Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, home_pl napisał:

na naszej platformie wylądował DNSsec

 

giphy.gif

 

Trzy pytania:

- czy będzie dostępne dla domen zarejestrowanych, ale wydelegowanych na zewnętrzne NSy?

- czemu nie włączyć automatycznie?

- jakiego algorytmu używacie?

Opublikowano (edytowane)

@Pawel_15 Z pewnością przyjdzie taki dzień, że w naszej ofercie pojawią się licencje na większą liczbę stanowisk. Nie tak dawno wprowadziliśmy m.in. typowe dla mniejszych i średnich firm rozwiązanie Eset Endpoint w którym masz 10 stanowisk właśnie- https://home.pl/eset-endpoint-antivirus/

Oprócz tego dostarczamy Avast Premier na 10 stanowisk - https://home.pl/avast-premier/

Pamiętaj, że producenci zabezpieczeń antywirusowych dla większej liczby stanowisk nie oferują produktów out-of-the-box (kupuję->instaluję), a raczej jest to realizowane na bazie indywidualnych umów po kontakcie B2B. Badamy jednak wszystkie możliwości i poszerzamy ofertę na tyle na ile to możliwe. My zawsze jesteśmy otwarci na takie działania, a nowa platforma umożliwia nam wprowadzenie praktycznie dowolnego produktu w ciągu 2-3 tygodni od przybicia piątki z partnerem technologicznym ;)

 

@psz

 

1. Nie. DNSSec funkcjonuje w tej formie tylko na naszych DNS.

2. Ponieważ włączenie DNSsec może wpłynąć na działanie domeny po transferze. Jakkolwiek ta opcja jest bardzo ważna, tak zachęcamy do jej aktywacji samodzielnie i w pełni świadomie. Nasi klienci otrzymali już stosowną informację i oczywiście będziemy edukować ich jakie zalety to przynosi. Nie chcemy się jednak ścigać na liczby.

3. RSA/SHA-256

Edytowane przez home_pl
Opublikowano

Pozwolę sobie nie zgodzić się z

2 godziny temu, home_pl napisał:

Pamiętaj, że producenci zabezpieczeń antywirusowych dla większej liczby stanowisk nie oferują produktów out-of-the-box (kupuję->instaluję), a raczej jest to realizowane na bazie indywidualnych umów po kontakcie B2B.

Obecnie jestem posiadaczem Nortona właśnie na 10 stanowisk. AVG które jest producentem Avasta którego również macie w ofercie posiada w wersji Ultimate licencję na 10 urządzeń. Kilka lat temu w ofercie była wersja Ultimate bez limitów urządzeń :) Kupione, zapłacone, zainstalowane, gotowe :) W praktyce korzystam z AVG i Nortona na zmianę a mam do ogarnięcia stacjonarny, 3 smartfony, jeden tablet i laptop i dla odwagi starą stacjonarkę na WXP :)

Opublikowano (edytowane)

@Pawel_15 Ale dokładnie potwierdziłeś to, co napisałem powyżej wraz z wykazem usług które już mamy w ofercie :) My oferujemy także antywirusy dla 10 urządzeń, ale z perspektywy producenta aplikacji jest to wciąż rozwiązanie dla MŚP właśnie out of the box, a nie typu Enterprise. Twoje pytanie o "minimum" 10 stanowisk potraktowałem jako zapytanie o licencję na 30-40 urządzeń, a takie licencje są sprzedawane najczęściej w formie B2B (przez handlowca), a nie poprzez formułę "dodaj do koszyka" :)  Przykład z usunięciem oferty Avasta Ultimate jest właśnie dowodem na taką, a nie inną strukturę sprzedaży oprogramowania typu security.

 

Adam [home.pl]

Edytowane przez home_pl
  • Lubię 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć,

 

czas na listopadowy update naszej oferty, czyli co zmieniło/pojawiło się na przestrzeni ostatnich tygodni :) A działo się i to sporo....

 

1. Osoby korzystające z rozwiązań Google z pewnością otrzymały pocztą (mailową) powiadomienia o nowym rozwiązaniu - Google Workspace. To następca pakietu G Suite. Dzięki udanej współpracy z globalnym liderem technologicznym oferta Workspace pojawiła się niemal od razu po premierze - https://home.pl/google-workspace-starter/

Tu od razu chciałbym dodać, że otrzymaliśmy od Google tytuł Google Workspace Premier Level Partner - jest to dowód na spełnienie wysokich standardów postawionych przez Google w kontekście wdrażania ich usług przez naszych ekspertów. Więcej informacji znajdziecie komunikacie  - https://homepl.prowly.com/114283-homepl-uzyskal-tytul-google-workspace-premier-level-partner

 

2. Zgodnie z obietnicą rozbudowaliśmy ofertę antywirusów. W home.pl znajdziecie już usługę Norton 360, która jest dostępna od 1 do 10 urządzeń - https://home.pl/norton-360-premium/

 

Co ważne, nie jest to "klasyczny antywirus" sam w sobie, ponieważ oprócz typowych funkcji do zwalczania zagrożeń w sieci oferuje połączenia VPN oraz kopię zapasową w chmurze.

 

3. Przedsiębiorcy nie muszą już martwić się o zaprojektowanie logo na stronę www lub firmowe gadżety. Zrobimy to za nich! W ofercie home.pl znajdziecie usługę projektowania kreacji wizualnej - https://home.pl/projektowanie-grafik/

Usługa posiada bardzo elastyczny cennik, dostosowany do biznesu o różnym zasięgu, a także w zależności od potrzeb klienta. W najbardziej "wypasionej" wersji projektujemy m.in. grafiki na billboardy.

 

4. Coraz więcej firm z wiadomych względów poszukuje rozwiązań do fakturowania online, z dowolnego miejsca i urządzenia. Subiekt123 to usługa, która spełnia te potrzeby w 100% - https://home.pl/subiekt123/

Co ważne, jest to usługa, która bazuje na chmurze Azure co przekłada się z kolei na wyjątkową dostępność i niezawodność.

 

5. Mamy również coś, co docenią administratorzy, którzy w swoich firmach wdrożyli Office 365 (obecnie Microsoft 365). Dzięki współpracy z CodeTwo (znani też z kanału HRejterzy na Youtube/FB) wprowadziliśmy do oferty Podpisy email i noty prawne  https://home.pl/codetwo-podpisy-email/

Usługa umożliwia wygodną konfigurację i standaryzację stopek email w całej firmie za pomocą kilku kliknięć. Już żaden pracownik nie umieści tam mema, GIFa lub podejrzanego linku... chyba, że sami o tym zdecydujecie odgórnie ;)

 

6. Dzielimy się historią klientów home.pl, którzy w ostatnich miesiącach wzięli sprawy w swoje ręce i wykorzystali moc Internetu do rozwijania swoich biznesów. Na stronie https://klienci.home.pl/ przeczytacie i posłuchacie 3 inspirujących wywiadów w ramach nowego podcastu home of business. Kolejne odcinki w drodze!

 

7. Już 26 listopada organizujemy konferencję online Szczyt IT, w której 7 prelegentów opowie o współczesnych wyzwaniach branży - od rekrutacji pracowników, przez rozwój, na kwestiach ekonomicznych kończąc. Każdy, kto przegląda sieć w poszukiwaniu #programista15k powinien wziąć udział w tym evencie ;) Szczegóły z linkiem do rejestracji znajdziecie w głównym wątku forum:

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

 

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj uruchomiliśmy nową promocję BLACK WEEK w home.pl! - https://home.pl/black-week/

 

spacer.png

 

Do 30 listopada znajdziecie w niej 9 usług, które pomogą Wam w prowadzeniu firmy w Internecie. Wszystkie produkty są na dużym rabacie, maksymalnie do 93% ;) :

 

- WordPress Hosting z dyskiem SSD 25 GB - 43,05 zł  6̶1̶5̶ ̶z̶ł̶

- Hosting Biznes - 47,97 zł 4̶9̶2̶ ̶z̶ł̶
- Kreator Stron - 88,56 zł 4̶9̶2̶ ̶z̶ł̶

- eSklep Profesjonalny - 184,50 zł 1̶7̶2̶1̶,̶9̶0̶ ̶z̶ł̶

- Hosting dla PrestaShop - 99 zł 9̶8̶4̶ ̶z̶ł̶

- Program antywirusowy Kaspersky Total Security dla całej rodziny - 79,95 zł 1̶9̶9̶ ̶z̶ł̶
- Serwer Cloud VPS Basic - 14,76 zł/mc (dotyczy okresu miesięcznego) 4̶1̶,̶8̶2̶ ̶z̶ł̶/̶m̶c̶
- AnyDesk Professional - 974,16 zł 1̶0̶8̶2̶,̶4̶0̶ ̶z̶ł̶
- Logo dla Twojej firmy - 300,49 zł 4̶2̶9̶,̶2̶7̶ ̶z̶ł̶

 

Wszystkie ceny podane są brutto (tu małe info - wszystkie ceny na stronie zmieniliśmy na brutto, aby jeszcze lepiej przedstawić klientom warunki cenowe, bez toogli do zmiany netto/brutto, bez cen z gwiazdkami - pełna transparentność)

 

Oferta dostępna tylko do 30 listopada❗

 

Adam [home.pl]

Edytowane przez home_pl
Opublikowano
4 godziny temu, home_pl napisał:

- Serwer Cloud VPS Basic - 14,76 zł/mc (dotyczy okresu miesięcznego) 4̶1̶,̶8̶2̶ ̶z̶ł̶/̶m̶c̶

Przedłużenie w tej samej cenie?

Opublikowano (edytowane)

Były pytania o serwery VPS w promocji. BUM! Mamy Black Friday i specjalną promocję na najlepszą konfigurację VPS w naszej ofercie, czyli Cloud VPS Professional! >>> https://homecloud.pl/sales/

Roczny abonament kosztuje  408 zł netto (501,84 zł brutto) - to aż 75% taniej niż cena standardowa.

Liczba sztuk jest ograniczona. Oferta jest dostępna do końca weekendu.

 

spacer.png

 

Pozdrawiam,
Adam [home.pl]

Edytowane przez home_pl
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

 

spacer.png

 

 

Cześć,

 

z ogromną przyjemnością informuję, że home.pl jako jeden z pierwszych operatorów w Polsce, a także na świecie wprowadził wsparcie dla nowoczesnego protokołu HTTP/3 (QUIC). Funkcja dostępna jest dla każdego klienta z dowolną usługą hostingową. Pisząc "jeden z pierwszych na świecie" nie przesadzamy - aktualnie w sieci działa około 4% stron internetowych używających HTTP/3. Dołączyliśmy do wąskiego grona firm, które już wspierają przyszłościowe rozwiązanie, z którego korzystać będą miliony polskich stron internetowych. Wsparcie jest oczywiście w pełni darmowe i dostępne w panelu klienta - https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/co-to-jest-i-jak-wlaczyc-http-3-quic-na-hostingu-w-home-pl#4

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

 

Edytowane przez home_pl
  • Lubię 1
  • Super! 1
  • Haha 2
Opublikowano
W dniu 11.12.2020 o 12:35, home_pl napisał:

 

z ogromną przyjemnością informuję, że home.pl jako jeden z pierwszych operatorów w Polsce, a także na świecie wprowadził wsparcie dla nowoczesnego protokołu HTTP/3 (QUIC). Funkcja dostępna jest dla każdego klienta z dowolną usługą hostingową.

 

 

Skąd Państwa klient ma mieć pewność, że protokół http/3 (który wciąż nie uzyskał statusu RFC, o czym nie informuje zajawka a powinna) został przez Państwa poprawnie wdrożony i gruntownie przetestowany, skoro sami go nie aktywowaliście dla domeny home.pl?

Opublikowano

@Tom X Sam protokół http/3 wraz  z QUIC nie jest nowością, bo istnieje od kilku lat i działa z powodzeniem m.in. na Youtube. Google od zarania dziejów używa go na tej platformie, mimo że wciąż jest to wersja rozwojowa. Nie wymagamy od klientów aktywacji funkcji tu i teraz  - to opcja, a nie wymóg. Inne firmy udostępniały m.in. testowe wersje PHP i nikt z tego powodu awantury nie wszczynał ;) http/2 jest wciąż protokołem domyślnym, a http/3 jest dostępny w panel klienta jako dodatkowy suwak do aktywacji wsparcia dla tego protokołu. W kwestii testów - wprowadziliśmy konkretną literację i jesteśmy pewni co do poprawnego wdrożenia tej funkcji oraz jej działania. Nasza platforma jest przystosowana do http/3 i gdy tylko będzie taka możliwość - zaktualizujemy go do wersji "ostatecznej". Co ważne, aby poprawnie skorzystać z http/3 niezbędne jest jeszcze odpowiednie skonfigurowanie samej przeglądarki. Niektóre z nich w najbliższym czasie wprowadzą domyślne wsparcie dla http/3 już bez konieczności grzebania w ustawieniach.

 

Cytat

sami go nie aktywowaliście dla domeny home.pl?

 

Należy tu rozgraniczyć 2 rzeczy - platforma z usługami klientów i strona home.pl to kompletnie odrębne środowiska. To nie jest tak, że to co widzą klienci w Panelu jest tak samo zbudowane jak zaplecze głównego serwisu. To trochę bardziej skomplikowane i przede wszystkim nie robimy tego za pomocą  wtyczki ;) Ale z pewnością w najbliższych miesiącach będziemy przestawiać kluczowe serwisy home.pl już na wsparcie http/3.

 

Pozdrawiam

Adam [home.pl]

Opublikowano
5 godzin temu, home_pl napisał:

Ale z pewnością w najbliższych miesiącach będziemy przestawiać kluczowe serwisy home.pl już na wsparcie http/3.


Będziemy obserwować postęp Państwa prac.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

spacer.png

Cześć,
 

dzisiaj w godzinach porannych zmianie uległa oferta serwerów VPS w homecloud. - https://homecloud.pl/uslugi/vps/

 

Cloud VPS to większa przestrzeń dyskowa (oparta na SSD NVMe), więcej pamięci RAM, a także opcjonalny dostęp do Panelu Plesk przy każdej konfiguracji (co nie było możliwe w starej ofercie). Zmieniły się także nazwy pakietów, aby lepiej odzwierciedlić moc danej konfiguracji :)

 

Nowy, standardowy cennik z parametrami prezentuje się następująco (ceny brutto):

 

Cloud VPS S - CPU 1vCore @2GHz, RAM 2 GB, SSD NVMe 40 GB - 24,60 zł/mc
Cloud VPS M - CPU 2vCore @2GHz, RAM 4 GB, SSD NVMe 80 GB - 54,12 zł/mc
Cloud VPS L - CPU 4vCore @2GHz, RAM 8 GB, SSD NVMe 120 GB - 100,86 zł/mc
Cloud VPS XL - CPU 8vCore @2GHz, RAM 16 GB, SSD NVMe 240 GB - 209,10 zł/mc
Cloud VPS XXL - CPU 8vCore @2GHz, RAM 32 GB, SSD NVMe 320 GB - 307,50 zł/mc

 

W chwili obecnej na każdy z pakietów obowiązuje cena promocyjna od 12 do nawet 35%!

 

Cechy wspólne wszystkich konfiguracji:
- dedykowany adres IPv4 w pakiecie
- nielimitowany transfer
- możliwośc upgrade'u pakietu
- automatyczna aktywacja w 5 minut od zaksięgowania wpłaty
- podłączenie do portu o przepustowości 100 Mbit/
- serwery umieszczone w polskim data center (Piaseczno)

 

Masz pytania o VPS lub szukasz innego rozwiązania? Skontaktuj się z naszymi specjalistami od serwerow i usług chmurowych - https://homecloud.pl/o-nas/kontakt/


Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

Opublikowano

Takie 16 pln za VPS do zabawy nie jest źle ;)

Brakuje mi tylko informacji jaka jest przepustowość serwera . Czy jest limit transferu . I co Reverse DNS ? 

Opublikowano

@ksk

 

1. Przepustowość to 100 Mbit/s

2. Nie limitujemy transferu. Wielu użytkowników pytało nas o to w przeszłości i zdarzały się "intensywne" testy tej funkcjonalności. Jesteśmy przygotowani na bardzo wymagające scenariusze ;)

3. Reverse DNS - wystarczy zgłoszenie do naszego supportu i my zajmujemy się resztą.

 

 

  • Lubię 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć,

 

od ostatniej aktualizacji minął miesiąc z haczykiem więc czas opublikować tzw. update na luty, czyli co nowego słychać w home.pl ;)

 

1. LastPass w wersji biznesowej - doskonale znany menadżer haseł (który w ostatnich dniach stał się jeszcze bardziej znany ze względu na zmiany w wersji free) jest już dostępny w naszej ofercie. O ile LastPass w wersji darmowej świetnie sprawdza się w użytku domowym, tak wersja biznesowa przypadnie do gustu administratorom z helpdesków i supportu, którzy dbają o bezpieczeństwo wielu urządzeń. W home.pl macie 4 warianty usługi: MFA, Teams, Enterprise oraz Identity, a za zakup aplikacji otrzymacie oczywiście polską fakturę VAT - https://home.pl/lastpass/

 

2. Polska bezgotówkowa e-Service - to kolejny przykład usługi wspierającej polskie firmy w czasie pandemii, gdzie płatności zbliżeniowe zyskały na popularności. W ofercie home.pl klienci mogą otrzymać nawet 3 terminale za darmo. Szczegóły wraz z kwotami prowizji za płatności znajdziecie na https://home.pl/eservice-terminal-platniczy/

 

3. Microsoft Azure - jako partner Microsoft oferujemy również wsparcie w zakresie przeniesienia zasobów firmowych do popularnej chmury Azure. Czy klienci korzystający z naszej oferty mogą liczyć na specjalny cennik? Mogą ;) Szczegóły do dogadania z naszymi specjalistami pod adresem https://home.pl/microsoft-azure/

 

4. Antywirusy McAffe - wciąż wzbogacamy naszą ofertę produktów typu security i nawiązujemy kolejne współprace partnerskie. Tym razem do naszego marketplace trafiły produkty McAffe, które na polskim rynku są doskonale znane (np. jako dodatkowe usługi dodawane do nowych laptopów) - https://home.pl/mcafee-internet-security/

 

5. Rakuten TV - czyli coś co łączy FC Barcelonę i home.pl  ;)  Od niedawna posiadamy w ofercie usług rozrywkowych kupony prepaid z dostępem do serwisu. Rakuten jest dość dobrze znany na zachodzie i widzimy w nim duży potencjał na rywala dla Netflixa. Nowości filmowe i bardzo urozmaicona biblioteka filmów od 12,90 zł - https://home.pl/rakuten-tv/

 

6. Produkty rozrywkowe - nie tylko Rakuten, ale i inne usługi zawitały do naszej oferty. Już dzisiaj możecie zaopatrzyć się w karty przedpłacone do Audioboki i E-booki w Empik Go, eKarty Empik, Karty podarunkowe Allegro, karty do Nintendo eShop, dostęp do Nintendo Switch Online,  Playstation Plus oraz Spotify! Dzieje się ;)  -https://home.pl/marketplace/rozrywka/

 

Zadbaliśmy również o wygodny dostęp do zamówień i faktur bez konieczności logowania do panelu klienta. Po wypełnieniu formularza paczka z dokumentami dociera na skrzynkę email abonenta - https://home.pl/ebok/faktury/

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć,

 

Dzisiaj mamy premierę i to nie byle czego ;) bo LiteSpeeda w pakiecie WordPress Hosting! - https://home.pl/wordpress-hosting/

To duża zmiana w ofercie usług hostingowych i wyraźna zmiana na lepsze, szybsze i skierowane zarówno dla mniej jak i bardziej wymagających użytkowników.

 

spacer.png


Czym jest LiteSpeed - przedstawiać w szczegółach nie trzeba. To obecnie jeden z najszybszych (jak nie najszybszy) typów serwera, który działaniem wyprzedza swoją konkurencję w postaci Nginxa i Apache'a o kilka długości. W połączeniu z dostępnymi już w usłudze dyskami SSD oraz NVMe dla baz danych MySQL daje naprawdę dużego kopa wydajnościowego.


Warto dodać, że już sam LiteSpeed wyraźnie przyśpiesza działanie WordPressa, ale świetnie współpracuje z dedykowaną mu wtyczką LS Cache i dlatego warto ją również zainstalować. Od dzisiaj w każdym zakupionym pakiecie hostingowym WordPress Hosting funkcjonalność LiteSpeed jest domyślnie aktywna i dostępna.

 

W najbliższych tygodniach aktualni posiadacze usług WordPress Hosting otrzymają w Panelu Klienta opcję do samodzielnego wyboru typu serwera między popularnym, sprawdzonym Apachem i nowoczesnym, szybkim LiteSpeedem. Będą mogli taką zmianę wykonać w dowolnym momencie.

 

Pozdrawiam

Adam [home.pl]

 

 

 

  • Lubię 1
Opublikowano

@spex Na chwilę obecną LS będzie dostępny tylko w planach WordPress Hosting, ponieważ idealnie komponuje się z parametrami tej linii usług (wysokie parametry bezpieczeństwa i wydajności, dyski SSD). Jest to również usługa skrojona konkretne pod WordPressa i chcemy ją wciąż udoskonalać oraz rozwijać. Nie wykluczamy również wprowadzenia LS'a na klasycznym hostingu, ale na pewno nie wydarzy się to na dniach, tygodniach, czy miesiącach. Jeżeli coś się zmieni w tym temacie to z pewnością klienci dowiedzą się o tym w osobnej komunikacji.

Opublikowano

@home_pl Wczoraj o godzinie: 2021-04-28, 21:39  za pomocą panelu klienta w ramach BOK wysłałem techniczne zapytanie..

NR z potwierdzenia zgłoszenia to:  [#UXHN-44396-451]. Do tej chwili, a mamy 11:30 nie otrzymałem odpowiedzi.

 

Dodam, że w tym samym czasie te same zapytanie zostało wysłane do dwóch inny firm hostingowych z których korzystamy i odpowiedz była w ciągu 5 (pięciu) minut.

 

Wiec pytanie brzmi - czy ten system pomocy technicznej,  to jest ATRAPA ?
I NIE jest to pierwszy taki przypadek...

 

 

  • Zażenowany 1
Opublikowano

Hej @mion, mógłbyś nam zdradzić czy w umowie którą zawarłeś z home masz jakiś gwarantowany czas odpowiedzi/reakcji na ticket?

Opublikowano

Mógł bym -NIE mam.

Nie mam również w tych dwóch innych firmach, które nie mają z problemu by odpowiedzieć w ciągu kilku minut.

 

Cza reakcji na zgłoszenie do BOK uważam za swoisty papierek lakmusowy wskazujący na obsługę klienta. W ty wypadku jest bardzo czerwony ...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.