Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[home.pl] Informacje nt usług, promocji, zmian w ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Mion napisał:

 

Cza reakcji na zgłoszenie do BOK uważam za swoisty papierek lakmusowy wskazujący na obsługę klienta. W ty wypadku jest bardzo czerwony ...

 

Naprawdę piszesz tak w przypadku firmy w której nikt nie zobowiązywał się że będzie Cię obsługiwać całodobowo a jest jeszcze przed południem? 🙂

  • Haha 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 143
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

5000 postów na forum rootnode!   Jesteście świetną społecznością, która motywuje nas do ciężkiej pracy (możecie mieć o nas złe zdanie, ale my i tak Was kochamy <3) :)). Z okazji przekrocz

W tym temacie będziemy informować o wszystkich zmianach w zakresie parametrów usług, zmianach ofertowych, planowanych pracach administracyjnych.   Główny serwis home.pl jest dostępny pod adr

Cześć,   z ogromną przyjemnością informuję, że home.pl jako jeden z pierwszych operatorów w Polsce, a także na świecie wprowadził wsparcie dla nowoczesnego protokołu HTTP/3 (QUIC). Funkcja d

Dodane obrazy

10 minut temu, theqkash napisał:

że będzie Cię obsługiwać całodobowo a jest jeszcze przed południem?

Ze strony home możemy przeczytać :

Cytat

Pomoc dedykowanych specjalistów dotycząca poszczególnych usług jest dostępna w dni robocze od 8 do 20. W pozostałych godzinach obsługę prowadzą dyżurni konsultanci.

Więc teoretycznie konsultanci pracują również w pozostałych godzinach w domyśle nocnych ...
Dlatego pytam czy formularz to atrapa ...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Mion napisał:

Więc teoretycznie konsultanci pracują również w pozostałych godzinach w domyśle nocnych ...
Dlatego pytam czy formularz to atrapa ...


A czy Twoje zgłoszenie było awaryjne, że miało być podjęte przez osoby dyżurne? Dyżury z definicji służą do zgłaszania spraw pilnych. Sprawy nie pilne mogą zapewne poczekać.

 

Swoją drogą... narzekasz na czas odpowiedzi jak nie na OVH to na home. Przecież to nie jest żadną tajemnicą że w tych czy tamtych firmach odpowiedzi spływają później, więc po co się podniecasz tutaj niepotrzebnie i wymyślasz jakieś historie o atrapach formularza? 

 

Sprawa zostanie rozwiązana to dostaniesz odpowiedź. Doczekasz się jej, prędzej czy później. A jak Ci nie pasuje support w danej firmie to ją zmień 🙂 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam uważam, że lepiej poczekać i dostać sensowną odpowiedź niż byle co szybko.

Nie wiem jak jest w home, ale w konkurencji co prawda odpowiadają szybko, ale rozwiązanie byle problemu to jest ping-pong przez kilkanaście godzin, coś jak hinduski support IT  ;).

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, theqkash napisał:

Doczekasz się jej, prędzej czy później. A jak Ci nie pasuje support w danej firmie to ją zmień

Słuszna racja !

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć @Mion

 

Dzięki za numer zgłoszenia. Przekazałem go do realizacji przez nasz BOK, jest on już weryfikowany ;) Jeżeli chodzi o czas odpowiedzi -  dokładamy starań, aby był jak najkrótszy i jeżeli Twoja lampka zaświeciła się na czerwono to wypada nam jedynie przeprosić. Zawsze może być lepiej i staramy się cały czas skracać czas odpowiedzi. Wykonałeś testy z innymi firmami i to jest ok, jesteśmy świadomi że część z nich bardzo mocno stawia na szybką realizację poprzez email jednakże dzieje się to kosztem np. niedostępności kontaktu telefonicznego, który jest u nas kluczowy.

 

Druga sprawa to sama skala liczby zgłoszeń - mniejsze firmy hostingowe mają ich naturalnie mniej i mogą sobie pozwolić na obsługę z takim czasem odpowiedzi. I to jest też dobre, bo jeśli chodzi o szybkość obsługi - każdy użytkownik ma inne potrzeby. Dla jednego 5 minut będzie standardem, a dla drugiego 5 godzin będzie też ok. Są branże, w których czas odpowiedzi wynosi czasem kilka tygodni (np. linie lotnicze), ale to nie jest oczywiście wytłumaczenie :)  Odnosząc to jeszcze do skali - w naszym BOK dzienna liczba takich zgłoszeń bardzo często przewyższa miesięczne liczby w innych firmach. W odróżnieniu jednak od innych firm oferujemy nie tylko hosting czy domeny (dla których część zgłoszeń można zautomatyzować), ale także ponad 100 innych produktów dla biznesu, dla których świadczymy wsparcie każdego dnia.

 

Dziękuję jednak za zwrócenie uwagi na aspekt obsługi i przekazałem sugestie, aby usprawnić ten proces na przykładzie Twojego zgłoszenia.

 

Adam [home.pl]

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, home_pl napisał:

Wykonałeś testy z innymi firmami i to jest ok,

Przede wszystkim to nie były żadne testy tylko pytanie techniczne o dostępność zmiennej od geolokalizacji w ramach świadczonej usługi hostingowych firm , których jestem klientem .  Pytałem o to:

Treść zapytania: Mam pytanie czy na hostingu jest dostępna zmienna od geolokalizacji
RewriteCond %{ENV:GEOIP_COUNTRY_CODE}

 

I to było cale moje zapytanie > To tak na marginesie i informacyjnie dla Kolegi @kankan

----

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Mion napisał:

I to było cale moje zapytanie

 

Stawiam 5zł że przeciętny pracownik BOK w home.pl tego nie wiedział i musiał się skonsultować, nie wygląda to też na pilny temat 😉

  • Haha 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, theqkash napisał:

Stawiam 5zł że przeciętny pracownik BOK w home.pl

Nie wiem czy Twoją opinię podziela zarząd home ... Ale mniejsze z tym.

-------

Odpowiedz została udzielą.

Z mojej strony to wszystko.

Pozdrawiam Bok @home_pl

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Mion napisał:

Mógł bym -NIE mam.

Nie mam również w tych dwóch innych firmach, które nie mają z problemu by odpowiedzieć w ciągu kilku minut.

 

Cza reakcji na zgłoszenie do BOK uważam za swoisty papierek lakmusowy wskazujący na obsługę klienta. W ty wypadku jest bardzo czerwony ...

 

Mógłbyś też mieć własny dział IT pracujący 24/7 ale nie masz ;)

Mógłbyś mieć własne infrastruktury serwerowe... etc.

 

To był przykład typowo polskiego narzekania w najgorszym wydaniu i współczuje Home.pl, ale im to raczej wyszło na rękę ;)

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Mion napisał:

Nie wiem czy Twoją opinię podziela zarząd home ... Ale mniejsze z tym.

 

Też nie wiem i mnie to nie interesuje czy podziela. Znam natomiast realia pracy w takich firmach i wiem jak może wyglądać wiedza ludzi w przypadku gdy wpada tak nietypowe zapytanie 😉 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mion Sprawdź skrzynkę. Odpowiedź powinna już do Ciebie trafić. ;)

 

@theqkash Nasza struktura obsługowa umożliwia płynną konsultację techniczną. To jest oczywiste, że nie każdy konsultant będzie znał odpowiedź na takie zgłoszenie, bo też obsługa nie dotyczy tylko zagadnień technicznych ale również płatności, czy samej oferty.  Dzwoniąc do BOK np. operatora sieci nie zadasz każdemu konsultantowi pytania o konfigurację routera. Od tego są odpowiednie zespoły techniczne, do których takie zgłoszenie jest przekierowywane.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, home_pl napisał:

Dzwoniąc do BOK np. operatora sieci nie zadasz każdemu konsultantowi pytania o konfigurację routera.

 

Dokładnie to miałem na myśli. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, home_pl napisał:

To jest oczywiste, że nie każdy konsultant będzie znał odpowiedź na takie zgłoszenie, bo też obsługa nie dotyczy tylko zagadnień technicznych ale również płatności, czy samej oferty. 

Tylko, że przy zgłoszeniu można wybrać temat w tym wypadku było to:

Cytat
Kategoria: Pomoc techniczna - Hosting

EOT...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mion Odnosiłem się tylko do ogólnego stwierdzenia, jakie pojawiło się wyżej w wypowiedzi @theqkash ;) W niektórych przypadkach konsultacje mogą być dłuższe bo zapytanie może być naprawdę szczegółowe. Jeżeli chodzi o Twoje zgłoszenie - przesłane ono zostało bezpośrednio do odpowiedniego zespołu, więc tutaj czas odpowiedzi wynikał z liczby zgłoszeń i kolejki. Tylko i wyłącznie. No hard feelings ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wwlN3E3.png

Adamie z home_pl, gratuluję przygotowania znakomitego wykresu, który ma szansę zrobić wrażenie na uczniach szkoły podstawowej i to tych z nieco niższych klas, bo już zdolniejsi 8-klasiści będą kręcić nosem na brak opisu osi/metodologii.
Technologia to tylko jeden z elementów składających się na wydajność share-hostingu. Istotna o ile nie istotniejsza jest też implementacja oraz model biznesowy, określający w jaki sposób hostingodawca zamierza podzielić się potencjalnymi nadwyżkami wydajności z klientami. Wy dzielicie się wyjątkowo skąpo, o czym świadczą testy wydajności waszych usług w porównaniu z hostingową konkurencją. Z wpisu, który publikujesz, nie wynika nic co miałoby odwrócić ten trend. Nie publikujesz również informacji, czy ci, którzy z różnych powodów jednak zawiodą się na waszej implementacji LS będą mogli wrócić z powrotem do Apache'a.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tom X

 

Cytat

Wy dzielicie się wyjątkowo skąpo, o czym świadczą testy wydajności waszych usług w porównaniu z hostingową konkurencją.

 

Podzielisz się linkiem do testów wydajności, w których brany jest pod uwagę WordPress Hosting od nas? Będziemy wówczas w stanie odnieść się do uwag.

 

Cytat

Nie publikujesz również informacji, czy ci, którzy z różnych powodów jednak zawiodą się na waszej implementacji LS będą mogli wrócić z powrotem do Apache'a.

 

Tak, będą mogli w dowolnym momencie za pomocą "switcha" w panelu zmienić typ webserwera na Apache i na odwrót. Prace nad tym są już na ukończeniu, ale jeśli już teraz chcesz przejść na inny typ serwera - wystarczy kontakt z naszym BOK.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, home_pl napisał:

@Tom X

 

 

Podzielisz się linkiem do testów wydajności, w których brany jest pod uwagę WordPress Hosting od nas? Będziemy wówczas w stanie odnieść się do uwag.

 

Obsługuję klientów różnych firm hostingowych, mam porównanie w zakresie hostingu uniwersalnego różnych ofert. Z Twojego wykresu wynika, że klient powinien uzyskać ok. 10-krotny wzrost wydajności w por. do Apache'a w tej samej cenie. Bardzo wątpię w taki scenariusz nie tylko z technicznego ale z czysto biznesowego powodu. Niezależnie od typu hostingu (uniwersalny, czy Wordpress Hosting).

 

1 godzinę temu, home_pl napisał:

 

Tak, będą mogli w dowolnym momencie za pomocą "switcha" w panelu zmienić typ webserwera na Apache i na odwrót. Prace nad tym są już na ukończeniu, ale jeśli już teraz chcesz przejść na inny typ serwera - wystarczy kontakt z naszym BOK.


OK, dzięki za informację.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Cześć,

 

czas na kolejną porcję aktualizacji oferty i wieści z home.pl - co się dzieje, co robimy, co się zmieniło w ostatnich tygodniach :)

 

1. Od 1 kwietnia mamy nowego prezesa - nowym CEO został Maciej Kornacki, menadżer z 25-letnim doświadczeniem nabytym na rykach amerykańskich, azjatyckich i europejskich. Maciej pracował wcześniej m.in w SAS Institute (największej na świecie prywatnej firmie zajmującej się tworzeniem  oprogramowania analitycznego), Sharp Corp. (odpowiadał za monetyzację danych) oraz odpowiadał za transformację cyfrową ProSiebenSat.1 Media.

 

2.  Hosting z LiteSpeed - nasze pakiety WordPress Hosting SSD wzbogaciły się o jeden z najszybszych webserwerów na świecie.

 

3. Pojawiło się kilka nowości w ofercie:

- AVG Ultimate - aplikacja do ochrony na 10 stanowisk już jest dostępna. To połączenie antywirusa, VPN'a oraz oprogramowania do optymalizacji wydajności komputera. Szczegóły - https://home.pl/avg-ultimate/

- Microsoft 365 Standard w wersji ESD - licencja ESD w odróżnieniu od CSP pozwala na założenie konta w oparciu o domyślne konto Microsoft bez domeny firmowej, a samo wsparcie techniczne oferowane jest przez polski zespół Microsoft. Dodatkowo licencja ESD sprzedawana jest wyłącznie w rocznej subskrypcji (CSP posiada warianty miesięczne) - https://home.pl/microsoft365-business-standard-esd/

- Minecraft Java Edition - Minecrafta przedstawiać nie trzeba ;) W home.pl możecie już zamówić kod do aktywacji gry - https://home.pl/minecraft-java-edition/

- Cloudtax - coś dla tych, którzy stresują się przed wysyłką plików JPK. CloudTax to aplikacja weryfikująca pliki JPK pod kątem poprawności danych. Jest to o tyle ważne, że błąd w takim zestawieniu może przysporzyć firmie problemów w postaci kary finansowej. W home.pl znajdziecie kilka wariantów usługi w zależności od potrzeb i skali - od wersji free po Premium - https://home.pl/cloudtax/

 

4. W nowych odcinkach podcastu "home of business" porozmawialiśmy z 2 ciekawymi firmami o ich codziennej pracy i pomysłach na rozwój:
- internetowy sklep krawiecki Olabela - https://klienci.home.pl/sklep-krawiecki/
- wydawca gier niezależnych Untold Tales - https://klienci.home.pl/wydawca-gier-komputerowych/

 

Pozdrawiam

Adam [home.pl]

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Pioters
      Hej, szukam hostingu (z wykluczeniem OVH) który obsługuje zainicjowane połączenia UDP przez serwer w przypadku wystąpienia ataku.
       
      Serdecznie pozdrawiam.
    • Przez Krystek
      Chyba nie było? Certyfikaty SSL wydawane będą tylko na rok. Po 31 sierpnia 2020 nie będzie można przedłużyć na 2 lata certyfikatów, które były wydane na taki okres przed tą datą. Zostaną przedłużone jedynie na rok z kawałkiem. Więcej informacji o przyczynach takiego stanu rzeczy w artykule - https://certyfikatyssl.pl/news/certyfikaty-ssl-tylko-na-rok.html
    • Przez hostmark.pl
      Witajcie!
      To właśnie tutaj znajdziecie szczegóły naszej oferty. Na bieżąco będziemy informowali Was o promocjach, nowościach oraz zmianach w HostMark.pl
       
      Kim jesteśmy?
      W naszej ofercie znajdziecie wydany hosting www, vps z administracją, certyfikaty ssl, domeny oraz serwery dedykowane Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i wymaganiom klientów, stawiamy na rozwój i stałe ulepszanie oferowanych przez nas usług Nasze serwery znajdują się w Polsce, w Gdańsku, natomiast serwerownia spełnia wymagania TIER III  
      Nasz hosting www to:
      Obsługa baz danych Redis
      Obsługa aplikacji w NodeJS i Python
      Kopia zapasowa co 24h
      Dostęp do SSH
      9 wersji PHP (od 5.3 do 7.4)
      Panel DirectAdmin PL
      Serwer www: Litespeed + LSCache
      Szybkie dyski NVM
      Ochrona: imunify360 + clamav
      Własna konfiguracja limitów PHP
      Brak limitu odwiedzin, transferu i domen 
      Bezpłatny okres testowy
      Instalator aplikacji jednym kliknięciem Bezpłatne certyfikaty SSL i umowa RODO Szybka migracja danych Współpraca z popularnymi skryptami, takimi jak: WordPress, PrestaShop, Joomla!, Drupal, IPBoard oraz Magneto. Wsparcie 24/7  
      Pełną ofertę znajdziecie na naszej stronie:
      www.hostmark.pl
       
      Macie pytania odnośnie naszych usług? Odpowiemy na wszystkie, pod numerem 667-996-839 oraz mailem [email protected]
       
      Dane firmy
      Marek.pro Marek Drzewiecki
      ul. Kościuszki 54
      99-352 Dąbrowice
      NIP: 775-259-66-54
      REGON: 363814299
    • Przez michu
      Cześć,
       
      kolejny raz za potrzebą, wstępne rozeznanie już zrobiłem, jednak zawsze to lepiej zapytać o opinię, 
      Szukam hostingu pod dość "ciężką" stronę na Wordpressie, najważniejsze wymaganie to LiteSpeed.
      Pojemność minimum 100GB. 
      Bardzo ważna kwestia backupów, tzn dostęp do nich z panelu, tak by można było przywrócić kopię np. z przedwczoraj - bez pisania na support i czekania Dobrze by również było, aby ta kopia była "bezpieczna"  i nie zaginęła w przypadku padu serwera.  Dodatkowo fajnie by było móc wykupić dedykowany adres IP
       
      Przeglądałem kilka ofert z LiteSpeed i w oczy głównie rzuciły mi się dwie firmy:
      Smarthost (tutaj co prawda konto 50GB - ale myślę, że raczej problemu z powiększeniem go do 100GB nie powinno być) 
      Hitme - tutaj wszystko wygląda ok, niby wszystko co potrzeba  - na papierze parametry lepsze niż w Smarthost, jak w praktyce? 
       
      coś jeszcze sprawdzonego z LS możecie polecić? 
      Budżet - w granicach rozsądku, cena w hitme 1290zł brutto akceptowalna za 100GB. 
    • Przez D D
      Ceny utrzymania domen .pl (PLN netto / rok)
       
      Rejestrator           .pl odnowienie      .pl po terminie      AuthInfo w panelu           gnum.pl 39,57 100,00 TAK kru.pl 40,20 47,99 TAK seohost.pl 40,20 48,20 – vipower.pl 41,00 49,20 TAK hostinguj.pl 44,64 52,33 TAK ovh.pl 44,99 44,99 TAK forpsi.pl 45,00 45,00 TAK jdm.pl 47,97 56,10 TAK hitme.pl 47,97 67,97 – atthost.pl 58,53 89,00 – aftermarket.pl 59,95 69,95 TAK domeny.tv 69,00 69,00 – webd.pl 70,00 70,00 – cyberfolks.pl 79,00 79,00 – dhosting.pl 79,00 79,00 – kylos.pl 79,00 79,00 – cba.pl 79,90 99,90 – cal.pl 80,00 99,00 – dinfo.pl 89,00 97,90 – zenbox.pl 89,00 178,00 TAK LH.pl 90,00 90,00 – premium.pl 90,00 140,00 TAK domena.pl 100,00 100,00 – az.pl 120,00 195,00 – home.pl 120,00 240,00 – nazwa.pl 120,00 240,00 –  
      .pl po terminie – koszt odnowienia w ciągu 30 dni od wygaśnięcia domeny
      AuthInfo w panelu – kod do transferu domeny dostępny w panelu
       
      Źródło danych: cenniki rejestratorów
       
      Gdzie najdrożej i dlaczego tak drogo?
       
      Spośród blisko 2,5 miliona zarejestrowanych domen .pl około milion nazw jest utrzymywana w dwóch firmach: home.pl i nazwa.pl. Jednocześnie to dwóch najdroższych na rynku partnerów NASK. Przedłużenie ważności domeny .pl kosztuje u nich 100 – 120 PLN netto za rok. To 2-3 razy więcej niż można płacić u konkurencji. Dlaczego więc wciąż przepłacamy za utrzymanie domen?
       
      Istotna jest tutaj nieznajomość rynku przez przeciętnego użytkownika Internetu. Liderzy branży domen to również liderzy wydatków na marketing w tym sektorze. Nie sposób przegapić ich wszędobylskich bannerów i linków reklamowych w Google. Reklama się opłaca, ale wysokie budżety reklamowe finansowane są z wysokich marż utrzymania domen w kolejnych latach.
       
      Panuje też przekonanie, że domena jest ściśle powiązana z usługą hostingową (utrzymania strony www), dlatego klienci posiadający serwery wirtualne w home.pl czy nazwa.pl niechętnie przenoszą swoje domeny do konkurencyjnych firm, chociaż wiedzą, że mogliby sporo zaoszczędzić.
       
      Odnowienie domeny .pl po jej wygaśnięciu
       
      Co w przypadku gdy zapomnę o opłaceniu odnowienia domeny w terminie? W takiej sytuacji usługa przestaje działać i domena przechodzi do tzw. kwarantanny. Okres ten trwa 30 dni od wygaśnięcia. W tym czasie domena nie działa, ale cały czas można ją odnowić. Przedłużenie ważności domeny .pl możliwe jest zarówno u rejestratora, gdzie jest obsługiwana, ale również u innego – wystarczy wykonać transfer domeny z jej jednoczesnym odnowieniem.
       
      Od 2010 roku rejestr .pl zaczął naliczać swoim partnerom dodatkową opłatę za odnowienie ważności usługi po jej wygaśnięciu. W przypadku domen .pl jest to 4 PLN netto. Na początku rejestratorzy nie przerzucili dodatkowych opłat na klientów. Jednak po jakimś czasie zauważyli, że może być to świetne źródło dodatkowego zarobku.
       
      Obecnie, zależnie od wybranej firmy, za odnowienie domeny .pl po terminie ważności, u niektórych rejestratorów nic nie dopłacimy. Usługa będzie kosztowała tyle samo co w przypadku terminowej płatności. W innych firmach opłata może wynieść od kilku do kilkudziesięciu PLN netto.
       
      Rekordzistami są nazwa.pl i home.pl, gdzie za odnowienie domeny .pl w ciągu 30 dni od jej wygaśnięcia trzeba zapłacić dodatkowo 120 PLN netto. Łączna opłata za odnowienie domeny .pl wyniesie 120 PLN netto + 120 PLN netto = 240 PLN netto.
       
      Dla porównania – u rejestratora ovh.pl ta sama usługa (przedłużenie ważności domeny .pl w 30-dniowej kwarantannie) kosztuje tylko 44,99 PLN netto. Czyli tyle samo, ile odnowienie domeny u tego rejestratora w terminie (brak dodatkowej opłaty karnej). Podobnie jest w forpsi.pl – cena 45 PLN netto za odnowienie .pl w terminie i w kwarantannie.
       
      Odnowienie domeny po terminie może przytrafić się każdemu. W natłoku spraw łatwo zapomnieć o opłacie. E-mail z przypomnieniem może zaginąć w gąszczu innych wiadomości. Codziennie kilkaset domen .pl jest odnawianych już w okresie kwarantanny. Dobrze więc obsługiwać domeny u takiego rejestratora, gdzie ta usługa również będzie tania.
       
      Jeśli natomiast zawsze opłacasz domeny w terminie to najlepsze dla Ciebie oferty będą miały następujące firmy:
       
      gnum.pl (39,57 PLN i 100,00 PLN po terminie)
      kru.pl (40,20 PLN i 47,99 PLN po terminie)
      seohost.pl (40,20 PLN i 48,20 PLN po terminie)
      vipower.pl (41,00 PLN i 49,20 PLN po terminie)
       
      Podane ceny netto, odnowienie domeny .pl o 1 rok.
       
      Utrzymanie domeny może kosztować mniej
       
      Przenoszenie domeny nie jest skomplikowane i jest bezpieczne. Nawet jeśli utrzymujesz swoją stronę w firmie X, a chciałbyś przenieść i płacić za utrzymanie domen w firmie Y, to nie ma to absolutnie wpływu na działanie twojego serwisu. Przy transferze domeny do innego rejestratora nie następuje też przerwa w działaniu, ani żadne inne niedogodności. Jedyna zmiana to niższa faktura za domeny przy opłacie kolejnego roku  Do transferu domeny będziesz potrzebować tzw. kod AuthInfo (w przypadku domeny .pl).
       
      Co ciekawe – liczba transferów między rejestratorami systematycznie spada. Według statystyk rejestru NASK w 2011 roku wykonano ponad 200 tys. transferów. W 2019 było ich już tylko 137,5 tys., czyli średnio 377 transferów dziennie.
       
      Wpływ na to ma na pewno polityka największych rejestratorów. Do transferu domeny potrzebny jest kod AuthInfo. Żeby go uzyskać trzeba spełnić różne wymagania, które zależne są od konkretnego usługodawcy. Dwóch najpopularniejszych rejestratorów wymaga przesłania skanów lub papierowych wniosków na adresy korespondencyjne firm. Czasem w celu uwierzytelnienia potrzebne są dokumenty firmy bądź skany dowodów osobistych (bez danych wrażliwych). Te procedury mają na celu utrudnić i zniechęcić klientów przed zmianą operatora. Na szczęście coraz więcej firm udostępnia kody AuthInfo domen .pl w panelu administracyjnym, co znacznie ułatwia ich przenoszenie.
      Może być tanio, ale czy jest bezpiecznie?
      Wszystkie wymienione przeze mnie w tabeli firmy są akredytowanymi partnerami NASK (operatora domen .pl). Dzięki temu masz gwarancję, że twoje domeny są bezpieczne. W przypadku nieprawidłowości w działaniu któregoś z partnerów, NASK może wykonać konieczne kroki do zapewnienia ciągłości działania twoim domenom. W przypadku powtarzających się nieprawidłowości domeny mogą zostać przeniesione do innego rejestratora.
       
      Przy wyborze firmy, która będzie obsługiwała twoje domeny, warto też zwrócić uwagę na dostępność i jakość obsługi klienta (np. jak szybko odpowiada na e-maile, reaguje w przypadku zaistnienia problemu).
      Podsumowanie
      W zestawieniu porównałem oferty wybranych przeze mnie 26 rejestratorów domen .pl. Ceny są aktualne na dzień 1 czerwca 2020 roku. Rejestr NASK ma ponad dwustu partnerów (z Polski i zagranicy). Lista wszystkich usługodawców dostępna jest na stronie rejestru.
       
      Warto pamiętać, że większość firm oferujących rejestrację i przedłużenie domen oferuje zniżki przy utrzymaniu większej ilości domen. Rabaty mogą być już dostępne dla właścicieli 10-20 domen.
       
      UWAGA! Rejestracja domen w promocji oznacza zazwyczaj, że zanim przeniesiesz domenę do innej firmy, będziesz musiał przedłużyć domenę na warunkach danego rejestratora (czytaj: drogie odnowienie domeny). Lepiej więc dobrze sprawdzić warunki promocji, żeby potem nie być „przywiązanym” do drogiego usługodawcy.
       
      https://danieldryzek.pl/2020/06/04/nie-przeplacaj-za-przedluzenie-waznosci-domen-2/
       
      DD
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.