Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Cześć wszystkim, szukamy do naszej firmy Administratora Serwerów. Praca w biurze w Warszawie.

 

Wiemy, że „lepsze jest wrogiem dobrego”, dlatego nie jest dla nas ważne jaką szkołę skończyłeś/łaś i i z jakimi ocenami! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której działamy – IT.

 

Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca

 

 

1409038351_praca_szuka_02Copy(1).thumb.png.48453b763ac8210f4e4fea249cfa1bc1.png

 

Trochę o nas

 

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. W ciągu 2 lat chcemy rozszerzyć bazę klientów do 100 tys. osób.  Niżej przeczytasz o stanowisku, zapraszamy. 

 

  • Marka istnieje od 13 lat na rynku,
  • Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów,
  • W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA,
  • Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach, 
  • Zatrudniamy ponad 50 osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.

 

Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:

 

Administrator Serwerów

MIEJSCE PRACY: WARSZAWA

Jakie zadania na Ciebie czekają:

  • Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów,
  • Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW,
  • Reagowanie na pojawiające się błędy i zgłoszenia od innych działów,
  • Pozostawanie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami.

Co musisz umieć:

  • PHP i MySQL,
  • Znać wystarczająco dobrze popularne CMSy jak WordPress, Joomla, PrestaShop, aby móc je optymalizować,
  • Znajomość rynku hostingowego,
  • Znajomość paneli hostingowych (np. cPanel, AdminPanel, dPanel),
  • Otwartości i chęci pomocy klientom,
  • Znajomość zagadnień związanych z DNS i domenami,
  • Administracja usługami serwerów linuxowych,
  • Umiejętności analitycznego myślenia,
  • Znajomość brokerów wiadomości / kolejek (np. RabbitMQ, Kafka, NATS).

Mile widziane:

  • Podstawowa znajomość wirtualizacji,
  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych związanych z TCP/IP,
  • Administracja serwerami usług SMTP (Postfix), IMAP/POP3 (Dovecot), HTTP (LiteSpeed, nginx), FTP (ProFTPd), DNS (bind, PowerDNS),
  • Znajomość narzędzi do monitorowania systemów (zabbix, grafana),
  • Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania poczty elektronicznej.

Co możemy ci zaoferować:

  • pracę w stabilnej firmie z 14-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi,
  • stałe wynagrodzenie (6-10 tyś zł netto B2B) plus premie motywacyjne za efektywną pracę,
  • pakiet szkoleń z dziedziny hostingu, baz danych, obsługi klienta,
  • uczestnictwo w realizacji trwających projektów oraz możliwość przygotowania i wdrażania własnych pomysłów,
  • możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji,
  • służbowy komputer,
  • niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, nieograniczony dostęp do kawy, cykliczne spotkania integrujące zespół,
  • kartę MultiSport,
  • pracę w wygodnym, klimatyzowanym biurze w Warszawie.

Zainteresowany/a?

Edytowane przez dhosting.pl
Opublikowano
1 godzinę temu, dhosting.pl napisał:

stałe wynagrodzenie (6-10 tyś zł netto B2B) plus premie motywacyjne za efektywną pracę,

W grę wchodzi jedynie B2B?

Biuro w Warszawie, ale praca zdalna. Czy w takim razie ktoś spoza Warszawy jest brany pod uwagę pod kątem stałej pracy zdalnej?

Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, szuwarekmini napisał:

W grę wchodzi jedynie B2B?

Biuro w Warszawie, ale praca zdalna. Czy w takim razie ktoś spoza Warszawy jest brany pod uwagę pod kątem stałej pracy zdalnej?

 

Hej @szuwarekmini, precyzując – praca w biurze w Warszawie, możliwość pracy z domu 1-2 dni w tygodniu. Tak, tylko B2B. 

Edytowane przez dhosting.pl
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 3.08.2020 o 13:40, dhosting.pl napisał:

Jakie zadania na Ciebie czekają:

  • Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów,
  • Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW,
  • Reagowanie na pojawiające się błędy i zgłoszenia od innych działów,
  • Pozostawanie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami.

Ale to jest webmasterka. Nie adminka.

 

W dniu 3.08.2020 o 13:40, dhosting.pl napisał:

Co musisz umieć:

  • PHP i MySQL,
  • Znać wystarczająco dobrze popularne CMSy jak WordPress, Joomla, PrestaShop, aby móc je optymalizować,
  • Znajomość rynku hostingowego,
  • Znajomość paneli hostingowych (np. cPanel, AdminPanel, dPanel),
  • Otwartości i chęci pomocy klientom,
  • Znajomość zagadnień związanych z DNS i domenami,
  • Administracja usługami serwerów linuxowych,
  • Umiejętności analitycznego myślenia,
  • Znajomość brokerów wiadomości / kolejek (np. RabbitMQ, Kafka, NATS).

 

PHP i MySQL na jakim poziomie?

Znać popularne CMSy by je optymalizować to jakiś tydzień roboty nie śpiesząc się za bardzo jeśli jest się materiałem na admina regulara. To więc raczej do Mile Widziane powinno wchodzić.

Jak ktoś ma umieć "znajomość rynku hostingowego"?

Znajomośc paneli hostingowych? Serio? A co tam jest do umienia?

Znajomość zagadnień DNS jako tako można powiedziećm że wiadomo o co chodzi. Administracja usługami serwerów? Można było się więcej naprodukować co tutaj chcecie.

 

W dniu 3.08.2020 o 13:40, dhosting.pl napisał:

Mile widziane:

  • Podstawowa znajomość wirtualizacji,
  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych związanych z TCP/IP,
  • Administracja serwerami usług SMTP (Postfix), IMAP/POP3 (Dovecot), HTTP (LiteSpeed, nginx), FTP (ProFTPd), DNS (bind, PowerDNS),
  • Znajomość narzędzi do monitorowania systemów (zabbix, grafana),
  • Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania poczty elektronicznej.

W "Mile widziane" są dopiero wymienione rzeczy, które zajmują więcej niż tydzień nauki, i które są w ogóle podstawą do określania osoby jako admin, a nie webmaster umiejący w klikanie w cPanelu... rozumiem więc, że to oferta na (bardzo) junior admina który ma za sobą lekki bagaż webmasterki, a nie regulara administracji?

 

A teraz wisienka na torcie:

 

W dniu 3.08.2020 o 13:40, dhosting.pl napisał:

Co możemy ci zaoferować:

  • pracę w stabilnej firmie z 14-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi,
  • stałe wynagrodzenie (6-10 tyś zł netto B2B) plus premie motywacyjne za efektywną pracę,

A dalej

W dniu 3.08.2020 o 13:40, dhosting.pl napisał:

pracę w wygodnym, klimatyzowanym biurze w Warszawie.

Do tego:

W dniu 3.08.2020 o 15:54, dhosting.pl napisał:

Hej @szuwarekmini, precyzując – praca w biurze w Warszawie, możliwość pracy z domu 1-2 dni w tygodniu. Tak, tylko B2B. 

Niech zgadnę 8 godzin dziennie? Jeśli to B2B to nie macie podstaw wymagać by praca odbywała się u was w biurze. I określać godzin pracy. Jakie premie motywacyjne na B2B? Jeśli to robicie to pierwsza lepsza kontrola stwierdza charakter umowy o pracę i trzeba płacić kary.

 

 

Edytowane przez bl4ckIC3
  • Zażenowany 2
Opublikowano
6 godzin temu, bl4ckIC3 napisał:
W dniu 3.08.2020 o 13:40, dhosting.pl napisał:

Jakie zadania na Ciebie czekają:

  • Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów,
  • Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW,
  • Reagowanie na pojawiające się błędy i zgłoszenia od innych działów,
  • Pozostawanie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami.

Ale to jest webmasterka. Nie adminka.

 

 

Nie wiem skąd się urwałeś, że nie wiesz jak wygląda praca sysadmina w takim środowisku. Jeżeli nie jesteś od utrzymywania i rozwiązywania problemów np. z działaniem strony www klienta na serwerze, to od czego?
 

6 godzin temu, bl4ckIC3 napisał:

PHP i MySQL na jakim poziomie?

Raczej umożliwiającym efektywną pracę w hostingu od strony admina :)
 

6 godzin temu, bl4ckIC3 napisał:

Znać popularne CMSy by je optymalizować to jakiś tydzień roboty nie śpiesząc się za bardzo jeśli jest się materiałem na admina regulara. To więc raczej do Mile Widziane powinno wchodzić.

 

W środowisku hostingowym mamy styczność z wieloma bardziej lub mniej popularnymi CMS'ami. Ktoś kto "siedzi w temacie", prawdopodobnie może dużo powiedzieć na temat budowy, czy różnic względem poszczególnych CMS'ów czy ich optymalizacji. Raczej wątpię, czy w tydzień nauczyłbyś się przykładowo skalować np. Woocommerce z wykorzystaniem frontów, synchronizacją sesji, cdn etc. ;) 

 

6 godzin temu, bl4ckIC3 napisał:

Jak ktoś ma umieć "znajomość rynku hostingowego"?

 

Normalnie, chociażby poprzez aktywny udział dyskusji na naszym forum ;) Chodzi o znajomość konkurencji, rozwiązań etc. - serio tutaj nie ma nic do tłumaczenia.
 

6 godzin temu, bl4ckIC3 napisał:

Znajomośc paneli hostingowych? Serio? A co tam jest do umienia?

 

Oj, tak się składa że znam całą masę "paneli hostingowych", zarówno tych more-enterprise jak i mniejszych projektów. Każdy z nich jest zbudowany w oparciu o jakąś filozofię. Nie mówimy tutaj tylko o UI i "klikalności" dla end-user'a. Różnice są ogromne, również w kwestiach bezpieczeństwa czy oferowanych feature'ów, możliwości i łatwości dopisywania własnych etc. etc. - temat rzeka. Założę się, że na szybko nie odpowiesz np. na pytanie: w jaki sposób procesowany jest php wykonywany z poziomu użytkownika dla poszczególnych metod jail'owania np. w DirectAdmin Pro pack (systemd cgroups) vs CL CageFS vs Jailkit chroot lub np. które CP oferuje chrooting fpm by default i czemu inne tego nie robią.

 

6 godzin temu, bl4ckIC3 napisał:

Znajomość zagadnień DNS jako tako można powiedziećm że wiadomo o co chodzi. Administracja usługami serwerów? Można było się więcej naprodukować co tutaj chcecie.

 

Stanowisko: administrator Linux - serio trzeba wyjaśniać? Podstawa działania to nie wszystko - oczywiście że chodzi o usługi, ich konfigurację ale też o ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ - przypadków rożnych niestandardowych problemów też od groma. Gdybym rekrutował, wiedziałbym jakie pytanie zadać, po którym nawet google by nie pomógł w kwestii działania DNS ;) 
 

 

6 godzin temu, bl4ckIC3 napisał:

W "Mile widziane" są dopiero wymienione rzeczy, które zajmują więcej niż tydzień nauki, i które są w ogóle podstawą do określania osoby jako admin, a nie webmaster umiejący w klikanie w cPanelu... rozumiem więc, że to oferta na (bardzo) junior admina który ma za sobą lekki bagaż webmasterki, a nie regulara administracji?

 

To jest oferta na dane stanowisko - to już określa wymagany poziom znajomości w/w zagadnień. Na serio - to nie chodzi o "klikanie w cPanelu", bo to robią klienci, chodź i to oczywiście trzeba znać, bo interakcja po stronie klienta to też ważna rzecz. Nie powiesz mi natomiast, że znasz "dPanel" z poziomu administratora, ponieważ jest to autorskie narzędzie, które możesz w jakikolwiek sposób poznać tylko od strony "klikania" od frontu, a uwierz mi, że to jest zupełnie inna para kaloszy, w szczególności" pod spodem".
 

 

6 godzin temu, bl4ckIC3 napisał:

Niech zgadnę 8 godzin dziennie? Jeśli to B2B to nie macie podstaw wymagać by praca odbywała się u was w biurze. I określać godzin pracy. Jakie premie motywacyjne na B2B? Jeśli to robicie to pierwsza lepsza kontrola stwierdza charakter umowy o pracę i trzeba płacić kary.

 

Raczej szczegóły formy zatrudnienia są uzgadniane.

Zerknij na podane linki i przejrzyj osobne oferty - dowiesz się więcej, również wykonując jakikolwiek research.

 

Podobne ogłoszenia to norma i mimo trendów które w ostatnich latach się mocno zmieniły, co np. widać idealnie np. na justjoin, to więcej się dowiesz jak już zaczniesz proces rekrutacyjny i się dopytasz - musisz tylko wiedzieć, czy w ogóle się do tego nadajesz i chcesz się zajmować sysadminowaniem w hostingu.
 

  • Lubię 2
  • Super! 3
Opublikowano
W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

Nie wiem skąd się urwałeś, że nie wiesz jak wygląda praca sysadmina w takim środowisku. Jeżeli nie jesteś od utrzymywania i rozwiązywania problemów np. z działaniem strony www klienta na serwerze, to od czego?

Urwałem się z branży hostingowej, w której już trochę pracuję. Od rozwiązywania problemów ze stroną jest webmaster ew. developer który supportuje stronę. Admin jest od rozwiązywania problemów z serwerem, ew. przekazania logów nadzorującym pracę strony, jeśli skopano kod strony i obsługa błędów w nim leży i kwiczy, albo wspaniały programista w przypływie ułańskiej fantazji nasadził w kodzie wywołania tak zamotanych zapytań SQL, że po kilku miesiącach rozrostu bazy danych zaczęły pochłaniać  chore ilości zasobów i czasu. Można jeszcze zrozumieć zabicie od święta procesu czy kilku w MySQL bo jakieś deadlocki się porobiły. Można się bawić w zaglądanie do kodu - jak się ma na głowie jeden serwer z max kilkoma większymi serwisami. Gdy tych serwerów zaczyna być kilkanaście - to już mało realne z czysto fizycznych powodów.  Raczej wątpię by dbhosting był platformą jednoserwerową, nic też w treści nie sugeruje z jaką konkretnie liczbą dedyków czy VPS czy innych wynalzków miałby pracownik doczynienia.

 

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

Raczej umożliwiającym efektywną pracę w hostingu od strony admina

Niestety nic mi to nie mówi. Co strona i co hosting czy firma świadcząca usługi administratorskie to inny zakres potrzebnej wiedzy i obsługiwanych problemów. Nie wszędzie admin musi umieć zrobić pełny debug jakiegoś potworka doktora Frankensztajna, który w młodości widział jeszcze czasy gdy do webdevu brali za umiejętność napisania pętli w PHP i klikania w Pajączku od Cream Software a po drodze urosły mu wstawki korzystające z Cake PHP i korzysta z jakiejś niewspieranej biblioteki, której jedyna współpracująca wersja ma wycieki pamięci i trzeba się z nią dodatkowo kopać.  W tym kraju są takie firmy, gdzie jednak takie umiejetności są wymagane i dość dogłębna wiedza o języku wliczając specyficzne niuanse to wymóg "na dzień dobry" . Z tym, że jeśli umie, to raczej pracuje wtedy w webdevie.  W innych firmach z branży administracyjnej wystarczy znacznie niższy poziom. Są takie gdzie jest on naprawdę niski.  Jak ktoś tego nie rozumie, to się kończy potem obecnością w mediach tekstów na temat różnej maści wtop i przerzucaniem się zarzutami o odpowiedzialnością. Jeśli dotąd nie trafiły ci się takie historie - winszuję i oby ten kurs się utrzymał.

 

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

Oj, tak się składa że znam całą masę "paneli hostingowych", zarówno tych more-enterprise jak i mniejszych projektów. Każdy z nich jest zbudowany w oparciu o jakąś filozofię. Nie mówimy tutaj tylko o UI i "klikalności" dla end-user'a. Różnice są ogromne, również w kwestiach bezpieczeństwa czy oferowanych feature'ów, możliwości i łatwości dopisywania własnych etc. etc. - temat rzeka. Założę się, że na szybko nie odpowiesz np. na pytanie: w jaki sposób procesowany jest php wykonywany z poziomu użytkownika dla poszczególnych metod jail'owania np. w DirectAdmin Pro pack (systemd cgroups) vs CL CageFS vs Jailkit chroot lub np. które CP oferuje chrooting fpm by default i czemu inne tego nie robią.

 

Ogarniałem w życiu bardziej złożone systemy niż większość paneli, w tym takie, których kod sięga wstecz ponad dekadę wcześniej niż w Polsce upadł oficjalnie komunizm a ilość wierszy kodu to grube miliony. Jeśli już chcesz zamienić temat w konkurs kto co wie, a czego nie. Tylko co to ma do tematu?

 

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

W środowisku hostingowym mamy styczność z wieloma bardziej lub mniej popularnymi CMS'ami. Ktoś kto "siedzi w temacie", prawdopodobnie może dużo powiedzieć na temat budowy, czy różnic względem poszczególnych CMS'ów czy ich optymalizacji. Raczej wątpię, czy w tydzień nauczyłbyś się przykładowo skalować np. Woocommerce z wykorzystaniem frontów, synchronizacją sesji, cdn etc. ;) 

Wątpisz bo siedzisz w mojej głowie i wiesz co mi ile czasu zajmuje? Ja wiele mogę w dyskusji zrozumieć, ale nie tego typu argumentację z rękawa.

 

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

Stanowisko: administrator Linux - serio trzeba wyjaśniać? Podstawa działania to nie wszystko - oczywiście że chodzi o usługi, ich konfigurację ale też o ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ - przypadków rożnych niestandardowych problemów też od groma.

Czy trzeba wyjaśniać? Po długości ogłoszenia wnioskuję iż ogłoszeniodawca uznał, że trzeba. Treść wzbudziła me wątpliwości więc to już drugi argument, za tym że trzeba. Realia też wskazują, że każdy ten termin rozumie inaczej - to trzeci argument.

 

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

Gdybym rekrutował, wiedziałbym jakie pytanie zadać, po którym nawet google by nie pomógł w kwestii działania DNS ;) 

Czuję się poinformowany.

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

To jest oferta na dane stanowisko - to już określa wymagany poziom znajomości w/w zagadnień. Na serio - to nie chodzi o "klikanie w cPanelu", bo to robią klienci, chodź i to oczywiście trzeba znać, bo interakcja po stronie klienta to też ważna rzecz. .

Świetnie, tylko, że to twoja interpretacja co autor miał na myśli. Nie mam podstaw by założyć, że właśnie o to mu chodziło. Autorytetem w tej kwestii byś był, gdybyś to ty pisał owe ogłoszenie.

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

Nie powiesz mi natomiast, że znasz "dPanel" z poziomu administratora, ponieważ jest to autorskie narzędzie, które możesz w jakikolwiek sposób poznać tylko od strony "klikania" od frontu, a uwierz mi, że to jest zupełnie inna para kaloszy, w szczególności" pod spodem".

Nie mam zielonego pojęcia dlaczego miałbym ci coś takiego mówić. Ale jakbyś miał na ten temat jakąś ciekawą teorię - chętnie poczytam.

 

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

Raczej szczegóły formy zatrudnienia są uzgadniane.

Podane jest wystarczająco wiele szczegółów by widzieć, że pachnie to dość typowym "UOP w kształcie B2B" które jest życiem na krawędzi. Że spora część branży na tej krawędzi żyje przez takie formy umów, to już inna historia.

 

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

Zerknij na podane linki i przejrzyj osobne oferty - dowiesz się więcej, również wykonując jakikolwiek research.

A stwierdzasz, że nie wykonywałem ani researchu, ani nie klikałem na linki, bo... ?

 

W dniu 29.01.2021 o 04:28, Spoofy napisał:

Podobne ogłoszenia to norma i mimo trendów które w ostatnich latach się mocno zmieniły, co np. widać idealnie np. na justjoin, to więcej się dowiesz jak już zaczniesz proces rekrutacyjny i się dopytasz - musisz tylko wiedzieć, czy w ogóle się do tego nadajesz i chcesz się zajmować sysadminowaniem w hostingu.

Jest pandemia i mam na głowie kupę spraw z tymi serwerami i kodem, którymi się obecnie zajmuję plus inne aspekty życia. Jak mam pytania do ogłoszeń na forach - to je zadaję. Jeśli nie widzę konkretów i ich nie otrzymuję słabe są szanse na przekonanie mnie do zmiany pracy, jeśli te wiążą się z etapem zadawania pytań przeze mnie dopiero na koniec pogawędek rekrutacyjnych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.