Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[nazwa.pl] Informacje od nazwa.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z drugiej strony, która firma hostingowa nie obraża swoich "trudnych klientów" w swoich firmowych kręgach. Zapewne każda tak robi :D Mam nadzieje, że kara dla konsultantki nie była zbyt wysoka. Zawsze można by spróbować obrócić to w żart.

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, st220 napisał(a):

Czyli dla nikogo. Ta oferta pachnie badaniem rynku. Za tą samą cenę można mieć rozwiązanie u któregoś globalnego dostawcy chmurowego na znacznie wyższym poziomie. A nie tylko zamkniętym na dwie technologie, jakby się współczesny świat na nim zatrzymał.

 

Wybór hostingu to kwestia dopasowania go do potrzeb i oczekiwań. Mamy w naszej ofercie wiele rozwiązań, które wprowadzamy bo widzimy taką potrzebę ze strony klientów. CloudHosting Enterprise to stabilna, przewidywalna usługa, w której klient nie musi zajmować się administracją, konfiguracją środowiska czy optymalizacją kosztów zużycia zasobów. Dla wielu użytkowników to właśnie szybka, prosta w obsłudze, bezpieczna i posiadająca wsparcie techniczne 24/7 usługa jest tym, z czego chcą korzystać. To nie jest konkurencja dla globalnych chmur, to alternatywa, o którą bez VPSa, dedyka i administratora tego wszystkiego - po prostu trudno. 


W kwestii "afery w weekend" - wśród kilkudziesięciu osób na infolinii, które pracowały wieczorem w miniony wtorek, niestety była też pani, która nie wytrzymała nerwowej sytuacji. To gigantyczny i niewybaczalny błąd, że dała się ponieść emocjom. Nigdy nie powinno się to wydarzyć, bez względu na wszystko. Nie ma u nas na takie zachowania miejsca. To nie tylko poniżej naszych standardów, to poniżej wszelkiej krytyki. Nie sądziłem, że kiedykolwiek coś takiego się wydarzy.  

Do pozostałych informacji o świeżych czy nieco starszych kontach nie będę się odnosił. Każdy może sobie takie świeże i starsze konto założyć a potem mówić - popatrzcie co robią, a ktoś kto to robi, pewnie nawet nie wie co robi, bo robi to w innym celu... Nawet wykopkowicze tego jak widzę nie podchwycili. Ja w ogóle nie zwracam na takie rzeczy uwagi, u nikogo i nigdzie. 

 

 

Edytowane przez itomek
Opublikowano
Cytat

W kwestii "afery w weekend" - wśród kilkudziesięciu osób na infolinii, które pracowały wieczorem w miniony wtorek, niestety była też pani, która nie wytrzymała nerwowej sytuacji. To gigantyczny i niewybaczalny błąd, że dała się ponieść emocjom. Nigdy nie powinno się to wydarzyć, bez względu na wszystko. Nie ma u nas na takie zachowania miejsca. To nie tylko poniżej naszych standardów, to poniżej wszelkiej krytyki. Nie sądziłem, że kiedykolwiek coś takiego się wydarzy.  


Jak się ma przewidywalność Waszych usług do tego, co napisało w tej opinii? 12 godzin awarii faktycznie miało miejsce? Czego dotyczyła ta awaria i dlaczego wystąpiła?

Opublikowano
9 minut temu, jvr napisał(a):

12 godzin awarii faktycznie miało miejsce?

 

Cóż, skoro:

 

3 godziny temu, itomek napisał(a):

w miniony wtorek, niestety była też pani, która nie wytrzymała nerwowej sytuacji.

 

to raczej coś tam było, bez powodu raczej w tym sektorze nie ma w obsłudze takiego ciśnienia, żeby ktoś "nie wytrzymał". Zakładając oczywiście, że dzwoniący nie był wulgarnym burakiem (ale wtedy obstawiam, że to by już tu zostało powiedziane w stanowisku firmy ;) ).

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, jvr napisał(a):

12 godzin awarii faktycznie miało miejsce

Zapewne klient miał błąd ze swoim wordpressem lub inny głupi problem zupełnie niezwiązany z hostingiem. Zamiast zatrudnić webmastera to takie osoby zazwyczaj kontaktują się z hostingiem obarczając ich winą za taką "awarię". Kto pracował z klientem w firmie hostingowej ten wie, że takie sytuacje występują notorycznie. Oczywiście dalej wina leży po stronie konsultantki która nie wytrzymała presji.

 

Cytując ASZ dziennik:

Cytat

Choć osobiście uważam, że powinniśmy zaserwować pracowniczce dużo wyrozumiałości. Zamiast o wpadce, może lepiej nazwać to nieumyślnym ujawnieniu opinii o kliencie. Niefortunnym ujawnieniu opinii własnej. Nieopatrznym pozostawieniem mikrofonu w trybie aktywnym.

 

https://aszdziennik.pl/152297,ups-konsultantka-zapomniala-wyciszyc-mikrofon-i-nazwala-klienta-po-ebem

Edytowane przez Tweedlex
  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

klient kupił usługę za grube pieniądze, to zapewne miał też grube oczekiwania. Ale z tego jak podsumował ich w kolejnym poście raczej wynika, że nie jest jakimś żółtodziobem.

 

ja jestem zwolennikiem wygaszania oczekiwań, a nie udawania, że support "niezależnie od pory dnia, zawsze w najkrótszym możliwym czasie otrzymujesz odpowiedzi na każde swoje zgłoszenie. Dedykowany zespół Pomocy Premium nazwa.pl to Twoi zaufani doradcy, którzy działają zgodnie ze standardem ISO 27001 i mają szeroką wiedzę techniczną. Po przyjęciu Twojego pytania, niezwłocznie rozpoczynają jego analizę. Wszystko po to, aby jak najszybciej udzielić Ci wyczerpujących odpowiedzi". 

 

aleee generalnie jakby tam nie czarować rzeczywistości i zastanawiać się czy to jest wyjątek czy reguła, najprostszym wskaźnikiem pokazujacym stosunek klientów do nazwy jak i przejętym przez nią markom jest tutejsze top100...

Edytowane przez kankan
  • Super! 2
Opublikowano
9 godzin temu, kafi napisał(a):

 

Cóż, skoro:

 

 

to raczej coś tam było, bez powodu raczej w tym sektorze nie ma w obsłudze takiego ciśnienia, żeby ktoś "nie wytrzymał". Zakładając oczywiście, że dzwoniący nie był wulgarnym burakiem (ale wtedy obstawiam, że to by już tu zostało powiedziane w stanowisku firmy ;) ).

 

oj, bywali  u mnie tacy, którzy potrafili doprowadzić dziewczyny do płaczu, i było przyzwolenie z góry że można się rozłączyć. Jak lecą argumenty ad personam od początku.

  • Lubię 2
Opublikowano

Kto nie miał styczności z wariatami niech pierwszy rzuci kamieniem. Ale come on, zapewne dziewczyna zebrała opieprz za to, jak działają usługi/supportu/coś. Nie odwracajmy kota ogonem.

Opublikowano

W tej całej sprawie najbardziej mnie dopada jeden temat. Bo spoko, kogoś mogło ponieść, mógł się zdenerwować. 

 

Ale:

 

image.png

 

 

Jeśli znacie kogoś, kto używa na co dzień long-dashy, a nie korzysta przy okazji z ChatGPT, niech da znać.  Wygląda więc na to, że "przeprosiny" najprawdopodobniej wygenerowało AI. Wnioski, cóż... pozostawiam. 

Opublikowano

@theqkash Moduł pisowni w edytorze Libre Office automatycznie zamienia myślniki w półpałzy, zależnie od kontekstu wpisywanego tekstu. Używam, bardzo sobie cenię.

  • Lubię 2
Opublikowano

Tak działa korekta, która jest wymagana przed publikacją oficjalnego stanowiska. Sam konsultowałem tę treść z osobą publikującą.

Opublikowano

Ok, skoro tak to zwracam honor. Ta informacja pojawiała się w wielu miejscach i nie doczekała się po prostu dementi. :) 

  • Lubię 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W kontekście zagadnienia poruszonego w artykule Komputer Świat, na podstawie przyjętych zasad promocji, każdy objęty akcją klient biznesowy, spełniający warunki formalne i posiadający zgodę na otrzymywanie treści handlowych, otrzymał indywidualną wiadomość e-mail z pełną informacją o zakresie promocji oraz zasadach działania aktywowanych usług. W treści wiadomości znajdowały się zapisy, że:

    • włączone usługi są bezpłatne do końca bieżącego okresu abonamentowego,
    • ich aktywacja nie wymaga podejmowania żadnej akcji po stronie Klienta,
    • przed końcem okresu abonamentowego Klient otrzyma propozycję dalszego korzystania z usług.

Tymczasem w artykule pojawia się teza, że klient nie został poinformowany, co nie znajduje potwierdzenia w przyjętym przez nas sposobie prowadzenia komunikacji, zarówno w kanale indywidualnym, jak i publicznym. Co więcej, na screenach, które dodano w artykule, pojawia się ID usługi, której dotyczy proforma. Zamazano co prawda ID serwera w pozycji 1 na proformie, ale nie zamazano w pozycji 2 i 3... Dzięki temu mieliśmy okazję, aby potwierdzić jeszcze raz, że w/w Klient otrzymał od nas powiadomienie e-mail, o którym mowa powyżej. 

Nadmienię w tym miejscu, że wszystkie dokumenty informacyjne i księgowe, związane z zakupem usług w nazwa.pl, mają ten sam format graficzny / układ. Na proformach, które wystawiane są przed rozliczeniem płatności, widnieje zapis "proforma" w nazwie pliku, numerze dokumentu, a w pod listą usług jest napisane, że nie jest to dokument księgowy. 

Opublikowano
2 godziny temu, itomek napisał(a):

Dzięki temu mieliśmy okazję, aby potwierdzić jeszcze raz, że w/w Klient otrzymał od nas powiadomienie e-mail, o którym mowa powyżej. 

 

Czyli mówiąc wprost - jeśli mail od Was trafił do spamu to mogliście klientowi dorzucić dodatkowe rzeczy do proformy tak po prostu i to jest w porządku? I klient się ma wtedy domyślać czy tych dodatków potrzebuje czy nie potrzebuje?

Opublikowano

Klienci, którzy otrzymali propozycję wypróbowania dodatkowych usług, zostali o tym poinformowani drogą mailową, na adres kontaktowy przypisany do ich konta. Wysyłka odbyła się zgodnie z obowiązującymi zgodami marketingowymi. Mamy możliwość potwierdzenia doręczenia wiadomości, także w przypadku Klienta, na którego powołuje się artykuł. Jeśli wiadomość trafiła do folderu spam, to może to być wynikiem indywidualnych ustawień po stronie odbiorcy lub jego serwera pocztowego. Niestety, nie mamy wpływu na takie przypadki. Warto zaznaczyć, że nie miało to miejsca w odniesieniu do tego konkretnego użytkownika. Skrzynka znajdowała się i znajduje na naszym hostingu.

 

Dodatkowe usługi nie są aktywowane automatycznie. Ich obecność na proformie to forma propozycji, z której można zrezygnować przed dokonaniem płatności. Klient nie ma obowiązku ich opłacać, a sama proforma nie jest dokumentem księgowym ani zobowiązaniem do zapłaty. To wyłącznie oferta zamówienia określonego rozwiązania na nowy okres abonamentowy. 

Opublikowano
7 minut temu, itomek napisał(a):

Klienci, którzy otrzymali propozycję wypróbowania dodatkowych usług,


Nie otrzymali propozycji, tylko zostały im dodane automatycznie usługi. Reszty nie warto czytać co piszesz nawet. 

  • Lubię 2
Opublikowano
31 minut temu, itomek napisał(a):

Dodatkowe usługi nie są aktywowane automatycznie. Ich obecność na proformie to forma propozycji, z której można zrezygnować przed dokonaniem płatności. Klient nie ma obowiązku ich opłacać, a sama proforma nie jest dokumentem księgowym ani zobowiązaniem do zapłaty. To wyłącznie oferta zamówienia określonego rozwiązania na nowy okres abonamentowy. 

 

Czyli jak rozumiem prawidłowa forma prowadzenia zakupów według ludzi z nazwa.pl jest taka, że idziesz do sklepu po chleb, a sprzedawca pakuje Ci dodatkowo szynkę, masło, ser i pomidora co ostatecznie z ceny typu 20zł robi 50zł i dopiero wtedy musisz powiedzieć że tych dodatkowych rzeczy nie chcesz, sprzedawca je usuwa z Twojego zamówienia i opłacasz tylko chleb?

 

Nie powinno to czasem działać tak ze jak przychodzisz po chleb to dostajesz chleb, a nie chleb i kilka innych produktów na które sie nie decydowałeś?

 

Nie powinno to czasem działać tak ze jak przychodzisz po hosting to dostajesz hosting, a nie hosting i kilka innych usług na które się nie decydowałeś?

Opublikowano
Godzinę temu, itomek napisał(a):

Mamy możliwość potwierdzenia doręczenia wiadomości, także w przypadku Klienta, na którego powołuje się artykuł.

Ok. Zatem jutro wysyłam kwalifikowaną usługą RDE do nazwa.pl "propozycję" wysyłania na adres BOKu codziennie dwóch memów, płatną 500 zł netto / mc. Potwierdzenie doręczenia wiadomości będę miał, memy będę wysyłał... czy to oznacza, że  będziecie mi te moje faktury opłacać :) ?

  • Lubię 3
Opublikowano

295,20 PLN za odnowienie domeny .pl... U konkurencji można mieć za to prawie pięć domen, jeszcze trochę i wrócą z cenami sprzed 23 lat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.