Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, Tweedlex napisał:

Bo jakbyś kupił dedykowany adres IP to tylko ten adres był by nullowany, czyli inni klienci na tym samym serwerze współdzielony dalej by mieli dostęp do swoich usług. Teraz jak jest atakowana wyłącznie twoja strona, to wszyscy klienci tracą dostęp do usług.

Nadal nie tłumaczysz dlaczego wymuszano na atakowanych usługach kupno dedykowanego IP.

Rozumiem, lepiej zamknąć mieszkanie niż cały blok - w tym przypadku dlaczego nie uświadomiono klientów, że to im nic nie da?

  • Zażenowany 1
Opublikowano
2 minuty temu, daffx napisał:

Nadal nie tłumaczysz dlaczego wymuszano na atakowanych usługach kupno dedykowanego IP.

Naprawie nie rozumiesz tego prostego przekazu Tweedlex ? Sugeruje spacerek... słonce i relaks. Przede wszystkim więcej relaksu.

Cytat

Bo jakbyś kupił dedykowany adres IP to tylko ten adres był by nullowany, czyli inni klienci na tym samym serwerze współdzielony dalej by mieli dostęp do swoich usług. Teraz jak jest atakowana wyłącznie twoja strona, to wszyscy klienci tracą dostęp do usług.

 

  • Zażenowany 1
Opublikowano

Dlatego, że przy tak tanim hostingu ochrona antyddos jest po prostu za droga. Jeśli jesteś atakowany, bo masz taki content, a nie inny to inni klienci nie powinni cierpieć. Chcesz nie mieć takiego problemu -> dedyk. 

Opublikowano
Teraz, Mion napisał:

Naprawie nie rozumiesz tego prostego przekazu Tweedlex ? Sugeruje spacerek... słonce i relaks. Przede wszystkim więcej relaksu.

 

Dlaczego mam płacić za dostęp do usług dla innych klientów a nie dla mnie? 

Dlaczego zmuszano klientów do kupna tej usługi mimo, że to jest dla innych klientów a nie tego konkretnego?

  • Zażenowany 1
Opublikowano
5 minut temu, daffx napisał:

Nadal nie tłumaczysz dlaczego wymuszano na atakowanych usługach kupno dedykowanego IP.

Rozumiem, lepiej zamknąć mieszkanie niż cały blok - w tym przypadku dlaczego nie uświadomiono klientów, że to im nic nie da?

Przecież to samo dostałeś w wiadomości od nich, Rozwiązanie nr 2, że po zakupie dedykowanego adresu IP wyłącznie twoja strona nie działa. Nie pisali nic że to coś pomoże. Pisali wyłącznie o tym że jeśli to zrobisz to nie wypowiedzą ci umowy.

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, jvr napisał:

Dlatego, że przy tak tanim hostingu ochrona antyddos jest po prostu za droga. Jeśli jesteś atakowany, bo masz taki content, a nie inny to inni klienci nie powinni cierpieć. Chcesz nie mieć takiego problemu -> dedyk. 

Nie pisano wprost, że to nic nie da. Tylko, że umowa zostanie zerwana jeżeli takiej usługi się nie wykupi.

Ja zadaje pytania i dostaje więcej odpowiedzi, inni klienci którzy są mniej rozumni kupili bo myśleli, że to coś da.

Co w takim przypadku?

Edytowane przez daffx
Opublikowano
2 minuty temu, jvr napisał:

Chcesz nie mieć takiego problemu -> dedyk. 

Nie musi być od razu dedyk, może być i poprawnie skonfigurowane CF, lub VPS z porządną ochroną flood http.

  • Lubię 1
Opublikowano

Ja nie piszę o dedykowanym IP dla mnie bo ja tego nie mam wykupionego - nie jest mi potrzebny, chodzi teraz o innych klientów którzy takiej wiedzy nie mają ;)

Opublikowano
2 minuty temu, daffx napisał:

To dlaczego proponowano niepotrzebną usługę dla klienta zamiast go pożegnać?

Rozumiem zamysł tego co napisałeś - powodujesz problemy to nie chcemy Cię, ale hostido chciało pieniądze


Pytanie nie do mnie, lecz częściowo odpowiem. Być może dlatego, że firma funkcjonująca na rynku UE nie może pozwolić sobie na nieobsłużenie klienta ot tak dla własnego widzimisię, na podstawie przeczuć, domysłów itd. Są sprawy które kończyły się wyrokami. Poza tym każdy klient otrzymuje pewien kredyt zaufania oparty na dobrej woli, firma hostingowa zaś jest zainteresowana poszerzaniem bazy klientów nie zaś odgradzaniem się od nich zasiekami regulaminów. 

  • Lubię 1
Opublikowano

 

1 minutę temu, daffx napisał:

Dlaczego mam płacić za dostęp do usług dla innych klientów a nie dla mnie? 

Ja pier*ole co za ciężki przypadek . Masz współdzielone IP i  jest atak na inne strony niż twoja, to twoja RÓWNIEŻ nie działa ! Masz swoje IP i są atakowane inne strony Twoja DZIAŁA . JEŚLI Atakowana jest twoja strona INNYCH działają.

 

Człowieku zacznij myśleć logicznie, bo piszesz o hostingu współdzielonym

  • Lubię 1
Opublikowano
Teraz, Tom X napisał:


Pytanie nie do mnie, lecz częściowo odpowiem. Być może dlatego, że firma funkcjonująca na rynku UE nie może pozwolić sobie na nieobsłużenie klienta ot tak dla własnego widzimisię, na podstawie przeczuć, domysłów itd. Są sprawy które kończyły się wyrokami. Poza tym każdy klient otrzymuje pewien kredyt zaufania oparty na dobrej woli, firma hostingowa zaś jest zainteresowana poszerzaniem bazy klientów nie zaś odgradzaniem się od nich zasiekami regulaminów. 

Jednak nadal obsłużenie klienta nie jest takie jak on sobie to wyobrażał. Dostał usługę która mu nie pomoże a pomoże tylko innym.

1 minutę temu, Mion napisał:

4

Ja pier*ole co za ciężki przypadek . Masz współdzielone IP i  jest atak na inne strony niż twoja, to twoja RÓWNIEŻ nie działa ! Masz swoje IP i są atakowane inne strony Twoja DZIAŁA . JEŚLI Atakowana jest twoja strona INNYCH działają.

 

Człowieku zacznij myśleć logicznie, bo piszesz o hostingu współdzielonym

To Ty nie myślisz XDDDDD

Jeżeli hosting nie może klientowi pomóc w atakach na jego usługę to po co chce go na siłę zatrzymać kasując przy tym kolejne $?

 

  • Haha 1
  • Zażenowany 1
Opublikowano
2 minuty temu, daffx napisał:

Jeżeli hosting nie może klientowi pomóc w atakach na jego usługę to po co chce go na siłę zatrzymać kasując przy tym kolejne $?

Ale oni nic nie piszą że pomogą w atakach. Oni tylko proponują sposób abyś dalej był ich klientem. Może niektórym nie przeszkadza, że ich strona nie działa raz na miesiąc podczas ataku, a dalej chcą być klientem @Hostido.pl. Według mnie tutaj hosting zachował się profesjonalnie.

Opublikowano (edytowane)

>Jeżeli hosting nie może klientowi pomóc w atakach na jego usługę to po co chce go na siłę zatrzymać kasując przy tym kolejne $?

 

Hosting nie daje Ci pełnego rozwiązania i gwarancji, że będzie Ci to działało przez 100% czasu. Godząc się na dedykowany IP po prostu kupujesz przepustkę na korzystanie z danego dostawcy. Nikt Ci nie mówi, że Twoja strona będzie super działać. 

 

Właśnie przez takie polemiki, smród po forach i co najgorsze cierpienie setek innych klientów firmy hostingowe nie chcą żadnych forów CS, teamspeaków itd

Edytowane przez jvr
  • Lubię 4
Opublikowano
Teraz, Tweedlex napisał:

Ale oni nic nie piszą że pomogą w atakach. Oni tylko proponują sposób abyś dalej był ich klientem. Może niektórym nie przeszkadza, że ich strona nie działa raz na miesiąc podczas ataku, a dalej chcą być klientem @Hostido.pl. Według mnie tutaj hosting zachował się profesjonalnie.

W takim wypadku sprawdzę czy wszystkie osoby otrzymały dokładnie taką wiadomość jak ja i sprawdzimy czy profesjonalnie ;)

1 minutę temu, jvr napisał:

>Jeżeli hosting nie może klientowi pomóc w atakach na jego usługę to po co chce go na siłę zatrzymać kasując przy tym kolejne $?

 

Hosting nie daje Ci pełnego rozwiązania i gwarancji, że będzie Ci to działało przez 100% czasu. Godząc się na dedykowany IP po prostu kupujesz przepustkę na korzystanie z danego dostawcy. Nikt Ci nie mówi, że Twoja strona będzie super działać. 

 

Właśnie przez takie poleminiki, smród po forach i co najgorsze cierpienie setek innych klientów firmy hostingowe nie chcą żadnych forów CS, teamspeaków itd

Klient nie chce przepustki tylko dzialajacej uslugi, jezeli hosting chce go trzymac na sile to nie znajdzie innego ;)

Opublikowano
6 minut temu, daffx napisał:

jezeli hosting chce go trzymac na sile to nie znajdzie innego

 

57 minut temu, Hostido.pl napisał:

Jeśli uważasz, że świadczone przez nas usługi nie spełniają Twoich wymagań możemy zwrócić płatność za okres, który pozostał do zakończenia ważności usługi. W tym wypadku nie musisz się martwić, że przy ewentualnej rezygnacji tracisz pieniądze za okres, który pozostał. Wystarczy, że prześlesz do nas zgłoszenie.

Chciałeś oficjalnego stanowiska i się doczekałeś, to po co dalej Robisz goFnoBurzę ?
Cho chcesz osiągnąć ?

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, jvr napisał:

Nie trzymają Cię przecież na siłę. Mówią Ci wykup albo wypowiedzą usługę. Czego nie rozumiesz?

Idąc twoim tokiem myślenia - dlaczego dają przepustkę i mają w tym jakiś interes a klient oczekuje działającej usługi której nie będzie jeżeli on jest atakowany?

Nie patrz na to w sposób jaki my to postrzegamy, są ludzie którzy nie rozumieją podstaw jak to wszystko działa itd. Dostają wiadomość, że tylko po wykupieniu dodatkowej usługi będą mogli zostać na hostingu, czy taki klient wie czy to coś zmieni dla niego? - tak, wiem będzie mógł zostać, ale czy tego oczekiwał gdy jego usługa lezy?

Edytowane przez daffx
Opublikowano
Cytat

Idąc twoim tokiem myślenia - dlaczego dają przepustkę i mają w tym jakiś interes a klient oczekuje działającej usługi której nie będzie jeżeli on jest atakowany?

 

No mają w tym jakiś interes - sprzedają Ci usługę. Nie mówią, że ataki zostaną powstrzymane. Co jest w tym dziwnego?

 

Cytat

Nie patrz na to w sposób jaki my to postrzegamy, są ludzie którzy nie rozumieją podstaw jak to wszystko działa itd. Dostają wiadomość, że tylko po wykupieniu dodatkowej usługi będą mogli zostać na hostingu, czy taki klient wie czy to coś zmieni dla niego?

 

Z tego co widzę dokładnie to napisali, że będziesz  mógł zostać bo są ataki DDoS. Co mają więcej zrobić?  Mogą Ci pewnie wystawić jakąś usługę antyddos jako reseller i wystawić ofertę za setki/tysiące zł mc. Patrząc na to jak z nimi się komunikowałeś też bym Cię nie podejrzewał o gotowość wydawania takiej kasy.
Są hosterzy, którzy sobie z takimi rzeczami radzą ale umówmy się - taki klient jak Ty jest dla nich srogo deficytowy pomimo znacznie większej ceny niż to co oferuje hostido. 

 

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, jvr napisał:

 

No mają w tym jakiś interes - sprzedają Ci usługę. Nie mówią, że ataki zostaną powstrzymane. Co jest w tym dziwnego?

 

 

Z tego co widzę dokładnie to napisali, że będziesz  mógł zostać bo są ataki DDoS. Co mają więcej zrobić?  Mogą Ci pewnie wystawić jakąś usługę antyddos jako reseller i wystawić ofertę za setki/tysiące zł mc. Patrząc na to jak z nimi się komunikowałeś też bym Cię nie podejrzewał o gotowość wydawania takiej kasy.
Są hosterzy, którzy sobie z takimi rzeczami radzą ale umówmy się - taki klient jak Ty jest dla nich srogo deficytowy pomimo znacznie większej ceny niż to co oferuje hostido. 

 

Nadal masz potrzeby z myśleniem, przeczytaj wszystko jeszcze raz. 

Gdzie ja napisałem, że to usługa dla mnie albo którą kupiłem lub, że na to konkretne forum potrzebuje ochrony od hostido?

To czy na livechacie rozmawiam w sposób ludzki a nie z kijem w pupsku definiuje co jestem w stanie?

Właśnie tworzy mi się obraż twojej osoby :D

Edytowane przez daffx
  • Haha 1
Opublikowano

a czyli wszystko rozbija się o gimnazjalne forum o counterstrike i dzieciaczków które się nawzajem ddosuja..  to wszystko wyjaśnia... od razu mogłem spodziewać się po poziomie postów opa :D...

  • Lubię 1
Opublikowano
Teraz, kankan napisał:

a czyli wszystko rozbija się o gimnazjalne forum o counterstrike i dzieciaczków które się nawzajem ddosuja..  to wszystko wyjaśnia... od razu mogłem spodziewać się po poziomie postów opa :D...

Dokładnie tak, wszyscy się ddosujemy!

Kolejny post który nie jest na temat, ale co tam :D

 

Opublikowano
1 minutę temu, daffx napisał:

Kolejny post który nie jest na temat, ale co tam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.