Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

To będę pierwszy. Mam najtańszy pakiet hostingowy na swoje zabawki i ogólnie jestem zadowolony. Nie wiem jak jest ze stabilnością bo nie trzymam tam nic ważnego na tyle żeby to monitorować ale na pewno mogę pochwalić support, odpowiedzi szybkie i rzeczowe, ceny przystępne. Póki co mogę polecić.

Opublikowano

Mogę polecic hosting dobry duża dostępność cena i parametry lecz w godzinach 23-0 są problemy z zapytaniami do bazy bo przeciążenie jest wtedy zawsze.

Opublikowano

Mamy wykupiony u nich server VPS z ADMINISTRACJĄ

 

Powiem tak w dniu 2017-09-11  zgłoszenie o niskiej dostępności serwera w ostatnim okresie (w ciągu 3 dni były dwie awarie maszyny przez co żadna z usług nie była dostępna... pierwszy 4h drugi 5h...) weryfikacje tego zgłoszenia po upomnieniach co ze zgłoszeniem trwała do 2017-09-21 czyli 10 DNI... Panowie stwierdzili, że problem nie leży po ich stronie...

 

Druga sprawa to konfiguracja backupu przyrostowego o który poprosiliśmy 2017-09-26 i do dziś (17 DNI) nie otrzymałem odpowiedzi czy jest już zrobiony...

 

Sam serwer jak działa to działa i nie ma z nim problemów ale jak support ma zrobić coś bardziej "skomplikowanego" jak np. konfiguracja backupu to idzie im to mozolnie...

 

Póki co średnio widzę moją opinie o tej firmie... sam poległem posiłkując się "dobrymi" opiniami na innym forum ale prawda wyszła w praniu.

Opublikowano

Ja skusiłem się na dedykowany hosting, czyli VPS z administracją prawdopodobnie ta sama usługa którą opisuje @arturoller.

 

Mnie również do zakupu przekonały pozytywne opinie na temat jakości usług i świadczonej pomocy, szkoda że i w moim przypadku się nie potwierdziły, ale do rzeczy :

 

  • 5 lipca zgłosiłem problem polegający na nie przestrzeganiu  limitów pojemności dla kont pocztowych, udało się go rozwiązać dopiero 18 sierpnia
  • 9 sierpnia kolejny problem, dotyczył również limitów pojemności ale całego konta, to trwało już nieco dłużej bo do 4 października.

Zarówno przy pierwszym jak i drugim opisywanym przypadku, scenariusz był podobny :

  • zgłoszenie problemu
  • odpowiedź z BOK – naprawione
  • moja odpowiedź – niestety nie działa …
  • odpowiedź z BOK – naprawione
  • moja odpowiedź – niestety nie działa …
  • odpowiedź z BOK – naprawione
  • moja odpowiedź –działa

Niestety każdą odpowiedź trzeba było weryfikować czy rzeczywiście jest już OK 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Robert i arturoller czasami jak zgłoszenia  wymagają większego pochylenia się nad tematem zawsze możecie używać dostępnych form kontaktu jak również telefonicznego wsparcia gdzie sprawy możemy omówić lub zamknąć szybciej. W razie potrzeby zapraszam do dalszego kontaktu ze mną w pw lub telefonicznie. 

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

My uciekamy z hitme.pl już po raz drugi, za pierwszym razem z serwerem VPS, teraz z kontem hostingowym przeznaczonym tylko na konta email.

 

Dlaczego krótkie?

 

pojawił się problem z ilością plików, po zgłoszeniach odpowiedź że wszystko jest okej, zaczęliśmy czyścić maile, ilość plików po wyczyszczeniu kont nie zmalała a wzrosła :-), kolejne zgłoszenia, dalej że wszystko jest okej mamy za dużo maili, więc czyścimy, szukamy i sobie przypomniałem że mam dostęp do ssh, no to zalogowano, listuje pliki o 40% mniej niż wyświetla... zgłoszenia, telefon, odpowiedź znów że wszystko okej, pan na tel nie jest nam w stanie pomóc proszę napisać zgłoszenie, dalej czyścimy i przy czyszczeniu usunąłem jedno z kont ( dwa przyciski w DA do czyszczenia i usunięcia są mylne hehe )

 

Telefon że usunąłem konto pan z telefonu znów nie jest w stanie pomóc i przywrócić backup, standardowo proszę pisać zgłoszenie ( ale chęci miał i kombinował ), zgłoszenie napisane, w między czasie zrobiliśmy konto by maile docierały, spoko, czekamy na przywrócenie.

 

No i panowie przywrócili następnego dnia spoko nie problem w miedzy czasie maile docierały, no i teraz się zaczęło na koncie nagle pojemność jak i ilość plików podskoczyła o 150% ! - ( czyli to co pisaliśmy wcześniej w zgłoszeniach że to co pokazuje panel nie współgra z tym co jest na koncie ) i dopiero po tym incydencie panowie skapnęli się że coś jest nie tak i odpowiedź że przez noc wszystko przeliczy system na nowo i będzie dobrze, system nie przeliczył i musiało nam zablokować konto na24h i dopiero ogarnęli że jednak klient nawet małego gó**o konta za 10 zł może mieć problem i mówić prawdę.

 

Na około 24h nam zablokowało konto, z powodu ilości plików i przekroczonej pojemności, więc maile z 24h poszły w p., problemu z błędnym wyświetlaniem nie naprawili tylko powiększyli konto o limity. ( na koncie jest 4 GB wyświetla ze 14 jakoś tak )

 

 

I po tej akcji już nie mamy chęci tam dalej przebywać, nawet nie piszę nowych zgłoszeń. Trzeba się zabierać.

 

Poszliśmy z pocztą do hitme z powodu że pochwalili się spamexperstem na kontach a szukaliśmy narzędzia do walki ze spamem, i jednak spam jak przychodził tak dalej przychodzi w takiej samej ilości, ten cały spamexperts chyba nie działa na Polski spam.

 

 

Od naszej strony wygląda to tak.

Opublikowano

Z informacji jakie uzyskałem to miałeś podwyższoną ilość miejsca na dysku bo odtworzyliśmy backup i chwilowo była większa quota.

 

Co do poczty to masz możliwość z poziomu spamexperta zarządzać filtracjami, podnoszenia poziomów i dostosowywania ich.

Opublikowano
2 minuty temu, Poziomecki napisał:

Z informacji jakie uzyskałem to miałeś podwyższoną ilość miejsca na dysku bo odtworzyliśmy backup i chwilowo była większa quota. 

 

Dokładnie tak jak piszesz, przecież napisałem to.

 

Jak napisałem, problem z ilością plików zgłaszaliśmy od początku, to jedyny problem jaki mieliśmy.

Były szef też pisał zgłoszenia że ma za dużo plików a szukamy i szukamy i nie możemy się tylu doliczyć, nie wiem czy jakoś to weryfikowaliście czy tylko sprawdziliście DA. No ale jednak jak czyści konta mailowe z starych wiadomości, opróżniamy co się da i nie jest potrzebne a było tego z 2 gb to jednak ilość plików nie powinna wzrastać a jednak powinna zmaleć, a tam jeb z 300k na 500k i odpowiedź od support "usuńcie spam" 🙂

 

Quota jest zwiększona do dzisiaj, dalej mamy wyświetlone 14GB i 765833  plików.

Po przywróceniu backupu zablokowało nam konto i to JEST PROBLEM w momencie jak trzymamy tam pocztę. Posiadając ofertę 10 GB ( tyle nam wystarcza )  pojawia się 14 GB wirtualne ( było 4~6 GB )  i wiadomości nie przychodziły przez 24h. I dopiero po naszym zgłoszeniu podnieśliście quote bez naprawy licznika. Wiedząc że takie rzeczy się dzieją przy przywracaniu konta mailowego z kopi zapasowej to dlaczego od razu nie zostało to zwiększone/naprawione. Albo po przywróceniu jakoś zweryfikować.

 

Szef czuł się jednak zbywany brakiem pomocy/informacji, czyścił konta i czyścił, pliki rosły, ja sprawdziłem ilość po SSH dopiero jak już mi zaczął płakać ( bo już pracuję gdzie indziej ) i też się nie zgadzała, dopiero problem który sam zrobiłem z usunięciem konta pokazał że z licznikami coś jest nie tak i wtedy dopiero jakoś zareagowaliście. Takie odczucie.

 

A jak się okazało że maile nie przychodzą i po zalogowaniu się patrzymy a tam 14 GB... i blokada no to chyba sami rozumiecie że uciekamy. Weekend był z tego co pamiętam podczas blokady, maile spływały od rolników i do nich wracały na traktory, akurat sezon a tu nic :-).

 

 

My się zawiedliśmy, takie mamy odczucie a jedyny komentarz który się przewija między nami to tak jak uciekaliśmy z nazwa.pl . Jeszcze taka mała sprawa, na koncie cały czas jest domena która została przetransferowana do innego hostingu.

 

 

Co do spamexperts nie widzę konfiguracji tego modułu w DA, jedynie spamassasin gdzie bawiliśmy się punktami, ale poniżej 5 wiele maili ważnych też uznawało za spam.

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, graczu napisał:

Jeszcze taka mała sprawa, na koncie cały czas jest domena która została przetransferowana do innego hostingu.

Transfer domeny do innego hostingodawcy nie jest jednoznaczny z usunięciem danych dla tej domeny od poprzedniego - mam tu na myśli domenę jako katalog, pliki oraz konta pocztowe założone pod tą domeną.

Edytowane przez mariaczi
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, mariaczi napisał:

Transfer domeny do innego hostingodawcy nie jest jednoznaczny z usunięciem danych dla tej domeny od poprzedniego - mam tu na myśli domenę jako katalog, pliki oraz konta pocztowe założone pod tą domeną. 

 

Ja tu nie mówię o DA, tylko o panelu gdzie mają płatności, listę kupionych produktów ( domen, kont, usług ).

Też to było w pewnym momencie mylące bo nie wiedzieliśmy czy możemy już usunąć domenę z DA, czy były wspólnik przeniósł czy nie czy co 🙂

5 minut temu, Poziomecki napisał:

Spamexpert ma osobny panel logowania na dane takie jak do directadmina lub po nazwie domeny i haśle do DA.

 

No teraz to już o 100 lat za późno, fajnie by było gdyby taka informacja widniała gdzieś, albo był link w DA np pod Spamassasinem z odnośnikiem do spamexperts.

 

No cóż, w mailu z rejestracji ( potwierdzenia utworzenia konta ) też nie pamiętam by był link do panelu spam experts.

 

No dla nas to już koniec, życzę by inni klienci nie poczuli się tak jak mój były szef i nie spotkali się z problemem braku dostępu do odbierania maili.

Edytowane przez graczu
Opublikowano

Domeny w panelu klienta są synchronizowane co jakiś czas. Nie są od razu odświeżane po transferze do innego rejestratora.

 

Moduł do DA będzie, będzie możliwość przejścia bezpośrednio do konfiguracji SE. Cały czas coś poprawiamy i usprawniamy.

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Poziomecki napisał:

Domeny w panelu klienta są synchronizowane co jakiś czas. Nie są od razu odświeżane po transferze do innego rejestratora.

 

Moduł do DA będzie, będzie możliwość przejścia bezpośrednio do konfiguracji SE. Cały czas coś poprawiamy i usprawniamy.

 

To wolno to wam wszystko idzie, od kiedy oferujecie spamexperts chyba nie od miesiąca. Bo my nie od tygodnia mieliśmy u was usługi, tak samo nie od tygodnia ta domena została przetransferowana. Mam u was jeszcze dwóch klientów i parę osób z rodziny którzy jeszcze nie mają na szczęście problemów też na zwykłym hostingu, i też nie są u was od tygodnia a od wielu lat więc zacznijcie działać a nie odpowiadajcie "jest w przygotowaniu".

 

To pytanie od kiedy oferujecie spamexperts ?

 

Moim zdaniem nie ma perfekcyjnego hostingu, ale przy tylu latach istnienia hitme na rynku, ja pamiętam go z serwerów gier gdy się tym zajmowałem to takie sprawy powinny być załatwiane w pierwszej kolejności. Przecież przez tyle lat na rynku hitme zna potrzeby klientów i jakie problemy mogą wystąpić, przecież nie jesteście żadna świeżynką albo Januszem hostingu, przynajmniej tak mi się wydaje.

 

 

Bo wiecie kiedy się ocenia usługę, przy pierwszych problemach a nie jak działa wszystko.

Edytowane przez graczu
Opublikowano
4 godziny temu, graczu napisał:

 

To wolno to wam wszystko idzie, od kiedy oferujecie spamexperts chyba nie od miesiąca. Bo my nie od tygodnia mieliśmy u was usługi, tak samo nie od tygodnia ta domena została przetransferowana. Mam u was jeszcze dwóch klientów i parę osób z rodziny którzy jeszcze nie mają na szczęście problemów też na zwykłym hostingu, i też nie są u was od tygodnia a od wielu lat więc zacznijcie działać a nie odpowiadajcie "jest w przygotowaniu".

 

To pytanie od kiedy oferujecie spamexperts ?

 

Moim zdaniem nie ma perfekcyjnego hostingu, ale przy tylu latach istnienia hitme na rynku, ja pamiętam go z serwerów gier gdy się tym zajmowałem to takie sprawy powinny być załatwiane w pierwszej kolejności. Przecież przez tyle lat na rynku hitme zna potrzeby klientów i jakie problemy mogą wystąpić, przecież nie jesteście żadna świeżynką albo Januszem hostingu, przynajmniej tak mi się wydaje.

 

 

Bo wiecie kiedy się ocenia usługę, przy pierwszych problemach a nie jak działa wszystko.

 

Sam moduł jest, oferujemy go dla m.in. serwerów VPS z serii hostingu dedykowanego. Na hostingu WWW nie jest to zdaje się do końca podpięte (dla userów).

Spam expert jest od zeszłego roku. Również pamiętam z serwerów gier a klientem byłem od wielu lat. Zdaje się że mój najstarszy VPS tam ma około 10 lat?

 

Warto powiedzieć że nie wszystko możemy my zrobić a niektóre rzeczy robią po prostu producenci danego rozwiązania jak np. spamexpert.

 

Co do opinii to zgadzam się. Zawsze jest wysyp tylko negatywnych opinii jak jest awaria. Klienci zapominają pochwalić jak coś działa czasem X lat bez przerwy bo i takowe usługi się zdarzają gdzie uptime z ostatnich np. 3 lat sięga 100% i nie mam na myśli rozwiązań cloud czy high available a właśnie zwykłych najtańszych serwerów VPS.

Opublikowano
W dniu 30.05.2018 o 18:13, Poziomecki napisał:

Domeny w panelu klienta są synchronizowane co jakiś czas. Nie są od razu odświeżane po transferze do innego rejestratora.

A powiesz mi dokładnie co jaki czas?

Sam z tym miałem u was kłopot.

Napisałem wam zgłoszenie  2017-10-06 14:27:47 nikt mi nie odpisał na prośbę skasowania tych domen.

Przypomniałem się 2017-10-24 09:27:09 również nikt mi nie odpisał.

Zgłoszenie zostało zamknięte przez Marka 2017-12-07 23:53:08 że JUŻ  gotowe.

To super jak cron chodzi co 2 miesiące.

 

Opublikowano
16 godzin temu, Poziomecki napisał:

Sam moduł jest, oferujemy go dla m.in. serwerów VPS z serii hostingu dedykowanego. Na hostingu WWW nie jest to zdaje się do końca podpięte (dla userów). 

 

Na głównej stronie jest ochrona spamexperts wymieniona w zwykłym hostingu,  mam nadzieję że twoja wypowiedź nie jest informacją oficjalną ( o dużo się wypowiadasz jak byś był pracownikiem ) bo to by oznaczało że klienci są robieni w bambuko.

 

16 godzin temu, Poziomecki napisał:

Co do opinii to zgadzam się. Zawsze jest wysyp tylko negatywnych opinii jak jest awaria. Klienci zapominają pochwalić jak coś działa czasem X lat bez przerwy bo i takowe usługi się zdarzają gdzie uptime z ostatnich np. 3 lat sięga 100% i nie mam na myśli rozwiązań cloud czy high available a właśnie zwykłych najtańszych serwerów VPS.

 

No bo problemy dopiero pokazują jakość firmy, problemy pokazują dopiero jak się z nimi firma upora w jakim czasie i czy nie będzie ignorować klienta.

 

 

Dzisiaj rano ponownie ponownie były szef otrzymał: " User ***** has used up 191% of their inode limit " z powodu błędu DA i braku jego naprawy/przeliczenia. Mówimy o błędzie który źle pokazuje dane i blokuje konto. Jestem ciekawy czy maile odbierało czy blokowało. No to tyle na ten temat, problem ciągnie się już chyba zbyt długo by cokolwiek usprawiedliwiać.

Opublikowano
2 godziny temu, Rafał napisał:

A powiesz mi dokładnie co jaki czas?

Sam z tym miałem u was kłopot.

Napisałem wam zgłoszenie  2017-10-06 14:27:47 nikt mi nie odpisał na prośbę skasowania tych domen.

Przypomniałem się 2017-10-24 09:27:09 również nikt mi nie odpisał.

Zgłoszenie zostało zamknięte przez Marka 2017-12-07 23:53:08 że JUŻ  gotowe.

To super jak cron chodzi co 2 miesiące.

 

 

Tego nie wiem, ale jeśli coś wisi ci za długo to możliwe że nie zsynchronizowało informacji poprawnie i warto pisać w tej sprawie. Czasem trzeba ręcznie to zrobić jak nie poleci z automatu.

 

@Graczu, bo SE jest na hostingu WWW, działa on niezależnie a moduł służy tylko do ewentualnego sterowania. Źle zrozumiałeś.

Opublikowano
6 godzin temu, Poziomecki napisał:

warto pisać w tej sprawie.

Ale przeczytaj wyżej, ja wam pisałem 2 razy i mnie kompletnie olaliście nie odpisując ;)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Powiem tak przez ostatnie parę miesięcy wystąpił jeden poważniejszy problem (niewychodząca poczta na serwery zewnętrzne) i firma przez dwa dni usiłowała wmawiać, że problem leży po naszej stronie... ciągle powtarzali żeby sprawdzić porty/loginy/hasła... nic nie przyjmowali do wiadomości ani, że nic nie było zmieniane na kontach pocztowych ani w konfiguracji skryptów ani w samych skryptach... po dwóch dnia doszli do wniosku, że firewall się zaktualizował i wyrzucił adres ip serwera poczty zewnętrzne z białej listy... ip dodałem na nowo i problem się rozwiązał!

 

Dziś kolejne zgłoszenie tym razem dotyczące sesji, w magiczny sposób sesja przy zapytaniach w ajaxie jest zupełnie inna niż normalnie przez co praktycznie wszystko na sklepach co działa w ajaxie nie działa prawidłowo... jest to kolejny magiczny problem który pojawia się bez "ingerencji" wspaniałej administracji i po raz kolejny wmawiają, że pomimo iż nic nie było zmieniane to problem leży po naszej stronie... nie ważne, że kopia sklepu działająca na innej maszynie działa bez problemu ale oni nic nie robili i umywają ręce...

 

Tak więc chyba definitywnie odradzam usługi tej firmy, bo jak widać za często bywają tam chochliki które robią rzeczy o których nikt nic nie wie i nie wiadomo jak je rozwiązać. Dodam tylko, że nie polecam innym wybierania firm na podstawie "dziwnie pozytywnych" opinii, bo niestety przez prawie dwa lata było tyle problemów i zagadek, że szkoda słów... O pomocy telefonicznej nawet w nagłych przypadkach możecie zapomnieć...

  • Lubię 1
Opublikowano

arturoller podeślij mi w pw id zgłoszenia lub profilu przyjrzę się Twoim zgłoszeniom i całej historii oraz Twojej sprawie z ajaxem.

 

Przy usługach z administracją masz wiele zależności i wiele rzeczy jest na bieżąco aktualizowana z różnych przyczyn np. bezpieczeńtwa jednak nie powinny one wpływać na pracę a jeżeli coś się zdarzy zawsze jesteśmy gotowi do pomocy.

 

 

 

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mialem tam VPS i NIGDY WIECEJ!!!

Uzywalem do paru malych stron i dla siebie i paru dobrych znajomych do starego, poczciwego IRC'a. IRC po IPv6 i ktoregos dnia zdechl routing v6. Nie wiem czy po stronie hitme, czy gdzies dalej, ale zdechl i rozlaczyl moze z 6 sesji irrssi, bo lacznie na serwerze bylo tylu userow. W te pamietna niedziele dostalem maila, ze jest DDOS i wylaczyli mi serwer bez mozliwosci przywrocenia. No to sie pytam gdzie ten DDOS, to stwierdzili ze robie go... ja! Zaczalem tlumaczyc, chcialem posprawdzac, ale ni huhu, nie wlacza serwera (w sumie VPSa) i mam sie bujac. Poproilem zatem o logi tego co sie dzieje, to po paru dniach meczenia supportu dostalem log, gdzie moj serwer odpytuje ich DNS w odestepach ~10sek probujac sie po prostu dostac do serwera IRC po v6 (wszystkie sesje byly po IPv6, bo tam byl ustawiony revers z dawnego serwera, wiec ludzie mieli swoje autoopy na roznych kanalach itp). Zapytalem znow gdzie ten DDOS w tych logach, to tylko kolejna odpowiedz, ze atakowalem ich DNS i mam sie bujac. Nie dosc ze bezzasadnie wylaczyli VPS, nie umieli wytlumaczyc sytuacji, nie docieraly do nich moje tlumaczenia, to jeszcze na dane musialem czekac jakos tydzien, zeby laskawie mi /home zgrali cale. Po prostu porazka!

 

Kto uzywal serwera? Stare dziadki mozna by powiedziec. Od ponad 20 lat na IRCu, niedobitki takie juz, zadnych tejkow, hydry czy inne psotniki. Po prostu grupka znajomych szanujacych fakt, ze maja nadal swoje miejsce do ircowania i postawienia malej stronki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.