Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Gryzli napisał(a):

To bardzo fajnie pewnie jako stały klient dostaniesz gratis za to. 

Nie sądzę. Akurat Webh to jedna z nielicznych firm które nie muszą kupować opinii poprzez wciskanie gratisów czy innych voucherów. Po prostu trzymają taki wysoki poziom jakości.

  • Lubię 2
  • Haha 1
Opublikowano
Godzinę temu, Sevence napisał(a):

Nie korzystam z owej firmy od bardzo dawna. Wyraziłem swoją opinię na bazie swoich doświadczeń. Nikogo nie obrażam stwierdziłem  tylko fakty - nadal nie posiadają ochrony. 

 

Ok, czyli wracamy jednak do antyddosa, to już nie jakość, czy brak FreeBSD. 

 

Jeśli od bardzo dawna nie jesteś klientem, to jeszcze pewnie załapałeś się na instalację FreeBSD, dopiero od około roku nie mamy go na liście dostępnych do instalacji. Nie wysłałeś też screenów rozmów z nami w wiadomości prywatnej, jak prosiłem, więc trudno się odnieść do czegokolwiek. Cokolwiek nie mówić nikt nie zarzuca Ci przecież żadnego obrażania, nie padło nawet takie słowo, ani nawet cień sugestii, więc nie rozumiem zupełnie, co próbujesz tym stwierdzeniem osiągnąć.

 

Fakty są jednak inne, jak pisałem wyżej, praktycznie każda firma hostingowa ma, w jakiejś formie przynajmniej, coś na kształt antyddosa i u nas nie jest inaczej. No ale nadal, jeśli ktoś oczekuje ochrony na poziomie zewnętrznych, komercyjnych dostawców w cenie przystępnego cenowo serwera, to myśli życzeniowo, bo to zawsze idzie w parze z kosztami, które, chociaż w jakiejś części, trzeba przerzucić na klienta. Nie ma wśród naszych klientów takiego zapotrzebowania, więc nie chcemy tego robić. Jestem przekonany, a na pewno głęboko w to wierzę, że udało Ci się takie rozwiązanie znaleźć i bardzo się z tego cieszę, przecież właśnie w tym rzecz, że jeśli masz takie zapotrzebowanie, a jednak firma go nie oferuje, to idziesz tam, gdzie ono jest. And I think it's beautiful.

 

Wydaje mi się, że chyba ten temat jest wyczerpany. Nie namawiam do przyjścia do nas, nie próbuję udowodnić, że myślisz coś, czego nie myślisz, jedynie próbuję zrozumieć, z czego to wynika, żeby móc później przełożyć te informacje na coś konstruktywnego. Z małym zastrzeżeniem, wątek mogą czytać przyszli klienci i uważam, że niektóre Twoje stwierdzenia są albo krzywdzące, albo wprowadzające w błąd. Gdybym nie wiedział, że gros klientów naprawdę pozytywnie ocenia nasze usługi i podejście, mógłbym narysować sobie w głowie błędny odbiór całej firmy, a na to się zgodzić nie mogę.

 

Wierzę jednak, że każdy ma swój rozum i potrafi to ocenić w szerszej perspektywie, wyłamując się z korytarzowych opinii, które łatwo mogą zaburzyć pełny obraz.

 

Dzięki @Pawel_15 i @magician za dobre słowa, doceniamy! ❤️

 

  • Lubię 1
Opublikowano

@webh Pozwól, że ustosunkuję się jeszcze raz. 

 

 Chciałbym wyjaśnić, że nie miałem zamiaru wprowadzać nikogo w błąd w moich wcześniejszych komentarzach. Moje obserwacje opierały się na osobistych doświadczeniach z Waszą firmą.

 

Jeżeli chodzi o ochronę serwerów przed atakami, zauważyłem, że ten aspekt nadal nie jest obecny w Waszej ofercie. W dzisiejszych czasach, gdy zagrożenia cybernetyczne są coraz bardziej powszechne, brak takiej opcji wydaje się być istotnym niedociągnięciem, szczególnie dla usług produkcyjnych.

 

W kwestii wsparcia technicznego, muszę zauważyć, że w okresie, kiedy korzystałem z Waszych usług, było ono na niskim poziomie. Nie publikuję tutaj konkretnych wiadomości ze supportu, ponieważ to była sytuacja z przeszłości i nie jestem na bieżąco z obecnym stanem wsparcia. 

 

Ostatnio przeglądałem Waszą ofertę pod kątem potencjalnej migracji moich usług. Zauważyłem, że nie wprowadziliście znaczących zmian w zakresie ochrony, co dla mnie było kryterium wykluczającym. Dodatkowo, zauważyłem, że przestaliście wspierać FreeBSD, co również wpłynęło na moją decyzję i poruszyłem ten aspekt we wcześniejszym poście.

 

Informacje o zmianach w cenniku, zauważyłem, że nie komunikujecie ich jasno, przynajmniej na tym forum. Uważam, że pełna transparentność w tej kwestii byłaby uczciwym podejściem do waszych klientów.

 

Podsumowując, uważam, że Wasza oferta jest atrakcyjna cenowo i jeśli komuś nie zależy na zaawansowanej ochronie, z czystym sumieniem mogę Was polecić. Wiele wcześniejszych opinii potwierdza, że standard usług się poprawił, co jest zdecydowanie na plus. Niemniej jednak, nie korzystałem z Waszych usług przez dłuższy czas i nie chcę się więcej na ten temat wypowiadać.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
4 minuty temu, Sevence napisał(a):

Wasza oferta jest atrakcyjna cenowo i jeśli komuś nie zależy na zaawansowanej ochronie, z czystym sumieniem mogę Was polecić

 

8 godzin temu, Sevence napisał(a):

Wyróżniali się tylko cena bo jakości tam brak. Żadnej produkcyjnej usługi bym tam nie hostował. 

 

 

To ja już nie wiem. Zgłupiałem :)

 

Opublikowano

W poprzednim tygodniu przed weekendem już nie zdążyłem odnieść się do tego, co napisałeś, a w weekend trochę odpoczywałem. Tak więc dopiero dziś mam chwilę, żeby odpisać.

 

19 godzin temu, Sevence napisał(a):

Chciałbym wyjaśnić, że nie miałem zamiaru wprowadzać nikogo w błąd w moich wcześniejszych komentarzach. Moje obserwacje opierały się na osobistych doświadczeniach z Waszą firmą.

 

Trudno nie nazwać tego złą wolą czy właśnie wprowadzaniem w błąd, skoro w co drugiej wiadomości stawiasz kolejne zarzuty, bądź powody pod „tezę”. Półsłówka praktycznie, które są najzwyczajniej krzywdzące i zniekształcające obraz, bez cienia kontekstu, opisu sytuacji, czy już nawet tych nieszczęsnych screenów, które rzekomo miały przedstawiać jakąś niekompetencję. Nie dajesz szans odnieść się do tego, a my przecież wiemy, jak działa nasze wsparcie i naprawdę trudno mu cokolwiek zarzucić. Oczywiście pojedyncze sytuacje zdarzają się i może w Twoim wypadku coś poszło nie tak, ale czy to już powód do dyskwalifikacji dla innych?  Raczej nie.

 

Wygląda to tak: Kupa nie firma, syf, nie kupować, ale w sumie to sorry, bo nie miałem zamiaru wprowadzać w błąd.

 

Oczywiście trochę wyolbrzymiam, ale czy aż tak bardzo? ;)

 

19 godzin temu, Sevence napisał(a):

Jeżeli chodzi o ochronę serwerów przed atakami, zauważyłem, że ten aspekt nadal nie jest obecny w Waszej ofercie. W dzisiejszych czasach, gdy zagrożenia cybernetyczne są coraz bardziej powszechne, brak takiej opcji wydaje się być istotnym niedociągnięciem, szczególnie dla usług produkcyjnych.

 

Większość firm hostingowych nie ma dedykowanej oferty pod antyddos, to ich jednak nie wyklucza w oczach klientów. To też nie znaczy, że nie mają żadnej tego typu ochrony dla swoich usług, w tym WAF-a na działających na różnych warstwach. Już tyle razy o tym wspomniałem, że chyba powinniśmy móc to rozróżniać. Tylko, i znowu to podkreślę, jeśli jakaś firma z usługami o umiarkowanych cenach mówi, że oferuje ochronę na poziomie enterprise ze zdolnością mitygacji dużych ataków, to albo mija się z prawdą, albo planuje niebawem ogłosić bankructwo. Koszt jest spory, nie da się tego robić bez obciążania tymi kosztami klientów, chociaż w jakiejś części. Nawet duże firmy nie prowadzą przecież fundacji charytatywnych, tylko biznes.

 

Oczywiście, jeśli potrzebujesz ochrony o konkretnym poziomie, to szukasz takiej firmy, która to oferuje, ale wrzucanie swoich potrzeb do jednego worka z innymi klientami, a później na tej podstawie mówienia, że coś się nie nadaje, to już chyba za duże uproszczenie. Jeśli tego nie widzisz, to trudno dalej na ten temat rozmawiać.

 

W dniu 19.10.2023 o 21:22, Sevence napisał(a):

W kwestii wsparcia technicznego, muszę zauważyć, że w okresie, kiedy korzystałem z Waszych usług, było ono na niskim poziomie. Nie publikuję tutaj konkretnych wiadomości ze supportu, ponieważ to była sytuacja z przeszłości i nie jestem na bieżąco z obecnym stanem wsparcia. 

 

No ciekawe, to teraz już nie masz problemu przyznać, że coś było kiedyś, a teraz może być inaczej. Prowadzenie myśli w Twoich odpowiedziach to chaos. Jasno wspomniałeś o screenach na dowód, ja bardzo chciałbym je zobaczyć. W tym momencie to już stało się koniecznością, mogą być opublikowane tutaj, publicznie, nie mam  z tym żadnego problemu. Ba, na tym etapie brak ich publikacji uważam za złą wolę, wszak na razie opieramy się tylko na Twoich słowach, więc screeny mogłoby tu coś zmienić. Tak więc czekam na screeny wskazujące na te złe doświadczenia i niekompetencję.

 

W dniu 19.10.2023 o 21:30, Sevence napisał(a):

Jakość wsparcia był na niskim poziomie, ale nie znam obecnego stanu. Powyższe posty przekonują mnie, że jednak wiele się poprawiło. 

 

Czekam na screeny. Fajnie, że przekonało Cię, ale zasiałeś już ziarno, chciałbym więc zobaczyć, co było takiego złego w kontakcie z naszym wsparciem.

 

W dniu 19.10.2023 o 21:22, Sevence napisał(a):

Ostatnio przeglądałem Waszą ofertę pod kątem potencjalnej migracji moich usług. Zauważyłem, że nie wprowadziliście znaczących zmian w zakresie ochrony, co dla mnie było kryterium wykluczającym. Dodatkowo, zauważyłem, że przestaliście wspierać FreeBSD, co również wpłynęło na moją decyzję i poruszyłem ten aspekt we wcześniejszym poście.

 

No i znowu, przestało to być logiczne. Nie polecasz, nie masz do czynienia z firmą od dawna, bo obsługa klienta stała na niskim poziomie, ale jednak sprawdzasz ofertę pod kątem potencjalnej migracji, a sprawdzając ofertę widzisz, że nie ma FreeBSD, ale umyka Ci informacja, że „Z poziomu panelu zarządzania serwerem VPS możesz zainstalować dowolny system z własnego obrazu ISO.”, która jest pod listą systemów do instalacji w trybie automatycznym. Dużo rzeczy zauważasz, tylko jakoś nie to, co trzeba. Pozwoliłem sobie też przeszukać nasze systemy komunikacji i nigdzie pytanie o nikogo na temat freeBSD, ani ochrony. Po co pytać, łatwiej pójść na forum i postawić tezę.

 

W dniu 19.10.2023 o 21:22, Sevence napisał(a):

Informacje o zmianach w cenniku, zauważyłem, że nie komunikujecie ich jasno, przynajmniej na tym forum. Uważam, że pełna transparentność w tej kwestii byłaby uczciwym podejściem do waszych klientów.

 

Nie rozumiem w czym problem, ceny nie są ukrywane nigdzie, są wszędzie na stronie i pozostałych systemach widoczne, w dodatku  podawane brutto. Nie ukrywamy ich za promocjami, ani w dalszych etapach zakupu. Dotychczasowi klienci są zabezpieczeni gwarancją ceny, Ci po zmianie i przed zmianą. Ceny są bardzo atrakcyjne, uczciwe, nasi klienci chwalą nas za stosunek ceny do jakości, również po zmianie ceny. Nie stronimy od odpowiedzi, jeśli ktoś pyta czym były podyktowane. Mamy dobrze przemyślane systemy rabatowe, 5-letnią gwarancję ceny od momentu zakupu, niezależnie czy ktoś opłaca co rok, czy od razu na 5 lat. Jeśli kupi na 5 lat, to zapłaci jeszcze mniej. Wydaje mi się, że w tym kontekście przemycanie przekazu z potencjalną „nieuczciwością” czy brakiem transparentności jest co najmniej nietrafione. Przy okazji, Mateusz zapytał, od razu dostał tu odpowiedź.

 

W dniu 19.10.2023 o 21:22, Sevence napisał(a):

Podsumowując, uważam, że Wasza oferta jest atrakcyjna cenowo i jeśli komuś nie zależy na zaawansowanej ochronie, z czystym sumieniem mogę Was polecić. Wiele wcześniejszych opinii potwierdza, że standard usług się poprawił, co jest zdecydowanie na plus. Niemniej jednak, nie korzystałem z Waszych usług przez dłuższy czas i nie chcę się więcej na ten temat wypowiadać.

 

Ciekawie się ten przekaz zmienił, tym bardziej nierozumem czemu służyły te „oskarżenia”. Przez takie nieodpowiedzialne stwierdzenia dostaje się ludziom, którzy każdego dnia wkładają pot, krew i łzy w rozwiązania, które robią dla ludzi.

 

Kończąc już ten temat.

 

Mamy brzydką stronę, marketing u nas nie istnieje, nie uderzamy w nikogo. Całą swoją energię wkładamy w nasze systemy, sprzęt, rozwiązanie i właśnie relacje z klientami, którzy często są z nami od lat świadomie wybierając to podejście. Obsługujemy kilka tysięcy serwerów VPS – od małych po naprawdę duże firmy i instytucję z powodzeniem od wielu lat. To zaufanie jest naszym celem i sprawia, że chcemy wkładać tę energię cały czas. Dlatego boli nas, gdy ktoś przychodzi rzucać takie oskarżenia, a później jeszcze pokrętnie próbuje wmawiać, że nie chciał wprowadzić w błąd, ale... i tutaj wstaw coraz to nowe pomysł. To się po prostu nie godzi.

  • Lubię 2
  • Super! 1
Opublikowano
Godzinę temu, webh napisał(a):

Mamy brzydką stronę, marketing u nas nie istnieje, nie uderzamy w nikogo. Całą swoją energię wkładamy w nasze systemy, sprzęt, rozwiązanie i właśnie relacje z klientami, którzy często są z nami od lat świadomie wybierając to podejście. Obsługujemy kilka tysięcy serwerów VPS – od małych po naprawdę duże firmy i instytucję z powodzeniem od wielu lat. To zaufanie jest naszym celem i sprawia, że chcemy wkładać tę energię cały czas. Dlatego boli nas, gdy ktoś przychodzi rzucać takie oskarżenia, a później jeszcze pokrętnie próbuje wmawiać, że nie chciał wprowadzić w błąd, ale... i tutaj wstaw coraz to nowe pomysł. To się po prostu nie godzi.

 

Czy brzydka, kwestia gustu, mi osobiście nie leżą te kolory ;)

Tak teraz popatrzyłem w panelu, klientem jestem już od 6 lat. W tym czasie mój VPS był kilka razy modyfikowany.

Patrząc na zgłoszenia do supportu, to na przestrzeni tych 6 lat, 5 razy wysłałem zgłoszenie do supportu bo coś było nie tak z serwerem.

Zwróciłem uwagę na czas odpowiedzi i przy tych 5 zgłoszeniach, czas reakcji, tj. czas odpowiedzi + usunięcie problemu wynosił 30minut, raz była to godzina. 

Nie planuję opuszczać webh, mam nadzieję, że kolejne 6 lat minie bezproblemowo :)

 

  • Lubię 2
Opublikowano

Jeżeli chodzi o mnie webh było dla mnie cierpliwe wyjątkowo. Pomagali mi jak miałem problemy z instalacją skryptu. A odpowiedzi przeważnie odpowiadali szybko. Korzystałem z usług webh już na początku jego istnienia później miałem przerwę i teraz znowu korzystam i jestem zadowolony i poprzednio też byłem zadowolony. 

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, zajcev napisał(a):

Czy brzydka, kwestia gustu, mi osobiście nie leżą te kolory ;)

 

Cokolwiek nie mówić design mocno się zestarzał i odbiega od dzisiejszych standardów, ale doceniam dobre słowo. 🥰 Zdajemy sobie sprawę, że powoli nadchodzi czas, by coś z tym zrobić, na razie jednak temat wygrywa z innymi rzeczami. Wciąż inwestujemy w nowe rozwiązania i sprzęt, a ponieważ nie lubimy półśrodków, to do przyszłej, ewentualnej zmiany designu strony też chcielibyśmy podejść w podobnym stylu. :)

 

30 minut temu, zajcev napisał(a):

Tak teraz popatrzyłem w panelu, klientem jestem już od 6 lat. W tym czasie mój VPS był kilka razy modyfikowany.

Patrząc na zgłoszenia do supportu, to na przestrzeni tych 6 lat, 5 razy wysłałem zgłoszenie do supportu bo coś było nie tak z serwerem.

 

16 minut temu, Gryzli napisał(a):

Jeżeli chodzi o mnie webh było dla mnie cierpliwe wyjątkowo. Pomagali mi jak miałem problemy z instalacją skryptu. A odpowiedzi przeważnie odpowiadali szybko. Korzystałem z usług webh już na początku jego istnienia później miałem przerwę i teraz znowu korzystam i jestem zadowolony i poprzednio też byłem zadowolony. 

 

Dziękujemy panowie, naprawdę doceniamy dobre słowa i cieszymy się, że jesteście z nami taki kawał czasu. Wiecie jak to jest, gdy człowiek od tylu lat stara się wkładać w ten interes swoje serce i duszę, to nic tak łezki nie wyciska, jak takie słowa. ❤️

 

30 minut temu, zajcev napisał(a):

Zwróciłem uwagę na czas odpowiedzi i przy tych 5 zgłoszeniach, czas reakcji, tj. czas odpowiedzi + usunięcie problemu wynosił 30minut, raz była to godzina.

 

Nie do końca jestem dumny z tego, że pierwsze odpowiedzi są zwykle dłuższe, może na tym tracimy, ale i tu płyniemy trochę pod prąd. Zależy nam bowiem, żeby pierwsze odpowiedzi zawierały już w sobie jakieś znamiona rozwiązania, a najlepiej rozwiązanie. Dlatego zwykle te odpowiedzi są trochę dłuższe. Natomiast najbardziej dumni jesteśmy z tego, że naprawdę rzadko do nas piszecie, a jeśli już to się zdarzy, to w sprawach niebłahych – i tutaj radzimy sobie dobrze. Chcę wierzyć, że to też trochę nas wyróżnia.

Edytowane przez webh
  • Lubię 2
Opublikowano

Jeżeli chodzi o mnie to pamiętam że firma webh miała swoją siedzibę w miejscowości Koluszki a teraz jest w Łodzi. Kiedyś w ofercie były też konta reseller nie wiem czemu już ich nie sprzedajecie. Kiedyś tez pamiętam mieliście domeny w 2008 roku. Nie wiem czemu ich już nie macie. W 2008 roku zakupiłem u was pierwsze konto hostingowe i było wszystko dobrze.

 

Opublikowano
15 godzin temu, Gryzli napisał(a):

Kiedyś w ofercie były też konta reseller nie wiem czemu już ich nie sprzedajecie. Kiedyś tez pamiętam mieliście domeny w 2008 roku. Nie wiem czemu ich już nie macie.

 

Poszliśmy w inną stronę po prostu, skupiamy się głównie na aktualnej linii produktowej z nastawieniem też na rozwój usługi hostingowej. Jest wiele miejsc, gdzie można w rozsądnych cenach utrzymać domenę, my woleliśmy skupić się na czym innym. Nie wykluczamy w przyszłości, ale też nie upieramy się przy tym. Wiemy gdzie są nasze mocne strony i głównie na nich skupiamy się na razie. Na przykład usługa hostingowa cieszy się sporym zainteresowaniem i mocno inwestujemy w jej rozwój. 

 

15 godzin temu, Gryzli napisał(a):

W 2008 roku zakupiłem u was pierwsze konto hostingowe i było wszystko dobrze.

 

No jest to kawałek czasu, trzeba przyznać, super, bardzo się cieszymy, że tak długo jesteś z nami. 🫡 Pozdrawiamy i wszystkiego dobrego! :)

  • Lubię 1
Opublikowano
5 minut temu, webh napisał(a):

No jest to kawałek czasu, trzeba przyznać, super, bardzo się cieszymy, że tak długo jesteś z nami. 🫡 Pozdrawiamy i wszystkiego dobrego! :)

Według mnie powinniście miec też mniejsze konta hostingowe bo nie każdy chce aż 100 gb powierzchni. Z wami jestem od praktycznie powstania bo pod koniec chyba roku 2007 zaczęliście działalność. 

Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie webh jest spoko pod względem supportu i vpsów, nie wypowiem się na temat ich cloudhostingu bo nigdy nie korzystałem. Co do antyddosa to mam świadomość że nie ma tam dużo więcej niż blackholing, używam ichniejszego VPS'a głównie do stagingu i do tego sprawdza się znakomicie, bo wydajność jest naprawdę dobra. Nie zauważyłem przez 4 miesiące ciągłego monitoringu VPS'a jakichkolwiek awarii poza jedną, trwającą 3h i 52 minuty, (zakładając, że to był atak, który powalił całego node'a i mój VPS również na tym ucierpiał), niecałe 4h downtime'u przez 4 miesiące to jest dobry wynik. Gdyby konkretnie mój VPS był celem ciągłego ataku, to poprosiłbym o nowego ajpika, schowałbym VPSa całkowicie za CF i po problemie. 

Edytowane przez sempre
Opublikowano
1 godzinę temu, sempre napisał(a):

3h i 52 minuty

 

Tak długa sytuacja na pewno nie jest kwestią DDoS'a i dobrze by było żebyś to sobie wyjaśnił z supportem webh. 

Opublikowano

@theqkash zgłosiłem do webh i odpisali że wina po ich stronie i że przepraszają, dlatego napisałem wyżej że zakładając że to był ddos a nie jakaś awaria wewnętrzna/prace serwisowe, dałem po prostu taki przykład, żeby pokazać na żywym organizmie, że ten uptime jest bardzo dobry, bo monitoruje go nieprzerwanie.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Swego czasu pracowałem na VPS KVM Mini u swojego znajomego, a od kilku dni jestem osobiście klientem nowej oferty Webh.pl - Hosting w wersji Mini - na moje potrzeby w zupełności wystarczający pakiet.

 

Jestem mega zadowolony z oferowanych usług, a przede wszystkim z supportu. Bywałem klientem na wielu hostingach, ale nigdy support nie był tak wyrozumiały oraz pomocny we wszystkich w sumie kwestiach z którymi (przez moją niewiedzę?) się borykałem. A sam czas oczekiwania na odpowiedź był wyśmienity. Panowie odpowiadali na wszystkie moje zapytania nie omijająco i przede wszystkim trafnie rozwiązywali moje napotkane problemy. Na wszystkie tickety odpowiedź była niemalże natychmiastowa - raptem 2-10 minut od wysłania w różnych porach dnia (godziny wieczorne również).

 

Testuje sobie różne silniki for społecznościowych i sam WordPress i nie mogę złego słowa powiedzieć na temat wydajności.

Kilka chwil zajęło mi przystosowanie się do panelu użytkownika (zawsze korzystałem po prostu z cPanel lub DirectAdmin) stworzonego przez Webh, ale teraz utwierdzam się w przekonaniu, że jest bardzo intuicyjny.

 

Polecam Webh.pl i mam wrażenie, że zostaję na długo z owym hostingiem.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Zauważyłem że czasami zdarzają się 15-  40  sekundowe przerwy. Podczas pracy w panelu sklepu zdarzyło mi to się zauważyć kilkukrotnie takie anormalnie w tygodniu. Szybkie wejście na rootnode, (które jest na tym samym hoście)  wywala błąd połączenia cloudflare z hostem. Z czego takie przerwy mogą wynikać?  

 

Screenshot_20240218_120619_Edge.jpg

Screenshot_20240218_120629_Edge.jpg

Opublikowano

Juvenitodziękujemy za przesłaną opinie.  Podany problem udało nam się rozwiązać i nie powinien już występować. W przyszłości zachęcam do zgłaszania nam takich problemów via BOK. 

  • Lubię 4
Opublikowano

Hej @webh rozmawialiśmy ostatnio ticketowo nt. prędkości łącz na Waszych VPS'ach. Nie wiem czy inni użytkownicy się ze mną zgodzą, ale realne uśredniając ~9, 10 11 MB/s uplinku w przypadku oferty vps kvm mini to nie jest trochę za mało? Mówię tu o sytuacji, gdzie tak jak w moim przypadku w domyśle długoterminowo z bomby wykupiłem kvm mini z dokupionymi jednorazowo ramem i vcpu, tutaj wszystkie parametry współgrają ze sobą idealnie, nic niczego nie dusi, jedynie ten  uplink jest wg. mnie za niski. Średni uplink 10MB/s dla oferty kvm mini, 28MB/s dla oferty pro (są to dane uśrednione na wielu polskich i zagranich DC). Zastanawiam się, czy nie powinniście iść z duchem czasu, popyt na fajne łącze wzrasta wykładniczo z roku na rok. Nie uważacie, że te wskazane parametry są za niskie porównując je do części konkurencji? Jestem świadom, że musi tu wejść zimna kalkulacja czy to się będzie spinać, dlatego też wcześniej wyszedłem z propozycją, aby podwyższenie łącza również było dodatkowo płatne, niech każdy płaci za to, czego potrzebuje, taki byłby dla mnie idealny VPS:). Zmierzam do tego, że przejście z KVM PRO  do KVM MINI odebrało mi trochę frajdę z zabawy nim głównie przez łącze. Popraw mnie proszę bo mogę się mylić, ale nigdzie podczas składania zamówienia nie było info o tym, że różnica przy zejściu do KVM mini będzie tak odczuwalna w kwestii łącza, być może czegoś nie zauważyłem?

 

Jeżeli nie lekka podwyżka tego uplinku/downlinku, no może płatna jak zasugerowałem, jeżeli nie płatna to może coś w rodzaju rdc, na które wiele lat temu zrzucałem na pożarcie, teraz bardzo się poprawili pod prawie każdym możliwym względem i ciężko powiedzieć złego słowa o nich. Chodzi mi tutaj o ograniczenie transferu miesięcznego do kilku TB ale przy okazji dodanie solidnego up/downlinku. Pochylcie się proszę nad propozycją jest dużo możliwości jak to rozbudować. Klienci utrzymują firmę, a tak propokonsumencka firma jak Wasza, czego wielokrotnie dawaliście przykład powinna od czasu do czasu słuchać klientów. 

 

Osobiście bardzo lubię VPSy z webh, markę, ich zaangażowanie w marketing a także support i przede wszystkim szczerość, ale nie taką na pokaz, bardzo fajnie tam być. Jestem ciekawy jak do tego podejdą inni użytkownicy vpsów z webh i co po wie webh w kwetii tego łącza.

  • Lubię 3
Opublikowano

@sempre dziękujemy za przesłaną sugestię.  Jak doskonale zdajesz sobie sprawę bardzo cenimy sobie wszelkie sugestie i zawsze staramy się wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych klientów.  Przedyskutowaliśmy poruszoną przez Ciebie kwestię w firmie i postanowiliśmy podnieść bezpłatnie przepustowość łącza w ramach obecnej oferty KVM MINI oraz PRO o 50%. 

  • Super! 3
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Właśnie nie dawno wykupiłem konto hostingowe na moje nowe forum i muszę powiedzieć że obsługa jest bardzo cierpliwa dla klienta ładnie wszystko tłumaczy i szybko odpowiada a strona bardzo szybko działa i szybko się generuje ogólnie polecam i jestem bardzo zadowolony. 

Opublikowano
3 godziny temu, Gryzli napisał(a):

Właśnie nie dawno wykupiłem konto hostingowe na moje nowe forum i muszę powiedzieć że obsługa jest bardzo cierpliwa dla klienta ładnie wszystko tłumaczy i szybko odpowiada a strona bardzo szybko działa i szybko się generuje ogólnie polecam i jestem bardzo zadowolony. 

 

Podzielisz się w jakim zakresie potrzebowałeś wsparcia i co było dla Ciebie ważne w tym co uzyskałeś?

  • Lubię 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.