Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Roberrt napisał:

Ich cała oferta nie licząc dedyków to jedna wielka promocja.

 

Nie do końca. Dostajesz to za co płacisz, czyli brak anty-ddosa, padające maszyny, problemy z storagem, czy taka sobie wydajność maszyny ...

Opublikowano
3 minuty temu, Ponury Typ napisał:

 

Nie do końca. Dostajesz to za co płacisz, czyli brak anty-ddosa, padające maszyny, problemy z storagem, czy taka sobie wydajność maszyny ...

Z pierwszymi dwoma się zgodzę, plus jest taki że support jest prawie 24/7

Opublikowano

Generalnie to te padające maszyny i problemy się pojawiły jakoś od roku, kiedyś vpsy tam działały dosyć stabilnie i bezkonkurencyjnie adekwatnie do ceny, teraz to już strach tam cokolwiek stawiać.

Opublikowano

W części się zgadzamy - wystąpił problem z jednym z naszych serwerów storage. Awarią była objęta część klientów, zagadnienie zostało rozwiązane, klienci uzyskali stosowne rekompensaty, a ponadto wprowadzamy podane wyżej rozwiązania aby dodatkowo zabezpieczyć infrastrukturę i zwiększyć jej wydajność. 

 

Nie zgadzamy się natomiast co do tego, że nasza infrastruktura jest awaryjna, czy mało wydajna, a już na pewno nie zgadzamy się z tym że "strach cokolwiek u nas stawiać". Awarie niestety zdarzają się każdemu. Uważamy, że zrobiliśmy absolutnie wszystko aby zminimalizować problemy związane z awarią tego konkretnego storage, przywróciliśmy funkcjonowanie usług najszybciej jak to było możliwe. Wykonujemy kopie wszystkich serwerów naszych klientów na wypadek wszelakich zdarzeń niepożądanych, czego wiele firm nie robi, a teraz dodatkowo chcemy zwiększyć częstotliwość ich wykonywania dla zapewnienia większej wygody i bezpieczeństwa naszym klientom.

 

Jeżeli występują u Was konkretne problemy z wydajnością, stabilnością etc. - prosimy o kontakt przez system zgłoszeń. Postaramy się sprawę zlokalizować i rozwiązać.

Opublikowano

Może faktycznie trochę przesadziłem z tym stwierdzeniem, pod względem jakości do ceny chyba ciężko będzie coś lepszego wyczaić, dla mniejszych projektów te vpsy będą w sam raz.  

Opublikowano
1 godzinę temu, webh napisał:

Nie zgadzamy się natomiast co do tego, że nasza infrastruktura jest awaryjna, czy mało wydajna, a już na pewno nie zgadzamy się z tym że "strach cokolwiek u nas stawiać". Awarie niestety zdarzają się każdemu.

 

Ale musicie sami przyznać że u was te awarie występują u was zdecydowanie częściej. Mam vpsy w hetzner, vultr czy nawet w arubie (a przerobiłem jeszcze większą ilość providerów). Tam jeśli coś padnie niezapowiedzianie w ciągu roku to jest to naprawdę niezwykłe. Tymczasem u was przestałem już nawet czytać maile z uptimerobot'a o kolejnych padach maszyny ... 

 

Kolejne sprawa to łącze. O ile działamy na terenie Polski, to wtedy jest okej. Natomiast jeśli połączenie idzie za granice to wtedy jest wręcz tragedia. Wyniki prostych testów łączą wrzuciłem do tematu o opiniach, tam każdy może zobaczyć jak to wygląda.

 

Wydajność CPU jest również taka sobie (w mojej opinii), podobnie jak HDD. Za niewiele większe pieniądze można mieć bardziej wydajny serwer vps, np od: Vultr, Hetzner, php-friends czy netcup.

 

Do modów, może warto by przenieść te posty do tematu o opiniach.

Opublikowano
2 minuty temu, Ponury Typ napisał:

Ale musicie sami przyznać że u was te awarie występują u was zdecydowanie częściej. Mam vpsy w hetzner, vultr czy nawet w arubie (a przerobiłem jeszcze większą ilość providerów). Tam jeśli coś padnie niezapowiedzianie w ciągu roku to jest to naprawdę niezwykłe. Tymczasem u was przestałem już nawet czytać maile z uptimerobot'a o kolejnych padach maszyny ... 


Nie przyznamy, bo do nas przychodzą klienci również od wspomnianych przez Ciebie firm, narzekając na różne problemy i utrudnienia. Tak jak wspomnieliśmy wyżej, awarie zdarzają się w każdej firmie, u nas jedyny "pad" jaki miał miejsce to wspomniana wyżej sytuacja. Jeśli występują jakieś krótsze przerwy w dostępności o których piszesz, prześlij numery zgłoszenia, przyjrzymy się tej kwestii.

 

4 minuty temu, Ponury Typ napisał:

Kolejne sprawa to łącze. O ile działamy na terenie Polski, to wtedy jest okej. Natomiast jeśli połączenie idzie za granice to wtedy jest wręcz tragedia. Wyniki prostych testów łączą wrzuciłem do tematu o opiniach, tam każdy może zobaczyć jak to wygląda.


Jeśli odczuwasz problemy z wydajnością sieci do konkretnych operatorów zewnętrznych, daj znać w zgłoszeniach. Postaramy się popracować nad tym na tyle na ile mamy możliwości.

 

4 minuty temu, Ponury Typ napisał:

Wydajność CPU jest również taka sobie (w mojej opinii), podobnie jak HDD. Za niewiele większe pieniądze można mieć bardziej wydajny serwer vps, np od: Vultr, Hetzner, php-friends czy netcup.

 

Masz prawo wyboru, tak działa rynek usług. Jeśli masz konkretne problemy z wydajnością CPU czy dysków, prosimy o przesłanie informacji przez nasz panel.

 

My ze swojej strony dotrzymujemy wszelkich starań, aby utrzymać niezawodność i wydajność usług na najwyższym możliwym poziomie.

Opublikowano
37 minut temu, Ponury Typ napisał:

 

Ale musicie sami przyznać że u was te awarie występują u was zdecydowanie częściej. Mam vpsy w hetzner, vultr czy nawet w arubie (a przerobiłem jeszcze większą ilość providerów). Tam jeśli coś padnie niezapowiedzianie w ciągu roku to jest to naprawdę niezwykłe. Tymczasem u was przestałem już nawet czytać maile z uptimerobot'a o kolejnych padach maszyny ... 

 

Kolejne sprawa to łącze. O ile działamy na terenie Polski, to wtedy jest okej. Natomiast jeśli połączenie idzie za granice to wtedy jest wręcz tragedia. Wyniki prostych testów łączą wrzuciłem do tematu o opiniach, tam każdy może zobaczyć jak to wygląda.

 

Wydajność CPU jest również taka sobie (w mojej opinii), podobnie jak HDD. Za niewiele większe pieniądze można mieć bardziej wydajny serwer vps, np od: Vultr, Hetzner, php-friends czy netcup.

 

Do modów, może warto by przenieść te posty do tematu o opiniach.

Niestety nie mogę się zgodzić z twoją wypowiedzią ponieważ porównujesz firmę +/- średniej wielkości do wielkich firm gdzie pracuje tyle osób, że nie wiedzą gdzie ręce włożyć a tutaj jest całkiem inaczej, według moich obserwacji wyciągają konsekwencje z awarii na awarie w innych firmach wygląda to tak, że to nie nasza wina, u nas wszystko działa.

 

Jedyna firma która może konkurować z ofertą webh to contabo(zasoby/cena) lecz jak wiadomo contabo posiada duże problemy z wydajnością dysków/łącza itp.

Opublikowano
2 minuty temu, Matix8981 napisał:

Jedyna firma która może konkurować z ofertą webh to contabo(zasoby/cena) lecz jak wiadomo contabo posiada duże problemy z wydajnością dysków/łącza itp.

 

Zawsze jak myślę o contabo i widzę ten serwer za 27EUR oferujący 60GB RAMu i 1600GB SSD to trochę się nie dziwię, że tak to wszystko działa 🙂 

Opublikowano
16 minut temu, theqkash napisał:

 

Zawsze jak myślę o contabo i widzę ten serwer za 27EUR oferujący 60GB RAMu i 1600GB SSD to trochę się nie dziwię, że tak to wszystko działa 🙂 

Magia jak kiedyś na OpenVZ :D

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Matix8981 napisał:

Niestety nie mogę się zgodzić z twoją wypowiedzią ponieważ porównujesz firmę +/- średniej wielkości do wielkich firm gdzie pracuje tyle osób, że nie wiedzą gdzie ręce włożyć a tutaj jest całkiem inaczej, według moich obserwacji wyciągają konsekwencje z awarii na awarie w innych firmach wygląda to tak, że to nie nasza wina, u nas wszystko działa.

 

Jedyna firma która może konkurować z ofertą webh to contabo(zasoby/cena) lecz jak wiadomo contabo posiada duże problemy z wydajnością dysków/łącza itp.

 

Php-friends czy netcup są podobnych rozmiarów co webh. A przynajmniej mi się tak wydaje, bo żadnych informacji wewnętrznych na temat tych firm nie posiadam. Tak to dla mnie przynajmniej wygląda na zewnątrz.

 

2 godziny temu, webh napisał:


Nie przyznamy, bo do nas przychodzą klienci również od wspomnianych przez Ciebie firm, narzekając na różne problemy i utrudnienia. Tak jak wspomnieliśmy wyżej, awarie zdarzają się w każdej firmie, u nas jedyny "pad" jaki miał miejsce to wspomniana wyżej sytuacja. Jeśli występują jakieś krótsze przerwy w dostępności o których piszesz, prześlij numery zgłoszenia, przyjrzymy się tej kwestii.


Jeśli odczuwasz problemy z wydajnością sieci do konkretnych operatorów zewnętrznych, daj znać w zgłoszeniach. Postaramy się popracować nad tym na tyle na ile mamy możliwości.

 

Masz prawo wyboru, tak działa rynek usług. Jeśli masz konkretne problemy z wydajnością CPU czy dysków, prosimy o przesłanie informacji przez nasz panel.

 

My ze swojej strony dotrzymujemy wszelkich starań, aby utrzymać niezawodność i wydajność usług na najwyższym możliwym poziomie.

 

Jak widać ja mam odwrotne doświadczenie, takie o 180 stopni.

 

Odnośnie waszego "jedynego" padu, to chyba do końca nie jesteście szczerzy. Dysponuje trochę innymi danymi:

Data - Czas offline - Godzina zarejestrowania

3/3/18 - 4h 44m 42s - 6:00

3/18/19 - 21m 2s - 7:00

6/3/19 - 18m 31s - 12:23

6/3/19 - 8m 32s - 20:24

6/23/19 - 17m 38s - 16:16

8/1/19 - 15m 59s - 10:44

Padów poniżej 5 minut nie chciało mi się spisywać, tak samo nie miałem serca pisać o tym co się wcześniej działo w okresie pierwszych 4 miesięcy od zakupu bo wtedy był cyrk. A o tym padzie co wspominacie to bym śmiał twierdzić, że jego rozmiar był dość spektakularny skoro ludzie potracili dostęp do maszyn na całe dnie (według postów na waszym facebooku, na całe szczęście ja do nich nie należałem).

 

Co do łacza, skoro vps z serwerowni która dysponuje 40-gigabitową "rurą" ma gorszę transfery na plikach do popularnych zagranicznych serwerowni jak np; OVH France niż moje łącze w domu od orangutanów na miedzi to chyba widać nad czym należało by popracować.

 

Jeśli chodzi o CPU czy HDD to problemu z nim nie ma, tylko śmiem twierdzić że wydajność jest po prostu jaka jest, a za niewiele więcej można mieć zdecydowanie lepszą.

 

Nie chodzi mi tutaj żeby się was specjalnie czepiać, tylko o to żeby ludzie mieli świadomość że nie ma róży bez kolców.

Edytowane przez Ponury Typ
Opublikowano
34 minuty temu, Ponury Typ napisał:

Data - Czas offline - Godzina zarejestrowania

3/3/18 - 4h 44m 42s - 6:00

3/18/19 - 21m 2s - 7:00

6/3/19 - 18m 31s - 12:23

6/3/19 - 8m 32s - 20:24

6/23/19 - 17m 38s - 16:16

8/1/19 - 15m 59s - 10:44


Przesłane przerwy, przynajmniej te krótsze mogą wynikać np. z ataków DDoS na Twój serwer. Czy kontaktowałeś się z nami aby sprawdzić przyczynę występowania wspomnianych przerw?

 

 

 

34 minuty temu, Ponury Typ napisał:

Co do łacza, skoro vps z serwerowni która dysponuje 40-gigabitową "rurą" ma gorszę transfery na plikach do popularnych zagranicznych serwerowni jak np; OVH France niż moje łącze w domu od orangutanów na miedzi to chyba widać nad czym należało by popracować.

 

Nadal uważam, że bez zgłoszenia i wskazania konkretnego przypadku tak abyśmy mieli możliwość sprawdzenia tego i ewentualnego skorygowania, ciężko jest nam się do problemu odnieść. Nie spotykamy się też zresztą z takimi zgłoszeniami od klientów. Sytuacja o której piszesz może wynikać np. z routingu u operatorów pośrednich i to jest do zweryfikowania za pomocą zgłoszeń.

 

 

36 minut temu, Ponury Typ napisał:

Jeśli chodzi o CPU czy HDD to problemu z nim nie ma, tylko śmiem twierdzić że wydajność jest po prostu jaka jest, a za niewiele więcej można mieć zdecydowanie lepszą.


Klienci z niektórych z firm które zachwalasz jako "zdecydowanie lepsze" wracają do nas twierdząc coś zupełnie innego, więc często jest to subiektywne.

 

Zachęcamy natomiast do kontaktu z nami przez system zgłoszeń w celu zlokalizowania i rozwiązania problemów o których piszesz. Ciężko jest nam prowadzić wsparcie na forum dyskusyjnym, nie znając choćby IP serwera z którym jest problem 😉 

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, webh napisał:

Przesłane przerwy, przynajmniej te krótsze mogą wynikać np. z ataków DDoS na Twój serwer. Czy kontaktowałeś się z nami aby sprawdzić przyczynę występowania wspomnianych przerw?

 

Ostatni raz jak sprawdzałem DDOS nie powoduje że uptime serwera się zeruje ;] Plus jeśli komuś się by chciało ddosować dwie testowe strony z presta shop schowane za CF to chyba należy mu się nagroda darwina w wersji dla IT. Natomiast tu muszę przyznać się że nigdy się nie kontaktowałem się z wami tej kwestii bo raz że nie jest to produkcyjny serwer, a dwa byłem przekonany (i mam nadzieje że tak jest) że system wewnętrzny monitoringu informuje was o takim problem jakim jest tak długi offline maszyny.
 

52 minuty temu, webh napisał:

Nadal uważam, że bez zgłoszenia i wskazania konkretnego przypadku tak abyśmy mieli możliwość sprawdzenia tego i ewentualnego skorygowania, ciężko jest nam się do problemu odnieść. Nie spotykamy się też zresztą z takimi zgłoszeniami od klientów. Sytuacja o której piszesz może wynikać np. z routingu u operatorów pośrednich i to jest do zweryfikowania za pomocą zgłoszeń.

 

Polecam:

(wget -qO- wget.racing/nench.sh | bash; wget -qO- wget.racing/nench.sh | bash) 2>&1 | tee nench.log

byle nie z roota i na czystym serwerze którego później zawiniecie. Jeszcze się nie spotkałem z tym żeby zgłaszać serwerowni że ich łącza mają słabą przepustowość do największych serwerowni na świecie. Takie rzeczy powinny być na bieżąco wewnętrznie monitorowane ... Chyba że ktoś od początku projektował sieć żeby działa w polsce ok, a pozostałe regiony zostały potraktowane po macoszemu (jeśli celowaliście w takiego klienta (którego ruch zaczyna się i kończy w Polsce), to nie ma w tym nic złego - ale wtedy jest to zupełnie inna kwestia),.

 

52 minuty temu, webh napisał:

Klienci z niektórych z firm które zachwalasz jako "zdecydowanie lepsze" wracają do nas twierdząc coś zupełnie innego, więc często jest to subiektywne.

 

Zgadzam się, że jest to kwestia czysto subiektywna.

 

Edytowane przez Ponury Typ
Opublikowano
1 godzinę temu, Ponury Typ napisał:

Php-friends czy netcup są podobnych rozmiarów co webh. A przynajmniej mi się tak wydaje, bo żadnych informacji wewnętrznych na temat tych firm nie posiadam. Tak to dla mnie przynajmniej wygląda na zewnątrz.

Chodziło bardziej mi o hetzner, vultr, aruba

Opublikowano
23 godziny temu, webh napisał:

Przesłane przerwy, przynajmniej te krótsze mogą wynikać np. z ataków DDoS na Twój serwer. Czy kontaktowałeś się z nami aby sprawdzić przyczynę występowania wspomnianych przerw?

A czy taki kontakt coś daje? Od was otrzymałem już raz info „dziwne u nas nic nie ma, żadnego ataku nie wykryliśmy” a na wykresie pineta w górę i nie da się w żaden sposób skomunikować z serwerem...

Opublikowano (edytowane)

Problem jest taki ze osoby niezadowolone z webh, zapominają jedną i to ważną rzecz  - ciężko znaleźć firmę wystawiająca Polskie FV, oferujące podobne serwery w podobnej cenie.

Mam serwery w webh od wielu lat i nigdy nie oczekiwałem czegoś nadzwyczajnego w tej cenie. Support odpowiada sprawnie, serwery chodzą. Wszytko na tym świecie ma swoją cenę. Nigdy nie postawiłem by projekt który przynosi x0000 zł miesięcznie na serwer za 50 zł miesięcznie ( nawet jeśli technicznie wszytko OK) bo trzeba mieć delikatnie mówiąc "nie po kolei w mydelniczce".  Ale są projekty które dobrze kalkulują się i doskonale działają na webh. Zobaczyłem w panelu i za wiele, wiele lat mam chyba ok 10 zgłoszeń o czym to mówi? Ze serwery chodzą, dalej z nich korzystam i jakość mnie satysfakcjonuje. Problem w tym, że ludzie oczekują za parę zł infrastruktury i supportu za 1000 zł. Cudów nie ma.

Edytowane przez MaxPan
  • Lubię 4
Opublikowano

Tak jak już gdzieś kiedyś pisałem na VPS z Webh złego słowa powiedzieć nie mogę.. 4 rdzenie, 8 GB ram i 160GB SSD.. w cenie.. nie będę za bardzo chwalił bo zaraz podniosą ceny ... bo się okaże że za mało płacę ;) stoi na tym 15 stron, 50 skrzynek pocztowych ... od 2 lat wysłałem łącznie 3 tickety związane z działaniem tego VPSa - odpowiedź była bardzo szybko.. dodatkowo sam fakt, że na tematy nie związane z działaniem VPS również dostawałem szybką odpowiedź..

Z ciekawości patrzę na uptime:  "56 Dni 5 Godzin 10 Minut" - nie dużo ale musiałem  zrestartować po zmianie ustawień ;)

 

Jeśli nic się nie zmieni w ich podejściu i w działaniu mojego VPS to pewnie zostanę z nimi na długie lata,  do pełni szczęścia chyba brakuje mi tylko licencji DA.. ale trudno żeby w takiej cenie była :)

 

Opublikowano
Dnia 26.09.2019 o 08:47, MaxPan napisał:

Problem jest taki ze osoby niezadowolone z webh, zapominają jedną i to ważną rzecz  - ciężko znaleźć firmę wystawiająca Polskie FV, oferujące podobne serwery w podobnej cenie.

Mam serwery w webh od wielu lat i nigdy nie oczekiwałem czegoś nadzwyczajnego w tej cenie. Support odpowiada sprawnie, serwery chodzą. Wszytko na tym świecie ma swoją cenę. Nigdy nie postawiłem by projekt który przynosi x0000 zł miesięcznie na serwer za 50 zł miesięcznie ( nawet jeśli technicznie wszytko OK) bo trzeba mieć delikatnie mówiąc "nie po kolei w mydelniczce".  Ale są projekty które dobrze kalkulują się i doskonale działają na webh. Zobaczyłem w panelu i za wiele, wiele lat mam chyba ok 10 zgłoszeń o czym to mówi? Ze serwery chodzą, dalej z nich korzystam i jakość mnie satysfakcjonuje. Problem w tym, że ludzie oczekują za parę zł infrastruktury i supportu za 1000 zł. Cudów nie ma.

 

Od porządnej sieci czy usług to jest od  tego aws czy gcp. Ale z drugiej strony jest głupio gdy kupione w arubie vps za całe 4 pln miesięcznie miały 0 problemów (przez okres 2 lat) czy lepszą wydajność sieci/hdd. Nikt właśnie nie powinien oczekiwać cudów za ta cenę i chodzi mi tutaj tylko o uświadomienie czytających że nie do końca jest tak różowo jak by się mogło wydawać.

 

Co do fvat każda firma z filią w PL ci ją wystawi, a jeśli takiej nie posiadają to wtedy trzeba mieć poprostu EU VAT ID i tyle.

  • Super! 1
Opublikowano
Cytat

Co do fvat każda firma z filią w PL ci ją wystawi, a jeśli takiej nie posiadają to wtedy trzeba mieć poprostu EU VAT ID i tyle.

Tak, nie jestem z kosmosu ale są "Faktury" które lepiej nie wrzucać w koszty, bo drożej będzie. Natomiast do faktur Webh urząd skarbowy nie ma zastrzeżeń. To tylko dla informacji napisałem bo uważam, jest to ważny element.

Cytat

Ale z drugiej strony jest głupio gdy kupione w arubie vps za całe 4 pln miesięcznie miały 0 problemów (przez okres 2 lat)

Mam nie co odmienne zdanie na temat tych VPSów ( testowałem Windowsowe). Pod moje rzeczy nie nadają się, natomiast ten od webh za 70 zł brutto owszem.

Opublikowano
42 minuty temu, blfr napisał:

Nie wierzę, że US ma jakieś poważne zastrzeżenia wobec faktur z AWS. Mnóstwo polskich firm tego używa.

Ważne aby były wystawiane w UE

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Osobiście nie polecam, jeden wielki wałek, brak antyddosa po stronie gospodarza.

Napisałem ticket i dostałem wiadomość zwrotną;

"Panie xxx informuję, że w ramach oferty VPS nie oferujemy ochrony anty-DDOS. Nigdzie też nie informujemy o takiej ochronie."

Chyba oczywiste jest to, że owa ochrona powinna być, zwłaszcza, że software'owo nie da się zabezpieczyć przed tym.

Jak dla mnie jeden, wielki syf, odradzam.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.