Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, Mion napisał:

 

Cza reakcji na zgłoszenie do BOK uważam za swoisty papierek lakmusowy wskazujący na obsługę klienta. W ty wypadku jest bardzo czerwony ...

 

Naprawdę piszesz tak w przypadku firmy w której nikt nie zobowiązywał się że będzie Cię obsługiwać całodobowo a jest jeszcze przed południem? 🙂

  • Haha 1
Opublikowano
10 minut temu, theqkash napisał:

że będzie Cię obsługiwać całodobowo a jest jeszcze przed południem?

Ze strony home możemy przeczytać :

Cytat

Pomoc dedykowanych specjalistów dotycząca poszczególnych usług jest dostępna w dni robocze od 8 do 20. W pozostałych godzinach obsługę prowadzą dyżurni konsultanci.

Więc teoretycznie konsultanci pracują również w pozostałych godzinach w domyśle nocnych ...
Dlatego pytam czy formularz to atrapa ...

Opublikowano
Teraz, Mion napisał:

Więc teoretycznie konsultanci pracują również w pozostałych godzinach w domyśle nocnych ...
Dlatego pytam czy formularz to atrapa ...


A czy Twoje zgłoszenie było awaryjne, że miało być podjęte przez osoby dyżurne? Dyżury z definicji służą do zgłaszania spraw pilnych. Sprawy nie pilne mogą zapewne poczekać.

 

Swoją drogą... narzekasz na czas odpowiedzi jak nie na OVH to na home. Przecież to nie jest żadną tajemnicą że w tych czy tamtych firmach odpowiedzi spływają później, więc po co się podniecasz tutaj niepotrzebnie i wymyślasz jakieś historie o atrapach formularza? 

 

Sprawa zostanie rozwiązana to dostaniesz odpowiedź. Doczekasz się jej, prędzej czy później. A jak Ci nie pasuje support w danej firmie to ją zmień 🙂 

Opublikowano

Ja tam uważam, że lepiej poczekać i dostać sensowną odpowiedź niż byle co szybko.

Nie wiem jak jest w home, ale w konkurencji co prawda odpowiadają szybko, ale rozwiązanie byle problemu to jest ping-pong przez kilkanaście godzin, coś jak hinduski support IT  ;).

Opublikowano
Teraz, theqkash napisał:

Doczekasz się jej, prędzej czy później. A jak Ci nie pasuje support w danej firmie to ją zmień

Słuszna racja !

Opublikowano

Cześć @Mion

 

Dzięki za numer zgłoszenia. Przekazałem go do realizacji przez nasz BOK, jest on już weryfikowany ;) Jeżeli chodzi o czas odpowiedzi -  dokładamy starań, aby był jak najkrótszy i jeżeli Twoja lampka zaświeciła się na czerwono to wypada nam jedynie przeprosić. Zawsze może być lepiej i staramy się cały czas skracać czas odpowiedzi. Wykonałeś testy z innymi firmami i to jest ok, jesteśmy świadomi że część z nich bardzo mocno stawia na szybką realizację poprzez email jednakże dzieje się to kosztem np. niedostępności kontaktu telefonicznego, który jest u nas kluczowy.

 

Druga sprawa to sama skala liczby zgłoszeń - mniejsze firmy hostingowe mają ich naturalnie mniej i mogą sobie pozwolić na obsługę z takim czasem odpowiedzi. I to jest też dobre, bo jeśli chodzi o szybkość obsługi - każdy użytkownik ma inne potrzeby. Dla jednego 5 minut będzie standardem, a dla drugiego 5 godzin będzie też ok. Są branże, w których czas odpowiedzi wynosi czasem kilka tygodni (np. linie lotnicze), ale to nie jest oczywiście wytłumaczenie :)  Odnosząc to jeszcze do skali - w naszym BOK dzienna liczba takich zgłoszeń bardzo często przewyższa miesięczne liczby w innych firmach. W odróżnieniu jednak od innych firm oferujemy nie tylko hosting czy domeny (dla których część zgłoszeń można zautomatyzować), ale także ponad 100 innych produktów dla biznesu, dla których świadczymy wsparcie każdego dnia.

 

Dziękuję jednak za zwrócenie uwagi na aspekt obsługi i przekazałem sugestie, aby usprawnić ten proces na przykładzie Twojego zgłoszenia.

 

Adam [home.pl]

Opublikowano
2 minuty temu, home_pl napisał:

Wykonałeś testy z innymi firmami i to jest ok,

Przede wszystkim to nie były żadne testy tylko pytanie techniczne o dostępność zmiennej od geolokalizacji w ramach świadczonej usługi hostingowych firm , których jestem klientem .  Pytałem o to:

Treść zapytania: Mam pytanie czy na hostingu jest dostępna zmienna od geolokalizacji
RewriteCond %{ENV:GEOIP_COUNTRY_CODE}

 

I to było cale moje zapytanie > To tak na marginesie i informacyjnie dla Kolegi @kankan

----

 

 

Opublikowano
2 minuty temu, Mion napisał:

I to było cale moje zapytanie

 

Stawiam 5zł że przeciętny pracownik BOK w home.pl tego nie wiedział i musiał się skonsultować, nie wygląda to też na pilny temat 😉

  • Haha 1
Opublikowano
1 minutę temu, theqkash napisał:

Stawiam 5zł że przeciętny pracownik BOK w home.pl

Nie wiem czy Twoją opinię podziela zarząd home ... Ale mniejsze z tym.

-------

Odpowiedz została udzielą.

Z mojej strony to wszystko.

Pozdrawiam Bok @home_pl

Opublikowano
37 minut temu, Mion napisał:

Mógł bym -NIE mam.

Nie mam również w tych dwóch innych firmach, które nie mają z problemu by odpowiedzieć w ciągu kilku minut.

 

Cza reakcji na zgłoszenie do BOK uważam za swoisty papierek lakmusowy wskazujący na obsługę klienta. W ty wypadku jest bardzo czerwony ...

 

Mógłbyś też mieć własny dział IT pracujący 24/7 ale nie masz ;)

Mógłbyś mieć własne infrastruktury serwerowe... etc.

 

To był przykład typowo polskiego narzekania w najgorszym wydaniu i współczuje Home.pl, ale im to raczej wyszło na rękę ;)

 

 

Opublikowano
Teraz, Mion napisał:

Nie wiem czy Twoją opinię podziela zarząd home ... Ale mniejsze z tym.

 

Też nie wiem i mnie to nie interesuje czy podziela. Znam natomiast realia pracy w takich firmach i wiem jak może wyglądać wiedza ludzi w przypadku gdy wpada tak nietypowe zapytanie 😉 

Opublikowano

@Mion Sprawdź skrzynkę. Odpowiedź powinna już do Ciebie trafić. ;)

 

@theqkash Nasza struktura obsługowa umożliwia płynną konsultację techniczną. To jest oczywiste, że nie każdy konsultant będzie znał odpowiedź na takie zgłoszenie, bo też obsługa nie dotyczy tylko zagadnień technicznych ale również płatności, czy samej oferty.  Dzwoniąc do BOK np. operatora sieci nie zadasz każdemu konsultantowi pytania o konfigurację routera. Od tego są odpowiednie zespoły techniczne, do których takie zgłoszenie jest przekierowywane.

Opublikowano
Teraz, home_pl napisał:

Dzwoniąc do BOK np. operatora sieci nie zadasz każdemu konsultantowi pytania o konfigurację routera.

 

Dokładnie to miałem na myśli. 

Opublikowano
5 minut temu, home_pl napisał:

To jest oczywiste, że nie każdy konsultant będzie znał odpowiedź na takie zgłoszenie, bo też obsługa nie dotyczy tylko zagadnień technicznych ale również płatności, czy samej oferty. 

Tylko, że przy zgłoszeniu można wybrać temat w tym wypadku było to:

Cytat

Kategoria: Pomoc techniczna - Hosting

EOT...

Opublikowano

@Mion Odnosiłem się tylko do ogólnego stwierdzenia, jakie pojawiło się wyżej w wypowiedzi @theqkash ;) W niektórych przypadkach konsultacje mogą być dłuższe bo zapytanie może być naprawdę szczegółowe. Jeżeli chodzi o Twoje zgłoszenie - przesłane ono zostało bezpośrednio do odpowiedniego zespołu, więc tutaj czas odpowiedzi wynikał z liczby zgłoszeń i kolejki. Tylko i wyłącznie. No hard feelings ;)

Opublikowano

wwlN3E3.png

Adamie z home_pl, gratuluję przygotowania znakomitego wykresu, który ma szansę zrobić wrażenie na uczniach szkoły podstawowej i to tych z nieco niższych klas, bo już zdolniejsi 8-klasiści będą kręcić nosem na brak opisu osi/metodologii.
Technologia to tylko jeden z elementów składających się na wydajność share-hostingu. Istotna o ile nie istotniejsza jest też implementacja oraz model biznesowy, określający w jaki sposób hostingodawca zamierza podzielić się potencjalnymi nadwyżkami wydajności z klientami. Wy dzielicie się wyjątkowo skąpo, o czym świadczą testy wydajności waszych usług w porównaniu z hostingową konkurencją. Z wpisu, który publikujesz, nie wynika nic co miałoby odwrócić ten trend. Nie publikujesz również informacji, czy ci, którzy z różnych powodów jednak zawiodą się na waszej implementacji LS będą mogli wrócić z powrotem do Apache'a.

Opublikowano

@Tom X

 

Cytat

Wy dzielicie się wyjątkowo skąpo, o czym świadczą testy wydajności waszych usług w porównaniu z hostingową konkurencją.

 

Podzielisz się linkiem do testów wydajności, w których brany jest pod uwagę WordPress Hosting od nas? Będziemy wówczas w stanie odnieść się do uwag.

 

Cytat

Nie publikujesz również informacji, czy ci, którzy z różnych powodów jednak zawiodą się na waszej implementacji LS będą mogli wrócić z powrotem do Apache'a.

 

Tak, będą mogli w dowolnym momencie za pomocą "switcha" w panelu zmienić typ webserwera na Apache i na odwrót. Prace nad tym są już na ukończeniu, ale jeśli już teraz chcesz przejść na inny typ serwera - wystarczy kontakt z naszym BOK.

Opublikowano
1 godzinę temu, home_pl napisał:

@Tom X

 

 

Podzielisz się linkiem do testów wydajności, w których brany jest pod uwagę WordPress Hosting od nas? Będziemy wówczas w stanie odnieść się do uwag.

 

Obsługuję klientów różnych firm hostingowych, mam porównanie w zakresie hostingu uniwersalnego różnych ofert. Z Twojego wykresu wynika, że klient powinien uzyskać ok. 10-krotny wzrost wydajności w por. do Apache'a w tej samej cenie. Bardzo wątpię w taki scenariusz nie tylko z technicznego ale z czysto biznesowego powodu. Niezależnie od typu hostingu (uniwersalny, czy Wordpress Hosting).

 

1 godzinę temu, home_pl napisał:

 

Tak, będą mogli w dowolnym momencie za pomocą "switcha" w panelu zmienić typ webserwera na Apache i na odwrót. Prace nad tym są już na ukończeniu, ale jeśli już teraz chcesz przejść na inny typ serwera - wystarczy kontakt z naszym BOK.


OK, dzięki za informację.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,

 

czas na kolejną porcję aktualizacji oferty i wieści z home.pl - co się dzieje, co robimy, co się zmieniło w ostatnich tygodniach :)

 

1. Od 1 kwietnia mamy nowego prezesa - nowym CEO został Maciej Kornacki, menadżer z 25-letnim doświadczeniem nabytym na rykach amerykańskich, azjatyckich i europejskich. Maciej pracował wcześniej m.in w SAS Institute (największej na świecie prywatnej firmie zajmującej się tworzeniem  oprogramowania analitycznego), Sharp Corp. (odpowiadał za monetyzację danych) oraz odpowiadał za transformację cyfrową ProSiebenSat.1 Media.

 

2.  Hosting z LiteSpeed - nasze pakiety WordPress Hosting SSD wzbogaciły się o jeden z najszybszych webserwerów na świecie.

 

3. Pojawiło się kilka nowości w ofercie:

- AVG Ultimate - aplikacja do ochrony na 10 stanowisk już jest dostępna. To połączenie antywirusa, VPN'a oraz oprogramowania do optymalizacji wydajności komputera. Szczegóły - https://home.pl/avg-ultimate/

- Microsoft 365 Standard w wersji ESD - licencja ESD w odróżnieniu od CSP pozwala na założenie konta w oparciu o domyślne konto Microsoft bez domeny firmowej, a samo wsparcie techniczne oferowane jest przez polski zespół Microsoft. Dodatkowo licencja ESD sprzedawana jest wyłącznie w rocznej subskrypcji (CSP posiada warianty miesięczne) - https://home.pl/microsoft365-business-standard-esd/

- Minecraft Java Edition - Minecrafta przedstawiać nie trzeba ;) W home.pl możecie już zamówić kod do aktywacji gry - https://home.pl/minecraft-java-edition/

- Cloudtax - coś dla tych, którzy stresują się przed wysyłką plików JPK. CloudTax to aplikacja weryfikująca pliki JPK pod kątem poprawności danych. Jest to o tyle ważne, że błąd w takim zestawieniu może przysporzyć firmie problemów w postaci kary finansowej. W home.pl znajdziecie kilka wariantów usługi w zależności od potrzeb i skali - od wersji free po Premium - https://home.pl/cloudtax/

 

4. W nowych odcinkach podcastu "home of business" porozmawialiśmy z 2 ciekawymi firmami o ich codziennej pracy i pomysłach na rozwój:
- internetowy sklep krawiecki Olabela - https://klienci.home.pl/sklep-krawiecki/
- wydawca gier niezależnych Untold Tales - https://klienci.home.pl/wydawca-gier-komputerowych/

 

Pozdrawiam

Adam [home.pl]

  • Lubię 1
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Cześć!


Jesteśmy za półmetkiem wakacji, ale to nie oznacza, że nic się u nas nie dzieje :) Pora na kolejny update naszej oferty, czyli co się zmieniło w ostatnich tygodniach.


1. Nasza oferta rozrywkowa poszerzyła się o produkty skierowane dla graczy i miłośników internetowej telewizji. Znajdziecie u nas karty przedpłacone do:
 - Player.pl https://home.pl/player/
 - Minecoiny do Minecrafta https://home.pl/minecraft-minecoins-1720/

 - konta w Roblox https://home.pl/karta-roblox-50


2. Jesteś grafikiem? Z pewnością zainteresują Cię licencje na produkty CorelDRAW w 2 wariantach. Szczegóły na - https://home.pl/coreldraw-essentials/


3. Chcesz korzystać z pakietu Office, ale nie wiesz jeszcze czy usługi chmurowe Microsoftu są dla Ciebie odpowiednie? Postaw na klasykę, czyli Office 2019 w licencji wieczystej do domu i dla edukacji - https://home.pl/microsoft-office-home-student-2019-esd/
Jest również wersja dla biznesu - https://home.pl/microsoft-office-home-business-2019-esd/


4. Prowadzisz hotel, salon fryzjerski lub inną działalność, która wymaga rezerwacji wizyty przez klienta? Skorzystaj z usługi zarezerwuj.pl, która oparta jest na chmurze Azure i działa zarówno na stronie WWW jak i na Facebooku - https://home.pl/system-do-rezerwacji/


5. Domeny z obsługą DKIM! Wyczekiwana funkcja wreszcie dotarła na naszą platformę i już jest dostępna za darmo dla wszystkich klientów, którzy utrzymują domenę na naszych DNS i korzystają z poczty email na hostingu home.pl - https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/dkim-uwierzytelnianie-poczty-e-mail-rekord-txt


6. Podpisuj wygodnie dokumenty firmowe i udostępniaj je dla swoich klientów. Oferta została poszerzona o licencje z dostępem do usługi Autenti, która ułatwia przechowywanie elektronicznych umów i nie tylko - https://home.pl/autenti/


Pozdrawiam
Adam [home.pl]

Edytowane przez home_pl
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć!

 

Od dzisiaj do 19 listopada domeny .eu są dostępne w promocji 100 zł na okres 10 lat - https://home.pl/domeny/eu/

 

Warunki promocji:
 

- bez limitów rejestracji adresów

- rejestrować mogą osoby fizyczne oraz firmy

- aby abonament na 10 lat został aktywowany domena musi zostać opłacona do 19.11 do godz. 22 ;) Można to zrobić na etapie zamówienia przez stronę lub przez panel (np. BLIKiem)

- odnowienie domeny po 10 latach jest opcjonalne i zgodne z cennikiem na stronie https://home.pl/cennik . Proszę - nie pytajcie, jaka będzie wtedy cena ;) Do 2031 roku może dużo się zmienić, a ceny domen EU są w dużej mierze uzależnione od kursu obcej waluty.

- Każda domena utrzymywana u nas na DNS otrzymuje za darmo: ochronę DNSSEC, DNS Anycast

- Delegacja domeny na inne DNSy jest oczywiście możliwa i bezpłatna

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

 

Opublikowano
8 godzin temu, home_pl napisał:

Cześć!

 

Od dzisiaj do 19 listopada domeny .eu są dostępne w promocji 100 zł na okres 10 lat - https://home.pl/domeny/eu/

 

Warunki promocji:
 

- bez limitów rejestracji adresów

- rejestrować mogą osoby fizyczne oraz firmy

- aby abonament na 10 lat został aktywowany domena musi zostać opłacona do 19.11 do godz. 22 ;) Można to zrobić na etapie zamówienia przez stronę lub przez panel (np. BLIKiem)

- odnowienie domeny po 10 latach jest opcjonalne i zgodne z cennikiem na stronie https://home.pl/cennik . Proszę - nie pytajcie, jaka będzie wtedy cena ;) Do 2031 roku może dużo się zmienić, a ceny domen EU są w dużej mierze uzależnione od kursu obcej waluty.

- Każda domena utrzymywana u nas na DNS otrzymuje za darmo: ochronę DNSSEC, DNS Anycast

- Delegacja domeny na inne DNSy jest oczywiście możliwa i bezpłatna

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

 

A transfer domeny do innego rejestratora podczas tych 10 lat, jaka cena :)? I czy authinfo to list polecony?

Opublikowano

@szuwarekmini

 

1. Zgodnie z regulaminem przy transferze niezbędne jest opłacenie różnicy w cenie promocyjnej, jednak nie musisz przenosić domeny, a jedynie ją wydelegować na DNS. Jest to o wiele bardziej wygodne rozwiązanie ;) 

 

2. Nie przyjmujemy listów poleconych w sprawie authinfo. Zachęcamy do przesłania wniosku o wydanie kodu w wersji elektronicznej poprzez panel klienta. Oczywiście za 10 lat sytuacja może być inna i wnioski nie będą potrzebne, bo np. połączymy się przez Metaverse Zuckerberga i potwierdzimy Twoją tożsamość :)  

Opublikowano
3 godziny temu, home_pl napisał:

@szuwarekmini

 

1. Zgodnie z regulaminem przy transferze niezbędne jest opłacenie różnicy w cenie promocyjnej, jednak nie musisz przenosić domeny, a jedynie ją wydelegować na DNS. Jest to o wiele bardziej wygodne rozwiązanie ;)


Czy istnieje możliwość uruchomienia DNSSEC dla domen opłacanych u was i wydelegowanych na zewnętrzne DNS (np. do Cloudflare)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.