VPS wychodzi lepiej parametrami niż to co teraz mam a dodatkowo byłby podobnie cenowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jedyne co mnie boli to, że przez MintsHost byłem zapewniany, że VPS będzie działać dopóki firma będzie działać. Nie mam niestety regulaminu tej usługi ale zapisy z rozmów i potwierdzenie zakupu już tak. Nagle coś im odwaliło i z dnia na dzień dostaję maila, że mam 30 dni na opłacenie FV bo jak nie to mi wszystko zabierają. Jak to ugryźć?

 

Źródło: [1] [2]

Opublikowano
W dniu 28.09.2022 o 00:12, theqkash napisał:

Coś na temat usług lifetime:

 

 

Źródło: [1] [2]

Bądź co bądź nie oszukali - biznes-host nie działa więc i dożywotni VPS nie działa a CF chce się pozbyć niewygodnego klienta, z którym nie wiedzą co zrobić xD

Opublikowano

Regulamin regulaminem ale praktyka życiowa pokazuje że takie oferty "lifetime" nie są dożywotnie, no chyba że się jest klientem N czy H :) Wtedy jest szansa że oferta dożywotnia faktycznie taką będzie.

Skoro już dana firma przejęła w spadku inne wraz z inwentarzem to w dobrym tonie by było jakość wyjść z twarzą z takiej sytuacji i takiego VPS-a utrzymywać chociażby z jakimiś tam limitami na przykład w transferze czy z portami. Kwestia dobrego ogarnięcia i dogadania się. Wystawianie faktur jest w takiej sytuacji zimne i nie do końca marketingowo dobre.

  • Lubię 2
Opublikowano
3 godziny temu, Pawel_15 napisał:

Regulamin regulaminem ale praktyka życiowa pokazuje że takie oferty "lifetime" nie są dożywotnie, no chyba że się jest klientem N czy H :) Wtedy jest szansa że oferta dożywotnia faktycznie taką będzie.

Skoro już dana firma przejęła w spadku inne wraz z inwentarzem to w dobrym tonie by było jakość wyjść z twarzą z takiej sytuacji i takiego VPS-a utrzymywać chociażby z jakimiś tam limitami na przykład w transferze czy z portami. Kwestia dobrego ogarnięcia i dogadania się. Wystawianie faktur jest w takiej sytuacji zimne i nie do końca marketingowo dobre.

 

No tak tylko teraz zrobił to się już mały moloch i moim zdaniem nie zależy im na tych kilku klientach z usługami za free. Taniej dla nich będzie zamknąć to kosztem nawet "odejścia" tych kilku / kilkunastu klientów, którzy pewnie nie mają innych usług tam niż to utrzymywać.

Opublikowano

Zgadza się tylko zawsze istnieje - ledwo bo ledwo ale! - możliwość że taki klient kopnięty w żyć nie skorzysta z oferty danej firmy i nikomu jej już nie poleci.
Jest różnica pomiędzy "firma przejęła mnie w spadku po pięciu innych i dalej wykonują swoje zobowiązania. Szacunek i mogę ich spoko polecić" a "dostałem kopa w żyć, byłem piątym kołem u wozu, firmie nie zależy na ludziach to mi nie zależy na firmie, nie polecam i nie skorzystam". To niby jeden klient którego można potraktować spłuczką ale matematycznie/akademicko istnieje ta miliardowa setna promila że mógłby być dobrym i wiernym klientem i ściągnąć i przekonać kilku innych klientów. Na przykład na zarządzanego dedyka za 7365,24 PLN rocznie :) :) :)

Opublikowano
1 godzinę temu, Pawel_15 napisał:

Zgadza się tylko zawsze istnieje - ledwo bo ledwo ale! - możliwość że taki klient kopnięty w żyć nie skorzysta z oferty danej firmy i nikomu jej już nie poleci.
Jest różnica pomiędzy "firma przejęła mnie w spadku po pięciu innych i dalej wykonują swoje zobowiązania. Szacunek i mogę ich spoko polecić" a "dostałem kopa w żyć, byłem piątym kołem u wozu, firmie nie zależy na ludziach to mi nie zależy na firmie, nie polecam i nie skorzystam". To niby jeden klient którego można potraktować spłuczką ale matematycznie/akademicko istnieje ta miliardowa setna promila że mógłby być dobrym i wiernym klientem i ściągnąć i przekonać kilku innych klientów. Na przykład na zarządzanego dedyka za 7365,24 PLN rocznie :) :) :)

 

Ale w tedy naślą na takiego użytkownika "heretyka internetowego" zgraje prawników i będzie edycja postu xD Znamy to przecież z forum w...

Opublikowano

Najwyraźniej wspomniana usługa lifetime nie spełniła pokładanej w niej nadziei dostarczenia X klientów/zamówień na płatne usługi, skoro w ciągu kilku lat doszło do dwóch przejęć i ostatecznego zaorania usługi.

Opublikowano

Jak sie przyjrzy definicji   lifetime i dożywotni  to mogli zrobić

 

"Z tego co mi wiadomo, to "Life time warranty" jest gwarancją do końca życia danego produktu w sprzedaży - czyli jest to okres produkcji plus ewentualnie dodatkowy czas podany przez producenta.
Gwarancja ta jest dobrowolnym zobowiązaniem ze strony producenta - nie wymuszają jej żadne przepisy prawa."

Opublikowano

Nikt nie twierdzi chyba, że nie mogli. Chodzi raczej o to, że są osoby, które się tym cieszyły i wierzyły że będzie to trwało tak długo jak długo będą płacić ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.