Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o hekko.pl


theqkash

Rekomendowane odpowiedzi

@Artur Pajkert Hekko.pl
Dzisiejszy mail od Was:

Cytat

Dzień dobry,



Kontaktujemy się z Państwem, ponieważ posiadają Państwo zmodyfikowaną usługę hostingową, rozszerzoną o opcje resellerskie, lecz z powodu konsolidacji marek Biznes-Host, oraz Hekko nie jesteśmy w stanie świadczyć tego typu indywidualnych usług.

Standardowa usługa hostingowa jest to fragment serwera wirtualnego, oparta o panel DirectAdmin, który umożliwia zarządzanie nim w trybie graficznym.

Dostępny jest w takim przypadku jeden użytkownik do którego może Pan podpiąć swoje domeny, tworzyć konta pocztowe oraz zarządzać dodatkowymi opcjami związanymi z poszczególnymi domenami.

W odróżnieniu od w/w usługi, hosting reseller umożliwia tworzenie wielu kont użytkowników, a następnie podpięcie odpowiednich usług do każdego z nich.

Wyróżnia się on również tym, że to Pan tworzy pakiety o odpowiednich parametrach, oraz wykonuje ich dystrybucję dla utworzonych kont, oczywiście wszystko w ramach limitów aktualnego pakietu reseller, gdzie w standardowej usłudze WWW wykupuje Pan jeden pakiet na jednego użytkownika.

W związku z powyższym, proszę o podjęcie decyzji do 24 lipca br. czy chcą Państwo skorzystać z usługi Reseller, czy usługi Hostingu WWW.

Przejście na usługę Reseller wymagało będzie utworzenia nowego konta w Panelu Klienta (www.hekko.pl/panel) na te same dane, co obecne konto. Następnie z naszej strony przepniemy usługę do nowego Panelu i ustawimy odpowiedni dla niej pakiet (z oferty https://www.hekko.pl/hosting_reseller.html).

Do końca ważności obecnej usługi oczywiście nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych opłat, a nowa pro-forma będzie wygenerowana przed terminem wygasania obecnej usługi.

Powyższe działania nie spowodują żadnych problemów oraz przerw w działaniu stron www, poczty oraz baz danych.

W oparciu o aktualne wykorzystanie zasobów, proponowany pakiet to: EasyReseller+ w cenie brutto 149,00 zł/rok

W przypadku wyboru zwykłego Hostingu WWW, konieczne będzie przeprowadzenie prac technicznych na subkontach, by przenieść je na jedno docelowe oraz zmiany w bazach danych i skryptach. Takie działanie jest czasochłonne oraz może wywołać problemy w funkcjonowaniu stron WWW.

Prosimy o informację zwrotną w jak najszybszym czasie, co pozwoli podjąć nam odpowiednie działania. W przypadku wątpliwości lub pytań, prosimy o informację zwrotną w tym wątku.

 

Fajnie napisane - robicie z ludzi idiotów tym bardziej tych co mają resellery i tłumaczycie co to hosting a co to reseller?

 

Resellera już kupiłem w hekko - płacę 122,88 PLN za 20 GB twardego, 200 transferu.

Teraz łaskawe Państwo zaproponowali mi za 150 zł 10 GB/200GB

Wy tam w tym hekko już oc*pieliście doszczętnie? Powinno się szanować stałych klientów a Wy tego nie robicie!

Dodatkowo domeny: Czwartek otrzymuje domenę bez gadania (Authinfo) - w piątek do innej urzeram się z jakąś t. dzidą z BOK (a w regulaminie macie wypisane dokładnie:  (forma pisemna lub wysłanie wniosku zautoryzowanego adresu poczty elektronicznej)

Ostatnio też wiadomość: "USUWAMY WIRTUALNY PORTFEL ZA POLECENIA" - należy jak najszybciej wykorzystać gotówkę którą się ma ewentualnie przepadnie - no k...  brawo WY! Ja zabieram się stąd bo to już ludzkie pojęcie przechodzi

 

Co do opinii: Macie kase - macie pozytywne opinie - z czego jesteście tacy szczęśliwi? Wasze opinie nie równają się opinią choćby na tym forum o Waszej firmie wiec...

 

image.png

Edytowane przez Westbam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynagrodzenia rosną więc ceny rosną 😂

 

Po prostu niektóre firmy stałym klientom dają rabat a inne podwyższają ceny :)
No i jest jeszcze hekko które jednocześnie podwyższa ceny i obniża parametry :)

 

Tak się śmieje bo w zeszłym roku gdy miałem u nich jeszcze jakiś serwer też dostałem nową oferte... akurat podwyżka cenowa była dla mnie akceptowalna i zrozumiana ale fakt obniżenia parametrów też mnie "trochę" zirytował.... tym bardziej ,że na VPS'ie moje dane bez systemu zajmowały już ponad 100gb a składa mi się ofertę na serwer z pojemnością 50gb.... czyli co mam sobie 3 serwery kupić ?

Wysyłanie automatycznych wiadomości z ofertą jest często strzelaniem sobie samemu w kolano... no ale cóż - tutaj właśnie widać kwestie ,że łatwiej firmie jest wysłać z automatu jedną ofertę dla wszystkich niżeli przygotować ją indywidualnie pod klienta..,..a w sumie to najlepiej wcale indywidualnym klientem się nie zajmować  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Cześć.

 

Nie wiem w sumie gdzie napiasć o tym problemie, a już mi ręce opadają. Uciekłem z Hitme.pl na rzecz Hekko.pl 2 lata wstecz, a teraz mam ochotę zrobić odwrotnie...

Napiszę pokrótce.

 

Jako osoba, która nie potrzebuje VPS'a na profesjonalne projekty, z dużą ilością miejsca, mega szybkością działania domen/serwera i super optymalizacji, wziąłem sobie pakiet na który mnie stać - w abonamencie miesięcznym ok 29zł brutto. Tzw pakiet BASIC (VPS KVM Root). Tam było 25GB, 1 procek, 2GB RAM itp.. jeszcze chyba aktualne: https://hekko.pl/vps/vps-ssd-root/

Od 2018r. to opłacałem. Pewnego dnia 2020r. nagle podwyższyli mi cenę do pakietu STANDARD (ok 60zł brutto - ten obecny). Dwa razy więcej miejsce itp.. link j/w. Problem w tym, że nie jest mi to potrzebne do życia, i nie stać mnie na to (m.in. stąd płatność miesięczna). I teraz hekko.pl owdraca się plecami, udaje że nie słyszy, twierdzi że się "nie da".

 

Ja zmiany z BASIC na STANDARD nie zlecałem. Pisałem do nich, odpowiedzili - konkretnie jeden Pan, że faktycznie w logach nie było takiej zmiany. Ale że opłacałem BASIC a miałem niby część zasobów z pakietu STANDARD (jakim trafem ?), to "wyrównali" mi pakiet do tego... wyższego. Brawo! Czyli z 30zł na 60zł za miesiąc. Ale otrzymałem propozycję zmiany z powrotem na BASIC w takiej sytuacji. No więc napisałem do "nich" i odpisał mi... inny Pan. Oczywiście zmiana NIE JEST MOŻLIWA z powodów... fizycznych ? Nie wierze w ani jedno słowo. Bowiem oznaczałoby to, że mają jakiś prosty system z lat 80-tych który pozwala tylko na "dodaj", "zapłać", "usuń". Głupota. Odpisałem aby się wypowiedział teraz ten Pan, który mi zaproponował powrót do wersji BASIC. Odpisał z propozycją zniżki.. bo nie ma możliwości zmiany z powrotem.

 

I co ja mam teraz zrobić ? Mam tam wszystko, całą pocztę skonfigurowaną, wszystkie domeny, inne aplikacje, serwer WWW, bazy danych ... dramat. Oczywiście mogę sobie to przenieść, NAWET jeśli bym miał założyć świeże konto (nie dali mi wyboru - dwa wyjścia tylko ?) i przeniść to ręcznie, to zajmie sporo czasu. Teraz jestem od dwóch miesięcy uziemiony po skręceniu kolana, nie mogę nic robić + praca. Czy tylko ja mam taki problem z takimi osobami, tj. Hekko.pl ?

 

To jest prawdziwy kłopot, wymaga czasu. A dane musiałbym przenieść sobie sam, nawet mi tego nie zaproponowali w ramach rekompensaty za błąd jednego z pracowników (i szukaj tu wiatru w polu, który jest winny). Nic.  Kompletnie nic.

 

Dodatkowo, od pewnego czasu pojawił się nowy panel klienta, i zniknęły wszystkie faktury od roku 2018r, czyli od początku istnienia mojego konta. Są tylko aktualne dwie, z ostatnich dwóch okresów rozliczeniowych, na kwotę już ok 60zł. Jednym razem musiałem przedłużyć niestety z wyższą opłatą serwer, żeby zrobić miejsce na mniejszy pakiet, w razie czego, do 25GB. Drugim razem, teraz, przedłużyłem bo nie jestem w stanie przenieść tego wszystkiego z dnia na dzień (praca, dom itp..). Kolejna sprawa, to zmienił się numer konta tej tzw. "portmonetki" czy jak to się zwie, że kasa wpada na konto klienta w hekko.pl, na inny.

 

To jest jakiś istny horror.

 

Załączam część wiadomości od/do hekko.pl w kwestii zmiany pakietu na taki, który miałem od początku praktycznie.

Szczerze nawet w hitme.pl nie miałem takich problemów, że ktoś z obsługi udaje się za niewinnego problemu i nie potrafi zaoferować nieodpłatnej pomocy w ramach popełnienia sam błędu.

Systemem i serwerami w hekko.pl też zarządzają ludzie, nie roboty. Więc odpowiedzialni są wszyscy zarzadzajacy.

 

Brak słów. Jedyne co mogę powiedzieć, to że nie polecam tej firmy, mimo że praktycznie nie chodzi tu o ani optymalizację zasobów, ani dostęp, ani quota... no generalnie chodzi tylko o fakt że ktoś popełnił błąd i teraz użytkowniku cierp i płać. Nie zapłacisz, to Ci usuniemy konto i wsio. Zero skrupółów. Taka obsługa to jak na pole do orania, bo nikt nie był w stanie udzielić mi normalnej, ludzkiej odpowiedzi i zaoferować pomocy.

 

cz1.18072020_11:04:50_Zaznaczenie.png

cz2.18072020_11:07:14_Zaznaczenie.png

cz3.18072020_11:12:09_Zaznaczenie.png

cz4.18072020_11:13:32_Zaznaczenie.png

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, kix napisał:

Nie ma w tym nic zaskakujacego, ze nie wspieraja resize w dol, jesli to KVM. Zmniejszanie dysku to operacja bardzo ryzykowna i malo kto to automatyzuje, szczegolnie w takim przedziale cenowym.

Jeżeli natomiast zrobili upgrade bez wiedzy klienta do czego się przyznają, to mieli możliwość wyjścia z twarzą w inny sposób. H88 jednak słynie z korporacyjnego podejścia do klienta, pięknych słów, owijania w bawełnę, marketingowego bełkotu. Aż dziw, że flagowym teamem zostało hekko, a nie domeny.pl które zwykle słynęły z kruczków, naciągania i "anty pro klienckości" :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.